Cилові установки і трансмісії

Модератори: Global Moderators, News

gvpretorian
Member
Member
 
Повідомлень: 144
З нами з:
24 січня 2018 13:23

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення gvpretorian » 18 березня 2019 22:03

Випуск Гтд до т-80 у нас так і не налагодили, версія на 1250 к.с. Появилася після розпаду срср, тобто через Україну йшла контрабанда з рашки?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4236
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 18 березня 2019 23:18

gvpretorian написав:Випуск Гтд до т-80 у нас так і не налагодили, версія на 1250 к.с. Появилася після розпаду срср


Установча партія 45 машин Т-80У була випущена ЗіМ-ом з двигуном на 1250 л.с. Таким чином не виключено що запаси ГТД-1250 були ще з радянських часів.

gvpretorian написав: тобто через Україну йшла контрабанда з рашки?


Не забагато контрабанди? https://kh.depo.ua/ukr/kh/u-harkovi-che ... 0324747899

Яка до того ж, начебто, належить 1658 центру забезпечення бронетанковим майном ?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4236
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 15 травня 2019 10:07

Розробка та виробництво вдосконаленого зразка двигуна типу УТД-20 для перспективних броньованих машин

На поточний час в Україні не має власного виробництва лінійки двигунів для легкої бронетехніки. З огляду на складність, а іноді неможливість закупівлі двигунів для військового застосування можна поставити під сумнів спроможність виготовлення перспективних броньованих машин власної розробки. Ціль проекту отримання власної лінійки двигунів для Бронетанкової техніки.

ДП "ХКБМ"

https://drive.google.com/file/d/1ISilYI ... xXvpi/view

:shock:
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1612
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 15 травня 2019 20:55

alex999
"Конструктори не хотіли на Східний фронт"(с)
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4236
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 25 травня 2019 09:40

У нас, начебто, була якась проблема з наявністю двигунів для Т-72

Зображення

Її вже вирішили?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4236
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 02 червня 2019 08:39

УНІФІКОВАНИЙ ВИСОКООБЕРТОВИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ДИЗЕЛЬ

Зображення

Найбільш близьким до реалізації намірів якомога дешевшої модернізації застарілого парку автомобілів ГАЗ та УАЗ, в яких використовувались бензинові двигуни з іскровим запалюванням, є використання дизеля 4ДТНА1 розробки ДП "ХКБД" [2], масогабаритні характеристики якого дуже близькі до вже визначених вимог моторних відділень зазначених автомобілів завдяки застосуванню кривошипно-шатунного механізму із зменшеним відношенням ходу поршня до діаметра циліндра (S/D<1), до складу якого входить легкий для дизеля блок-картер, який відлито із алюмінієвого сплаву, неелектронізованої паливної апаратури з гідропневмомеханічною системою регулювання, системи рідинного охолодження, в якій охолоджувальна рідина водночас з сорочкою блока направляється і у охолоджувач моторної оливи, а охолодження самої рідини здійснюється у радіаторі, завдяки привідному вентилятору, який закріплено на передній кришці дизеля. Недоліки прототипу наступні:

1) дизель 4ДТНА1 конструктивно пристосовано виключно під установку у автомобіль ГАЗель, так як його конструкція не передбачає можливості зміни координат отворів маховика для кріплення механізму зчеплення автомобіля УАЗ; можливості переміщення осі вала вентилятора відносно осі колінчастого вала для стикування з радіатором автомобіля УАЗ; можливості кріплення коробки передач цього автомобіля. Тобто дизель 4ДТНА1 не є уніфікованим і його не можна установити у автомобілі типу УАЗ без суттєвого доопрацювання;

2) дизель має можливість передпускового підігріву лише при застосуванні додаткового бортового, або зовнішнього джерела електроживлення, що є проблематичним для спеціальних та військових автомобілів позагаражного зберігання. Для таких автомобілів при низьких температурах навколишнього середовища необхідний рідинний підігрівник типу Webasto з відповідним зміненням конструкції системи охолодження дизеля;

3) конструкція дизеля не вичерпала резерву щодо паливно-економічних і екологічних показників.


Новими є наступні ознаки:

- з урахуванням намірів його переважної установки як єдиного імпортозамінного агрегату при капітальних ремонтах з модернізацією автомобілів ГАЗ та УАЗ різних марок, робоча поверхня маховика на двох концентричних колах містить по шість отворів М8, які дають можливість кріплення механізмів зчеплення автомобілів різних марок, поверхня картера маховика і зчеплення для кріплення коробки передач має шість отворів МІ2, які дають можливість зміни координат розташування чотирьох шпильок для з'єднання дизеля з зазначеними коробками передач будь яких автомобілів, а на поверхні головки циліндрів у передній частині дизеля виконано ливарний приливок, на якому розташовані чотири отвори М8 та центровий отвір діаметром 20-30 мм щодо кріплення кронштейна вала вентилятора для забезпечення можливості переміщення його осі з площини кришки передньої в площину головки циліндрів в залежності від розташування рідинного радіатора будь якого автомобіля;

- корпус розподільного вала виконано як єдину деталь, у якій п'ять кришок опорних шийок цього вала поєднано суцільним литим масивом, який контактує з поверхнею роз′ємної площини гнізда головки циліндрів на збіжній стороні кулачків зазначеного вала, що забезпечує зменшення масляного навантаження на систему вентиляції картера дизеля, а відповідно витрату оливи на вигоряння і зниження шуму від газорозподільного механізму;

- у кожну з накладок ущільнювальної металоазбестової прокладки газового стику між блоком та головкою циліндрів закладено нерозрізне металеве кільце із нержавіючої високотемпературної сталі з діаметром його перерізу 0,9-1,2 мм, зовнішній діаметр якого є однаковим з внутрішнім діаметром отвору щодо циліндра металоазбестового полотна прокладки та дорівнює 1,02-1,04 діаметра циліндра, а на діаметрі кола навколо внутрішньої осі кожного циліндра, який дорівнює середньому діаметру кільця, на площині головки циліндрів виконано кільцеву проточку, ширина і глибина якої дорівнює 1,5-1,9 та 0,1-0,3 відповідно діаметра перерізу дроту металевого кільця;

- у корпусі кожної форсунки передбачено отвір для відводу дренажного палива через трубопровід з запірним електромагнітним клапаном в паливний контур низького тиску, що дає змогу при вмиканні цього клапана у процесі пуску дизеля знизити потрібну пускову частоту прокручування колінчастого вала стартером на 30-50 хв-1;

- вхідний фланець для подачі охолоджуючої рідини у охолоджувач оливи має додатковий отвір з глухою пробкою для забезпечення можливості перестановки його знімного штуцера для підключення будь-якого автономного рідинного підігрівача, що дає змогу забезпечити одночасний прогрів охолоджуючої рідини і моторної оливи перед пуском холодного дизеля при низьких температурах навколишнього середовища;

- виключно тільки на денці та бічній стінці камери згоряння кожного поршня створено поверхневий шар корундової кераміки, що дає змогу значно покращити паливно-економічні та екологічні показники дизеля;

- у лівій та правій нижніх бокових частинах картера зчеплення виконано по одній площадці з двома отворами М12 на кожній для забезпечення можливості встановлення чотирьох шпильок з наміром кріплення двох додаткових лап для реалізації, при необхідності, чотириточкової схеми монтажу дизеля у моторному відсіку будь-якого автомобіля.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4236
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 11 липня 2019 06:52

АНАЛІЗ РЕЖИМІВ РОБОТИ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ З ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНОЮ ТРАНСМІСІЄЮ НА ПЕРСПЕКТИВНОМУ КОЛІСНОМУ БРОНЕТРАНСПОРТЕРІ
У статті запропоновано математичну модель балансу потужності в гібридній силовій установці з електромеханічної трансмісією при русі колісного бронетранспортера. Проведено аналіз характеристик величин коефіцієнта корисної дії електромеханічної трансмісії, потужності дизельного двигуна і накопичувачів електричної енергії, необхідних для підтримки поточної швидкості руху бронетранспортера, а також питомої і годинної витрати палива. Запропоновано оптимальний режим роботи дизельного двигуна в гібриднiй силовiй установцi при виконанні розгону, руху з постійною швидкістю бронетранспортера і ефективний спосіб виконання гальмування з рекуперацією енергії.


http://repository.kpi.kharkov.ua/handle ... ?locale=uk
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей