Козаки XVIст.

Модератор: Global Moderators

Аватар користувача
Shatun
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
19 листопада 2014 13:14

Козаки XVIст.

Повідомлення Shatun » 19 листопада 2014 13:24

Всім привіт)
Ми розробляємо мод до гри, в якому будуть події 16 століття у Східній Європі.
Нам потрібна допомога, особливо інформація про озброєння та обладунки-одяг козаків того часу.
Особливо потрібна інформація щодо стягу під яким ходили козаки за часів Дмитра Вишневецького.
ТА і загалом інформація по війську козаків того часу.
У грі також буде Литва,Польща,Московія,Туреччина, Кримське ханство, Молдова, Ливонія та Швеція, по ним також буду радий отримати побільше інформації :)
Зображення
 

balik2
Member
Member
 
Повідомлень: 286
З нами з:
11 січня 2012 23:31

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення balik2 » 19 листопада 2014 17:16

про козацькі стяги невдовзі буде відскановано матеріал з малюнками, десь на наступному тижні :)
Зображення
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29323
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Adam » 19 листопада 2014 20:22

Якщо проект комерційний, Shatun, то оголосить суму гонорару, а я, згідно неї, порекомендую вам постійного наукового консультанта. :yes:
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Shatun
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
19 листопада 2014 13:14

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Shatun » 19 листопада 2014 20:53

Ні проект, не комерційний, розробляється на голому ентузіазмі)
Зображення
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 19 листопада 2014 22:55

ось ось вийде книжечка . там дещо для вас буде корисне :wink:
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 19 листопада 2014 22:58

теоретично міг використовуватись прапор з гербом Вишневецького
http://sa.nmu.org.ua/pdf/2007/Odnorozenko.pdf
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 20 листопада 2014 08:39

до речі забув що буде ще одна книжка з реконструкціями- іллюстраціями частково на згадану тему, та в роботі статья з реконструкціями..так що трохи терпіння.
 

Аватар користувача
AppS
Member
Member
 
Повідомлень: 3896
З нами з:
21 грудня 2008 23:24
Звідки: Київ

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення AppS » 20 листопада 2014 11:30

Shatun пише про цю розробку http://toloka.hurtom.com/viewforum.php?f=207
Як на мене, на фоні вже існуючого доповнення Mount and blade: Огнем и мечом та купи різних модів смисл цього не зрозумілий. Можна відзначити, що видання останніх років явно ігноруються, хоча вони є на тому ж трекері.

2е - з досвіду модорозробки, краще все організовувати не на історичних форумах і тим більше не на форумах любителів халяви (торенти) :) , а на спеціалізованих ігрових форумах. Де людей, що в темі саме модінгу значно більше.
ТЕРЕН - гіллястий кущ (1—4 м заввишки) або невелике деревце з широкояйцеподібною кроною, темно-сірою корою і численними колючками. Росте на узліссях, по чагарниках, балках, долинах річок. Морозостійка, світлолюбна рослина.
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 20 листопада 2014 13:06

AppS написав:Shatun пише про цю розробку http://toloka.hurtom.com/viewforum.php?f=207
Як на мене, на фоні вже існуючого доповнення Mount and blade: Огнем и мечом та купи різних модів смисл цього не зрозумілий. Можна відзначити, що видання останніх років явно ігноруються, хоча вони є на тому ж трекері.

2е - з досвіду модорозробки, краще все організовувати не на історичних форумах і тим більше не на форумах любителів халяви (торенти) :) , а на спеціалізованих ігрових форумах. Де людей, що в темі саме модінгу значно більше.

якщо небуде історичного підгрунття то все до дупи.
 

Аватар користувача
Velizariy
Member
Member
 
Повідомлень: 521
З нами з:
20 червня 2007 23:10
Звідки: Київ

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Velizariy » 20 листопада 2014 13:32

І який зміст розробляти мод для першої частини якщо скоро вийде друга - більш прогресивна та гарна.
Якщо акумулювати інформацію та експериментувати з моделями з прицілом на наступну частину тоді це інша розмова.
І взагалі Shatun, є питання наскільки Ваша група здатна якісно перенести інформацію у гру. Бо роботи там до біса і не тільки у напрямку 3д моделей та меню.
 

Аватар користувача
Shatun
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
19 листопада 2014 13:14

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Shatun » 20 листопада 2014 14:09

AppS написав:Shatun пише про цю розробку http://toloka.hurtom.com/viewforum.php?f=207
Як на мене, на фоні вже існуючого доповнення Mount and blade: Огнем и мечом та купи різних модів смисл цього не зрозумілий. Можна відзначити, що видання останніх років явно ігноруються, хоча вони є на тому ж трекері.

2е - з досвіду модорозробки, краще все організовувати не на історичних форумах і тим більше не на форумах любителів халяви (торенти) :) , а на спеціалізованих ігрових форумах. Де людей, що в темі саме модінгу значно більше.


Ну щодо купи різних модів, то якщо знайдеш мені купу модів по 16 ст, то я ще зрозумію, а так на МіБ їх немає, ОіМ то 17 століття, Деладж також і то взагалі мультиплеєр. Спеціалізованих ігрових форумів (українських) я не знаходив достойних, тому базуємось на Гуртом і на нашій сторінці в вк.

Velizariy написав:І який зміст розробляти мод для першої частини якщо скоро вийде друга - більш прогресивна та гарна.
Якщо акумулювати інформацію та експериментувати з моделями з прицілом на наступну частину тоді це інша розмова.
І взагалі Shatun, є питання наскільки Ваша група здатна якісно перенести інформацію у гру. Бо роботи там до біса і не тільки у напрямку 3д моделей та меню.


Згоден що класно б на МіБ2 розробити, але по перше вона вийде ще не скоро, по друге цією нашою розробкою ми хочемо набрати якогось досвіду, сформувати можливо певну команду, з якою ми б і почали потім щось робити на МіБ 2.
Команда наша це 2 людини, у нас немає тих можливостей що були в тому ж ОіМ чи Деладж, але ми зробимо максимально цікавий продукт.
Щодо якісного переносу інформації, до це дивлячись про що йдеться, в наші плани входить 9 фракцій з новими військами, лордами, нові сцени, покращені шейдери, нові функції, та присутність різних OSP скриптів які розширять дипломатію та інші можливості в грі.

Мене честно кажучи завжди дивувало відношення саме українців до таких речей як от наша розробка. Наприклад взяти тих же росіян і їх форум по M&B то тільки но створюється тема по розробці нового моду його цілковито підтримують, навіть якщо цей мод так і заглох, а таких безліч, чи навіть мод досить маленький і не сильно цікавий, у них є цілковата підтримка і інтерес всього суспільства. У нас же це виходить знаєте як? "А нашо робити якшо вже є...А нашо якшо ви не зробите того, А нашо а нашо а нашо..."
Якщо взагалі нічого не робити то і прогресу не буде.
Зображення
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 20 листопада 2014 14:47

Хм так дивлячи що робити? якусь фентезю -нецікаво, та й зрештою,розробка теми з нуля (для початку це про те щоб вичитати по джерелах та промалювати персонажі з научної площини ) потрібен час, та й за дурно теж не цікаво. хіба що інтереси співпадуть, а вони нібито співпадають. то ж чекайте на статті та книжки а потім можно обговорити що перенести на ваші юніти.
 

Аватар користувача
Velizariy
Member
Member
 
Повідомлень: 521
З нами з:
20 червня 2007 23:10
Звідки: Київ

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Velizariy » 20 листопада 2014 16:13

Мене честно кажучи завжди дивувало відношення саме українців до таких речей як от наша розробка.

Дивлячись на обговорення на Толоці та рівень проробки матеріалу, це мене не дивує.
Shatun, що саме Ви робите? Шось маленьке і "побыстрячку", чи щось вартісне на що справді варто витрачати свій час на зусилля.
Якщо перше, то це мені нецікаво... Якщо друге, то це потребує значно більших зусиль. І скоріш за все, як на мене, Вам треба буде відмовитися від концепції 16 століття.
 

Аватар користувача
Rogala
Member
Member
 
Повідомлень: 2544
З нами з:
17 серпня 2007 19:15
Звідки: Одесса

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Rogala » 20 листопада 2014 17:25

аот не згоден ,16 сторіччя-друга полвина це дуже цікавий та непророблений пласт, а це і не тільки війна з татарами та турками, це ще й Ливонська війна, Молдавська.
 

Аватар користувача
Velizariy
Member
Member
 
Повідомлень: 521
З нами з:
20 червня 2007 23:10
Звідки: Київ

Re: Козаки XVIст.

Повідомлення Velizariy » 20 листопада 2014 17:40

непророблений пласт

Ключеве слово.
Створення гри не схоже з реконструкцією чи написанням книги. Двигун гри має свої особливості та обмеження, класи повинні відрізнятися і їх повинна бути певна кількість, рівні розвитку юнітів та одяг/озброєння для них тощо... І я вже не кажу про битви, тактику, укріплення.
Все це потребує до біса інформації - і бажано шоб вона вже була. І художнику показали що така річ була така, а такої не було. І моментів типу "тема досліджується - чекайте матеріал через півроку" при розробці гри треба уникати. 16 ст. дуже поступається у цьому плані 17 ст.
Якщо хлопцям треба майданчик для розвитку та акумулювання інформації то правильніше буде переробка МБ ВіМ у бік збільшення реалізму моделей та введення нових особливостей. Як на мене.
 

Далі

Повернутись до Козаччина (XVI-XVII ст.)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей