[ЗСУД] Авіація

Модератори: Global Moderators, Альтернатива

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 11:13

тобто у нас як мінімум 3 заводи є станом на завершення Війни за державність: Таганрог, Одеса і Сімферополь. Ще були якісь потужності?!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 11:31

Ще Матіас у Бердянську й Адаменко у Карасубазарі. Правда, останній найдоцільніше ліквідувати. Плюс кримське відділення заводу Дукс і Херсонський авіазавод, які так і не почали роботу.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 12:04

Правда, останній найдоцільніше ліквідувати.

Чому? Не рентабельний?
Плюс кримське відділення заводу Дукс і Херсонський авіазавод, які так і не почали роботу

Якусь літературу по ним маєте? Про основний завод Дукс в Москві інфу маю, а от про його філіал :(
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2809
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення thrary » 20 жовтня 2014 12:13

З глибин

Так что нужно смотреть

а) на Анатру в Одессе и Симфи, где собирали лицензию Фанманов, Ньюпоры и проч и баловались собственными разработками с разной степенью успешности.
б) на киевский кружок авиаторов (та майстерні КПІ) и связаная с ним авиамастерскую Терещенко (Червоннский аэропланный завод)
в) севастопольская (военная) школа авиации, где в основном строили в ограниченых объемах гидропланы и эксперементальные модели истребителей.
Ну и всякая мелочь типа Матиаса, первого крымского завода аэропланов, завода Дека.


Ну і ще була Львівська авіамайстерня, номенклатуру та долю якої мені не вдалося зясувати.

Висувалися припущення, що це була військова авіаремонтна майстерня, але це саме припущення, хоча за природою речей десь так воно і було.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 13:54

Anderson написав:
Правда, останній найдоцільніше ліквідувати.

Чому? Не рентабельний?

Мізерна продуктивність, низька якість, відсутність залізничного сполучення, відсутність інженерних кадрів (не слабкість, а саме відсутність у прямому сенся - на заводі не працював жоден інженер)
Anderson написав:Якусь літературу по ним маєте?

http://tempora.com.ua/2010/11/mriya-pro ... yslovosti/
thrary написав:З глибин

Так что нужно смотреть

а) на Анатру в Одессе и Симфи, где собирали лицензию Фанманов, Ньюпоры и проч и баловались собственными разработками с разной степенью успешности.
б) на киевский кружок авиаторов (та майстерні КПІ) и связаная с ним авиамастерскую Терещенко (Червоннский аэропланный завод)
в) севастопольская (военная) школа авиации, где в основном строили в ограниченых объемах гидропланы и эксперементальные модели истребителей.
Ну и всякая мелочь типа Матиаса, первого крымского завода аэропланов, завода Дека.


Ну і ще була Львівська авіамайстерня, номенклатуру та долю якої мені не вдалося зясувати.

Висувалися припущення, що це була військова авіаремонтна майстерня, але це саме припущення, хоча за природою речей десь так воно і було.

По пунктах:
а) так;
б) завод Терещенко припинив існування у 1916 р., а його обладнання було продане; майстерні КПІ, незважаючи на зусилля їх директора проф. Воропаєва так і залишились тільки ремонтним підприємством;
в) гідроплани в Севастополі не будували, так само, як і винищувачі. Були лише ремонтні майстерні;
г) Матіас і Дека - не "мєлочь"; перший кримський - це завод Адаменко, див. вище;
д) Львівська майстерня - це колишній австрійський авіапарк, у якому поляки збудували кілька Бранденбургів.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2809
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення thrary » 20 жовтня 2014 14:08

atez написав:б) завод Терещенко припинив існування у 1916 р., а його обладнання було продане;


Так, але...

а) Цехи лишилися неушкодженними,
б) частина обладнення, здається, потрапила до майстерень КПІ.
в) і хоча переважно обладнення спочатку було вивезено до Москви, а потім продано ДЕКА, але робітники лишилися у Червонцях.

Що до Севастопольської школи, бачив десь інформацію, що вони розробляли гідроплани і проводили їх іспити.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 14:43

Навіть якщо цехи й лишались - то сенсу відновлювати завод Терещенка не було. Якщо вже розвивати альтернативу - то можна припустити, що клан Терещенків на доходи від своїх цукрових заводів будує завод у Києві. Проект такий існував ще у 1916 р., але вибити під нього гроші у держави не вдалось.
А Севастопольська школа - то суто сухопутний заклад (Кача), який підпорядковувався не морському, а військовому відомству. Тож гідролітаки він будувати не міг.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 14:50

http://tempora.com.ua/2010/11/mriya-pro ... yslovosti/


Щось не можу знайти електронку. Не маєте часом? :oops:
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 15:15

Anderson написав:
http://tempora.com.ua/2010/11/mriya-pro ... yslovosti/


Щось не можу знайти електронку. Не маєте часом? :oops:

А вона у книгарнях "Є" продається - щоправда у паперовому варіанті. І недорого :)
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2809
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення thrary » 20 жовтня 2014 15:20

atez написав:А Севастопольська школа - то суто сухопутний заклад (Кача), який підпорядковувався не морському, а військовому відомству. Тож гідролітаки він будувати не міг.


Це не зовсім так. Можливо так і планувалося, але по результатах дослідів школи була подана службова записка, що до можливості організації морскої розвідки...
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 15:38

thrary написав:
atez написав:А Севастопольська школа - то суто сухопутний заклад (Кача), який підпорядковувався не морському, а військовому відомству. Тож гідролітаки він будувати не міг.


Це не зовсім так. Можливо так і планувалося, але по результатах дослідів школи була подана службова записка, що до можливості організації морскої розвідки...

Та записка подаватись могла про що завгодно (особливо у ранній період існування школи - до ПСВ) - що не змінює факту: Севастопольска школа була сухопутною. А морському відомству підпорядковувалася школа на Балтиці (зараз точно не пригадаю, де саме), під час ПСВ евакуйована до Баку.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Anderson
Member
Member
 
Повідомлень: 72
З нами з:
11 квітня 2011 15:23
Звідки: Луцьк

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення Anderson » 20 жовтня 2014 16:06

atez написав:
Anderson написав:
http://tempora.com.ua/2010/11/mriya-pro ... yslovosti/


Щось не можу знайти електронку. Не маєте часом? :oops:

А вона у книгарнях "Є" продається - щоправда у паперовому варіанті. І недорого :)


Можливо хоча б зміст маєте? :)
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 20 жовтня 2014 20:14

atez написав:
thrary написав:Це не зовсім так. Можливо так і планувалося, але по результатах дослідів школи була подана службова записка, що до можливості організації морскої розвідки...

Та записка подаватись могла про що завгодно (особливо у ранній період існування школи - до ПСВ) - що не змінює факту: Севастопольска школа була сухопутною. А морському відомству підпорядковувалася школа на Балтиці (зараз точно не пригадаю, де саме), під час ПСВ евакуйована до Баку.
Де у нашій альтернативі ми (УД), а де Балтика. Логічно було б Качу перенацілити на потреби морської авіації.
Виробництво гідролітаків було б мабуть або в Таганрозі, або в Бердянську, а в Севастополі - ремонтна база. Правда, я б Таганрозьський завод евакуював би (кордон поруч), хоч до того ж Києва; тоді для гідролітаків залишиться Бердянськ.
Ну і з Херсоном треба щось вирішувати :D
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення atez » 20 жовтня 2014 21:50

pustomelyk написав:
atez написав:
thrary написав:Це не зовсім так. Можливо так і планувалося, але по результатах дослідів школи була подана службова записка, що до можливості організації морскої розвідки...

Та записка подаватись могла про що завгодно (особливо у ранній період існування школи - до ПСВ) - що не змінює факту: Севастопольска школа була сухопутною. А морському відомству підпорядковувалася школа на Балтиці (зараз точно не пригадаю, де саме), під час ПСВ евакуйована до Баку.
Де у нашій альтернативі ми (УД), а де Балтика. Логічно було б Качу перенацілити на потреби морської авіації.
Виробництво гідролітаків було б мабуть або в Таганрозі, або в Бердянську, а в Севастополі - ремонтна база. Правда, я б Таганрозьський завод евакуював би (кордон поруч), хоч до того ж Києва; тоді для гідролітаків залишиться Бердянськ.
Ну і з Херсоном треба щось вирішувати :D

Читайте уважно верхні пости: Бердянськ віддаємо в концесію Дорн'є. Про Качу мова досі йшла лише в контексті того, будували там гідролітаки чи ні.
Щодо Херсона - може, лишити його у державній власності як дослідно-експериментальний центр.
Востаннє редагувалось atez в 21 жовтня 2014 06:56, всього редагувалось 1 раз.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1278
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: [ЗСУД] Авіація

Повідомлення pustomelyk » 20 жовтня 2014 23:40

А ще у нас виходить щонайменше 4 авіазаводи. Україна, звичайно, могутня держава, та чи не доведеться осетра трохи урізати? :pardon:
 

Поперед.Далі

Повернутись до Альтернатива

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість