[ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1464
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Повідомлення pustomelyk » 20 січня 2012 11:39

Vold
З QMC стирчать вуха Херингтона. Вони тих самих "складних і дорогих" FWD моделі М7 замовили 240шт. Може б і у нас такий ентузіаст знайшовся б. Але де б для нього знайшли б таку купу грошей і виробничі можливості, як у США?
Біда всіх знайдених джерел у тому, що більшість не надають інформації про вартість, надійність, навіть тип переднього приводу.Якщо там звичайний кардан, треба пам"ятати про обмежений кут повороту коліс, отже - великий радіус повороту.
Про французів. Гадаю, конструктивно вони між собою схожі, бо зроблені під схожі "вимоги" французської армії. (Насправді вимог офіційно висунуто не було, але погляди на ведення війни і застосування техніки були відомі. Інші країни, - США, Велика Британія, Німеччина, розробили вимоги що до стандартизації військової техніки)) Про Лаффлі я давав посилання, там докладно про конструкцію бортових передач. Гадаю, для України - занадто.
До Павезі особисто я не готовий морально :D
Як на мене, найпростіша для виробництва і придатна для нас конструкція ШРКШ - подвійний кардан. Але, коли його винайшли, коли, де і на яких моделях використовували, не знайшов.
Я припускаю, що існували конструкції повного приводу, котрі вже придатні були для використання у нас. Біда в тому, що я не можу їх назвати та обгрунтувати, як вони нам дісталися (як дізнались, переконалися у працездатності, надійності, влаштувала ціна і т.ін.) Візьметесь "обробити" ВТК? :wink:
 

Аватар користувача
Vold
Member
Member
 
Повідомлень: 1374
З нами з:
11 серпня 2008 13:35
Звідки: Київ

Re: [ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Повідомлення Vold » 20 січня 2012 17:45

а мені Павезі якраз подобаються..)) заодно проблема повороту легко вирішується..)
треба покопатися в архівах патентів тих часів..

подивився по ШРУСАМ та подвійним карданам - все винайдено в 20-х роках. До речі ШРУСИ більше використовувались
http://www.autocentre.ua/ac/Service/Exp ... /6224.html

думаю якраз "Тракта" Грегуара більш оптимальна - до того ж широко застосовувалася в той час
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1464
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Повідомлення pustomelyk » 20 січня 2012 21:02

Знайшов ще таку "Мурзилку" з питання: http://avto4x4.narod.ru/staty/varmiy.htm

Vold написав:а мені Павезі якраз подобаються..))

Тоді висувайте свій альтернативний проект :beer:
подивився по ШРУСАМ та подвійним карданам - все винайдено в 20-х роках

А чим пояснити гомеопатичну поширеність автівок високої прохідності з переднім ведучим мостом ще до середини 30х?
Використання фактично експерементальних вузлів на військовій техніці треба якось для ВТК обгрунтувати. Самої високої прохідності вистачить?
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1464
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Повідомлення pustomelyk » 02 грудня 2012 20:27

Все уже украдено до нас або Какой удар от класика!
Порівняйте:
Зображення
http://www.army-guide.com/rus/product551.html
з viewtopic.php?f=22&t=4077&start=30#p161990
А якщо з поправкою на час, озброєння і габарити? :D
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1464
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК]Бронеавтомобілі (панцерники) у 1925, 1935-х роках

Повідомлення pustomelyk » 22 вересня 2018 13:38

Трохи про магію виробництва, що не всім під силу.
Зображення
Зверніть увагу на "персонал КБ". Вистачило однієї людини з головою.
Як кому цікаво, тут https://gercenovec.livejournal.com/43946.html весь звіт
 

Поперед.

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість