Сторінка 1 з 3

[ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 14:10
pustomelyk
Територія велика, народу багато, сільгосп та пром потенціал нічогенький, керівництво мудре. Дороги, правда, погані. Поки що.
Роботи для авто вистачить.
Не дуже, правда, уявляю, як складатиметься баланс пального, але сподіваюсь :D
Припускаємо також, що гроші на таку справу уряд знайде. Бо, як мати автопромисловість, то БА чи танка вже якось складемо.
Моя пропозиція - угода про спільне виробництво автівок в Україні з Татрою. Їхні технології, розробки та супровід, наші гроші, завод і рабсила. З заводським КБ у перспективі. У нас бо умови експлуатації відрізняються, та й потужноманією можемо трохи від чехів відрізнятися. Он артилерійські обговорення де-яку каліброманію виявили, чому б тут - ні?
Форд симпатичніший у багатьох аспектах, але на середину 20х старий все ще клепає модель Т. У німців з італійцями, англійцями і французами на той час нічого симпатичнішого за татрівські Т11 та Т23 (http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t23_en&lang=en ) не знайшов. Там, за посиланнями можна ознайомитись з модельним рядом, що пройшов у РІ. У нашому виробництві можна припустити більшу розвиненість авто з всюдихідними якостями і потужніших двигунів.
Картинка для затравки:
Зображення

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 14:51
Oleh Nemchinov
Цікава тема. Базу Альтернативи слід уточнити відповідно до попередніх тем ВТК
Із реальних пропозицій це харківська вантажівка 20-х 30-х яку робили на базі РЕно і яка не пішла в серію + комбайновий завод у Запоріжжі

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 17:18
thrary
Мені здавалось що у центральних европах переважно копіювали французів...

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 18:59
atez
Десь на форумах зустрічав досить привабливу альтернативу (для СРСР) автомобілізації на основі дизельних Зауерів. Як знайду - дам посилання.

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 19:29
atez

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 21:39
pustomelyk
Oleh Nemchinov написав:Цікава тема. Базу Альтернативи слід уточнити відповідно до попередніх тем ВТК
Із реальних пропозицій це харківська вантажівка 20-х 30-х яку робили на базі РЕно і яка не пішла в серію + комбайновий завод у Запоріжжі

База "оптимістичної" України - не менша за
без якоїсь частки Луганщини, всього Криму (мо" обміняв би на Харків :D ), Буковини. Львів - польське прикордонне місто, Луцьк чи Рівне - українське. Придністров"я, і смуга Мозир-Пінськ-Брест-Лит. - українські
і не більша :D за побажання sergei-lvov тут http://alternathistory.org.ua/taimlain- ... osudarstva і в пов"язаних з нею гілках. Якщо коротко, там - трохи більше за територію, що маємо зараз.
"Центи кристалізації" у таких межах були і в РІ.
Що до харківської "України", існує й інша думка:
Зображення

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 28 жовтня 2011 22:17
Oleh Nemchinov
Журнал "Сигнал" за 1993-й рік ;) Така ностальгія :Yahoo!:

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 29 жовтня 2011 15:47
pustomelyk
atez написав:Десь на форумах зустрічав досить привабливу альтернативу (для СРСР) автомобілізації на основі дизельних Зауерів.

Зауерів теж хочу. Але додатково-паралельно. Вже за рахунок приватного капіталу. Хай які умовні Терещенки (Порошенки :D ) у щось таке влізуть. Казна ж не бездонна. Крім того, дизель для виробництва складніший.

Я виходив з чого. Десь до середини 20х життя сяк-так налагоджується, треба думати про майбутнє. Відкладати нема куди, завод за тиждень не збудуєш. І абстрактний не будується, треба під якусь модель. Крім того ще й кадрові проблеми попереду. Саме через них, я спершу дуже Форда хотів, у нього свої соціальні джмелі у голові гули, що мало б приваблювати до робітничих лав (нам з надлишком робочих рук на селі і розподілом сільске-місське населення все одно щось робити необхідно, не колгоспи ж влаштовувати) Але Форд із застарілою моделлю, та й післязнання підказує, що з авто підвищеної прохідності у нього найближче десятириччя - ніяк.
Якби хто краще розібрався з ФІАТом, можливо можна було б рибки наловити там.
А Татра дає можливість отримати вантажівки і легковики від одної контори. З дешевою і вдалою конструкцією. Далі "нарізаємо" собі товстими шматками, що б ми могли з тим наробити. Я переконуватиму, що у нас швидше ніж у Татри в РІ розвиватиметься лінійка двигунів повітряного охолодження, в т.ч. дизельних. І з більшими об"ємами/потужностями. Якщо впораємся з серійним виробництвом 5-10тонних вантажівок зі згаданими двигунами, легкі танки та колесні бойові машини самі виникнуть :wink:

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 29 жовтня 2011 16:54
atez
Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути - і як зразок для масового недорого легковика, і як виробник широкої гами вантажівок. Ось тільки треба подивитись, що у них було на середину 20-х. ЯМНЗП, їхні основні моделі - це вже рубіж 20-30-х рр.

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 29 жовтня 2011 17:29
Adam
Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути
Все задежить від того, на якому етапі Визвольних змагань Україна здобула незалежність. А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 29 жовтня 2011 17:31
atez
Adam написав:А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.

О! Точно! Я ж кажу - Заурер! Вони нейтральні...

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 29 жовтня 2011 19:12
Adam
В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 30 жовтня 2011 00:21
Oleh Nemchinov
Adam написав:В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:

+1!

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 30 жовтня 2011 12:53
pustomelyk
atez написав:Фіат сидів у Польщі - так що навряд чи піде на співробітництво з Україною. А Татра дійсно може бути - і як зразок для масового недорого легковика, і як виробник широкої гами вантажівок. Ось тільки треба подивитись, що у них було на середину 20-х. ЯМНЗП, їхні основні моделі - це вже рубіж 20-30-х рр.

Adam написав:Все задежить від того, на якому етапі Визвольних змагань Україна здобула незалежність. А то й чехословаки захопили українське Закарпаття — також привід до територіального конфлікту й діпломатичного несприйняття.

Війну скінчили десь на кінець 1920 - першу половину 1921 р.
Як я уявляю, стосунки УНР з Польщею не сприяють проникненню продукції однієї країни на ринок іншої. Тому польський Фіат - не перепона для створення українського. Та й Фіат у РІ досить активно боровся за нові ринки. Я лише з їх модельним рядом на середину 20х розібратись не можу.
Що до Чехословаччини і Закарпаття. Наші сусіди: СРСР і Польща - відверто недружні, Румунія - недалеко від них. З Угорщиною спільного кордону нема. Малоймовірна ще невідомо яка Білорусь. І Чехословаччина. То чи повинно мудре керівництво нашої держави робити ще й з неї собі ворога, чи варто спробувати дружити з нею проти поляків з румунами?
Ми ж знаємо, що своє ми потім у 1939 заберемо :D
Що до моделей від Татри на 1925 рік.
Вантажівки. Tatra 13 (вантажопідйомність - 800 - 1200кг) - у виробництві з 1924р. Tatra 23 (4т) - прототип їздить з 1923р., виробництво в РІ - з 1926. На черзі за 1-2 роки - трьохмостові моделі, що є розвитком згаданих.
Легковики. Tatra 11 - з 1923р у виробництві, Tatra 17 - з 1925.
Там різні типи двигунів, але це вже зовсім окрема тема. У нас не СРСР, є шанси, якщо на продаж випускатимуться двигуни, мости і т.ін., може з"явитися хоча б кілька таких собі українських Отокарів, що з усього того складатимуть свої авто. Не думаю, що з тим будуть які нерозв"язувані проблеми. Для мене більш незрозумілим є як ми паливом забезпечуватимемось, каучуком для Росави :D та іншою дефіцитною сировиною. А філію якого Бошу, сподіваюсь, ми якось до себе заманимо.
Нагадаю, я поки мову веду про виробництво, у заснуванні котрого прийматиме участь держава. Будь-які інші, за рахунок приватного капіталу, тільки вітаються.
Adam написав:В ті часи Швейцарія ще не була такою багатою країною, як сьогодні, тому, розвинаючи тему українсько-швейцарського спіробітництва, можна й запропонувати орієнтуватися на їх озброєння! А воно було дуже якісним...
:roll:

Якість у швейцарців не віднімеш, а що до цін, боюсь, - не оптимальні. Принаймні повз 20мм Орлікон пройти важко буде, хіба підемо американським шляхом.

Re: [ВТК] Автомобілізація у "оптимістичній" УНР

ПовідомленняДодано: 17 березня 2013 14:35
pustomelyk
ZSky
Продовження автомобільної частини суперечки звідси viewtopic.php?f=22&t=17015&start=255#p198287
ГАЗ-ММ не известен? Ну и в 1941 должен был идти ГАЗ-11-51, война случилась.
А чим ГАЗ-ММ відрізнявся від АА крім індекса :D і трохи підвищеного ступеню стиснення у циліндрах? Залізячча ж те саме.
Угу, останемся на гужевом транспорте и хреновых лошадях. Да и 100 тысяч это пиковая расчетная мощность. Пока раскочегарятся, пока обучат персонал, дай бог выйти на 25 тыс. в год. Опять же, выпуск грузовиков вызывает проседание общего количества. Да и убьют кривые руки изрядную часть выпуска.
:cry: І ходити без Форда розучимось.
Нам гроши нема куди подіти, що будуватимемо завод на 100тис авто, де випускатимемо лише чверть від того? Чи не правильніше збудувати потужністю все ж таки 25к, а потім розширити/модернізувати при потребі?
Скільки триватиме Ваше "пока" до виходу на 25тис авто на рік? СРСР з його особливостями 100тис авто випустив за 3,5роки. Перерахуйте родуктивність . Чи наполягатимете на вищому рівні дебілізму в автобудуванні УД? Те ж стосується й "убьют". "Отполирую и с разбегу разобью"? :D До своєї машини, придбаної за свої кревні, ставлення трохи інше, ніж до колгоспної.
15 миллионов считают, что проблема надумана.
Що, і досі їздять? Застарів Форд Т вже на 1925 і продажі його тоді вже падали. Вийдіть. Порахуйте, скільки Фордів Т підіймається Володимирським узвозом. :D І не їхав Форд Т з неповним баком під гору. Тим гірше для фактів? :wink:
Да и Форд вообще то предоставлял документацию на последующие модели.
Тільки у 1925 Форд ще дотримувався політики "жеріть, що дають", тому не зрозуміло, про які подальші моделі мова і коли вони з'являться.
Що до лобійованого :D тут мною Ледвінки, у 1925р його можна було брати, що називається "голими руками". Чув, що саме тоді у нього були проблеми і з фінансами, і з виробничою базою, і він активно шукав де б приткнутися, крім Татри.
На какой год цену, в какой комплектации? В 20-х цена Форд-Т от 235. Цену на Татру в студию.
:no: Пардон-пардон! Це Ви оголосили, що Форд Т дешевший за Татру 11, Вам і доводити. Тільки ціна на Форд Т потрібна не в США, а в Европі. До речі, вікі на Форд Т дає ціну в 260 долярів, а Ваші 235 звідки?
Лишень ціни де знайду, викладу одразу, самому цікаво. Тоді й порівняємо. Тільки врахуємо ще, як зміниться ціна, якщо у нас буде не складальне виробництво, а повний цикл з тиражем не в млн/рік, якості порівнюваних авто (як споживчі так і для виробництва) та інші подібні "дрібниці".
Приспособить можно все, только кто этим займется?
Наші технарі і наймані закордонні фахівці. Як і у випадку з Фордом. Його конвейер разом з робітниками і іншим персоналом нам джин не перенесе, все одно свроїх навчати доведеться.
Т-13 аналог Форд-Т пикап
:no: Плутаєте пікап і вантажівку. Т-13 аналог Форда ТТ.
Про спорідненість по вузлам між Фордом Т і Фордзоном лише бла-бла-бла, тому пропускаю.
Потребность в массовом 4-т грузовике в 20-х мизерная. Вы еще лимузины и спорткары вспомните.
Не хочу лімузини згадувати :D А що до спорткарів, будь ласка: http://www.tatraportal.com/clanky/targa ... 5_05-2.jpg Впізнаєте? :wink:
І про мізерність Ви трохи :D гарячкуєте. Принаймні ФІАТівці про це не здогадувались і наклепали понад 20тис ФІАТ-18 http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_18 . Знічев'я.
Самый массовый сегмент это 0.7-1.5 тонники, пикапы и грузовики Форда его закрывают.
Так само і Татри :P


Якщо прислухаєтесь. Я мову веду про автозавод, у який держава вкладе свої гроши. Для того, щоб мати повний цикл автовиробництва. І щоб мати змогу впливати на ринок. Такий завод і не повинен цілком перекрити всю потребу України в авто. Звідси й об'єми виробництва (нагадаю, 40млн Італія крутилася навколо 50тис авто на рік). Приватні автопідприємства, в т.ч. складальні вітаються. На свої (приватні) гроши. Тоді й простоюватимуть за їх кошт.