[ЗСУД] Бронетанкові сили

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

Аватар користувача
ZSky
Site Admin
Site Admin
 
Повідомлень: 2266
З нами з:
20 лютого 2006 13:59
Звідки: м. Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення ZSky » 16 березня 2013 15:05

pustomelyk написав:ZSky
Кому Ви намагаєтесь голову морочити, мені чи собі?
Ну куча у Вас тараканов в голове, что поделать?
Танк с Геркулесом хуже 6т. А на базе КПП ЗИС-5 сделали мобилизационный танк, без пушки и с худшей броней.
Мобілізаційний означає лише певні якості самого танка і не означає, що він добрий чи поганий. Тим більше мобілізаційний нічого не каже про трансмісію цього танка.
Т.е. понятие мобилизационный Вам не доступно. Требования на разработку Т-34 танк Т-26 является сравнительно сложным, приняло решение о спешной разработке более дешевого и простого «танка второго эшелона» на базе автомобильных агрегатов
От, наприклад, 4хшвидкісна трансмісія ні хвилини не мобілізаційного Т-34 була відверто поганою. І що?
Наследие Кристи. И сколько там скоростей в КПП ЗИС-5?
Броня гірша ніж у чого? Бронювання навіть Т-60 аж ніяк не гірше, ніж у МкЕ чи Т-26; + кут нахилу, менші габарити і краща рухливість. Я вже не згадаую Т-70, на якому трансмісія та сама. І, до речі та сама 45мм гармата що й на Т-26. А от МкЕ мод А якраз без гармати. І т.д. Неякісна якась у Вас аргументація. :pardon:
Т-60 это 1941, я говорю о 1930. Разницу увидите или как? А пулеметные и поляки себе купили. Мода такая была.
Трансмиссия на Т-60 была от Газ-51, на Т-70 такая же. Да и странно ожидать на Газе ЗИСовские решения. Не говоря о том что, Т-60 и Т-70 эрзацы военного времени. Т.е. мобилизационные танки.
І ще. гіршим за МкЕ/Т-26 виявився танк створений слухачами ВАММ (не кожен з яких нормальну школу закінчив). Крім того, якщо подивитесь на хронологію, танк "академіків" розроблявся, коли у виробництво вже впроваджувався Т-26, через що подальшою доводкою ТММ займались не було сенсу; на ще одне перелаштування виробництва ніякий Сіркен не пішов би.
Причем тут Сиркен к войсковым испытаниям? Заказчику не понравилось, все. Да и ТММ планировался к производству на других заводах.
Бак рядом с двигателем и бак в отдалении, так у кого топливопровод длиннее?
Бак з правого боку двигуна – поруч з двигуном, а бак позаду двигуна – вже віддалений. І виходячи з цього Ви якось примудрились наміряти загальну довжину паливопроводу?! Моцно! :lol:
Откуда за двигателем? Пишут про баки в задней части корпуса, а не в середине.
т.е. фактов нет
Я Вам цитатою відповім
ZSky написав:если факты противоречат теории, тем хуже для фактов
ZSky відмовляється сприймати факти, аргументуючи «не може бути, бо не може бути ніколи»; я намагався їх розтлумачити. Не вірите – Ваша справа, хай буде всесвітня змова з метою обдурити ZSky’я, як Вам таке тлумачення більш до душі. Я не проти :D
Чи не могли б Ви мені пояснити, якій моїй теорії суперечить кількість вироблених М-5? Мо' Ви заперечуєте, що М-5, після закінчення їх виробництва в СРСР,
встановлювались на танки протягом ще 5 років? Чи, що М-5 випускалися на «Більшовику»? Чи більшу ніж у Т-26 кількість циліндрів? За що боретесь? Не здавайтесь, продовжуйте, так -точно переможете.
Хи-хи, левые циферки я должен опровергать. Ну да ладно. Серия БТ-2 и БТ-5 это 1932-1934. Как тут получается 5 лет? М-5 выпускался, помимо Большевика еще и Икаром, да и по факту, большая часть была Либерти. М-17 начали делать в Рыбинске.
И что плохого в меньшем количестве цилиндров? Меньшая цена, масса и габариты?
На танки М-17 ставили с 1932.
:yes: Я мав написати, М-17 масово ставився на танки з 1936р.
Так и запишем, что серийные Т-28 и БТ-7 до 1936 двигателя не имели. :lol:
Речь изначально шла о 1930м. Убогая поделка 1940, как соотносится к этому периоду?
Не легко давался Кондрату колхоз. :D Але давайте ще раз спробуємо. Я веду мову про те, що подібну саморобку можна було створити ще році у 1931-32. Тільки сконцентруйте свою увагу: не в СРСР, який був у реалі і не Вердеху1 1в1, а легкий танк, кращий за МкЕ. Бо "убогая поделка" Т-26 таки крила.
Покажите серию этих поделок. При том что она использует решения 1935-36 года.
Ну так покажите лучшее решение в реале на 1930й. Поляки что купили?
А що виробляли? Замінили двигун, трансмісію, башту, озброєння, прилади спостереження, змінили корпус. Залишились самі підвіска з гусеницями.
Источник о замене КПП? Двигатель заменили и несколько переработали корпус. Башню переделывали не только поляки.
Якщо кращого варіанту не було створено в залізі (знов таки, за якими параметрами оцінювати?), це ще не означає, що для цього не було технічних можливостей. Що могло б не дати створити такий танк?
Отсутствие технологий, опыта создания и эксплуатации.
Двигатель YXC-B не освоили, да и с ним танк хуже.
Двигун не пропонувати! :D Бо не подужав його випуск СРСР, ми ж розглядаємо УД, в якій умови де-що інші. До речі, з яких причин СРСР не зміг налагодити випуск згаданого двигуна і чи ті причини суто технічні?
В первую очередь сортамент сталей и ньюансы технологии.
Крім того, на Геркулесі світ клином не зійшовся. Сходу можна пригадати майбахівський і кілька даймлерівських двигунів на 100к.с., котрі німці міряли на Легкий трактор, Мідоуз 100к.с., що стояв на Вікерс Мідьємі Мк1 і 2, напевно перелік на цьому не закінчувався. Вікерс 6т цікавий з погляду технологій, але підтверджень, що вони були отриманні саме разом зі згаданим танком, я поки не зустрічав, лише твердження про це де-яких і-нет дописувачів.
Ну так можно было и у Виккерса в 1932м получить 100 сильный движок. Смысл замены двигателя от меня ускользает.
Знов таки, трансмісію від «одинички» не згадуйте, бо, як з’ясовується, з деталей двигуна ЗИС-5 можна створити цілком придатну для легкого танка КПП, що й відбулося.
Пример в студию танка на ЗИС-5, кроме Т-34.
Як не дивно, найвужче місце – підвіска. З того що використовувалося вибір не великий і ймовірність появи на нашому танкові МкЕшної, або варіацій на її тему – висока.
Угу, вот и вылезает, что особой то альтернативы нет. Танцы с двигателем дадут задержку с серийным производством. Хотя начав серийный выпуск в 1930-31, на основе собственного опыта, к 1936-37 можно сотворить нечто типа Т-126.
До единого танка в 1930м ой как далеко. Вторая половина 30х, не ранее.
Не багата країна може до єдиного танка прийти й вимушено. Можуть вплинути німці: Лехттрактор – «Вердеха», Грострактор – Т-24, замість Кляйнтрактора – щось типу Лойд Керіера. Можливі інші варіації.
Так это уже 3 типа :D
Автомобілізація.
Учим матчасть, Форд-А заменили в серии через 4 года.
Винуватий! :D Одного А не додрукував, мова про вантажівку йшла.
ГАЗ-ММ не известен? Ну и в 1941 должен был идти ГАЗ-11-51, война случилась.
Массовость это, хотя бы, 10 автомобилей на 1000 человек. Для армии хоть 50 на 1000.
:good: Підсумково на 40млн – 400тис авто. Виробляючи по 50тис за 10 років на таку цифру і вийдемо. І інфраструктуру паралельно підтягуватимемо. Але 50тис (до речі, - рівень Італії) – на всіх заводах і різних моделей. Не треба нам добового виробництва Форда Т у тисячах штук.
Угу, останемся на гужевом транспорте и хреновых лошадях. Да и 100 тысяч это пиковая расчетная мощность. Пока раскочегарятся, пока обучат персонал, дай бог выйти на 25 тыс. в год. Опять же, выпуск грузовиков вызывает проседание общего количества. Да и убьют кривые руки изрядную часть выпуска.
Модельная ситуация в развитых странах, а не стране со считанным количеством автомобилей.
Я Вам знов цитатою відповім
thrary написав:Насправді байдуже яку модель випускати на заводі спроектованого Каном
:yes: + Правильна організація виробництва. Мала кількість авто в експлуатації не причина будувати завод під модель 20річної давності з купою, м’яко кажучи, особливостей. Таких, наприклад, як поїздка з Києва до Ржищева заднім ходом, бо інакше на гору Форд-Т не їхатиме.
15 миллионов считают, что проблема надумана. Да и Форд вообще то предоставлял документацию на последующие модели.
Форд-Т дешевле, проще и надежнее Татры.
Що до дешевше, сподіваюсь побачити цифри. Простоту треба розбирати детально, залишимо, щоб не роздувати. Як і принципову непристосованість Татр до конвейерного виробництва.
На какой год цену, в какой комплектации? В 20-х цена Форд-Т от 235. Цену на Татру в студию. Приспособить можно все, только кто этим займется?
Перемога Т-11 в перегонах Тарга Флоріо і у пробігові Ленінград-Тбілісі-Ленінград яскраве підтвердження про ненадійність :D Татр. В Л-Тб-Л змагалися авто 44 марок з 9 країн, пройшли 4693км за 22 дні. По нашим дорогам.
Форд-Т пробег в 1909 Нью-Йорк - Сиэтл за те же 22 дня. Расстояние 4590 км сейчас. Так уж лучше дороги в американской глуши на 15 лет ранее?
конвейер, легкий грузовик и малый трактор, как обычно, выбросили
Щось це мені нагадує "Вікерсівські технології". Конвейер на 1925р не є ексклюзивом Форда.
У Форда наибольший опыт.
Легка вантажівка – Т-13, нічим, м'яко кажучи, не гірша за Форд ТТ.
Т-13 аналог Форд-Т пикап. С двигателем в 13 л.с И цены на Татру укажите.
Фордзон конструктивно мало пов’язаний з Форд Т
Одни инженеры разрабатывали. Решения сходные. Ну и типовая фордовская унификация в мелочах :)
Ви збираєтесь випускати його на одному конвейері з авто? А юридично – зовсім не пов’язаний, якщо вже так схотілося саме Фордзона, старий Форд і так його продасть дешево, то був його персональний бзик.
Не на одном естественно, но отдельные узлы вполне себе.
А от щось схоже на 4тонну Татру-23 Форд не запропонує.
Потребность в массовом 4-т грузовике в 20-х мизерная. Вы еще лимузины и спорткары вспомните.
Самый массовый сегмент это 0.7-1.5 тонники, пикапы и грузовики Форда его закрывают.
Зображення
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 16 березня 2013 22:40

щось у нас тут якось сумно :evil: у конкурентів фантазія грає яскравіше http://alternathistory.org.ua/tanki-alt ... iny?page=2
вирішив розбавити тему своїми фантазіями:
на початку 30-х зявляється ось такий танчик П1 з клепаною бронею
згодом замість заклепок впроваджується зварювання
згодом встановлюємо більш потужну (близько 37-47 мм довгоствольну) гарматку
після певних експерементів переходимо на нову ходову
і на кінець тридцятих досить досвіду і напрацювань для випуску П2
Приєднані файли
П 1.jpg
п 1 м.jpg
п 1 м 1.jpg
п 1 м 2.jpg
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 17 березня 2013 01:54

ZSky
Ну куча у Вас тараканов в голове, что поделать?
Не чіпати моїх тарганів :D Краще з технікою давайте розбиратися.
Я знаю що таке мобілізаційний танк. Але ж правда, що у вимогах до нього ніде не пишеться, що трансмісія мобілізаційного танка повинна бути погана? :wink: А у цій вашій цитаті я б виділив де-що інше: более дешевого и простого «танка второго эшелона» на базе автомобильных агрегатов Чому автомобільні агрегати і сприяють. Зрозуміло, що не всі, але можна ж і "вгадати". Тоді не доведеться розгортати виробництво кількох сотень (не СРСР!) вузькоспеціалізованих двигунів, які більш ні на що не придатні, навіть на тягач. І такої ж трансмісії. Як це відбулося з агрегатами Т-26.
И сколько там скоростей в КПП ЗИС-5?
4+1
Трансмиссия на Т-60 была от Газ-51, на Т-70 такая же. Да и странно ожидать на Газе ЗИСовские решения. Не говоря о том что, Т-60 и Т-70 эрзацы военного времени. Т.е. мобилизационные танки.
:good: І не треба казати про ерзаци і мобілізаційність, бо про трансмісію це нічого не скаже. Там двигун найслабше місце. За Т-60 вибачаюсь, був впевнений, що трансмісія та ж, що й на Т-70. А от про Т-70 стверджують, що "использованы детали от грузовика ЗИС-5". Припускаю, через те, що не було на ГАЗі нічого, що б впоралося з 140к.с. і відповідним крутним моментом.
ТММ планировался к производству на других заводах
А ось про це хотілося б докладніше.
Откуда за двигателем? Пишут про баки в задней части корпуса, а не в середине.
:yes:
ZSky написав:The rear half of the vehicle was taken up mostly by the turret basket and forty-six 45 millimetre rounds, as well as two 60 liter (13 Imp gal) fuel tanks. Это все вики.
Давайте я перекладу, як зможу? Якщо хто може краще, хай поправить: "У кормовій половині танку розташовувались башта, 46 набоїв до 45мм гармати, а також 2 60літрових паливних баки." Немає конкретизації, у якій саме частині кормової половини танку розташовані баки. Якщо в передній, якраз і вийде, що баки посередині всієї машини. Ви б де розташували? :wink: А з урахуванням, що розробники намагалися максимально стиснути розміри? :D
Тепер м-5 і м-17.
Серия БТ-2 и БТ-5 это 1932-1934. Как тут получается 5 лет?
Перевірився. З 1936 я погарячкував, :sorry: писав по-пам'яті. БТ-7 пішов з 1935р. І саме з нього на танки пішов масово м-17. З першого разу Ви "масово" певно не помітили :D і тому згадали Т-28. Добре, 3 роки виходить, 1932, 33, 34, коли на БТ треба було ставити двигуни, що вже не випускалися.
И что плохого в меньшем количестве цилиндров? Меньшая цена, масса и габариты?
Мабуть такою аргументацією двигун для Т-26 і проштовхували. Маса і габарити залежать не лише від кількості "глечиків", а й від об'єму двигуна. А на ціну значно більше за кількість циліндрів впливає купа інших факторів, впевнений, що Ви знаєте, тому не буду засмічувати. І саме двигун Т-26 з цього погляду виявився не беззаперечний.
Источник о замене КПП?
http://www.doc88.com/p-113632290369.html Дивимось ТТХ. На 4стор Вікерс 6т, трансмісія: 5 швидкостей, головний фрікціон однодисковий. Для 7ТР (5стор) 4 швидкості і багатодисковий. :YesSir:
Отсутствие технологий, опыта создания и эксплуатации.
Ось це я й пропоную обговорити, з чим би ми прийшли у 1930р? Що в УД робили з 1921 по 1930р? Що ми можемо собі дозволити "нафантазувати" виходячи з певних стартових умов, і на яку техніку в результаті таких фантазій можемо сподіватись. Коли мова зайшла про авто, Ви вже хоч трохи погодилися щось припустити, а з танками вперто стоїте на тому, що Маріуполь (в СРСР :wink: ) броню дав лише у 1934. А Геркулес не подужали (бо запустили Б'юік :wink: ).
Смысл замены двигателя от меня ускользает.
А якщо це буде двигун, що піде не лише на танки, а й на тягачі і важкі вантажівки? І серія його буде більша в рази?
Угу, вот и вылезает, что особой то альтернативы нет. Танцы с двигателем дадут задержку с серийным производством. Хотя начав серийный выпуск в 1930-31, на основе собственного опыта, к 1936-37 можно сотворить нечто типа Т-126.
Затримку з виробництвом на який термін? За яких обставин? А якщо на 1930 у нас не вистачатиме лише нормальних гусениць і підвіски?
Єдиний танк - модель, що здатна виконувати функції і танка підтримки піхоти, і ТДД.

По автомобілізації відповів тут viewtopic.php?f=22&t=13026&p=198334#p198334
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 17 березня 2013 14:52

zagrava
Малюнки гарні.
От лишень "Кто такой этот патерпэвший? Куда он пашол?"
А ще, співвідношення довжина/ширина на око десь 1до3
Що до "конкурентів", то так, причепити башту від КВ на Т-26 - куди яскравіше за наше занудство тут.
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 17 березня 2013 18:18

pustomelyk написав:
От лишень "Кто такой этот патерпэвший? Куда он пашол?" .
:?: :?: :?:
вибачте не зрозумів
що стосується пропорцій конструкції
за базу взяв танк Суріна, призвіще якого всплило в обговоренні обох тем форума, що стосувались танкобудування, трж пропорції відповідають схожому зразку http://www.google.com.ua/imgres?q=%D1%8 ... =70&ty=121
просто візуально він кажеться довшим через виступаючі крила

те що у конкурентів нічого нового крім приліпити одну башту до іншого корпусу і спонукало мене до "художества"

а фразою у конкурентів веселіше хотілося сказати - давайте будемо обговорення поєднувати з ескізами. так веселіше
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 17 березня 2013 23:23

zagrava
Словами "Кто такой этот патерпэвший? Куда он пашол?" герой Ф.Мкртчана в Міміно намагався показати суду, що відбувалося щось незрозуміле. :pardon:
Що до пропорцій, існує думка :D , що для танків кошерними :D є співвідношення довжини до ширини, як не помиляюсь, у межах 1,6-2,2. Але довший - теж не смертельно, написав більше для того, щоб спровокувати Вас хоч щось сказати.
Тобто на Ваших малюнках ЛТвз35 і його подальший розвиток, яким би він міг бути в Україні?
Чом би й ні? Тільки без тексту все одно не дуже розгуляєшся. Давайте з'ясуємо хоча б наступне:
За ТТХ, зокрема за габаритами, П-1 близький до ЛТ-35?
Гармати на М і М1 чим відрізняються??
Нащо на М2 торсіонна підвіска?
давайте будемо обговорення поєднувати з ескізами. так веселіше
:good: Цілком згодний, сам люблю картинки, якщо є готові, з задоволенням чіпляю. Якщо ж малювати самому, це вимагає додаткової інформації (ті ж самі габарити двигуна), що не на кожному кроці лежить, її обміркування і пристосування-відображення на малюнку. Та й з редакторами я не так добре знайомий. Може не залишитись часу на порпання у сміттярках.

З.І. Сурін проектував ЛТ-34 і ЛТ-38 :wink:
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 18 березня 2013 13:39

в своїх малюнках я не претендую на ідеальність, швидше це перший крок до обговорення, щодо внесення правок в конструкцію і виведення згодом загальноприйнятного для всіх зразка.

що до озброєння то на перших моделях це неавтоматичні гармати 37-47 мм (за рішенням форумчан).
на П1М1 та П1м2 швидше за все напівавтоматична гармата швидше за все тогож калібру, що і попередня з більшою довжиною ствола.

на П1М2 торсіонна підвіска встановлена швидше за все як апробація нової підвіски для П2 (на днях викладу лінійку)

з Суріним лохонувся :? вибачте.

щодо випрацювання ТТХ техніки пропоную всім залучитися до їх формування. я швидше гуманітарій ніж технарь - боюсь мої виводи можуть невідповідати дійсності.

маса бл 10-11т
броня корпусу 30х15х10 башти аналогічно
швидкість до 35 км\год
екіпаж 4 чол
Востаннє редагувалось zagrava в 18 березня 2013 14:49, всього редагувалось 1 раз.
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 18 березня 2013 14:37

подальшим розвитком танкобудування в УД стає танк П2
він має вже опробовану на П1М2 підвіску
маса бл. 16-17т.
має 1 більш потужний (можливо 2 менших) двигун 250-300 к.с,
швидкісь 35-40/18-20 км\г.(дорога\бездоріжжя)
запас ходу бл 150 км.
броня
корпус лоб 30, борт 30, корма 20, верх 10.
башта лоб 50, борт корма 30, верх 10.
озброєнний 76мм напівавтоматичною короткоствольною гарматою
екіпаж у порівнянні з П1 збільшився з 4 до 5 чоловік
-командир панцерника
-гармаш
-механік-водій
-радист
-заряджаючий
Приєднані файли
п2.jpg
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 18 березня 2013 15:44

zagrava
Габарити і рік проектування для П1 уточніть, будь ласка.
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 19 березня 2013 14:54

габарити
довжина 4.70 висота 2.30 ширина 2.10

щодо дати швидше за все розробки танка почались 30-31рр., 33 р. вийшов дослідний зразок, 34-35 рр. початок серійного випуску.
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 19 березня 2013 16:52

zagrava
я швидше гуманітарій ніж технарь
Це Вас наше з ZSky спілкування так налякало? :D Не бачу нічого страшного в освіті/спеціалізації, думати може кожен. Давайте разом спробуємо.
Що мені в очі кинулося.
1. Пропорції малюнків П-1 не відповідають заданим габаритним розмірам. Або стисніть вздовж, або розтягніть вшир. Або візьміть габарити від "батьківського" Лт-35. У будь якому випадку люки для екіпажу мають у вас декоративний характер. Їх розмір десь 450*400, як не менше, не знаю, як у такий можна пролізти.
2. Панорама знаходиться з правого боку. Але командирська башточка на П1М2 опинилася зліва. Варто б визначитись, хто командує танком і зробити відповідні зміни. На мою думку, краще поєднати обов'язки командира з заряджаючим.
3. Ведуче колесо позаду, що наводить на думку, що й трансмісія теж там. Тоді розміри МТО надто оптимістичні. Або "компактний ядерний двигун на схемі умовно не показаний"(с). Якщо ж таки вдасться щось вигадати для захисту таких розмірів, чому б тоді не зробити нахиленою верхню лобову деталь? І для чого ті лючки попереду, якщо трансмісія позаду?
4. Торсіони на П-1М2 додатково з'їдять внутрішній об'єм, що натомість? Навіть додаткове ("натягуюче"?) колісчатко лишилось. Якщо це ходовий макет для випробування підвіски, чому присвоєне серійне позначення? Якщо серійний, навряд чи може з'явитись раніш 1939-40, коли вже зміна ліжок :D користі мало приносить, треба нову курву модель.
П-2 - четвірка на торсіонах із зміненою баштою, чом би й ні? Але зауваження що до розташування трансмісії дійсні і тут.

Може чогось і не помітив, хай інші підкажуть. В іншому - може бути, можна обгрунтувати що завгодно. В реальності і не таке траплялося.
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 19 березня 2013 19:34

що до пропорцій - робив ескіз спираючись на креслення лт - 35. ширина і висота рідна, довжина - трохи коротше. може креслення у мене якісь неправильні :?:
стосовно люків, розмірів, розташування приборів та іншого пропоную - з вашого боку конкретно, що куди перенести - з мого по мірі можливості - виконання.
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1269
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення pustomelyk » 19 березня 2013 23:57

zagrava
Так я ж уже Вам, що міг, сказав. Подумайте, яким має бути отвір, щоб Ви у нього пролазили, бажано в кожуху :D ; співставте з розміром даху башти і прикиньте, що вийде. Визначіться, хто що робитиме серед екіпажу і кому які прилади спостереження для цього потрібні. І т.д.
Ви ж автор, повинні самі визначатись, що зробите з Вашого танку. Якщо схочете залишити ведуче колесо позаду, найправдивіше виглядатиме довше МТО і башта перенесена вперед; у Вашому випадку Валентайн чи Т-34 згори/збоку нагадуватиме. Якщо не хочете збільшувати МТО, або "зірочку" наперед, або вигадуйте якусь відмазку, накшалт двигун поперек. Але, за такої ширини корпуса, не влізе :D
Розумієте, як розписувати все докладно, це займе не менше часу, ніж самому намалювати. І це буде вже мій танк, а не Ваш.
 

Аватар користувача
zagrava
Member
Member
 
Повідомлень: 248
З нами з:
12 грудня 2007 13:23
Звідки: Миколаїв

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення zagrava » 20 березня 2013 22:08

перш за все я волівби щоб це був наш танк.
втім я дослухаюсь ваших порад і більш ретельно підійду до розробки конструкції зі схемою розташування вузлів і агрегатів в ній
ЖИВИ ВІЛЬНО
ПОМРИ ГІДНО
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ПУСКАЮТЬ
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7509
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: [ЗСУД] Бронетанкові сили

Повідомлення Oleh Nemchinov » 07 травня 2013 20:12

Зображення
;)
Прийшла повістка - іди служити!
 

Поперед.Далі

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість