Верифікація біографій і ступенів старшин Армії УНР, УД і УГА

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 13 квітня 2009 14:33

Довідник я глянув і власне на того Мацюка подумав. Тим більше, що вказівки для пошуку є. Може, хто з знавців волинських справ відгукнеться... :?:

А по Петеру - в царській армії він теж не засвітився?

P.S. Ярославе, Ви радехівців отримали?
 

Воля
Member
Member
 
Повідомлень: 303
З нами з:
17 квітня 2008 17:21
Звідки: село

Повідомлення Воля » 13 квітня 2009 16:18

Володимир Мороз написав:Костянтин Петер


Думаю варто переглянути книгу "Літопис Нескореної України" (якось так), там було теж фото.

ще одна особа, яку слід перевіряти:
Даниленко Олександр (пс.- „Данко”,„Павчук”, „Полтавчанко”). старшина армії УНР (поручник, підполковник чи полковник армії УНР?), 1943 – організував та очолив сотню кінноти у ВО „Богун”. Із 26.01.1944 шеф КВШ УПА-„Південь”, очолив представницьку місію УПА за кордоном
Честь і слава
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 13 квітня 2009 18:28

Володимир Мороз написав:P.S. Ярославе, Ви радехівців отримали?


Дякую! отримав! Супер! Ще зателефоную особисто... Маю пару питань.

Володимир Мороз написав:А по Петеру - в царській армії він теж не засвітився?


Це треба у РГВІА перевіряти.

Воля написав:Думаю варто переглянути книгу "Літопис Нескореної України" (якось так), там було теж фото.


Маю сумніви, що там будуть подробиці служби в АУНР

Воля написав:ще одна особа, яку слід перевіряти:
Даниленко Олександр (пс.- „Данко”,„Павчук”, „Полтавчанко”). старшина армії УНР (поручник, підполковник чи полковник армії УНР?), 1943 – організував та очолив сотню кінноти у ВО „Богун”. Із 26.01.1944 шеф КВШ УПА-„Південь”, очолив представницьку місію УПА за кордоном


Так з ним все зрозуміло. Дійсно, старшина АУНР, лицар Залізного Хреста Зи Зимовий похід і бої. Відома його доля і т.д. Здається, м навіть його вже дось обговорювали
 

Воля
Member
Member
 
Повідомлень: 303
З нами з:
17 квітня 2008 17:21
Звідки: село

Повідомлення Воля » 14 квітня 2009 10:07

Тинченко написав:Здається, м навіть його вже дось обговорювали

я цього не знайшов? можливо погано шукав! :(
Честь і слава
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 14 квітня 2009 10:10

Не те щоб обговорювали - згадки були
 

Воля
Member
Member
 
Повідомлень: 303
З нами з:
17 квітня 2008 17:21
Звідки: село

Повідомлення Воля » 14 квітня 2009 10:25

Знайшов одну згадку
http://forum.milua.org/viewtopic.php?t=5616&start=30
це у се ? :( :( :(
Честь і слава
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 14 квітня 2009 11:36

Ну, може я бажане за дійсне видав...
Даниленко Олександр Микифорович, 20.11.1897, народився у Києві, прапорщик РІА. Старшина 2-го кінного полку ім. І.Мазепи, сотник. Лицар Залізного Хреста За Зимовий похід і бої. У 1920-і рр. разом з переважною більшістю мазепинців оселився на Волині. А що з ним сталося після 1945 року?
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 14 квітня 2009 12:08

Інформації про долю не зустрічав :(
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 16 квітня 2009 09:25

Колись отаке писав - http://forum.milua.org/viewtopic.php?t=3264&start=2

Але питання залишається незясоване для мене - чи мав Юрій Липа старшинський ступінь в АУНР і який?
 

Воля
Member
Member
 
Повідомлень: 303
З нами з:
17 квітня 2008 17:21
Звідки: село

Повідомлення Воля » 14 травня 2009 16:40

Запитання: Костянтин Кирилович Петер (?.?.1893-?.04.1953) та Петер Константан Савелійович (?.?.1897-28.04.1953) це одна і таж особа?

Хтось може колись зустрічав інформацію про цю особу?
Сотенний \"Батько\" (?-?) - ветеран ПСВ, старшина Австрійської Армії, у травні 1944р. у Сатанівських лісах сформував за наказом кур. \"Бистрого\" (Я. Білинський) повстанську сотню, із якою увійшов до складу курення (у склад входили сотні \"Костенка\", \"Батька\", \"Запорожця\", \"Тополі\"), у кінці червня 1944 року сотня розбита біля м. Збараж. подальша доля невідома, імовірно загинув у бою.
Честь і слава
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 14 травня 2009 16:59

Воля написав:Запитання: Костянтин Кирилович Петер (?.?.1893-?.04.1953) та Петер Константан Савелійович (?.?.1897-28.04.1953) це одна і таж особа?

Той самий. Версія про "Кириловича" явно більш достовірна. Тут сімейних подробиць багато - http://nacija.org.ua/index.php?option=c ... iew&id=134

В одному з повстанських документів є згадка, що К.Петер народився 1894 р. у с. Борівка (тепер Чернівецького р-ну Вінницької обл.) - це сусіднє з Пилипами-Борівськими...

Воля написав:Хтось може колись зустрічав інформацію про цю особу?
Сотенний "Батько" (?-?) - ветеран ПСВ, старшина Австрійської Армії, у травні 1944р. у Сатанівських лісах сформував за наказом кур. "Бистрого" (Я. Білинський) повстанську сотню, із якою увійшов до складу курення (у склад входили сотні "Костенка", "Батька", "Запорожця", "Тополі"), у кінці червня 1944 року сотня розбита біля м. Збараж. подальша доля невідома, імовірно загинув у бою.

В списках старшин УПА-Захід і ВО "Лисоня", а також наказах ГВШ "Батька" немає - очевидно, це пов’язане або із його короткотривалим перебуванням в УПА, або з тим, що він не мав старшинського ступеня.
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 14 травня 2009 22:16

Володимир Мороз написав:Але питання залишається незясоване для мене - чи мав Юрій Липа старшинський ступінь в АУНР і який?


Не мав. Був цивільним лікарем.

Володимир Мороз написав:Той самий. Версія про "Кириловича" явно більш достовірна. Тут сімейних подробиць багато - http://nacija.org.ua/index.php?option=c ... iew&id=134

В одному з повстанських документів є згадка, що К.Петер народився 1894 р. у с. Борівка (тепер Чернівецького р-ну Вінницької обл.) - це сусіднє з Пилипами-Борівськими...


Ще раз повторюсь, що персонажа з таким прізвищем, тим більше -- сотника, в АУНР я ніколи не зустрічав. Також викликає підозру, що за наявності такої кількості інших подробиць не згадується бодай його місце служби в АУНР.
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 14 травня 2009 22:24

Тинченко написав:
Володимир Мороз написав:Але питання залишається незясоване для мене - чи мав Юрій Липа старшинський ступінь в АУНР і який?


Не мав. Був цивільним лікарем.

От засада :) А повстанці його вважали поручником :D Цікаво, це він їх розвів, чи вони самі наплутали? Десь пробігало про якусь морську піхоту...

Тинченко написав:
Володимир Мороз написав:Той самий. Версія про "Кириловича" явно більш достовірна. Тут сімейних подробиць багато - http://nacija.org.ua/index.php?option=c ... iew&id=134

В одному з повстанських документів є згадка, що К.Петер народився 1894 р. у с. Борівка (тепер Чернівецького р-ну Вінницької обл.) - це сусіднє з Пилипами-Борівськими...


Ще раз повторюсь, що персонажа з таким прізвищем, тим більше -- сотника, в АУНР я ніколи не зустрічав. Також викликає підозру, що за наявності такої кількості інших подробиць не згадується бодай його місце служби в АУНР.

В тому ж повстанському документі зазначено, що Петер закінчив офіцерську школу в царській Росії :)
 

Воля
Member
Member
 
Повідомлень: 303
З нами з:
17 квітня 2008 17:21
Звідки: село

Повідомлення Воля » 18 травня 2009 15:14

Володимир Мороз написав:В списках старшин УПА-Захід і ВО "Лисоня", а також наказах ГВШ "Батька" немає - очевидно, це пов’язане або із його короткотривалим перебуванням в УПА, або з тим, що він не мав старшинського ступеня.

Можливо сотенний "Батько" є у документах із округи "Енея", якому підпорядковувався кур. "Бистрий"?
Честь і слава
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 18 травня 2009 15:45

На час, коли \"Батько\" фігурує сотенним, \"Бистрий\" не підпорядковувався \"Енеєві\" і його відділ не входив до ВО \"Богун\". А по УПА-Південь до докуемнтацією повна халепа :(
 

Поперед.Далі

Повернутись до WWI та Перші визвольні змагання (1914-1922)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей