Олег Скрипка поповнив ряди реконструкторів :-)

Модератори: Global Moderators, Реконструкція

Аватар користувача
Євген Пінак
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 2002
З нами з:
22 лютого 2006 14:05
Звідки: Київ

Повідомлення Євген Пінак » 29 червня 2006 13:11

Євген Пінак

Ну, так шо \"Євгенчику твоя чергова перемога Не було тризубів на рукавах у 1919 р. Тинченко це сам щойно визнав. До речі а якого він у нього кольору вийшов?

Жовтого - як і клапани у Скрипки :oops:
Ось тут в темі є фото: http://forum.milua.org/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Я, звичайно, розумію - естетично це набагато красивіше, ніж чорне на чроному... :)
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 29 червня 2006 14:57

М-да, \"Даун хауз\" відпочиває...

Сторінки 67-68 моєї книжки -- наказ про введення нарукавного знака - -тризуба кольору роду зброї від 30 липня 1919 року. далі у моїй книзі йде така фраза: \"Ни петлиц, ни трезубцев (за исключением некоторых штабов и частей) в рядовой массе так и не появилось\". далі йде цитата з Антоненка-Давидовича -- в якій він описує старшину з синім тризубом на рукаві (станом на серпень 1919 р.)

На с.60 я наводжу фотку, на якій, правда, два нарукавних знаки -- тризуби, \"зникли\" при друку книжки. Але фотка є в архіві Пшеничного. Бажаючи можуть її відсканувати (як це кілька років дозволили мені) та уважно роздивитись.

Не можу второпити:

В чому питання? Чи були тризуби в АУНР у серпні-вересні 1919 р. на рукавах вояків? Були, але -- у деяких. Чому вони на Скрипці і гурті ВВ жовтого кольору? Прикладного -- згідно наказу. Це реконструкція. Від букви наказу у цьому питанні я не відходив. У вас що, є наказ, яким нарукавні знаки -- тризубці -- відмінялися???

Або є конретна вказівка -- що полк Чорних запорожців ніколи в житті ніяких тризубців на рукавах не носив, і, в першу чергу -- жовтих??? Посилання у студію, пліз...
 

Аватар користувача
Євген Пінак
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 2002
З нами з:
22 лютого 2006 14:05
Звідки: Київ

Повідомлення Євген Пінак » 29 червня 2006 15:48

В чому питання? Чи були тризуби в АУНР у серпні-вересні 1919 р. на рукавах вояків? Були, але -- у деяких. Чому вони на Скрипці і гурті ВВ жовтого кольору? Прикладного -- згідно наказу. Це реконструкція. Від букви наказу у цьому питанні я не відходив. У вас що, є наказ, яким нарукавні знаки -- тризубці -- відмінялися???

Ярослав, є така штука - називається еклектика. Це як єврейська кіпа із знаком \"Союзу Михайла-Архангела\". І те і те могли носити євреї - але одні були хрещеними, а інші - ні.
1. Як нам із тобою відомо, білий/срібний колір відзнак відрізняв нестройовиків від бойових офіцерів.
2. Але була щонайменше одна частина (полк Чорних Запорожців), яка вирішила носити \"символіку смерті\" - себто чорне з білим. Тому на чорних мундирах/клапанах вони носили срібні галуни.
3. Але прикол в тому, що _жовтий_ клапан із срібним галуном все одно відзначає офіцера-нестройовика. Як ти правильно кажеш, згідно \"букви наказу\".
А отже жоден бойовий офіцер не став би носити форму чи відзнаки, від яких людям могло б спасти на думку, що це не бойовий офіцер, а \"герой тилу\".

Або є конретна вказівка -- що полк Чорних запорожців ніколи в житті ніяких тризубців на рукавах не носив, і, в першу чергу -- жовтих??? Посилання у студію, пліз...

??? Ярослав, це ти у нас форму реконструював - тобти ти нам маєш розповісти, звідки ти взяв ці жовті відзнаки та тризуби.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 28505
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Повідомлення Adam » 29 червня 2006 20:54

Дякую, Володимиру Савельєву за те, що він видалив мою відповідь. Особисто в мене таке враження, що я наївся лайна!
:evil:

Тепер, якщо дозволено задавати питання авторові книжки \"Украинские армии...\", маю щонайменьш одне: в розділі про Гетьманат наведено наказ про кольорові аксельбанти у адїютантів. Хоча сам наказ стасувався бунчужних. Нажаль немаю біля себе цієї книги й свого зошита, щоб навести номер сторінки й одиницю зберігання наказу. Запитння: чи відрізняє автор бунчужних (здається дорівнює хвельхвебелю РІА) від осавулів?
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 30 червня 2006 13:02

Про діалектику... :))

1. В російській армії було розповсюджиним, що якщо прикладний колір був жовтий, то приборний метал -- білим. Тепер про АУНР...
В українській кінноті 1920 року (як мінімум -- у Лубенському кінному полку, про що я знаю на 100 відсотків!) на жовтих петлицях вони носили срібні знаки розрізнення! Про інші полки на 100 відсотків не знаю -- тому так стверджувати не буду.

2. А про срібні китиці ви забули? Їх колір ніхто ід сумнів не ставив? :))
Ось Вам і виходить срібний прикладний колір.
Зрештою, срібним прикладним коліром в кінноті я десь з рік тому займався досить довго, і в мене накопичилося як на той час -- штук п`ять грунтовних аргументів... Я пошукаю в себе -- потім вивішу, добре??

3. Адаме, це ти про наказ ч.246 від 17.06.1918? У тексті дійсно написано \"бунчужний\". не сперечаюсь. А тепер скажи мені будь-ласка: якого біса \"хвельдфебелям\" мати аксельбант з компасом, годинником, олівцем, купою інших прибамбасів, та й ще -- кольорів роду зброї???
Може, помилка не в мене, а у тексті наказу? А я цього у своїй книзі просто не пояснював.
 

Аватар користувача
RAO
Member
Member
 
Повідомлень: 612
З нами з:
08 березня 2006 15:40
Звідки: Київ

Повідомлення RAO » 30 червня 2006 17:42

Тинченко
Лубенський - тоді просто 1-й кінний імені Максима Залізняка полк.
 

Аватар користувача
RAO
Member
Member
 
Повідомлень: 612
З нами з:
08 березня 2006 15:40
Звідки: Київ

Повідомлення RAO » 30 червня 2006 17:44

Тинченко
Статтю В.Сімянціва принесе в суботу Євген. Я йому переслав її цифрове фото з журналу. Вставити його на форумі не вдалося.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 28505
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Повідомлення Adam » 30 червня 2006 21:55

3. Адаме, це ти про наказ ч.246 від 17.06.1918? У тексті дійсно написано \"бунчужний\". не сперечаюсь. А тепер скажи мені будь-ласка: якого біса \"хвельдфебелям\" мати аксельбант з компасом, годинником, олівцем, купою інших прибамбасів, та й ще -- кольорів роду зброї???
Може, помилка не в мене, а у тексті наказу? А я цього у своїй книзі просто не пояснював.

\"А зря!\" (с) Якщо дослідник бажає виправити якусь \"історичну помилку\", він повинен пояснити якось своє рішення. Це по-перше. А по-друге, ти в іншій папці не бачив малюнок? Ну, й по третє - а що ти знаєшь про службові обов'язки фельдфебелів? Далі в РІА був лише прапорщик - людина, що скінчила середній військовий навчальний заклад...
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Otaman
Member
Member
 
Повідомлень: 436
З нами з:
29 березня 2006 17:12

Повідомлення Otaman » 03 липня 2006 11:25

RAO написав:Тинченко
Статтю В.Сімянціва принесе в суботу Євген. Я йому переслав її цифрове фото з журналу. Вставити його на форумі не вдалося.



А на електронну адресу не можете вислати?
на vlad@miromix.kiev.ua . Буду дуже вдячний....
 

Аватар користувача
RAO
Member
Member
 
Повідомлень: 612
З нами з:
08 березня 2006 15:40
Звідки: Київ

Повідомлення RAO » 03 липня 2006 21:29

Otaman
Otaman написав:А на електронну адресу не можете вислати?

Добре, вишлю.
 

Аватар користувача
Otaman
Member
Member
 
Повідомлень: 436
З нами з:
29 березня 2006 17:12

Повідомлення Otaman » 04 серпня 2006 11:19

Тинченко написав:Малюнки Битинського....



У "За Державність" число 8 було опубліковано три малюнки Битинського -- червоних та чорних гайдамаків -- празький варіант. Маю скани американського варіанту -- вони такі ж самі.



А можна якось побачити ці малюнки? Викладіть будь-ласка, якщо можна...
Або вишліть мені на е-мейл:vladislav_karpenko@miromix.kiev.ua

Конфеденційність гарантую...
 

Аватар користувача
Bohdan
Member
Member
 
Повідомлень: 1010
З нами з:
06 березня 2006 20:41
Звідки: Київ

Повідомлення Bohdan » 24 серпня 2006 12:49

Тинченко написав: готую документальний фільм на Першому національному телеканалі на 24 серпня цього року... Це 13 секунд хроніки -- парад Окремої кінної дивізії АУНР у липні 1920 р. Парад приймають Петлюра та Омелянович-Павленко. Спочатку там їдуть чорні запорожці, потім -- лубенці. (у фільмі буде ще дуже багато таких смачних речей -- обов`язково проанонсую на цьому шановному форумі :))


Може я десь пропустив прогавив цей анонс?
Підкажіть, будь-ласка.
 

Аватар користувача
Vlad143
Member
Member
 
Повідомлень: 990
З нами з:
26 березня 2006 04:46

Повідомлення Vlad143 » 24 серпня 2006 15:39

Мені також цікаво, може хтось суне парад на інтернет, до нашого форуму :?:
 

Аватар користувача
haiduk
Member
Member
 
Повідомлень: 1073
З нами з:
08 березня 2006 15:08
Звідки: Кам’янець Подільський

Повідомлення haiduk » 25 серпня 2006 09:10

:( я теж не подивився...
Зображення
 

Аватар користувача
Тинченко
Member
Member
 
Повідомлень: 1244
З нами з:
27 червня 2006 00:40
Звідки: Столиця

Повідомлення Тинченко » 27 серпня 2006 13:56

Привіт!

\"Хвігня\" вийшла така. Фільм в мене розтягнувся вже на кілька серій (однієї \"чистої\" хроніки вже \"нарив\" по різних кіноархівах на 1 годину часу), і тому на 24 серпня я його доробити фізично не встиг. Проте, зробив один ролік з історії України на 7 хвилин, де, зокрема, вставив відео -- Петлюра з Пілсудським на освячені панцирного потяга \"Кармелюк\". Наскільки я зрозумів, цей ролік (правда, у скороченому вигляді, але -- з вище вказаними кадрами) постійно транслювався на великому телевізійному табло на Софійській площі 24 серпня (там Ющенко виступав, ще хтось, сам не ходив). Коли його покажуть по телевізору -- не знаю. Тому, раджу всім нам (включаючи керівництво мого каналу і мене самого :lol: ) набратись терпінь та таки вже дочекатись цей фільм. Я обов`язково його проанонсую!!!
Між іншим, вже давно мрію зустрітись з Богданом (все часу обмаль і нерви \"барахлять\"), щоб передати йому розкадровки деяких \"жирних\" відеокадрів -- для зображення в кольорі. Те, що я познаходив на кінохроніці по уніформі -- вистачить ще на одну книжку :P
 

Поперед.Далі

Повернутись до WWI

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість