Сторінка 2 з 25

ПовідомленняДодано: 25 вересня 2007 12:03
Ярослав
до речі а куди подівся сам Тинченко? - щось його давно на форумі не видно - Євгене може треба покритикувати книжку? :lol: :lol: знайти там помилки чи ще щось? :P

ПовідомленняДодано: 25 вересня 2007 12:43
Євген Пінак
Оскільки твій тезко, власне, попросив мене про те ж саме, то я чесно старався - але не вийшло :oops:

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2007 15:17
Михайло
На сайті:

http://www.tempora.com.ua/products_books.html

вже написали ціну -- 85 грн.

ПовідомленняДодано: 29 вересня 2007 16:32
Євген Пінак
Чесно кажучи - я боявся, що буде більше :)

ПовідомленняДодано: 01 жовтня 2007 22:54
Petro
Якщо подивитись на книжку, то ціна зовсім нормальна. А коли вона буде у книгарнях?

Re:

ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2007 10:17
ruslan
А купіть мені! Гроші вишлю наперед? А в яких книгарнях її можна очікувати? Де власне, таке добро найчастіше \"вспливає\"?

ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2007 13:10
Adam
Скоро буду працювати неподолік від самого видавництва: узнаю, чи можна в них брати книжки або чи працюють вони з розсилкою?

ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2007 15:57
Михайло
Краще прямо у видавництві. Бо у книгарнях буде дорожче.
Напр., \"Невідома війна\" у Темпорі 60 грн., а у \"Сяйві\" -- 93.

ПовідомленняДодано: 02 жовтня 2007 16:07
Євген Пінак
Як мені стало відомо з достовірних джерел :roll: , книга нарешті доступна в продажі у видавництві. Але оскільки у саме видавництво попало не дуже багато примірників (біля 100), то раджу поквапитись, доки їх не розкидали по магазинах.

Re:

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2007 20:04
Володимир Мороз
Ярослав написав:до речі а куди подівся сам Тинченко? - щось його давно на форумі не видно - Євгене може треба покритикувати книжку? :lol: :lol: знайти там помилки чи ще щось? :P


Євген Пінак написав:Оскільки твій тезко, власне, попросив мене про те ж саме, то я чесно старався - але не вийшло :oops:


Дуже просив? :) Бо кілька доповнень і виправлень є, але де їх писати, щоб автор їх точно прочитав і використав?

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2007 21:08
RAO
я сьогодні купив у видавництві за 85 грн. книга, на перший погляд, хороша. треба її уважно читати, бо біографій дуже багато.
єдино, що не зовсім зрозумів - так це принцип відбору біографій.

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2007 21:11
Володимир Мороз
Я, наприклад, не знайшов Трейка... :(

Re:

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2007 21:47
Євген Пінак
Володимир Мороз написав:Дуже просив? :) Бо кілька доповнень і виправлень є, але де їх писати, щоб автор їх точно прочитав і використав?

Я думаю, що можна писати і в цю тему.

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2007 22:08
RAO
Володимир Мороз написав:Я, наприклад, не знайшов

Я не знайшов свого двоюрідного прадіда, підполоквника Армії УНР :( "будем іскать" (с)

ПовідомленняДодано: 04 жовтня 2007 11:13
Володимир Мороз
Про Сергія Кульжинського в нас вже була розмова за участі RAO - http://forum.milua.org/viewtopic.php?t= ... sc&start=8

Думаю, те, що дані смерті Кульжинського в Тинченка (1938 р.) і Колянчука (1936 р.) розходяться, тільки підтверджує їх необгрунтованість. Там я наводив витяги із спогадів Романа Петренка, який чітко ідентифікує С.Кульжинського як такого, що працював в штабі УПА на Волині. Думаю, що Я.Тинченко не читав спогадів Р.Петренка, а там не про одного старшину Армії УНР згадується. Відповідно, можна цю книгу (27 том \"Літопису УПА\") рекомендувати авторові. Бо посилатися на П.Мірчука - не найбільш вдала ідея, можна навіть сказати, що несолідно...

Ось що пише Я.Тинченко (с.229-230):
За даними П.Мірчука, історика УПА, у 1944 р. генерал Кульжинський був інспектором кінноти Української повстанської армії, хоча документальних підтверджень цього немає. Ймовірно, П.Мірчук міг сплутати С.Кульжинського з колишнім командиром 6-го кінного полку Армії УНР Д.Білогубом (Вернигорою), який дійсно обіймав цю посаду


А ось довідка про Білогуба (с. 45):
БІЛОГУБ (Вернигора) Дмитро Климович (1892-1945?) - підполковник Армії УНР.
Останнє звання у російській армії — поручик.
Народився в м. Хорол Полтавської губернії. У березні 1918 р. вступив до Запорізького кінного полку ім. К. Гордієнка Армії УНР, у складі якого брав участь у боях проти більшовиків у 1918—1919 рр. З червня 1920 р. — помічник командира 1-ї бригади Окремої кінної дивізії Армії УНР. З 15.04.1921 р. — командир 5-го кінного полку ім. К. Гордієнка Окремої кінної дивізії Армії УНР.
У 1940 р. у Варшаві очолював Легіон колишніх старшин Армії УНР.
З 1943 р. служив в Українській Повстанській армії, був інспектором кавалерії Військової Округи УПА «Буг II» (псевдо — «Вернигора»). У лютому 1945 р. був схоплений НКВС на Львівщині. Подальша доля невідома.
ЦДАВОУ. - Ф. 1075. - Оп. 2. - Спр. 653. - С. 147; Марущенко-Богдановський А. Матеріали до історії 1-го кінного Лубенського імени запорожського полковника М.Залізняка полку // 3а Державність. — Варшава. - 1939. - Ч. 9. - С. 208-209; Боляновський А. Українські військові формування в збройних силах Німеччини (1939-1945). - Львів. - 2003. - С. 77.


Можна порівняти з тим, що я вивішував на форумі - http://forum.milua.org/viewtopic.php?t= ... sc&start=1 Доля Білогуба з’ясована у моїй довідці в ЕСУ (т. 2, с. 807) а також, коротко, в 36 томі \"Літопису УПА\".
Із матеріалів його кримінальної справи виглядає, що Вернигір (Вернигор, Вернигора) - це частина прізвища, а не псевдонім. В ЕСУ мою довідку про нього відредагували так, що Білогуб - прізвище, а Вернигора - псевдонім; натомість поряд стоїть довідка про його дружину, де подане подвійне прізвище - Білогуб-Вернигір Ганна Сергіївна (вона відома бандуристка).