[ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

[ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 28 жовтня 2011 14:10

Територія велика, народу багато, сільгосп та пром потенціал нічогенький, керівництво мудре. Дороги, правда, погані. Поки що.
Роботи для авто вистачить.
Не дуже, правда, уявляю, як складатиметься баланс пального, але сподіваюсь :D
Припускаємо також, що гроші на таку справу уряд знайде. Бо, як мати автопромисловість, то БА чи танка вже якось складемо.
Моя пропозиція - угода про спільне виробництво автівок в Україні з Татрою. Їхні технології, розробки та супровід, наші гроші, завод і рабсила. З заводським КБ у перспективі. У нас бо умови експлуатації відрізняються, та й потужноманією можемо трохи від чехів відрізнятися. Он артилерійські обговорення де-яку каліброманію виявили, чому б тут - ні?
Форд симпатичніший у багатьох аспектах, але на середину 20х старий все ще клепає модель Т. У німців з італійцями, англійцями і французами на той час нічого симпатичнішого за татрівські Т11 та Т23 (http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t23_en&lang=en ) не знайшов. Там, за посиланнями можна ознайомитись з модельним рядом, що пройшов у РІ. У нашому виробництві можна припустити більшу розвиненість авто з всюдихідними якостями і потужніших двигунів.
Картинка для затравки:
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення Oleh Nemchinov » 28 жовтня 2011 14:51

Цікава тема. Базу Альтернативи слід уточнити відповідно до попередніх тем ВТК
Із реальних пропозицій це харківська вантажівка 20-х 30-х яку робили на базі РЕно і яка не пішла в серію + комбайновий завод у Запоріжжі
Прийшла повістка - іди служити!
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2811
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення thrary » 28 жовтня 2011 17:18

Мені здавалось що у центральних европах переважно копіювали французів...
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення atez » 28 жовтня 2011 18:59

Десь на форумах зустрічав досить привабливу альтернативу (для СРСР) автомобілізації на основі дизельних Зауерів. Як знайду - дам посилання.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення atez » 28 жовтня 2011 19:29

Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 28 жовтня 2011 21:39

Oleh Nemchinov написав:Цікава тема. Базу Альтернативи слід уточнити відповідно до попередніх тем ВТК
Із реальних пропозицій це харківська вантажівка 20-х 30-х яку робили на базі РЕно і яка не пішла в серію + комбайновий завод у Запоріжжі

База "оптимістичної" України - не менша за
без якоїсь частки Луганщини, всього Криму (мо" обміняв би на Харків :D ), Буковини. Львів - польське прикордонне місто, Луцьк чи Рівне - українське. Придністров"я, і смуга Мозир-Пінськ-Брест-Лит. - українські
і не більша :D за побажання sergei-lvov тут http://alternathistory.org.ua/taimlain- ... osudarstva і в пов"язаних з нею гілках. Якщо коротко, там - трохи більше за територію, що маємо зараз.
"Центи кристалізації" у таких межах були і в РІ.
Що до харківської "України", існує й інша думка:
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення Oleh Nemchinov » 28 жовтня 2011 22:17

Журнал "Сигнал" за 1993-й рік ;) Така ностальгія :Yahoo!:
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 29 жовтня 2011 15:47

atez написав:Десь на форумах зустрічав досить привабливу альтернативу (для СРСР) автомобілізації на основі дизельних Зауерів.

Зауерів теж хочу. Але додатково-паралельно. Вже за рахунок приватного капіталу. Хай які умовні Терещенки (Порошенки :D ) у щось таке влізуть. Казна ж не бездонна. Крім того, дизель для виробництва складніший.

Я виходив з чого. Десь до середини 20х життя сяк-так налагоджується, треба думати про майбутнє. Відкладати нема куди, завод за тиждень не збудуєш. І абстрактний не будується, треба під якусь модель. Крім того ще й кадрові проблеми попереду. Саме через них, я спершу дуже Форда хотів, у нього свої соціальні джмелі у голові гули, що мало б приваблювати до робітничих лав (нам з надлишком робочих рук на селі і розподілом сільске-місське населення все одно щось робити необхідно, не колгоспи ж влаштовувати) Але Форд із застарілою моделлю, та й післязнання підказує, що з авто підвищеної прохідності у нього найближче десятириччя - ніяк.
Якби хто краще розібрався з ФІАТом, можливо можна було б рибки наловити там.
А Татра дає можливість отримати вантажівки і легковики від одної контори. З дешевою і вдалою конструкцією. Далі "нарізаємо" собі товстими шматками, що б ми могли з тим наробити. Я переконуватиму, що у нас швидше ніж у Татри в РІ розвиватиметься лінійка двигунів повітряного охолодження, в т.ч. дизельних. І з більшими об"ємами/потужностями. Якщо впораємся з серійним виробництвом 5-10тонних вантажівок зі згаданими двигунами, легкі танки та колесні бойові машини самі виникнуть :wink:
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення atez » 29 жовтня 2011 16:54

Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути - і як зразок для масового недорого легковика, і як виробник широкої гами вантажівок. Ось тільки треба подивитись, що у них було на середину 20-х. ЯМНЗП, їхні основні моделі - це вже рубіж 20-30-х рр.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30180
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення Adam » 29 жовтня 2011 17:29

Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути
Все задежить від того, на якому етапі Визвольних змагань Україна здобула незалежність. А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення atez » 29 жовтня 2011 17:31

Adam написав:А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.

О! Точно! Я ж кажу - Заурер! Вони нейтральні...
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30180
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення Adam » 29 жовтня 2011 19:12

В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення Oleh Nemchinov » 30 жовтня 2011 00:21

Adam написав:В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:

+1!
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 30 жовтня 2011 12:53

atez написав:Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути - і як зразок для масового недорого легковика, і як виробник широкої гами вантажівок. Ось тільки треба подивитись, що у них було на середину 20-х. ЯМНЗП, їхні основні моделі - це вже рубіж 20-30-х рр.

Adam написав:Все задежить від того, на якому етапі Визвольних змагань Україна здобула незалежність. А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.

Війну скінчили десь на кінець 1920 - першу половину 1921 р.
Як я уявляю, стосунки УНР з Польщею не сприяють проникненню продукції однієї країни на ринок іншої. Тому польський Фіат - не перепона для створення українського. Та й Фіат у РІ досить активно боровся за нові ринки. Я лише з їх модельним рядом на середину 20х розібратись не можу.
Що до Чехословаччини і Закарпаття. Наші сусіди: СРСР і Польща - відверто недружні, Румунія - недалеко від них. З Угорщиною спільного кордону нема. Малоймовірна ще невідомо яка Білорусь. І Чехословаччина. То чи повинно мудре керівництво нашої держави робити ще й з неї собі ворога, чи варто спробувати дружити з нею проти поляків з румунами?
Ми ж знаємо, що своє ми потім у 1939 заберемо :D
Що до моделей від Татри на 1925 рік.
Вантажівки. Tatra 13 (вантажопідйомність - 800 - 1200кг) - у виробництві з 1924р. Tatra 23 (4т) - прототип їздить з 1923р., виробництво в РІ - з 1926. На черзі за 1-2 роки - трьохмостові моделі, що є розвитком згаданих.
Легковики. Tatra 11 - з 1923р у виробництві, Tatra 17 - з 1925.
Там різні типи двигунів, але це вже зовсім окрема тема. У нас не СРСР, є шанси, якщо на продаж випускатимуться двигуни, мости і т.ін., може з"явитися хоча б кілька таких собі українських Отокарів, що з усього того складатимуть свої авто. Не думаю, що з тим будуть які нерозв"язувані проблеми. Для мене більш незрозумілим є як ми паливом забезпечуватимемось, каучуком для Росави :D та іншою дефіцитною сировиною. А філію якого Бошу, сподіваюсь, ми якось до себе заманимо.
Нагадаю, я поки мову веду про виробництво, у заснуванні котрого прийматиме участь держава. Будь-які інші, за рахунок приватного капіталу, тільки вітаються.
Adam написав:В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:

Якість у швейцарців не віднімеш, а що до цін, боюсь, - не оптимальні. Принаймні повз 20мм Орлікон пройти важко буде, хіба підемо американським шляхом.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 17 березня 2013 14:35

ZSky
Продовження автомобільної частини суперечки звідси viewtopic.php?f=22&t=17015&start=255#p198287
ГАЗ-ММ не известен? Ну и в 1941 должен был идти ГАЗ-11-51, война случилась.
А чим ГАЗ-ММ відрізнявся від АА крім індекса :D і трохи підвищеного ступеню стиснення у циліндрах? Залізячча ж те саме.
Угу, останемся на гужевом транспорте и хреновых лошадях. Да и 100 тысяч это пиковая расчетная мощность. Пока раскочегарятся, пока обучат персонал, дай бог выйти на 25 тыс. в год. Опять же, выпуск грузовиков вызывает проседание общего количества. Да и убьют кривые руки изрядную часть выпуска.
:cry: І ходити без Форда розучимось.
Нам гроши нема куди подіти, що будуватимемо завод на 100тис авто, де випускатимемо лише чверть від того? Чи не правильніше збудувати потужністю все ж таки 25к, а потім розширити/модернізувати при потребі?
Скільки триватиме Ваше "пока" до виходу на 25тис авто на рік? СРСР з його особливостями 100тис авто випустив за 3,5роки. Перерахуйте родуктивність . Чи наполягатимете на вищому рівні дебілізму в автобудуванні УД? Те ж стосується й "убьют". "Отполирую и с разбегу разобью"? :D До своєї машини, придбаної за свої кревні, ставлення трохи інше, ніж до колгоспної.
15 миллионов считают, что проблема надумана.
Що, і досі їздять? Застарів Форд Т вже на 1925 і продажі його тоді вже падали. Вийдіть. Порахуйте, скільки Фордів Т підіймається Володимирським узвозом. :D І не їхав Форд Т з неповним баком під гору. Тим гірше для фактів? :wink:
Да и Форд вообще то предоставлял документацию на последующие модели.
Тільки у 1925 Форд ще дотримувався політики "жеріть, що дають", тому не зрозуміло, про які подальші моделі мова і коли вони з'являться.
Що до лобійованого :D тут мною Ледвінки, у 1925р його можна було брати, що називається "голими руками". Чув, що саме тоді у нього були проблеми і з фінансами, і з виробничою базою, і він активно шукав де б приткнутися, крім Татри.
На какой год цену, в какой комплектации? В 20-х цена Форд-Т от 235. Цену на Татру в студию.
:no: Пардон-пардон! Це Ви оголосили, що Форд Т дешевший за Татру 11, Вам і доводити. Тільки ціна на Форд Т потрібна не в США, а в Европі. До речі, вікі на Форд Т дає ціну в 260 долярів, а Ваші 235 звідки?
Лишень ціни де знайду, викладу одразу, самому цікаво. Тоді й порівняємо. Тільки врахуємо ще, як зміниться ціна, якщо у нас буде не складальне виробництво, а повний цикл з тиражем не в млн/рік, якості порівнюваних авто (як споживчі так і для виробництва) та інші подібні "дрібниці".
Приспособить можно все, только кто этим займется?
Наші технарі і наймані закордонні фахівці. Як і у випадку з Фордом. Його конвейер разом з робітниками і іншим персоналом нам джин не перенесе, все одно свроїх навчати доведеться.
Т-13 аналог Форд-Т пикап
:no: Плутаєте пікап і вантажівку. Т-13 аналог Форда ТТ.
Про спорідненість по вузлам між Фордом Т і Фордзоном лише бла-бла-бла, тому пропускаю.
Потребность в массовом 4-т грузовике в 20-х мизерная. Вы еще лимузины и спорткары вспомните.
Не хочу лімузини згадувати :D А що до спорткарів, будь ласка: http://www.tatraportal.com/clanky/targa ... 5_05-2.jpg Впізнаєте? :wink:
І про мізерність Ви трохи :D гарячкуєте. Принаймні ФІАТівці про це не здогадувались і наклепали понад 20тис ФІАТ-18 http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_18 . Знічев'я.
Самый массовый сегмент это 0.7-1.5 тонники, пикапы и грузовики Форда его закрывают.
Так само і Татри :P


Якщо прислухаєтесь. Я мову веду про автозавод, у який держава вкладе свої гроши. Для того, щоб мати повний цикл автовиробництва. І щоб мати змогу впливати на ринок. Такий завод і не повинен цілком перекрити всю потребу України в авто. Звідси й об'єми виробництва (нагадаю, 40млн Італія крутилася навколо 50тис авто на рік). Приватні автопідприємства, в т.ч. складальні вітаються. На свої (приватні) гроши. Тоді й простоюватимуть за їх кошт.
Востаннє редагувалось pustomelyk в 17 березня 2013 18:20, всього редагувалось 1 раз.
 

Далі

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість