Фото куреня УГА

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 03 липня 2007 15:02

А чи відомо, відзнаку \"Соборність\" носили лише в УГА, чи в ДА УНР теж?
І ще -- Знак 3-го Військ. З'їзду - це перевидання галицького значка, чи просто закупили партію в Галичині?
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1286
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Повідомлення Mykola Chmyr » 03 липня 2007 18:36

Наскільки мені відомо, в якості знака на шапку відзнаку \"Соборна Україна\" в ДА УНР не використовували. Відносно ІІІ військового з'їзду то, скоріше за все, було просто отримано партію знаків з Галичини. Втім, документів щодо цього немає. \"Перевидання\" відзнаки \"Соборна Україна\" на Наддніпрянщині видається малоймовірним.
Человек, выдавший на гора «Историю Востока», не написав предварительно десятки статей типа «Административные фунции уделов в Китае в нач. ХУ в.» или «Социальная мобильность землевладельческого слоя общины в Гуджарате в Х1Х в.» – это шарлатан. (С.В.Волков)
 

Аватар користувача
Михайло
Member
Member
 
Повідомлень: 2714
З нами з:
20 вересня 2006 17:20
Звідки: Київ

Повідомлення Михайло » 04 липня 2007 13:04

Михайло написав:Тобто, Тинченко помилився, і несправді на фото -- не російський прапор, а відзнака за поранення?


Вибачаюсь за "прогон", Тинченко пише якраз про жовто-блакитну нашивку кутом угору.

Але:

Vlad143 написав:В Тінченко нічого про "вугол" не написано, він тільки пише шо фото періоду ...


Якраз і написано, він пише (стор. 99), що жовто-блакитний "вугол" з'явився під час союзу зі ЗСПР якраз як аналогія до білогвардійського.

Причому теж каже, що наказів не вдалося знайти, а посилається на фотографії та уривки споминів (яких -- неясно).
Критичний розбір аргументів на користь нового датування Св. Софії: http://www.spadshina.org.ua/File/Sophia2.pdf
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1286
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Re:

Повідомлення Mykola Chmyr » 04 липня 2007 18:34

Михайло написав: Причому теж каже, що наказів не вдалося знайти, а посилається на фотографії та уривки споминів (яких -- неясно).


Отож бо й воно! :D Цікаво, що у XLVI Розпоряді Державного Секретаріату Військових Справ ЗОУНР від 22 квітня 1919 р., яким було затверджено опис однострою, "відзнаки для боєвиків і ранених" не згадуються. Утім, синьо-жовтий кут на лівому рукаві все одно носили.
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Повідомлення Vlad143 » 02 серпня 2007 16:41

Здається шо тут десь на першіх сторінках було вирішино шо це інтернуванна частина, але ні на жодній фото інтернірованих УГА-вців (з книзі Тинченко) в старшин немає портупей, здесь вони присутні. Також пан Пінак додав шо \"Нижній поріг - десь травень-червень 1919\", але зза вугла мені здається шо нижній поріг повинен бути липень-серпень 1919 бо пан Чмир пише шо \"...\"відзнака для боєвиків\", встановлена 30 березня 1919 р. для військовиків, що пробули на фронті в окопах не менше 12 тижнів (84 днів)...\". А верхній поріг десь вересень-жовтень 1919, бо шінелей ще ні в кого не має.
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1286
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Повідомлення Mykola Chmyr » 16 серпня 2007 13:27

Версія цікава, але дещо суперечлива. Справді, наявність портупей мусить навести на роздуми. Відносно ж визначення нижнього порогу липнем-серпнем 1919 р., то тут погодитися важко. Річ у тім, що обрахунок часу, проведеного на фронті, вівся не від моменту встановлення \"відзнаки для боєвиків\". Навпаки, її могли носити ті, що на 30 березня 1919 р. вже мали 12 тижнів служби на фронті.
Человек, выдавший на гора «Историю Востока», не написав предварительно десятки статей типа «Административные фунции уделов в Китае в нач. ХУ в.» или «Социальная мобильность землевладельческого слоя общины в Гуджарате в Х1Х в.» – это шарлатан. (С.В.Волков)
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Re:

Повідомлення Vlad143 » 16 серпня 2007 15:57

Mykola Chmyr написав:Річ у тім, що обрахунок часу, проведеного на фронті, вівся не від моменту встановлення "відзнаки для боєвиків". Навпаки, її могли носити ті, що на 30 березня 1919 р. вже мали 12 тижнів служби на фронті.


Здесь моя помилка. :o
 

CICHOVUK
Member
Member
 
Повідомлень: 293
З нами з:
24 серпня 2007 18:14
Звідки: м.Тернопіль

Повідомлення CICHOVUK » 07 вересня 2007 12:33

Вітаю шановне товариство.На фото зображені вояки УГА інтерновані в Ліберцях(Чехо-Словаччина) у 1920-1921 рр. Як доказ посилаюсь на статтю Ігора Срібняка та Андрія Купцова \"Табір інтернованих військовиків УГА в Ліберцях(Чехо-Словаччина) у 1920-1921рр.\" Вісті комбатанта №1,1999.Там в кінці розміщені два фото, одне з яких подано на форумі і підпис \"Дві світлини з табору в Чехо-Словаччині, які привіз з собою до Канади Василь Мурашка.\"
 

Аватар користувача
Mykola Chmyr
Member
Member
 
Повідомлень: 1286
З нами з:
15 березня 2007 18:14
Звідки: м.Київ

Повідомлення Mykola Chmyr » 07 вересня 2007 14:12

Дякую за інформацію!
Человек, выдавший на гора «Историю Востока», не написав предварительно десятки статей типа «Административные фунции уделов в Китае в нач. ХУ в.» или «Социальная мобильность землевладельческого слоя общины в Гуджарате в Х1Х в.» – это шарлатан. (С.В.Волков)
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Повідомлення Vlad143 » 07 вересня 2007 16:02

А де посилання?
 

Ігор Львів
Member
Member
 
Повідомлень: 43
З нами з:
14 вересня 2007 15:06
Звідки: Львів

Повідомлення Ігор Львів » 14 вересня 2007 15:26

Це точно УГА взуття австрійське ,наявність мазепинки,чітко проглядаються зубчатки.
колекціоную предмети україністики
 

Аватар користувача
ruslan
Member
Member
 
Повідомлень: 654
З нами з:
28 лютого 2007 18:54
Звідки: Проскурів

Re:

Повідомлення ruslan » 14 вересня 2007 18:33

От облом.... :cry:
Я не знаю хто такий Гітлер, мені достатньо Меркель.
 

Аватар користувача
Inman
Member
Member
 
Повідомлень: 690
З нами з:
13 листопада 2007 17:26
Звідки: Київ

Re: Re:

Повідомлення Inman » 09 жовтня 2011 21:57

Питання до Mykola Chmyr

В світлі полеміки про те, як на старих фотографіях розпізнати жовтий та синій кольори (який згори, який знизу), виникло питання і стосовно відзнаки для боєвиків.

В книзі "Галицька армія" в описі відзнаки розташування колорів не зазначене, на кольоровому малюнку жовта смужка знизу, синя згори.

На цій фотографії світліша смужка відзнаки - згори.
Зображення

На фотографії в вашій книзі, наведеній на ст.38 знизу, у одного з старшин відзнака має світлішу смужку знизу.
В чому різниця - якість фотографій (і відповідно-відображення кольорів) чи відзнаки могли бути з різним розташування кольорів?
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31112
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Фото куреня УГА

Повідомлення Adam » 10 жовтня 2011 09:29

Я — за другий варіант. Наказ був, а як кому спало на думку, як його виконати...
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Re: Фото куреня УГА

Повідомлення Vlad143 » 11 жовтня 2011 19:26

На фотографии голубая полоса сверху и желтая снизу.
 

Поперед.Далі

Повернутись до WWI та Перші визвольні змагання (1914-1922)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Majestic-12 [Bot] і 1 гість