Про БТР-4

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4318
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 17 серпня 2019 22:01

congo написав:АTI500AR не може перетворитись у HB500MOD виробництва NLMK Clabecq

Виходить, Київський бронетанковий завод не розуміє що він робить, коли зварює бронекорпуси?


congo написав:дуже спрощено - не загартована сталь, простіший зварювальний процес


"броневая сталь марки 71 является наиболее технологичной для применения ЛБТ"

"В сварных соединениях соединения броневых сталей высокой прочности и твердости, выполненных дуговой сваркой проволокой Св-08Х20Н9Г7Т, холодные трещины не образуются."

http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstr ... ovanie.pdf

Так може, якщо робити у відповідності з КД, все буде просто, якісно і корисно для економіки України?


congo написав:лірика

Що заважає "Азовсталі" поставляти "загартовану сталь "71"?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 17 серпня 2019 22:52

alex999
Украдипромівські манагери запхнули у "Покупні та комплектуючі вироби" позиції з 5 по 10.

За таке кожен правовірний економіст їх на шибеницю відправив би :D Покупні вироби - окрема стаття у калькуляції.
Так корпус цілком зроблений на ЛКМЗ для ХКБМ є покупним виробом. Але тоді у таблиці зайві суми по п.1 і 2 для 71ї сталі, бо вартість матеріалів (а також всіх інших витрат і прибутку п.14) вже закладена у ціну покупного виробу.
Взагалі, як спробувати почистити від сміття, та таблиця може показати, що для ХКБМ вигідніше варити корпуси самим (але без подальшого загартування), ніж купувати їх у Лозової по 3,5М грн. Тут уже лишається питання саме цієї ціни і як її узгоджували/формували.
І що заважає зварювати одразу з загартованої сталі

Порізка і обробка загартованої сталі теоретично дорожчі, + під час зварювання біля швів відбувається той самий відпуск, що погіршує броньові якості. Він може бути некритичним, а може й - одне з двох.

Поки незаперечний висновок один - оту навколозброярську бюрократію, включно з СНБО, дано не били ломом, і вже дуже пора.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15159
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Про БТР-4

Повідомлення congo » 17 серпня 2019 23:00

alex999 написав:Виходить, Київський бронетанковий завод не розуміє що він робить, коли зварює бронекорпуси?

бронетанковий завод не розуміє, бронетанковий завод не розуміє - а що завод може розуміти????


Так може, якщо робити у відповідності з КД, все буде просто, якісно і корисно для економіки України?

геніально!!!!
суперечка між ЛКМЗ і ХКБМ - хто з них економіка України?
моя особиста імхо - епічний батл жаби з гадюкою -

Що заважає "Азовсталі" поставляти "загартовану сталь "71"?

мабуть відсутність можливості її загартовувати, термобробка це не такий простий і дешевий процес
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4318
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 17 серпня 2019 23:10

pustomelyk написав:Порізка і обробка загартованої сталі теоретично дорожчі,


Але все це відбувається і з імпортною бронесталлю.

pustomelyk написав: + під час зварювання біля швів відбувається той самий відпуск, що погіршує броньові якості. Він може бути некритичним, а може й - одне з двох.


"В соединениях стали марки 71 снижение твердости в зоне отпуска составляет до 8% по сравнению с основным металлом, ARMSTAL 500 – до 19%, PROTECTION 500 – до 18%, НВ 500 MOD – до 25%. Очевидно, что изменение твердости в зоне отпуска ЗТВ связано с уровнем легирования броневой стали и особенностями протекания термического цикла сварки. С этой точки зрения броневая сталь марки 71 является наиболее технологичной для применения ЛБТ."
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4318
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 17 серпня 2019 23:31

congo написав:бронетанковий завод не розуміє, бронетанковий завод не розуміє - а що завод може розуміти????


:?:

congo написав:суперечка між ЛКМЗ і ХКБМ - хто з них економіка України?


Мабуть коректніше буде - "суперечка між ЛКМЗ і украдипромом". ХКБМ схоже, вже практично знищенно, як і ХКБД. І в цьому, до речі, абсолютно ніхто не уиноватий. Жодного прізвища. Воно все якось само...

А хто з них хто в данному випадку - по-моєму очевидно:
украдипром - економіка Польщі
ЛКМЗ - економіка України


congo написав:моя особиста імхо - епічний батл жаби з гадюкою

Не без цього. Там на всіх "керманичах" тавра ставити нікуди.


congo написав:мабуть відсутність можливості її загартовувати


Запропонований спосіб одержання листового прокату (п. 4 формула) здійснено в умовах ВАТ "МК Азовсталь" м. Маріуполь.

Обробці піддані листи товщиною 50 мм із сталі марки 69Ш (ДЗСТВ21968) [6].

Сляби нагрівали у печах до температури 1250 °C і після прокатки у чорновій кліті стану, цебто одержання підкату проміжної товщини, без часткового охолодження до температури 950 °C, піддали деформації у чистовій кліті на замовлений розмір листа.

Температура кінця прокатки була в межах від 930 до 980 °C. Після прокатки листи град/хв охолоджувались в душируючій установці зі швидкістю 50 до температури 750…780 °C град/хв протягом 2…5 хвилин, потім зі швидкістю 100 охолоджувались у гартувальній ванні з водою до температури 200…300 °C. Охолоджені листи піддавали відпуску у камерній печі при температурі 650…670 °C протягом 6 годин з наступним охолодженням у воді.


http://uapatents.com/8-72230-sposib-vig ... stali.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1630
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 20 серпня 2019 10:09

Виступ нашого цирку триває.
«Українська бронетехніка», сьогодні, 19 серпня, офіційно спростувала «недостовірну інформацію «Укроборонпрому» щодо використання фінської броні компанії Miilux Protection з твердістю 500 для виготовлення бронемашин «Варта»
https://www.ukrmilitary.com/2019/08/bronya-ne-ta.html
Панцеровий захист спеціалізованих броньованих автомобілів «Варта» виготовляється з бронесталі шведського виробництва компанії Swebor Armor з твердістю 560, що має відмінні балістичні захисні властивості в поєднанні з високою твердістю і міцністю та пройшла всі випробування по класу захисту згідно ДСТУ 3975, окремо пройшла випробування у відповідних установах Міністерства внутрішніх справ і Міністерства оборони України. Має відповідні акти та сертифікати по результатам успішних випробувань.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4318
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2019 09:11

ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖКОЛІСНИХ ДИФЕРЕНЦІАЛІВ, ЩО САМОБЛОКУЮТЬСЯ, З КОЕФІЦІЄНТОМ БЛОКУВАННЯ, ЯКИЙ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ШВИДКОСТІ ВІДНОСНОГО ОБЕРТАННЯ КОЛІС

Д.О. Волонцевич, д.т.н., професор
Є.О. Веретенніков, к.т.н.
Я.М. Мормило
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Український колісний бронетранспортер БТР-4 обладнаний міжколісними диференціалами підвищеного тертя кулачкового типу з блокувальним моментом, що залежить від навантаження. Виробництво цих диференціалів, що були взяті з попередніх конструкцій, зосереджено в Росії. Конструкція диференціалу в незношеному стані забезпечує достатні показники прохідності, але при маневруванні з малими радіусами повороту на дорогах з твердим покриттям різко зростають витрати палива, зношення гуми коліс та зусилля в системі керування. Тому вже достатньо давно перед виробниками БТР-4 стоїть питання достойної заміни старої конструкції.

Проте комплексного порівняльного аналізу динаміки розгону і втрат на буксування для різних типів міжколісних диференціалів в літературі знайдено не було. Це питання, не дивлячись на бурхливий розвиток електронних систем управління і індивідуального електроприводу, залишається актуальним для військової колісної техніки і повнопривідних автомобілів багатоцільового призначення.

Метою роботи є наукове обґрунтування концепції побудови енергоефективного міжколісного диференціалу з автоматичним блокуванням для колісних бронетранспортерів.

Для досягнення поставленої мети в роботі були вирішені такі задачі:
- розроблено математичні моделі розгону бронетранспортера з різними типами диференціалів;
- проведено порівняльний аналіз класичного конічного симетричного диференціала, повністю блокованого диференціала, диференціалів підвищеного тертя та протибуксовочної системи (ПБС) на базі АБС з точки зору динаміки розгону бронетранспортера і величини втрат на буксування.

Відповідно до поставлених для рішення цілей і завдань за результатами проведеної роботи можна зробити такі висновки:

1) Отримані порівняльні дані наведені для середніх значень коефіцієнтів налаштування системи. Тому для остаточних висновків про доцільність використання того чи іншого диференціалу підвищеного тертя або ПБС потрібно, враховуючи вплив диференціалу на керованість машини, проводити оптимізацію по коефіцієнтам налаштування.

2) Неблоковані звичайні конічні диференціали і повністю блоковані диференціали розглядалися лише для визначення меж найгірших і найкращих показників ефективності розгону.

3) З попереднього розгляду проблеми можна констатувати той факт, що диференціали підвищеного тертя, в яких фрикційний момент залежить від навантаження, мають найгірші показники особливо при великій різниці в коефіцієнтах зчеплення по бортах машини і найбільш негативно впливають на керованість машини.

4) Диференціали з ПБС на базі АБС найбільш доцільно використовувати при відносно великих значеннях питомої потужності машини і інтегрувати їх з системами підтримання курсової стійкості, які дозволяють в залежності від ситуації і керуючих дій водія змінювати значення коефіцієнтів налаштування системи.

5) Диференціали підвищеного тертя з фрикційним моментом, що залежить від різниці швидкостей обертання коліс, можуть мати високі енергетичні показники при розгоні з мінімальним негативним впливом не керованість машини і при цьому спиратись не на електронні системи керування, а на власну внутрішню автоматичність.

6) В попередніх публікаціях авторів була доведена можливість створення міжколісного диференціалу з гідростатичним блокуванням, який забезпечує створення достатнього блокувального моменту без використання фрикційних дисків;

7) Попередні розрахунки підтверджують можливість розташування конічного міжколісного диференціалу з гідростатичним блокуванням в габаритах штатної головної передачі бронетранспортера БТР-4.

В процесі роботи використовувались класичні методики математичного моделювання та теорії руху колісних машин для аналізу рухомості.


http://dintem.com.ua/images/site/tezy_i ... z_2018.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей