Фото куреня УГА

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Повідомлення Vlad143 » 26 червня 2007 16:17

Так, це вона і є.
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 29 червня 2007 12:48

Vlad143 написав:Дивився на фотку, та побачів в сотника шеврон, це шеврон який був в УГА при союзі с Білою Армією?

Це т.зв. "відзнака для боєвиків", встановлена 30 березня 1919 р. для військовиків, що пробули на фронті в окопах не менше 12 тижнів (84 днів), взяли участь щонайменше в одному бою або отримали поранення від ворожого вогню. В останньому випадку відзнаку доповнювали прямокутні червоні стрічки між внутрішніми ребрами кута. Сам кут мав робитися із синьо-жовтої стрічки 2 см завширшки і нашиватися на лівому рукаві 15 см від шва посередині. Документів, які б свідчили про встановлення нових знаків розрізнення в період союзу Галицької Армії зі Збройними Силами Півдня Росії не знайдено.
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 29 червня 2007 12:59

Грiм написав:а у того що у мазепинці як кокарда не знак учасника військового з"їзду?(чи як він правильно називається...той що з Михаілом і левом на щиті)

Цей знак називався "відзнака "Соборна Україна" або "Відзнака Соборної України". Його проект розробив І.Боберський на основі одного з варіантів герба майбутньої соборної Української держави, що належав Ю.Буцманюку. Нагрудний знак міг мати шпильку для прикріплення до одягу або ланцюжок, за допомогою якого його можна було прикріпити до годинника або використати як нашийну прикрасу. Дохід від його продажу мав піти на закупівлю землі під "Український Город" у Львові. Відзнака "Соборна Україна" широко використовувалася у збройних силах ЗУНР в якості знака на головний убір.
 

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 02 липня 2007 14:15

Mykola Chmyr написав:Цей знак називався "відзнака "Соборна Україна" або "Відзнака Соборної України". Його проект розробив І.Боберський на основі одного з варіантів герба майбутньої соборної Української держави, що належав Ю.Буцманюку.


Так розробив як відзнаку 3-го Військового з'їзду? Бо він був такий же, тільки рік 1917.
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Re:

Повідомлення Vlad143 » 02 липня 2007 16:09

Mykola Chmyr написав:Це т.зв. "відзнака для боєвиків", встановлена 30 березня 1919 р. для військовиків, що пробули на фронті в окопах не менше 12 тижнів (84 днів), взяли участь щонайменше в одному бою або отримали поранення від ворожого вогню. В останньому випадку відзнаку доповнювали прямокутні червоні стрічки між внутрішніми ребрами кута. Сам кут мав робитися із синьо-жовтої стрічки 2 см завширшки і нашиватися на лівому рукаві 15 см від шва посередині. Документів, які б свідчили про встановлення нових знаків розрізнення в період союзу Галицької Армії зі Збройними Силами Півдня Росії не знайдено.


Пане, Чмир! Дякую за інфу, я дивився на цю фотку у книзі Тінченко, там було підписано, шо ця фотка періоду союзу зі Збройними Силами Півдня Росії, та я помилково вирішив шо то угол як в Білих.

Зображення
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 02 липня 2007 16:36

Так розробив як відзнаку 3-го Військового з'їзду? Бо він був такий же, тільки рік 1917.[/quote]
Скоріше за все - ні. Відзнака \"Собора Україна\" це пропагандистський знак, випущений з метою збору коштів. Очевидно, певна кількість знаків потрапила у Наддіпрянщину, де їх могли використати для вручення делегатам з'їзду.
 

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 02 липня 2007 16:44

Дійсно, тут наводили рекламу пропагандиського знаку:

http://forum.milua.org/viewtopic.php?t=2265

Там 1917 рік. І відомо, що цей знак видавали учасникам 3-го Військового З'їзду (про це напр. Тинченко писав, і у спогадах Петріва є). Але Тинченко писав про нього як про знак 3-го Військ. З'їзду, який потім копіювали в Галичині. Але все ж, саме галичани першими його зробили?
Але є й значки з роком 1918. Виходить, перевидавали його не раз? (власне, Тинченко теж пише про це)
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 02 липня 2007 17:11

Vlad143 написав:
Пане, Чмир! Дякую за інфу, я дивився на цю фотку у книзі Тінченко, там було підписано, шо ця фотка періоду союзу зі Збройними Силами Півдня Росії, та я помилково вирішив шо то угол як в Білих.



Дійсно, в цій книзі фотографію віднесено саме до цього періоду. Тільки от в "Літописі Червоної Калини", звідки її взято, підпис під нею період не визначає.
 

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 02 липня 2007 17:16

Mykola Chmyr написав:Дійсно, в цій книзі фотографію віднесено саме до цього періоду. Тільки от в "Літописі Червоної Калини", звідки її взято, підпис під нею період не визначає.


Тобто, Тинченко помилився, і несправді на фото -- не російський прапор, а відзнака за поранення?
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 02 липня 2007 17:20

Михайло написав:Дійсно, тут наводили рекламу пропагандиського знаку:

http://forum.milua.org/viewtopic.php?t=2265

Там 1917 рік. І відомо, що цей знак видавали учасникам 3-го Військового З'їзду (про це напр. Тинченко писав, і у спогадах Петріва є). Але Тинченко писав про нього як про знак 3-го Військ. З'їзду, який потім копіювали в Галичині. Але все ж, саме галичани першими його зробили?
Але є й значки з роком 1918. Виходить, перевидавали його не раз? (власне, Тинченко теж пише про це)


Так, саме галичани перші і зробили, а у Я.Тинченка все з точністю до навпаки. Що ж до знаків з написом "1918" то такі дійсно були, що вказує на перевидання щонайменше ще один раз.
 

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 02 липня 2007 17:22

Mykola Chmyr написав:Що ж до знаків з написом "1918" то такі дійсно були, що вказує на перевидання щонайменше ще один раз.


А Ви випадково не знаєте, перевидання були теж з метою зібрати гроші, чи конкретно як кокарди?
І -- використання знаку "Соборність" як кокарди було регламентовано якимись наказами УГА, чи було самодіяльністю?
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 02 липня 2007 17:26

Михайло написав:[
Тобто, Тинченко помилився, і несправді на фото -- не російський прапор, а відзнака за поранення?


Виходить, що так.
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 02 липня 2007 17:34

Михайло написав:[

А Ви випадково не знаєте, перевидання були теж з метою зібрати гроші, чи конкретно як кокарди?
І -- використання знаку "Соборність" як кокарди було регламентовано якимись наказами УГА, чи було самодіяльністю?


Відносно мети перевидання важко відповісти. Що ж до носіння, то це швидше за все була самодіяльність, причому випадки використання цього знаку мали місце аж до весни 1920 р.
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Повідомлення Vlad143 » 02 липня 2007 21:03

В Тінченко нічого про \"вугол\" не написано, він тільки пише шо фото періоду ...
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1294
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Повідомлення Mykola Chmyr » 03 липня 2007 11:12

Так, але саме наявність кута дала йому підставу для цього твердження.
Человек, выдавший на гора «Историю Востока», не написав предварительно десятки статей типа «Административные фунции уделов в Китае в нач. ХУ в.» или «Социальная мобильность землевладельческого слоя общины в Гуджарате в Х1Х в.» – это шарлатан. (С.В.Волков)
 

Поперед.Далі

Повернутись до WWI та Перші визвольні змагання (1914-1922)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість