[ЗСУД] Авіація

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

[ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 29 грудня 2012 23:29

atez написав:
pustomelyk написав:atez
Колись Ви хотіли обговорити перспективи нашого альтернативного авіабудування, але завадили кордони альтУНР. Тепер ми якось здобули :D альтУД в сучасних кордонах, може візьметесь змалювати розвиток авіапромисловості?
Був би дуже вдячний

Можна. На перший погляд - збереження Анатри як основного виробника із заводами в Одесі й Сімферополі (в останньому - літако- й моторобудівний). Можлива часткова конверсія - той же Артоур Анатра планував в Сімферополі налагодити випуск автомобілів. У такому варінаті й випуск Іспано-Сюїз можна налагодити в Сімферополі, як планувалось із самого початку. Правда, проблема з обладнанням, більшість якого так і не встигли поставити на підприємство.
Звичайно, зберігається Дека як виробник авіамотороів.
З інших можливостей - бердянський Матіас і завершення створення авіаційного осередку в місті, де погано спиться.


atez
Можемо ще спробувати прихопити Таганрог :D
Цікава Ваша думка про подальший розвиток аж до початку 2СВ. Чи будуть які спеціалізації у підприємств, на херсонському Головному аеродромі який НДІ ВПС утвориться? Не відмовився б почути і про модельний ряд.
Я, хоч і створив тему, але з більшим задоволенням послухав би. Не дуже орієнтуюся, та і так мене на форумі забагато. Вибачте.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 07 жовтня 2013 20:58

Спробую зайти з іншого боку :D
Немецкие летчики — истребители сначала обучались в Германии и затем попадали в специальную школу истребительной авиации в Валансьене во Франции, где они перед тем, как попасть на фронт, получали знания и практические умения под руководством опытных летчиков-истребителей. С 1916 года программа подготовки германских летчиков-наблюдателей и истребителей для двухместных самолетов состояла из начального обучения пилотированию и одиночного полета для получения стандартной лицензии пилота. После этого пилот должен был освоить программу из двадцати пяти полетов, в том числе пяти ночных. Вторая часть учебных программ включала в себя полеты на различных высотах и на разные расстояния. Далее требовалось пройти тесты, состоящие из еще двадцати приземлений, но при более трудных условиях, а также из учебных боев и четырех полетов на дальние расстояния. После этого проходился третий тест, состоящий из письменного экзамена, 250-километрового полета и высотного полета — как минимум 30 минут на высоте не менее чем 3 500 метров. Только тогда летчик мог считаться квалифицированным пилотом.{48} Летчики, погибшие во время обучения, составляли одну четверть от общего количества погибших немецких пилотов во время войны — что составляло резкий контраст по сравнению с англичанами, которые потеряли больше чем 50% своих пилотов в ходе обучения, а не в бою.{49} Хотя немцы в воздухе и уступали в численности союзникам в отношение 2:1, они не только удерживали свои позиции, но и на протяжении большей части войны сохраняли превосходство в воздухе. Качество обучения германских пилотов имеет к этому непосредственное отношение.
http://militera.lib.ru/research/corum_js/01.html
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 08 лютого 2014 20:58

:D
Германские ВВС, отдавая себе полный отчет в провале кампаний стратегических бомбардировок в 1917–18 годах, имевших целью нанесение серьезного ущерба противнику, приняли в 1921–22 годах ясное и осознанное решение отказаться от стратегических бомбардировок вражеских государств.
В послевоенных германских исследованиях тяжелые бомбардировщики относились к авиации, используемой для поддержки действий фронтовых объединений, таких как армии и армейские группы, с целью уничтожения военных целей в зоне тыловых коммуникаций, которое могло бы непосредственно и сразу оказать влияние на эффективность ведения боевых действий боевыми подразделениями на линии фронта.

http://militera.lib.ru/research/corum_js/07.html
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 01 жовтня 2014 08:59

Можемо ще спробувати прихопити Таганрог

В нашій АІ про Скоропадського лінія Луганськ - Таганрог наша.

P.S. А що було в Таганрозі?
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 01 жовтня 2014 09:28

Завод Лебедєва - нині ТАНТК.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 01 жовтня 2014 09:34

Якщо говорити про перші прикидки - то треба спробувати залишити Декана в Україні. Він побудував (уже повернувшись до Франції) непоганий винищувач під 8-циліндрову Іспано-Сюїзу, який не пішов в серію тільки тому, що уже випускався Ньюпор 29 під такий же двигун. А для України це був би непоганий варіант. Його б виготовляти у Сімферополі, а поряд розташованому моторному заводі - довести до завершення впровадження Іспано-Сюїз.
Матіас у Бердянську віддаємо в концесію Дорн'є - він випускає Комети й Меркури для Укрповітрошляху, Валь для ліній Одеса-Стамбул, Севастополь-Батумі, а також ті ж Валь для морської авіації і бомбардувальники Do N, ставши локомотивом для розвитку металевого літакобудування.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 04 жовтня 2014 18:44

atez
Цікаво.
Його б виготовляти у Сімферополі, а поряд розташованому моторному заводі - довести до завершення впровадження Іспано-Сюїз.
А що Запоріжжю тоді накинемо?
Дорньє заперечувати важко. Юнкерс Совєтам лишимо, хай мучаються?
У Харкові можна й на Калініна погодитись :D Або де-інде йго "фірму" перенести. Ну, і пізніше десь Антонова "тулити" треба.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 04 жовтня 2014 19:53

А Запоріжжя домучує Мерседеси, а потім, як і в реалі - Юпітери й інші мотори повітряного охолодження.
Калініна лишаємо в Києві - де він і починав свою діяльність. Можна ще пофантазувати про приїзд Григоровича, який втік від більшовиків.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 04 жовтня 2014 22:34

:good:
Скільки цікавих варіантів накльовується.
Були ж часи ще навіть рік назад, коли можна було спокійно помріяти. :(
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 18 жовтня 2014 09:33

Його б виготовляти у Сімферополі,


Я вибачаюся, але хіба завод в Сімферополі не "обікрали"/спалили німці...щось колись таке знаходив!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 18 жовтня 2014 10:27

Anderson написав:Я вибачаюся, але хіба завод в Сімферополі не "обікрали"/спалили німці...щось колись таке знаходив!

Судячи з того, що він з горем-бідою, але функціонував у 1919 р., та й при ранніх совєтах (як ремонтне підприємство) - не все було так трагічно.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 08:41

atez написав:
Anderson написав:Я вибачаюся, але хіба завод в Сімферополі не "обікрали"/спалили німці...щось колись таке знаходив!

Судячи з того, що він з горем-бідою, але функціонував у 1919 р., та й при ранніх совєтах (як ремонтне підприємство) - не все було так трагічно.


Ну якщо вірити цій статті то завод працював до 1923 року в Сімферополі...цікаво. Не знав:)
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 09:56

Anderson написав:Ну якщо вірити цій статті

Якій статті? Якщо моїй - то там все вивірено на архівних матеріалах, тож можете вірити.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 10:08

atez написав:
Anderson написав:Ну якщо вірити цій статті

Якій статті? Якщо моїй - то там все вивірено на архівних матеріалах, тож можете вірити.


Пардон забувся посилання оставити)) http://www.simfion.net/books/polyakov/anatra.htm
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 10:23

Anderson написав:Пардон забувся посилання оставити)) http://www.simfion.net/books/polyakov/anatra.htm

Ні цю статтю не бачив. Але її автор, спираючись на кримські архіви, прийшов до тих же результатів, що і я, коли копався у московських.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Далі

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість