[ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

sergei-lvov
Member
Member
 
Повідомлень: 451
З нами з:
11 квітня 2011 00:54

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення sergei-lvov » 17 березня 2013 16:04

pustomelyk
Якщо прислухаєтесь. Я мову веду про автозавод, у який держава вкладе свої гроши

Забудьте - в нас соціалізьму не буде, в 20-х державні кошти вкладатимуться лише у те, що в силу обставин і так вже є державним, чи у військове, чи у стратегічно необхідне для всієї економіки, а на 30-ті роки в нас вже будуть приватні автовиробники, яким простіше дати держзамовлення та кредит через державний банк - і ефективність з продуктивністю праці вища, і на показники держбюджетю впливає меншою мірою. Тому що все, що в реальному конкурентному середовищі потрібно державі, крім сплати податків, це виконання держзамовлень по прийнятних цінах, а ніяк не
мати змогу впливати на ринок
. А для цього цілком досить антимонопольного законодавства.
 

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення ZSky » 22 березня 2013 22:36

pustomelyk написав:ZSky
Продовження автомобільної частини суперечки звідси viewtopic.php?f=22&t=17015&start=255#p198287
ГАЗ-ММ не известен? Ну и в 1941 должен был идти ГАЗ-11-51, война случилась.
А чим ГАЗ-ММ відрізнявся від АА крім індекса :D і трохи підвищеного ступеню стиснення у циліндрах? Залізячча ж те саме.
Новый двигатель, управление, передача, усиленная подвеска.
Угу, останемся на гужевом транспорте и хреновых лошадях. Да и 100 тысяч это пиковая расчетная мощность. Пока раскочегарятся, пока обучат персонал, дай бог выйти на 25 тыс. в год. Опять же, выпуск грузовиков вызывает проседание общего количества. Да и убьют кривые руки изрядную часть выпуска.
:cry: І ходити без Форда розучимось.
Нам гроши нема куди подіти, що будуватимемо завод на 100тис авто, де випускатимемо лише чверть від того? Чи не правильніше збудувати потужністю все ж таки 25к, а потім розширити/модернізувати при потребі?
Скільки триватиме Ваше "пока" до виходу на 25тис авто на рік? СРСР з його особливостями 100тис авто випустив за 3,5роки. Перерахуйте родуктивність .
Вообще то завод на 100к, обойдется дешевле завода 25к с последующей модернизацией.
Чи наполягатимете на вищому рівні дебілізму в автобудуванні УД? Те ж стосується й "убьют". "Отполирую и с разбегу разобью"? :D До своєї машини, придбаної за свої кревні, ставлення трохи інше, ніж до колгоспної.
С придыханием говорим УД и появляются квалифицированные рабочие, шоферы и механики? :P
15 миллионов считают, что проблема надумана.
Що, і досі їздять? Застарів Форд Т вже на 1925 і продажі його тоді вже падали. Вийдіть. Порахуйте, скільки Фордів Т підіймається Володимирським узвозом. :D І не їхав Форд Т з неповним баком під гору. Тим гірше для фактів? :wink:
Цифры для какого подъема и какого наполнения бака касается. И цифры для той же Татры. А то может Татра вообще на такую горку не лезет.
Да и Форд вообще то предоставлял документацию на последующие модели.
Тільки у 1925 Форд ще дотримувався політики "жеріть, що дають", тому не зрозуміло, про які подальші моделі мова і коли вони з'являться.
А каталоги, сцуко, выпускал на разные комплектации. Акула капитализма :lol:
Що до лобійованого :D тут мною Ледвінки, у 1925р його можна було брати, що називається "голими руками". Чув, що саме тоді у нього були проблеми і з фінансами, і з виробничою базою, і він активно шукав де б приткнутися, крім Татри.
И потом выяснится, что выпускать можно только на Татре. :lol:
На какой год цену, в какой комплектации? В 20-х цена Форд-Т от 235. Цену на Татру в студию.
:no: Пардон-пардон! Це Ви оголосили, що Форд Т дешевший за Татру 11, Вам і доводити. Тільки ціна на Форд Т потрібна не в США, а в Европі. До речі, вікі на Форд Т дає ціну в 260 долярів, а Ваші 235 звідки?
Каталог 1923 года. Стоимость оптовой закупки ниже.
Лишень ціни де знайду, викладу одразу, самому цікаво. Тоді й порівняємо. Тільки врахуємо ще, як зміниться ціна, якщо у нас буде не складальне виробництво, а повний цикл з тиражем не в млн/рік, якості порівнюваних авто (як споживчі так і для виробництва) та інші подібні "дрібниці".
Самые высокие зарплаты и самые низкие цены у Форда.
Приспособить можно все, только кто этим займется?
Наші технарі і наймані закордонні фахівці. Як і у випадку з Фордом. Його конвейер разом з робітниками і іншим персоналом нам джин не перенесе, все одно свроїх навчати доведеться.
У Форда существующий отработанный техпроцесс, у Татры декларации. Разницу не видите?
Т-13 аналог Форд-Т пикап
:no: Плутаєте пікап і вантажівку. Т-13 аналог Форда ТТ.
Ничего не путаю. То что Т-13 обозвали грузовиком, не меняет ее характеристик.
Мощность двигателя Т-13 12-13 л.с., база 2646 мм, клиренс 220, Форд-Т 22/2550/250, Форд-ТТ 22/3200/250.
Про спорідненість по вузлам між Фордом Т і Фордзоном лише бла-бла-бла, тому пропускаю.
Бла-бла-бла только у Вас. Соренсен выбирая место для постройки автозавода заехал на Путиловский и дал кучу советов по улучшению выпуска Фордзона.
Потребность в массовом 4-т грузовике в 20-х мизерная. Вы еще лимузины и спорткары вспомните.
Не хочу лімузини згадувати :D А що до спорткарів, будь ласка: http://www.tatraportal.com/clanky/targa ... 5_05-2.jpg Впізнаєте? :wink:
Потребность в них околонулевая. Зачем под них завод то? Выпустят на коленке, как и прочие Татры :)
І про мізерність Ви трохи :D гарячкуєте. Принаймні ФІАТівці про це не здогадувались і наклепали понад 20тис ФІАТ-18 http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_18 . Знічев'я.
Цифры выпуска ТТ 1350к. И?
Самый массовый сегмент это 0.7-1.5 тонники, пикапы и грузовики Форда его закрывают.
Так само і Татри :P
Со своим слабосильнім движком и короткой рамой? Ню-ню.
Якщо прислухаєтесь. Я мову веду про автозавод, у який держава вкладе свої гроши. Для того, щоб мати повний цикл автовиробництва. І щоб мати змогу впливати на ринок. Такий завод і не повинен цілком перекрити всю потребу України в авто. Звідси й об'єми виробництва (нагадаю, 40млн Італія крутилася навколо 50тис авто на рік). Приватні автопідприємства, в т.ч. складальні вітаються. На свої (приватні) гроши. Тоді й простоюватимуть за їх кошт.
Ну так и нафиг не нужна фентезийная модель, нужна массовая рабочая лошадка, которая потянет за собой весь комплекс автомобилизации.
И не обязательно госзавод, есть много разных видов собственности. Вот госпрограмма нужна обязательно.
Зображення
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 23 березня 2013 15:49

ZSky
Новый двигатель, управление, передача, усиленная подвеска.
Двигун - неправда, на ГАЗ-ММ той самий, що й на ГАЗ-АА. Підняли тиск у циліндрах за рахунок зміни фаз газорозподілення і встановили інші карбюратор та повітроочищувач http://avtofoto2005.narod.ru/77.html , але це зміни не в двигуні. І підсилили не підвіску, а лише кріплення задніх ресор.
Можете вважати ГАЗ-ММ новою машиною, на мізерний об'єм змін у конструкції, порівняно з ГАЗ-АА це не вплине.
Вообще то завод на 100к, обойдется дешевле завода 25к с последующей модернизацией.
:yes: Якщо це сферичний завод у вакуумі. А якщо вам вже зараз треба віддати гроши за станки, які найближчі н років не працюватимуть? А якщо до часу, коли знадобиться 100тис/рік, треба буде випускати зовсім іншу модель? А якщо 100к так ніколи і не знадобляться?І т.д. А ще можна проектувати і будувати з урахуванням можливості розширення.
І вічна :D тема з випуском 100тис авто на рік в Україні. З Адамом домовитесь, щоб він за цю тезу на нуль не множив за фантазерство? :D
С придыханием говорим УД и появляются квалифицированные рабочие, шоферы и механики?
Ні, люди лишаться ті самі. І ставлення до свого добра і до чужого, теж не зміниться, своє зазвичай бережуть більше :wink: Повторюю, 100к - нам вдвоє треба перевершити Італію. Зможемо, хай навіть "с придыханием говорим" Фо-о-о-орд? І які тоді шанси на появу інших марок в Україні?

Тепер про підйом автівок на гору. Нема цифр. Але, що Форд-Т, через розташування бака під сидінням водія, мав проблеми з підйомами, факт відомий.
А то может Татра вообще на такую горку не лезет.
:good: Наведете свідчення чи будете жахи вигадувати? Поцікавтесь хоча б, де Т-11 і 12 їздили, ато на смітниках і такі картинки трапляються
Зображення
Ви, коли переконуєте у перевагах Форда-Т над усім :D , відрізняєте комплектвацію від моделі? А довести що Т-11 можна лише на Татрі випускати? Бо на, пробачте за слово :D , московському Спартаку цього не знали і випускали НАМІ-1, що від Татри-11 з виробничого погляду відрізнялася не принципово.
Ви конструкцією Т-11 цікавились?
Самые высокие зарплаты и самые низкие цены у Форда.
А Генеральна Корпорація Моторів все одно автомобілів більше продає :P І ще й різних конструкцій. То хто більше відповідає попиту?
У Форда существующий отработанный техпроцесс, у Татры декларации. Разницу не видите?

Техпроцес для чого? Культ карго якийсь.
І у Татри не декларації, а авто, що їздить, відповідає потребам і продається. Разницу не видите? :D
Т-13 і Форд-ТТ саме в одному споживчому класі, подивіться на таку характеристику, яку Ви чомусь :D не навели, як корисне навантаження. Що Фордові дала більша потужність? Кліренс не єдиний параметр, що визначає всюдихідність (для довідки: у Форд АА - 200мм, у Віліса МВ - 220мм). І менша база сприяє кращій маневровості :P
Цифры выпуска ТТ 1350к. И?
І? :D Як це доводить "околонулєвую" потрібність важчих машин? У Німеччині, наприклад, перед 1928р авто з навантаженням понад 3т складали 56,5% вантажного парку. http://www.zr.ru/archive/zr/1928/01/bud ... i-v-sssr#5
И не обязательно госзавод, есть много разных видов собственности. Вот госпрограмма нужна обязательно.
:good: Згоден. Пропозиції, як чимраніше запустити в УД автовиробництво з повним циклом, вітаються. Бо, підозрюю, що без штучної каталізації можемо його і не дочекатись.
Востаннє редагувалось pustomelyk в 25 березня 2013 11:21, всього редагувалось 1 раз.
 

sergei-lvov
Member
Member
 
Повідомлень: 451
З нами з:
11 квітня 2011 00:54

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення sergei-lvov » 23 березня 2013 23:14

ZSky
Вот госпрограмма нужна обязательно.

Зачем? Ну или что такое госпрограмма в вашем понимании?
 

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення ZSky » 25 березня 2013 18:34

pustomelyk написав:ZSky
Новый двигатель, управление, передача, усиленная подвеска.
Двигун - неправда, на ГАЗ-ММ той самий, що й на ГАЗ-АА. Підняли тиск у циліндрах за рахунок зміни фаз газорозподілення і встановили інші карбюратор та повітроочищувач http://avtofoto2005.narod.ru/77.html , але це зміни не в двигуні. І підсилили не підвіску, а лише кріплення задніх ресор.
Можете вважати ГАЗ-ММ новою машиною, на мізерний об'єм змін у конструкції, порівняно з ГАЗ-АА це не вплине.
Двигатель у ГАЗ-М и ГАЗ-ММ сделан на основе Форд-Б.
Вообще то завод на 100к, обойдется дешевле завода 25к с последующей модернизацией.
:yes: Якщо це сферичний завод у вакуумі. А якщо вам вже зараз треба віддати гроши за станки, які найближчі н років не працюватимуть? А якщо до часу, коли знадобиться 100тис/рік, треба буде випускати зовсім іншу модель? А якщо 100к так ніколи і не знадобляться?І т.д. А ще можна проектувати і будувати з урахуванням можливості розширення.
Ключевая фраза Фирма Форда предлагала создать ... подобие своих зарубежных отделений, а GM предлагал отверточную сборку.
І вічна :D тема з випуском 100тис авто на рік в Україні. З Адамом домовитесь, щоб він за цю тезу на нуль не множив за фантазерство? :D
С придыханием говорим УД и появляются квалифицированные рабочие, шоферы и механики?
Ні, люди лишаться ті самі. І ставлення до свого добра і до чужого, теж не зміниться, своє зазвичай бережуть більше :wink: Повторюю, 100к - нам вдвоє треба перевершити Італію. Зможемо, хай навіть "с придыханием говорим" Фо-о-о-орд? І які тоді шанси на появу інших марок в Україні?
У Италии сколько автомобилей в 20-х? Будем вечно плестись в хвосте? И вообще, цифра в 100к возникла при вопросе, кто мог бы прийти. Вот и было приведено сравнение из реала на 1929. Что там было по мощностям у Форда в 1922-23 искать лень, заводы этих годов закладки дадут серию в 1926-27.
Тепер про підйом автівок на гору. Нема цифр. Але, що Форд-Т, через розташування бака під сидінням водія, мав проблеми з підйомами, факт відомий.
Потому что нет бензонасоса. У последних бензобак перенесли под капот. Да и коробки передач были разные. И у всех будут разные углы, так, что раз нет цифр, говорить не о чем. Через горы автомобиль вполне себе ездил еще в первых вариантах.
А то может Татра вообще на такую горку не лезет.
:good: Наведете свідчення чи будете жахи вигадувати? Поцікавтесь хоча б, де Т-11 і 12 їздили, ато на смітниках і такі картинки трапляються
Зображення
Вообще то это Т-13. Теперь осталось показать, что у этой машины оригинальные двигатель и коробка передач.
Картинок и я напихать могу :)
Зображення
Ви, коли переконуєте у перевагах Форда-Т над усім :D , відрізняєте комплектвацію від моделі? А довести що Т-11 можна лише на Татрі випускати? Бо на, пробачте за слово :D , московському Спартаку цього не знали і випускали НАМІ-1, що від Татри-11 з виробничого погляду відрізнялася не принципово.
Форд-Т в середине 20-х не лучше, а оптимальнее для страны с преобладающим сельским населением.
Ви конструкцією Т-11 цікавились?
Хребтовая рама главное достоинство. Но как раз то она сейчас де-факто умерла, за исключением тяжеловозов. Кроме Жука и собственно Татры массовых автомобилей с ней не припомню, а под Жука завод строить пришлось.
Самые высокие зарплаты и самые низкие цены у Форда.
А Генеральна Корпорація Моторів все одно автомобілів більше продає :P І ще й різних конструкцій. То хто більше відповідає попиту?
Чего-чего? В 1923 у Форда 50% рынка. Расширение модельного ряда произошло после насыщения рынка. Ну и еврейской бойкот Форда не забываем, что сократил продажи, ну и кризис. Тем не менее под 5 млн. Форд-А выпустили.
У Форда существующий отработанный техпроцесс, у Татры декларации. Разницу не видите?

Техпроцес для чого? Культ карго якийсь.
Конвейерного производства, а так же система снабжения запчастями и т.д.
І у Татри не декларації, а авто, що їздить, відповідає потребам і продається. Разницу не видите? :D
Где массовое производство Татры? 3-4 тысяч в год? Когда у нее появился конвейер?
Т-13 і Форд-ТТ саме в одному споживчому класі, подивіться на таку характеристику, яку Ви чомусь :D не навели, як корисне навантаження. Що Фордові дала більша потужність? Кліренс не єдиний параметр, що визначає всюдихідність (для довідки: у Форд АА - 200мм, у Віліса МВ - 220мм). І менша база сприяє кращій маневровості :P
Сравнивать напрямую нельзя, ибо считают по разному. Американцы стандартно считали для худшего случая. Тот же Студер номинально 2.5 тонны, по хорошей дороге до 5. Так что если уж приводить, то цифири для Т-13 в 800-1200 делить вдвое :crazy:
А 500 кг пикапы вполне таскали.
Скорость и маневренность для грузовика вторичны, возможность перевозить длинномерные грузы важнее.
Цифры выпуска ТТ 1350к. И?
І? :D Як це доводить "околонулєвую" потрібність важчих машин?
Про тяжелые грузовики я вообще то говорил о классе 4-5т и выше. Грузовики 2,5-3 тонного нужны, но позднее, при росте урбанизации. Малые грузовики для села важнее.
У Німеччині, наприклад, перед 1928р авто з навантаженням понад 3т складали 56,5% вантажного парку. http://www.zr.ru/archive/zr/1928/01/bud ... i-v-sssr#5
Качество дорог Германии и степень урбанизации будем сравнивать? И как там с цифрами у США?
А по собственной же ссылке прочитать не удосужились?
Бесспорно, что в дальнейшем в СССР спрос на малотонные автомобили будет весьма большим и автомобиль проникнет в мелкие хозяйственные об‘единения, как только цена на него станет достаточно доступной. Большой процент грунтовых дорог по отношению к шоссейным точно так же говорит в пользу именно этого типа автомобиля.
На ближайшее время автомобильная промышленность Союза должна поставить производство грузовиков 3—3 1/2,тонны, необходимых для плановых больших перевозок, и грузовиков около 1 тонны для массового пользования в мелких хозяйственных единицах. Из легковых автомобилей наиболее срочной постановки на производство требует полевой автомобиль, который одновременно может обслужить и нужды городского транспорта. Этот тип автомобиля в производстве может быть об‘единен с грузовым автомобилем около 1 тонны.
По мере развития автомобильного производства в Союзе, для получения максимальной рентабельности автотранспорта, должны последовательно развиваться все перечисленные выше типы автомобилей, но при постановке на производство каждого из них следует сохранять следующее основное правило: меньшее число типов, но больший выпуск.
Ужос, практически моя позиция.
Ине обязательно госзавод, есть много разных видов собственности. Вот госпрограмма нужна обязательно.
:good: Згоден. Пропозиції, як чимраніше запустити в УД автовиробництво з повним циклом, вітаються. Бо, підозрюю, що без штучної каталізації можемо його і не дочекатись.
А тут вылезает интересный ньюанс, как пройдет земельная реформа. От этого и надо танцевать. Тогда можно будет и всю структуру расписывать.
Зображення
 

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення ZSky » 25 березня 2013 20:00

sergei-lvov написав:ZSky
Вот госпрограмма нужна обязательно.

Зачем?
Для скорейшей автомобилизации, которая стимулирует рост как промышленного, так и сх производства. Нефтепереработка, дорожное строительство дополнительный бонус.
Ну или что такое госпрограмма в вашем понимании?
Стимулировать производство и потребление автомобилей.
Зображення
 

sergei-lvov
Member
Member
 
Повідомлень: 451
З нами з:
11 квітня 2011 00:54

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення sergei-lvov » 26 березня 2013 01:25

ZSky, а можно как-то поконкретней?
А то стимулировать производство и потребление можно множеством разных способов, да и в разное время. Вообще это обсуждение какое-то жутко неконкретное - все сразу и ничего последовательно. Давайте начнем с простого - ожидаемые объемы производства а/м легковых и грузовых (и их ориентировочные потребители) на 1925, 1930, 1935 и 1939 годы, производители и характер производства, характер госучастия?
На счет стимулирования промышленного и сх роста через автомобилизацию не соглашусь - при реальных, то есть как-то аналогичных европейским, цифрах эфект стимулирования в 1920-х - первой половине 1930-х будет не сильно заметен.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 26 березня 2013 12:04

ZSky
Спочатку трохи поогризаюсь про неважливе, але цікаве.
Двигатель у ГАЗ-М и ГАЗ-ММ сделан на основе Форд-Б.
Так а хіба зміни у двигуні Форда Б у порівнянні з Фордом А відрізняються від у же згаданих заміни карбюратора і т.д.? Звичайне підвищення потужності існуючого двигуна, навіть не модернізація. Щось у пам’яті ще крутиться про зміну форми одного якогось крепежу, але не впевнений, що воно саме до нашого випадку, а не до зовсім інших двигунів.
Картинка із східцями у Вас хороша. Теперь осталось показать, что у этой машины неповний бак і що взагалі вона сама туди заїхала, а не її туди випхали оті люди, що на фото :D Як серйозно, бак під лобове скло перекочував чи то у 1925, чи то у 1926р, коли модель Т вже на ладан дихала.
Скорость и маневренность для грузовика вторичны, возможность перевозить длинномерные грузы важнее.
:no: Невже встигнути зробити дві ходки з тоною вантажу кожна гірше за одну з тією ж тоною? Що до габаритних вантажів, переконливо б виглядали данні з розмірами кузовів, яких, я розумію, нема.
Сравнивать напрямую нельзя, ибо считают по разному. Американцы стандартно считали для худшего случая. Тот же Студер номинально 2.5 тонны, по хорошей дороге до 5. Так что если уж приводить, то цифири для Т-13 в 800-1200 делить вдвое
Пардон-пардон! Американці рахували вантажопідйомність з надмірним оптимізмом, бо РККА навіть під час війни нормувала Стударам максимум від 3,5 до 4т. Так що не мучайтесь з ділінням, краще одразу множте на нуль :P
Форд-Т в середине 20-х не лучше, а оптимальнее для страны с преобладающим сельским населением.
Якщо це про конструкцію, то нагадує
-Гузин лучше, чем армянин!
-Чем?
-Чем армянин!
У Форда рама проста, клепана, можна в кузні ремонтувати. У Татри раму взагалі ремонтувати не треба. І навантаження на кузов від дороги вона передає менше, з усіма наслідками від цього. Що зараз не використовують на легковиках – не біда, ми з початку виробництва у 1925-27? Років з 30, а на вантажівках і довше, встигнемо поїздити. У Форда, для початку на 2 циліндри більше. Плюс радіатор, що для глухого села мінус, та й для виробництва додатковий вузол. У Татри ще така дрібничка для наших доріг, як блокований диференціал. Для початку досить
Якщо про організацію виробництва, Ви так і не пояснили, що не дозволяє поставити Татру-11 на конвеєр. До речі, перший в СРСР конвеєр на автозаводі випускав зовсім не Фордівські авто :wink:
Так само і з цінами. Скільки коштував би Форд Т, якби цілком вироблявся в Україні в обсягах кілька десятків тисяч? Гадаю, дорожче, ніж складений із запчастин привезених з Америки. Але якщо керуватись лише цим, повного циклу можемо так ніколи і не отримати.
Чего-чего? В 1923 у Форда 50% рынка.
Я Вам вірю. Але, скільки у 1925? Бо вже у 1927 він ДжМСі поступається, погляньте наступну статтю у тому ж моєму посиланні. Як є час, не полінуйтеся, там вся підшивка за перші роки досить цікава. Наприклад, є про конвеєрне виробництво автівок в Европі.
А виділені Вами у цитаті меньшее число типов, но больший выпуск співпадають і з моєю позицією. Але менша кількість типів не означає один єдиний, як у Форда на обговорюваний момент. А от На ближайшее время автомобильная промышленность Союза должна поставить производство грузовиков 3—3 1/2,тонны Ви чомусь :D не виділили, а дарма. А Татара 23 на наших дорогах у ті 3-3,5т цілком вписується, 4 - як бонус.

Тепер про важливе.
Качество дорог Германии и степень урбанизации будем сравнивать? И как там с цифрами у США?
Ось! Давайте вималюємо собі якусь Україну і для неї спробуємо спланувати бажаний автопарк, виробництво, на скільки те бажане можливо і як то все отримати.
Бо коли Ви наводите у приклад обсяги виробництва і ціни Форда Т, забуваєте, що то – в США. А в Европі в 1920і краще продавались зовсім інші моделі. Не даремно довелося потім Форд У розробити. Розбиратимемось з причинами? Так і Европи є різні. Знов таки у нас і не Европа. І навіть не СРСР.
Будем вечно плестись в хвосте?
Так я і калатаю альтернативи для того, щоб спробувати змалювати такий собі максимум максиморум того, що можна було б витиснути з цієї країни з цим народом. Але альтернатива повинна складатись з подій, що то дійсно могло б відбутись за певних умов.
А тут вылезает интересный ньюанс, как пройдет земельная реформа. От этого и надо танцевать. Тогда можно будет и всю структуру расписывать.
Так не заборонено ж. Змалюйте, які наслідки (якщо не весь процес) ви хотіли б отримати від реформи. Не обіцяю, що не погоджусь :D
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 27 березня 2013 12:37

ZSky
Давайте окремо розберемось таки з чудом від Форда.
Його складові – організація праці + максимально проста й технологічна конструкція авто + масове виробництво + організація збуту/сервісу. Ну, і ще мінімальна ціна внаслідок перших 3 факторів.
На 1920і у нього вже не було монополії ані на жодну зі складових, ані на їх сукупність. Зате вперто тримався мономоделі, через що врешті-решт почав втрачати ринок.
Якщо все те тулити до наших умов і врахувати, що за свої гроши ми хочемо обов’язково повний цикл автовиробництва, побачимо, що наші обсяги виробництва не дозволять рівнятися ціною із завозними американцями. Що робитимемо? Як тоді ставитись до Вашого аргументу, що Форд Т коштував 230 доларів? До речі, вже в Англії він був значно дорожчий, чого б це? А в СРСР ГАЗ-А планувався в ціні 750-1000доларів (1,5-2к руб) при річному випуску 100тис авто на рік (http://www.zr.ru/archive/zr/1929/11/100 ... tostroia#9)
Ключевая фраза Фирма Форда предлагала создать ... подобие своих зарубежных отделений, а GM предлагал отверточную сборку.
:no: Давайте з подробицями. У 1928
Фирма Форда предлагала создать в СССР подобие своих зарубежных отделений — компанию со смешанным капиталом для строительства автозавода, рассчитанного на выпуск 100 000 машин в год; предложения Дженерал Моторз были гораздо скромнее — продажа технической документации и лицензии на выпуск шевроле из поставляемых в кредит авточастей — 12 500 машин в год.
На яких умовах Форд пропонував свої капітали не знаю, але СРСР відмовився і будував завод цілком на свій кошт.

А що там з закордонними відділеннями Форда? Багато таких з повним циклом ми знаємо в Европі протягом 1920х? Дивимось.
На найстарішому Британському Форді конвеєр запустили ще до 1СВ, але на повний цикл перейшли хіба не в 1931.
Форд у Німеччині. Старт у 1926р зі складального заводу в Берліні. Локалізованим виробництво можна вважати з того ж 1931р, хоча повної локалізації досягли вже при нацистах.
У Франції складати почали аж в 1930х.
Дрібніші країни і згадувати не варто.

У нас користувачів ще практично нема, заправок нема, нафтопереробки для такої кількості моторів нема, доріг нема, сервісу нема і т.д. І у прогнозах, коли яку кількість авто перетравити зможемо, розходимось мало не на порядок. Тобто, не видно, з якого дива Форду цікаво буде вкладати гроши у завод з повним циклом в Україні, коли у нього значно хлібніші краї ще не освоєні. Бюджет же у Форда не необмежений.

А значить, розвага за наш кошт. Чого ми хочемо досягти?
1. Отримати автопромисловість з повним циклом
2. Пришвидшити автомобілізацію
3. Все те зробити максимально чужим коштом (наш бюджет теж не бескінечний і витрачатись є куди і крім автомобілізації)
За важливістю всі пункти однаково важливі, хоч і де-що протирічать одне одному.
Якщо виходити з принципу чим більше, тим краще, ми готові вкласти гроши в станки, що невідомо скільки не працюватимуть, а коли настане час їх запустити, можуть вже застаріти? Найшвидше і найдешевше понавозити авто від американців, але тоді п.1 практично нездійсненний. І т.д.
Якщо глибше копнути, мова йде, звичайно, не про один завод, а про систему з купою контрагентів, що випускатимуть карбюратори, акумулятори, електроначиння, гуму і т.ін. Локалізується, зрозуміло не все одночасно.

А від Форда/ДжМСі можемо отримати (за їх кошт) складальний завод, що конкуруватиме з нашим і компенсувати нестачу наших потужностей для закриття всього ринку.
Десь так. :YesSir:
Востаннє редагувалось pustomelyk в 31 березня 2013 23:37, всього редагувалось 2 разів.
 

PorOloN
Member
Member
 
Повідомлень: 65
З нами з:
21 серпня 2008 11:47
Звідки: Київська обл

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення PorOloN » 27 березня 2013 13:41

Чому не припустити, що держава замість купувати станки, цеглу, електричний дріт та інший гамуз для автозаводу, просто надасть кілька гектар землі для будівництва того ж автозаводу Форду, Джі-Ем? А чеські підприємці Києва організують складання Татри на своїх потужностях.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 27 березня 2013 18:09

PorOloN
У Татри є конструкції авто, але нема грошей на такі проекти. Самотужки випускатимуть не більше пари тис. на рік.
Американці складатимуть, аж гудітиме. І продаватимуть дешево. От лише двигуни та інші комплектуючі везтимуть від себе.
Наслідки прорахувати зможете?
А ще, без стимуляції це невідомо на скільки в часі розтягнеться.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 04 квітня 2013 23:07

Що було у нас в реальності з дорогами: http://www.zr.ru/archive/zr/1932/13/pla ... ozh-iem#10
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 02 червня 2013 14:32

http://bos-fahrzeuge.info/einsatzfahrze ... 27#/164732
Чим не тягач для ПТА/полковухи/МЗА?
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 08 лютого 2015 14:09

Щось давно я не виступав тут агентом Масарика-Бенеша :D
https://books.google.com.ua/books?id=x8 ... &q&f=false
Хай пробачить мены Ледвінка цю зраду :D
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1223
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

Повідомлення pustomelyk » 29 березня 2015 14:45

Журнал «Мотор» в № 3 за 1933 год опубликовал статью о работе конструкторско-экспериментального отдела этого предприятия. Работники завода приложили немало усилий к созданию собственных конструкций грузового автомобиля и 40-местного автобуса. Наконец, на ХАСЗ был разработан проект малолитражного автомобиля с 4-хцилиндровым двигателем рабочим объемом 1000 куб.см. воздушного охлаждения, расположенным у задней разрезной оси. Коробка скоростей - трехступенчатая (3 вперед, 1 назад). Вес автомобиля - 550 кг. Предполагаемая скорость -100 км/час. Двигатель спроектирован с верхним кулачковым валом, непосредственно действующим на клапаны. Кузов рассчитан на 4 места.
http://retro.dn.ua/forum/index.php?topic=1617.0
Фольксваген у 1936, кажете? :wink:
 

Поперед.Далі

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron