З архітектурою у грі є проблемка - деякі будівлі вибиваються з хронологічного ряду.
Англійський міський центр, наприклад, зроблено за зразком Біг-Бена. Ну і як це привязати до 16-18 ст., коли ця будівля була збудована в середині 19 сторіччя у стилі "неоготік рівайвл" і не може мати ніякого стосунку до епохи, що зображена у грі?
Це стосується як нових, так і старих "казаків."
Ще менше мені подобається те, що після переходу до 18 ст. залишається можливість будувати анахроністичних юнітів з минулого століття. Коли граєш проти компьютера, то він після переходу до 18 ст. все одно продовжує будувати старих пікінерів. Від цього дуже страждає історична достовірність. Ця проблема, я так бачу, перекочувала зі старих до нових казаків.
NB: погодьтесь, до речі, що старі "казаки" виглядають набагато краще, ніж нові! На місті розробників, я би не робив цього рімейку - він не буде популярним. Замість цього, я запропонував би взяти останню класичну версію "Казаків" - "Снова война", написати новий алгоритм для компьютерного інтелекту, збільшити загальний ігровий реалізм через ребалансування пошкоджень, що наносять юніти і т.п. Якщо ми переходимо до 18 ст. іконки всіх старих юнітів мають зникнути з казарм...можна ще багато написати подібного.