Верифікація біографій і ступенів старшин Армії УНР, УД і УГА

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 28 жовтня 2007 00:20

1. За моїми списками старшинського корпусу АУНР 1920-1923 років Леонід Бачинський не проходить. Ці списки мають ввійти до 2-ї книжки, отож - -самі зможете незабаром пересвідчитись.
2. У Санкт-Петербурзі не існувало \"Андріївської військової школи\" та \"Лісного інституту\".
3. кадетський корпус в Орлі офіційно звався \"Орловським Бахтіна кадетським корпусом\".
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 28 жовтня 2007 00:42

Тинченко написав:1. За моїми списками старшинського корпусу АУНР 1920-1923 років Леонід Бачинський не проходить. Ці списки мають ввійти до 2-ї книжки, отож - -самі зможете незабаром пересвідчитись.

Варіанти два - або Л.Бачинський не служив в АУНР, або списки неповні.
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 28 жовтня 2007 00:52

Володимир Мороз написав:Варіанти два - або Л.Бачинський не служив в АУНР, або списки неповні


Перший список -- штабу АУНР, другий -- Військового міністерства УНР
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 28 жовтня 2007 21:38

Тинченко написав:Перший список -- штабу АУНР, другий -- Військового міністерства УНР

Ці списки без помилок? Вони тотожні?
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 01 листопада 2007 00:32

Володимир Мороз написав:Ці списки без помилок? Вони тотожні?


Список штабу АУНР повний та без помилок. У списку ВМ УНР втрачені сторінка або дві
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 04 листопада 2007 16:51

По Бачинських наразі потрібна додаткова інформація. Перейдемо до Костя Воєвідки - заперечення його ступеня полковника тут - http://forum.milua.org/viewtopic.php?t= ... &start=110

Переглядав збірник \"Золоті ворота\", надибав два фото (одне даю, одне тільки підпис):
Приєднані файли
VojevidkaK.jpg
03-Pidpysy.jpg
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 04 листопада 2007 16:55

Якщо на другому фото полк. лікар ще можна пробувати прочитати як полк[овий] лікар (хоча всі підписи в книзі стосуються тільки ступенів, а не посад), а перший підпис є зовсім однозначний.

Там же є однозначний підпис щодо І.Рихла - \"полк. лік. д-р І.Рихло\"
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 04 листопада 2007 20:41

Я звертав на це увагу. Звання під фото подано або згідно звань, присвоєних 1920 р., або згідно звань, наданих в УГА. За винятком д-ра К. Воєвідки -- який ані там, ані там не був підполковником. Точно!
Востаннє редагувалось Тинченко в 04 листопада 2007 22:21, всього редагувалось 1 раз.
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 04 листопада 2007 21:44

Чи відомо, хто міг робити підписи фото в \"Золотих воротах\"?
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 04 листопада 2007 22:05

Василь Кучабський...
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 04 листопада 2007 22:20

Продовжуючи тему обговорення біографій деяких старшин АУНР, хотів би повернутися до постаті Петра Дяченка, командира Чорних Запорожців.
Згідно історії 3-го шеволежерського полку, виданої кілька років тому у Польщі та в якому служив контрактовим майором П.Дяченко, йому було закинуто такі звинувачення:
1. з середини 30-х років був агентом Абверу,
2. У 1940 році негідно поводив себе у Литві, коли перебував у таборах інтернованих польських офіцерів, та, мовляв, зганьбив честь польського офіцера та 3-го шеволежерського полку,
3. по поверненні у 1941-му році до Сувалок став комендантом місцевої поліції,
4. за припущеням польського історика, видав німцям місце схову пам`ятника полковника Яна Козетульського (почесного шефа 3-го полку шеволежерів, героя Наполеонівських воєн).

Наскільки я знаю від колег, які займаються українцями у складі всяких німецьких формувань часів Другої світової війни, Дяченко дійсно належав до Абверу. Поміж іншим, Михайло Курах у своїх протоколах допитів також докладно описував співпрацю ОУН та Абверу (зокрема -- свою участь в цьому)
Напевно, автори форуму (зокрема -- RAO), знають про ці факти. Хотілося б почути їх думку.

П.С. Гадаю, що якщо про це пишуть поляки, нам не має сенсу замовчувати подібні речі. Та, хоча б, висловитися з цього приводу
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення Володимир Мороз » 05 листопада 2007 10:04

Тинченко написав:Я звертав на це увагу. Звання під фото подано або згідно звань, присвоєних 1920 р., або згідно звань, наданих в УГА. За винятком д-ра К. Воєвідки -- який ані там, ані там не був підполковником. Точно!

А як щодо пполк. (полк.) Івана Рихла?
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 05 листопада 2007 12:39

Володимир Мороз написав:А як щодо пполк. (полк.) Івана Рихла?


Аналогічна ситуація. Взагалі українська мемуарна література переповнена "генералами", "полковниками", "підполковниками", які насправді таких високих рангів ніколи не мали. Але, звичайно, в кожному окремому випадку треба ретельно розбиратись
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 05 листопада 2007 13:25

Єсть у мене припущення, що полковниками і сотниками часом могли називати к-рів полків і сотень (по вживанню терміну \"сотник\" замість \"сотенний\" є сотні! прецедентів в УПА).
 

Аватар користувача
Володимир Мороз
Member
Member
 
Повідомлень: 2394
З нами з:
31 липня 2007 13:06
Звідки: Київ

Повідомлення Володимир Мороз » 05 листопада 2007 15:23

Щойно переглянув протокол засідання Стрілецької ради 10-12.09.1921 рр., опублікований О.Кучеруком в журналі \"Воєнна історія\" (ч. 1 за 2002 р.).

В документі фігурують:
от. Коновалець,
др. Рихло,
сот.Кучабський,
сот.Чиж,
сот. Матчак,
пп. / полк. / сот. Чмола,
п. / полк. Курах,
с. / сот. Борис,
с. / сот. Юріїв,
сот.Гладкий,
сот.Пасіка,
п. / полк. Дашкевич,
п. / полк. Сушко,
полк. Отмарштейн,
ген. Безручко
 

Поперед.Далі

Повернутись до WWI та Перші визвольні змагання (1914-1922)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей

cron