Сторінка 4 з 4

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 03 грудня 2014 16:54
sergei-lvov
atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.

Все це правда, але російського великодержавного шовініста звали Іван Іванович і помер він ЄМНІП взимку 1918/19 років. А от щодо погляди Ігора Івановича мені наразі невідомі. З іншого боку, до кінця 20-х він більшою мірою животів в Америці, тоді як Київ - це дім.

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 03 грудня 2014 17:02
sergei-lvov
gazon написав:Ну із заводами більш-менш зрозуміло, а з авіаконструкторами що??? Може повернемо Сікорського з Америки!?

Григорович сидів у Криму, Гуревич теж був десь на півдні, Лебедєв (фіг зна чи він авіаконструктор, але інженер і власник то точно), Калинін, Сікорський
ГРИГОРАШВИЛИ (ГРЕГОР) МИХАИЛ ЛЕОНТЬЕВИЧ, СТРУКОВ МИХАИЛ

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 25 жовтня 2015 21:40
pustomelyk
Давно тут не мріяли про минуле :D
Начиркаю трохи того, що мені бачиться хоч якось чітко.

Авіаконструкторами у нас Григорович і Калінін, з другої половини додадуться Неман і Антонов. Не сприймайте, як - більш нікого! :D

Ровиток ДеКа подібний до того, що відбувся в теперішній реальності. Головні відмінності - вища кваліфікація ІТР і організаторів і вища технологічна дисципліна. Прагнемо досягнути організації виробництва якнайближчої до рівня Фордівської. Власне, це повинно відбуватися по всій промисловості, де краще, де - як вийде. Як наслідок, наші аналоги М-85 і їх похідних запрацюють раніше. Наприклад той-таки м-85 у 1935, а може і у 1934, якщо раніше про ліцензію поклопочемось, уже буде в серії.

Озброєння.
До середини 30х безальтернативно - наша варіація М1919. Мені вона бачиться більш подібною до Британської, зі стрільбою з відкритого замка. І з перемиканням напрямку подачі стрічки. От тільки пиляти доведеться починати самим ще у середині 20х. Можна разом з Кольтом або ФН. Я б і для піхотних такі "зручності" повводив. Припустимо, ліцензію на Браунінг купуємо десь у 1925-26, модернізований чекаємо на 1930р.
Плюс до середини 1930х маємо допиляти наш 12,7мм Браунінг М2НВ. І починаючи з того часу він стане основною зброєю.
Що з авіаційними гарматами буде, я визначитись не можу. Можемо, звичайно, купувати ліцензії на Ерликони з Іспано-Сюізами і мадсенами, а разом з тим ще й намагатись маштабувати Браунінгівський кулемет до 20-23мм калібру, але, чим закінчиться, я вам не скажу.
Додам ще волюнтаристську вимогу розташовувати озброєння у фюзеляжі винищувачів. Для смаку :D

Про особистості. я б ще Супруна повернув до України. Хай навіть з комуністичними бджолами у голові. Вони йому допоможуть до Іспанії добровольцем махнути. Все одно потім повернеться.

Для початку досить.
Як буде натхнення, пізніше вкину про конструкції на озброєнні. Поки пару картинок.
Зображення Зображення
Зображення
Зображення

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 02 листопада 2015 23:24
gazon
pustomelyk написав:Давно тут не мріяли про минуле :D
Начиркаю трохи того, що мені бачиться хоч якось чітко.

Авіаконструкторами у нас Григорович і Калінін, з другої половини додадуться Неман і Антонов. Не сприймайте, як - більш нікого! :D

Ровиток ДеКа подібний до того, що відбувся в теперішній реальності. Головні відмінності - вища кваліфікація ІТР і організаторів і вища технологічна дисципліна. Прагнемо досягнути організації виробництва якнайближчої до рівня Фордівської. Власне, це повинно відбуватися по всій промисловості, де краще, де - як вийде. Як наслідок, наші аналоги М-85 і їх похідних запрацюють раніше. Наприклад той-таки м-85 у 1935, а може і у 1934, якщо раніше про ліцензію поклопочемось, уже буде в серії.

Озброєння.
До середини 30х безальтернативно - наша варіація М1919. Мені вона бачиться більш подібною до Британської, зі стрільбою з відкритого замка. І з перемиканням напрямку подачі стрічки. От тільки пиляти доведеться починати самим ще у середині 20х. Можна разом з Кольтом або ФН. Я б і для піхотних такі "зручності" повводив. Припустимо, ліцензію на Браунінг купуємо десь у 1925-26, модернізований чекаємо на 1930р.
Плюс до середини 1930х маємо допиляти наш 12,7мм Браунінг М2НВ. І починаючи з того часу він стане основною зброєю.
Що з авіаційними гарматами буде, я визначитись не можу. Можемо, звичайно, купувати ліцензії на Ерликони з Іспано-Сюізами і мадсенами, а разом з тим ще й намагатись маштабувати Браунінгівський кулемет до 20-23мм калібру, але, чим закінчиться, я вам не скажу.
Додам ще волюнтаристську вимогу розташовувати озброєння у фюзеляжі винищувачів. Для смаку :D

Про особистості. я б ще Супруна повернув до України. Хай навіть з комуністичними бджолами у голові. Вони йому допоможуть до Іспанії добровольцем махнути. Все одно потім повернеться.

Шановний pustomelyk, а звідки у нас Антонов, якщо він в Україні (УРСР) з'явився тільки в 1952-му???

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 03 листопада 2015 22:21
pustomelyk
gazon
пардон, занесло за інерцією. Значить, хтось інший буде.
:pardon:

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 08 червня 2016 10:07
thrary
atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.


Зображення

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 08 червня 2016 10:09
thrary
sergei-lvov написав:
atez написав:Сікорський - російський великодержавний шовініст. Але теоретично можливість працювати в УД можна припустити.

Все це правда, але російського великодержавного шовініста звали Іван Іванович і помер він ЄМНІП взимку 1918/19 років. А от щодо погляди Ігора Івановича мені наразі невідомі. З іншого боку, до кінця 20-х він більшою мірою животів в Америці, тоді як Київ - це дім.


Такий самий великодержавний шовініст. Від слова Україна у нього ротом йшла розкішна фіолетова піна:

Зображення

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 08 червня 2016 23:23
pustomelyk
А за гроші? :D
Мені бачиться, тому Сікорському, якого ми знаємо, в Україні буде тісно. Хай собі їде.
Нам і Григоровича з Калініним, Неманом, можливо Касьяненками і ще кимось, кого не знаємо і про кого не здогадуємось, вистачить на все.
А до них ще ж різні Юнкерси з Дорньє та інший закордон.

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 15 жовтня 2018 20:45
pustomelyk
Випадково виявив, що наш дописувач тишком-нишком, не "рекламуючи" тут) (чому?), промальовує свій варіант авіації УД: http://aviation-ud.blogspot.com/
:good:
Прохання, якщо є ще десь Ваші думки на цю тему, дайте знати.

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 16 жовтня 2018 08:58
Oleh Nemchinov
Зображення

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 21 жовтня 2018 08:57
atez
pustomelyk написав:Випадково виявив, що наш дописувач тишком-нишком, не "рекламуючи" тут) (чому?), промальовує свій варіант авіації УД: http://aviation-ud.blogspot.com/
:good:
Прохання, якщо є ще десь Ваші думки на цю тему, дайте знати.

Та я в принципі вже з рік як пішов з усіляких форумів - вирішив, що надто багато часу забирають. Завів собі кілька затишних блогів й пописую для власного задоволення :)

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 26 травня 2019 17:06
atez
Про Казенний авіаційний завод:
початок - https://aviation-ud.blogspot.com/2018/12/blog-post_24.html
продовження - https://aviation-ud.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 03 липня 2019 19:52
pustomelyk
atez
Каюсь, не дуже уважно вчитувався у художнє оформлення.
На час подій десь у Криму має бути Григорович, не забудьте забрати до нас :D

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 05 серпня 2019 22:54
pustomelyk
atez
Про Гном і Рон
Цель договора — покупка права постройки мотора Ю‑VI‑480 л. с., с последующим развитием этого типа мотора (за отдельную плату), и получение техпомощи на постановку производства этих моторов. Указанный тип мотора был выбран УВВС как современный тип боевого мощного мотора с воздушным охлаждением для постановки его на самолеты собственной конструкции. В настоящее время мотор ставится на самолеты истребительного типа И‑4. Необходимость приобретения лицензии на этот мотор диктовалась отсутствием такого типа моторов в нашем производстве и большим распространением их за границей.

Договор заключен 24 августа 1928 г. сроком на 5 лет, т. е. по 24 августа 1933 г. Стоимость всего договора определяется в 250 тыс. долларов. Дополнительным обязательством по этому договору является покупка Авиатрестом (для УВВС) на основе особого договора 250 моторов Ю‑VI по цене 6 тыс. долларов за мотор с прямой передачей и 6,9 тыс. — за мотор с редуктором. Уплачено по настоящее время фирме всего 150 тыс. долларов.

Постановка производства указанного мотора осуществляется Авиатрестом на заводе № 29 в Запорожье. От фирмы к настоящему времени получены все материалы, предусмотренные договором и необходимые для постановки производства. В настоящее время заводом заканчивается намеченный план развертывания производства в части изготовления рабочих чертежей, приспособлений и инструмента, и пущены в производство мелкие детали. На завод поступила первая партия закупленных за границей поковок, моделей и образцовых алюминиевых отливок. В соответствии с договором от фирмы поступают периодически дополнительные сведения о текущих изменениях мотора, производимых фирмой.

Для приемки и ознакомления с материалами фирмы, а также ознакомления с производством, в истекшем 1928/29 г. Авиатрестом было командировано за границу на завод «Гном и Рон» 4 специалиста. В текущем году намечается для более детального изучения отдельных процессов производства командирование 8 чел., из коих: 5 — рабочих и 3 — инженера. Авиатрестом намечен в конце текущего года выпуск первой партии опытных моторов в количестве 5 шт.

Необходимо отметить те затруднения, которые переживала сама фирма при сдаче УВВС по особому договору, упомянутому выше, первых партий указанных моторов и которые заключались, в главнейшем, в недостаточной мощности моторов (вместо 480 сил получалось 420), поломке коленчатых валов и выплавлении шатунного подшипника. Эти недостатки задержали сдачу моторов более чем на полгода и послужили причиной того, что фирма предоставила нам безвозмездное право на получение чертежей мотора последующего типа Ю‑VII. Впоследствии отмеченные затруднения фирмой, судя по удовлетворительному 50‑часовому испытанию за границей переделанного ею мотора, изжиты. Окончательных заключений по этому вопросу, однако, к нам еще не поступало. В связи с отмеченным возможны затруднения в этой части и на заводе № 29.

Отношение фирмы к выполнению своих основных обязательств по договору нельзя считать в полной мере удовлетворительным, так:

1) чертежи, полученные от фирмы, при детальном ознакомлении с ними, содержали в себе ряд неточностей и ошибок, потребовавших своего устранения путем соответствующей проработки чертежей на заводе № 29;

2) заказанный через фирму за границей режущий и мерительный инструмент для производства мотора Ю‑VI оказался в некоторой части несоответствующим по своим размерам.

http://istmat.info/node/30378

Re: [ЗСУД] Авіація

ПовідомленняДодано: 07 серпня 2019 19:29
atez
pustomelyk - Бєня знаєт за облаву! :)