Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Виталич
Member
Member
 
Повідомлень: 486
З нами з:
02 квітня 2013 22:39
Звідки: Новый Свет, Донецкая обл., Украина

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Виталич » 10 липня 2018 23:23

congo написав:...повна назва — Вели́ке кня́зівство Лито́вське, Руське, Жамойтське та інших земель.

Мы тут о картографических приколах. Если Московия - не Русь, то с какого бодуна Литва должна быть Русью. Надо быть последовательным!
аборигенами именуется их страна.....Yeke Mongɣol ulus
Это что за зверь? Какими аборигенами?
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 10 липня 2018 23:34

Виталич написав: Если Московия - не Русь,

ВО ВСЕХ документах Европы и России Московское княжество и Русское царство(с1546г.) пишется что это Россия, а народ русский.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення congo » 11 липня 2018 00:12

Виталич написав: Это что за зверь? Какими аборигенами?

Виталич, ну Ви ж розумна і освічена людина, шо ж я буду ВАМ в черговий раз переповідати як і коли і ким була заселена територія сучасної РФ????

:) :) :) точно не рюріками :)
картинка :) з буквами
Зображення

а киянин Герасім Вологодський вепсам цивілізацію ніс за 600 років до того :)
ніс, ніс та не доніс :) :) :)
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 11 липня 2018 05:56

congo написав: як і коли і ким була заселена територія сучасної РФ????
Зображення

Рассуждения детского сада!! Автор пишет ТОЛЬКО о народе Коми, который был СОСЕДОМ русских.Коми плохо знали русский язык и что? Причем тут население России? Коми-пермяцкий край это вся Россия?
Коми всего 200 000, а русских 133 миллиона.
И самое главное: грамота сия 17 века и в ней написано про русский язык, т.е. были русские и их язык, а кто-то БРЕШЕТ, что это Петр Первый ЯКОБЫ "переименовал" какую-то там "мифическую "Московию" в Россию в 1721 году, а Екатерина ВеликаяЯКОБЫ "приказала" называть "московитов" русскими. :D

congo написав: а киянин Герасім Вологодський вепсам цивілізацію ніс за 600 років до того :)

Ага, но только Герасим принес с собою из Киева древнерусский язык, поскольку в Киеве другого языка и не было.
Академик А.А.Зализняк о языке Древней Руси:
Не было древнего различия между Киевской, Черниговской, Рязанской, Смоленской, Ростовской и Суздальской зонами. Это была одна Южная, Восточная и Центральная территории, противопоставленные Северо-Западу(Новгороду).

Мовы в Киеве до 15 веке в рукописях не было вообще. В книгах и документах был только древнерусский язык и церковнославянский язык.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення congo » 11 липня 2018 09:06

Taller талер, талер.... копієчка

дурашка малограмотна :)
може ти свою націстку пропаганду таки перестанеш нести????
В РФ, загеноцидили і асимілювали тисячі народів і народностей, і виростили таких манкуртів тупоголових як ти....
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Євген Пінак
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 2081
З нами з:
22 лютого 2006 14:05
Звідки: Київ

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Євген Пінак » 16 липня 2018 17:35

ost написав:Євген Пінак - не про книжні нази писав, а визнання офіційного титулу "императора Всероссійскаго" іншими монархами та проголошення (самопроголошення) цього титулу і відповідно назви монарших володінь.
Швеція визнає титул імператора Всеросіййського в 1723 році, Османська імперія в 1739 р, Англія та Австрія 1742 року, Франція та Іспанія в 1754 р. і нарешті король Польський з правками що титулатура не стосується історичних земель Русі які є в складі Речі Посполитої в 1764 р.

П.М. На мапах, парканах та пресі можна писати все що заманеться, а тут визначально як визнають цю титулатуру інші монархи, особливо сусіди.


rutene написав:
Євген Пінак написав:Щодо назви всередині країни, то "Руссія", як назва держави, згадується ще в 1649 році: http://nlr.ru/e-res/law_r/search.php?part=5&regim=3


Це не документ 1649 року, а публікація 1830 року, і викладено там не копії документів, а викладено текст друкований літерами 19 століття. З якого дива потрібно вірити, що там написано правду, З огляду на те, як росія фальшувала історію?


Боже! Ну просто вся класика ватної пропаганди - тільки українською мовою! :D "Вы всё врёте!" (с) "Их там нет... А я никогда и не отрицал наличия на Донбассе людей, занимающихся военными вопросами" (с) "Ваши доказательства - не доказательства" (с)

**********************************************************************************

ost написав:Євген Пінак - не про книжні нази писав, а визнання офіційного титулу "императора Всероссійскаго" іншими монархами та проголошення (самопроголошення) цього титулу і відповідно назви монарших володінь.


А давайте Ви не будете мені брехати в очі, розповідаючи, про що Ви писали, коли я легко можу сам подивитись, що писали Ви зовсім про інше?
Ось, що Ви писали насправді(найвеселіше я виділив червоним):
ost написав:Adam - те рішення сенату на яке посилається автор цієї теми є досить показовим :twisted: , бо там чітко прописано про "ВСЕросійську", а не просто "Російську" імперію, а це 100% різні поняття та визначення.

Саме цю назву "ВСЕросійська імперія" в продовж майже двох століть визнавали інші монархи.

Можна офіційно стверджувати, що на внутрішньому та міжнародному рівні країна з назвою саме "Росія" вперше була ОФІЦІЙНО проголошена лише після зречення "Ніколая Цвайн", в лютому 1917 р.


Враховуючи, що Ви вже не згадуєте Вашу маячню про те, що в самій Росії назву "Росія" почали офіційно застосовувати лише після лютого 1917 р., дещо з моїх джерел Ви прочитали. Це прогрес.

Тепер щодо назви Росії, яка застосовувалась за кордоном. Я не знаю, хто Вам розповів байку про те, що офіційне титулування суверена обов'язково дорівнює назві держави - але Вас дезінформували. За "Наполеона, імператора французів", Францію НІХТО не називав "Французія". Те ж саме і з Росією. Офіційні дипломатичні документи чітко вказують, що імператор у нас - "всеросійський", а ось країна - "Росія" чи "Російська Імперія".
http://elib.shpl.ru/ru/nodes/24466-mors ... 129/zoom/4
https://books.google.co.uk/books?id=UY8 ... &q&f=false
https://books.google.com.ua/books?id=l- ... &q&f=false - сторінка 469


*******************************************************


rutene написав:
Євген Пінак написав:Щодо назви всередині країни, то "Руссія", як назва держави, згадується ще в 1649 році: http://nlr.ru/e-res/law_r/search.php?part=5&regim=3


Це не документ 1649 року, а публікація 1830 року, і викладено там не копії документів, а викладено текст друкований літерами 19 століття. З якого дива потрібно вірити, що там написано правду, З огляду на те, як росія фальшувала історію?


Так-так-так - регулярно фальшувала історію. А разом з нею історію її назви фальшували Британія, Австрія, Прусія, США та інші шановні країни ;)
 

Аватар користувача
rutene
Member
Member
 
Повідомлень: 983
З нами з:
11 жовтня 2014 21:30

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення rutene » 16 липня 2018 21:03

Євген Пінак написав:
ost написав:
rutene написав:
Євген Пінак написав:Щодо назви всередині країни, то "Руссія", як назва держави, згадується ще в 1649 році: http://nlr.ru/e-res/law_r/search.php?part=5&regim=3


Це не документ 1649 року, а публікація 1830 року, і викладено там не копії документів, а викладено текст друкований літерами 19 століття. З якого дива потрібно вірити, що там написано правду, З огляду на те, як росія фальшувала історію?


Так-так-так - регулярно фальшувала історію. А разом з нею історію її назви фальшували Британія, Австрія, Прусія, США та інші шановні країни ;)


Австрія і США у 1649 році? - Дива!

Герцогство Пруссія щось писало про "Росію"?

Титул "всея Русии" - це не назва держави.
Титул включає претензії на володіння чужими землями. Ось наприклад:

https://ru.wikipedia.org/wiki/Титулы_в_Османской_империи:

"Основным титулом монарха был Великий султан и Падишах (слово пришло из персидского языка через арабский). Полный титул возник в результате накопления титулов, отражающих права и притязания властителя на аннексированные и подчиненные государства" (с)

все, що перераховується в титулі не є назвою конкретної держави, а є назвою багатьох територій.

тому не варто кивати на титул для "доказу" назви держави.
 

Аватар користувача
rutene
Member
Member
 
Повідомлень: 983
З нами з:
11 жовтня 2014 21:30

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення rutene » 16 липня 2018 21:09

Євген Пінак написав:
rutene написав:
Євген Пінак написав:Щодо назви всередині країни, то "Руссія", як назва держави, згадується ще в 1649 році: http://nlr.ru/e-res/law_r/search.php?part=5&regim=3


Це не документ 1649 року, а публікація 1830 року, і викладено там не копії документів, а викладено текст друкований літерами 19 століття. З якого дива потрібно вірити, що там написано правду, З огляду на те, як росія фальшувала історію?


Боже! Ну просто вся класика ватної пропаганди - тільки українською мовою! :D "Вы всё врёте!" (с) "Их там нет... А я никогда и не отрицал наличия на Донбассе людей, занимающихся военными вопросами" (с) "Ваши доказательства - не доказательства" (с)


Дивна риторика ...

Наука це не віра у щось, вона спирається на факти, а не на припущення існування документів, які десь там можливо існують... Є така галузь історичної науки - Джерелознавство, і є таке поняття Фальсифікат історичного джерела.
І є така книга, де у передмові Ярослав Дашкевич написав:

"Спадкоємці старорежимної сфальшованої науки, виявляється, зовсім не думають, що їхні опуси дискредитують їх як істориків. Навіть за критеріями попереднього, т. зв. радянського часу."

ЕТНОНІМІКА МІЖ НАУКОЮ ТА ПОЛІТИКОЮ
або довкола національного імені українського народу
http://exlibris.org.ua/nakonechny/etnonimika.html

Це ж неважко зв'язати до купи - те що я написав і зробити висновок, адже це завдання елементарної логіки, хіба не так?
 

Аватар користувача
rutene
Member
Member
 
Повідомлень: 983
З нами з:
11 жовтня 2014 21:30

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення rutene » 16 липня 2018 21:19

Є таке поняття як свій період, наприклад - період початку 20 сторіччя...
А коли історик намагається написати не про свій період, то тут і починається "час дивовижних історій".
 

Аватар користувача
Євген Пінак
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 2081
З нами з:
22 лютого 2006 14:05
Звідки: Київ

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Євген Пінак » 23 липня 2018 11:38

rutene - мо-ло-дець!
Лозунги замість фактів - є.
Посилання із солідним виглядом на інформацію, яка немає ніякого відношення до предмету суперечки - є.
Пихата вимога не лізти "не в свій період" - є.
Залишилось ще спитати, чи не є я, часом, росіянином або євреєм? ;)

Є, правда, один недолік у Ваших постах - Ви не привели ЖОДНОГО доказу, який хоч якось би підтримував Ваші байки ;)
Звичайно, для "справжнього патріота" (тм) якісь там докази зовсім неважливі, але я звик до того, що під час суперечки слід на докази посилатись. Власне саме тому я свої докази навів.

rutene написав:тому не варто кивати на титул для "доказу" назви держави.

Ну і, звичайно, такий "спеціаліст", як Ви, так "уважно" прочитали тему, в який щось постите, що навіть не помітили, що про титул, як назву держави, писав не я, а Ost:
ost написав:Євген Пінак - не про книжні нази писав, а визнання офіційного титулу "императора Всероссійскаго" іншими монархами та проголошення (самопроголошення) цього титулу і відповідно назви монарших володінь.

А я з ним, як раз, і не погоджувався :)

До речі, а з цією тезою Ost-а Ви погоджуєтесь чи ні?
ost написав:Можна офіційно стверджувати, що на внутрішньому та міжнародному рівні країна з назвою саме "Росія" вперше була ОФІЦІЙНО проголошена лише після зречення "Ніколая Цвайн", в лютому 1917 р.
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 27 липня 2018 12:37

rutene написав:І є така книга, де у передмові Ярослав Дашкевич написав:
"Спадкоємці старорежимної сфальшованої науки, виявляється, зовсім не думають, що їхні опуси дискредитують їх як істориків. Навіть за критеріями попереднього, т. зв. радянського часу."

Твой Дашкевич не привел НИ ОДНОГО доказательства "фальсификации" истории Россией, хотя сам является ФАЛЬСИФИКАТОРОМ истории.
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 27 липня 2018 13:02

rutene написав:І є така книга, де у передмові Ярослав Дашкевич написав:
або довкола національного імені українського народу
http://exlibris.org.ua/nakonechny/etnonimika.html

Открываем книжку твоего БРЕХУНА и читаем:
Політичні пристрасті обплутали зокрема ті назви, що пов’язані з давніми та сучасними назвами українців (раніше званих русинами)

Наглая бесстыжая ЛОЖЬ !! Как можно так нахально врать ??!!! Где источники в которых это брехло прочитало что украинцы это русины?
Твой НЕГРАМОТНЫЙ ФАЛЬСИФИКАТОР истории дашкевич вообще не знаком с источниками по истории Руси иначе он бы знал, что РУСИНЫ это в первую очередь русские:

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

В 16-17 веках в Русском царстве было еще и имя Русин:

Зображення

Зображення

Зображення

Не только в России, но и в Польше украинцы и русины это два разных народа:

Зображення

Зображення


Далее читаем про русин в русских источниках:
Ипатьевская летопись, на ДРЕВНЕРУССКОМ ЯЗЫКЕ, про посольство князя Игоря в Византию в 945 году:
В лѣт̑ .(945)… взѧти ѿ Руси . и ѿ людии цсртва вашего . иже то створить покажьненъ будєть вельми . аще ли и взѧлъ будеть . да заплатит сугубо . ащє ли створить то же Грѣци̑нъ Русину . да приимет ту же казнь . ӕко же приӕлъ єсть ѡнъ. ащє ли ключитсѧ оукрасти Русину ѿ Грѣкъ что . или Грѣчину ѿ Руси . достоино єсть да възврать є . не точью єдино . или кацѣмъ инымъ съсудом . Русинъ Грѣчина . или Грѣчинъ Русина . да того дѣлѧ грѣха заплатить сєрєбра литръ . е по закону Рускому .
http://litopys.org.ua/

Окаанный же Мамай разгордѣвся.. и рече имъ: «Пойдемь на рускаго князя и на всю землю Рускую, якоже при Батыи было.
И съвокупився съ всѣми князьми рускими и съ всею силою, и поиде противу их вборзѣ с Москвы, хотя боронити своея отчины.
… яко от начала миру сѣча такова не бывала великимь княземь рускимь, якоже сему великому князю всея Руси. … прольяся кровь аки дождева тучя, обоих, рускых сынов и поганых, … И много руси побиени быша от татаръ, и от руси — татаре. … индеже видѣти бяше русинъ за татарином ганяшеся, а татаринъ русина стигаше.
(Повесть о Куликовской битве,15 век) http://lib.pushkinskijdom.ru/Default.aspx?tabid=4981

Сий преподобный отецъ нашъ Стефан бѣ убо родом русинъ, от языка словеньска, от страны полунощныя, глаголемыя Двиньскиа, от града, нарицаемаго Устьюга,

(Слово о житии... святого Стефана, бывшего епископом в Перми..., 14 век) http://lib.pushkinskijdom.ru/Default.aspx?tabid=10091

Мнозии же уязвении наши, и тѣ помагаху, сѣкуще поганых без милости: единъ русинъ сто поганых гонить.

(Сказание ο Мамаевом побоище, 15 век) http://lib.pushkinskijdom.ru/Default.aspx?tabid=4982

Списано бысть сие многогрешным Иоанном русином, родом от племени варяжска, колена Августова кесаря Римскаго, в лето 7087 (1579), в царство благочестиваго государя благословению Антония…

(Иван Иванович, царевич, сын Ивана Грозного, 16 век) http://lib.pushkinskijdom.ru/Default.aspx?tabid=4982

Тогда же по случаю бѣжа плѣнникъ ис Казани, некий отрок, русинъ, и, западше, лежаще, утаяся в дубровѣ, …паки бы побѣжать, не блюдяся, к Руси
И егда отрокъ слыша поюща стихь, и, воставъ от лежания своего, и мнѣвъ поюща его стихь быти русина, не бояся,
И сказа ему о себѣ, яко «Плѣнникъ есмь, русинъ, бѣжа ис Казани на Русь, и слышах тебя, по-руски поюща великий стихь Богоматере, … и у нас его на Руси честно поють,

Повесть о Тимофее Владимирском, 15 век http://lib.pushkinskijdom.ru/Default.aspx?tabid=5087
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 27 липня 2018 13:17

rutene написав:і Ярослав Дашкевич написав:http://exlibris.org.ua/nakonechny/etnonimika.html

Читаем далее:
З власного досвіду (з дискусії, що розгорілася після моєї лекції у Кельнському університеті 1991 р. між мною та професурою і студентами) знаю, що для західного вуха найпереконливішими аргументами, які підтверджують тезу “колишня Русь це теперішня Україна”, є географічні й геополітичні. Бо середня Наддніпрянщина зі столицею у Києві творила Руську державу в IX–X ст. — і на цьому ж місці існувала й існує Українська держава як її продовження.

Супер-логика! Если Киев сегодня это Украина, то по мнению дашкевича и в 10 веке Киев тоже был украинским. Обалдеть!! Может и Стамбул в 10 веке был турецким, а не византийским Константинополем только потому, что СЕГОДНЯ Стамбул это Турция ?!

дашкевич просто не знает, что языком Древнего Киева был древнерусский язык, на котором осталось множество книг с 11 века, а вот на мове в Киеве до 15 века ничего не создано.

rutene написав:і Ярослав Дашкевич написав:http://exlibris.org.ua/nakonechny/etnonimika.html

Читаем далее:
Поза сумнівом, що “Московщина вкрала” (це лагідний для цієї ситуації вислів М. Грушевського), а по суті — загарбала назву Русь, яка своїм питомим змістом — етнічним, географічним, устроєвим — цілком відповідає сучасному термінові Україна.

И где доказательства "кражи"?? Если в Киеве писали на древнеруском языке, а н на древней мове, то это означает корни России из Руси, Киева и Новгорода.
дашкевич в курсе, что в Киве в 11 веке не было мовы. Зато есть источники на древнерусском языке Киева начиная с договором русских с Греками 907,911 и 945 гг.
 

Аватар користувача
Taller
Member
Member
 
Повідомлень: 1117
З нами з:
09 березня 2017 17:48

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення Taller » 27 липня 2018 13:27

Читаем далее:
Великим князям і царям така приштукована неправдива генеалогія дала не лише можливість перейти до зміни назви на стилізовану Росію, але й кидати серпанок легітимності на агресивну політику збирання руських (російських) земель, що є дуже актуальною для північного сусіда досі.

Опять БРЕХНЯ !!Генеалогия русских князей начинается с Рюрика, Владимира и Ярослава Мудрого и описана в летописях, причем в западно-руских летописях, созданных на территории Великого Литовского княжества, т.е. их никак не могли "подделать-сфальсифицировать" коварные русские: :)
Супрасльская летопись(Польша), обнаружена в 1822 году в Супрасльском монастыре возле Белостока, хранится в Национальной библиотеке в Варшаве.
В 2007 году ЮНЕСКО включило Супрасльскую рукопись в реестр «Память мира»

Радзивиливская летопись(Кенигсберг), воеводы Януша Радзивилла, владевшего первым списком в XVII веке.

Летопись Авраамки, хранится Центральной научной библиотеки Академии наук Литвы в Вильнюсе.

Слуцкая(Слуцк, Вел.кн.Литовское)


Читаем западно-руские летописи про то, что генеалогия русских князей начинается с Рюрика, Владимира и Ярослава Мудрого

Слуцкая(Слуцк, Вел.кн.Литовское)

Зображення

Зображення

Супрасльская летопись(Польша), обнаружена в 1822 году в Супрасльском монастыре возле Белостока, хранится в Национальной библиотеке в Варшаве.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Летопись Авраамки, хранится Центральной научной библиотеки Академии наук Литвы в Вильнюсе.

Зображення
 

Аватар користувача
rutene
Member
Member
 
Повідомлень: 983
З нами з:
11 жовтня 2014 21:30

Re: Не Петр Первый дал стране имя "Россия"

Повідомлення rutene » 11 вересня 2018 00:16

Євген Пінак написав:мо-ло-дець!
Лозунги замість фактів - є.
Посилання із солідним виглядом на інформацію, яка немає ніякого відношення до предмету суперечки - є.
Пихата вимога не лізти "не в свій період" - є.
Залишилось ще спитати, чи не є я, часом, росіянином або євреєм? ;)


І знову ця дивна риторика... замість відповідей на задані запитання...

Євген Пінак написав:Є, правда, один недолік у Ваших постах - Ви не привели ЖОДНОГО доказу, який хоч якось би підтримував Ваші байки ;)


:shock:

Та невже? То Ви хоча б написали, про які саме "мої" "байки" у Вас йдеться?

Євген Пінак написав:Звичайно, для "справжнього патріота" (тм) якісь там докази зовсім неважливі


Ну то мабуть Ви, як справжній патріот, надали фсб-шному тролю повну свободу на Вашому форумі для псевдоісторичної пропаганди саме із патріотичних спонукань?

Євген Пінак написав:Власне саме тому я свої докази навів


Я Вам задав запитання щодо Ваших "доказів" але Ви їх проігнорували :D

Євген Пінак написав:про титул, як назву держави, писав не я, а Ost


Та невже? То перегляньте знову свої посилання на "докази" про "Росію" :lol:
 

Поперед.Далі

Повернутись до Стародавні часи

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей