Про БТР-4

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 21 травня 2020 11:56

alex999
ми повертаємось до визначення України як до феодально-федерастичного теріторіального утворення

По факту так і є, треба якось цей період пережити з мінімальними втратами. І, якщо у тому ж ХКБД хочуть вижити, як "фірма", мають ворушитися попри все, а не ображених корчити.
Що до 3ТД, потрібні не розповіді про можемо покращити, а виготовлена модифікація із збільшеним ресурсом, меньшим апетитом, меньшою вартістю обслуговування, кращою ремонтопридатністю. Щось таке ніби-то з 6ТД зробили.
Взагалі, бажаний двигун, що зацікавив би ще й тракторо- і автомобілебудування. Щоб не 10 двигунів на місяць випускати, а хоча б на порядок більше. А далі упремося в виробництво :(
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4927
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 21 травня 2020 18:57

pustomelyk написав:якщо у тому ж ХКБД хочуть вижити, як "фірма", мають ворушитися попри все, а не ображених корчити.

Де в цій формулі загубилась держава (якщо вона ще існує), яка є і власником ХКБД і повинна бути його замовником?
І хто повинен "захотіти"?
Чучундра, яку посадили "керувать" ХКБД ті вилупки-космополіти які докладають максимум зусиль для знищення залишків українського науково-промислового потнеціалу, який може скласти конкуренцію різнокольоровим запорєбріковим "побратимам" і "стратегічним партньорам"?

pustomelyk написав:потрібні не розповіді про можемо покращити, а виготовлена модифікація із збільшеним ресурсом, меньшим апетитом, меньшою вартістю обслуговування, кращою ремонтопридатністю

Це вимоги замовника, чи просто щоб стояло десь на присадибній ділянці?
Жопоморді "баЭвиє" лампасники нарешті спромоглись їх сформулювати?
Де можна ознайомитись з ними у більш конкретному вигляді, а не у вигляді загальних фраз?
Чи хоча б коли, де і кому вони були озвучені?
Наприклад:
- ресурс повинен бути ...
- апетит (що таке апетит?) повинен бути ...
- паливно-мастильні матеріали повинні бути ....
- вартість обслуговування має бути ...
- ремонтопридатність повинна бути краща (або дуже краща, або неймовірно краща, або невимовно краща), адже це загальновідомий факт, що "дойц+алісон" відремонтує викруткою будь-який школяр у луганських говнах, а для ремонту 3ТД-3А необхідно чисте приміщення ISO Class 1 і сотня академіків з синхрофазотроном.


І чому ні від кого не чутно гнівно-гучних заяв негайне усунення недоліків "нєімєющегоаналогов дойца"?
- зниження у два рази ціни (а краще в три)
- зменшення габаритів МТУ
- забезпечення багатопаливності
(І, до речі, де можна почитати про надзвичайно високу ремонтопридатність "нєімєющегоаналогов дойца+алисона", особливо у разі використання обладнання пересувних засобів військового ремонту в польових умовах?)

Причому "рібентропи" повинні це зробити швидко і даром, а потім ми ще подивимось, брати чи не брати - може ще який "запорєбріковий побратим" занесе торбу з бабулєсами у відповідний кабінет і буде ікспердна орава вихваляти якійсь інший "дуже вигідний для економіки вкраїни" імпортний "шедевр".

pustomelyk написав:Щоб не 10 двигунів на місяць випускати, а хоча б на порядок більше.

Звідки Ви взяли потребу у 10 двигунів на місяць без тракторо- і автомобілебудування?

pustomelyk написав:А далі упремося в виробництво

Чому у виробництво не упирались у часи іракського контракту?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 234
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Про БТР-4

Повідомлення zil1991 » 21 травня 2020 22:47

Друже Алекс ви тут нічого і нікому не доведете!) Це люди з розряду міжгалактичних експертів котрі втовкмачують кріпакам про те, що цикл виготовлення "оплоту" складає дев'ять місяців!) Не дюже розумію з якої тріщини взяли цю цифру це по перше, а по друге не розумію що ж це в "оплота" є таке тривале у виробництві? Корпус адативними технологіями виготовляють на атомарних принтерах?) Чи експерти не в курсі як відбувається масове, конвеєрне виробництво?) Чи окупаційній банді шоколапки яка заявляла про виготовлення тисяч оплотів в рік ніхто не сказав про те, що потрібно оптимізувати процеси виробництва? Вичитав, що цикл виробництво М1Е1 у 80-90р.р складав більше шести місяців, а Леопард 2, 2 штуки у три чи чотири місяців зі штатом у 1000 працівників. На заводі сталінського сокола і малишева працює більше 2х тисяч і при цьому заявляється цикл виробництва у 9 місяців) Как єто? Це хіба що люди самі в столових ложках виплавляють бронесталь і ручними свердлами виколупують гармати та ножами ріжуть бронелести. А якщо більш менш серйозно то здається "оплот" так і залишається прототипом який так і не пішов у серію бо 9 місяців при потужностях заводу та й при наявності в країні інших підприємств які можуть бути задіяні у його виготовленні це дюже довго. Та й якщо пам'ять не зраджує то один сивочолий поціновувач шоколапок грозився переставити усю промисловість України на військові рейки аби закінчити ато за години...

P.S:- https://books.google.com.ua/books?id=mh ... 02&f=false
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 22 травня 2020 00:03

alex999
Де в цій формулі загубилась держава
"ми повертаємось до визначення України як до феодально-федерастичного теріторіального утворення"(с)
Це вимоги замовника, чи просто щоб стояло десь на присадибній ділянці?
Жопоморді "баЭвиє" лампасники нарешті спромоглись їх сформулювати?
Як гадаєте, на Дойці цікавилися вимогами нашого замовника? Вони просто виробляють двигуни. Хочете - купуйте, не хочете - з кількістю, що ви здатні купити, ви все одно не цікаві.
І чому ні від кого не чутно гнівно-гучних заяв негайне усунення недоліків "нєімєющегоаналогов дойца"?
Див. вище. З нашими об'ємами можна хіба в Спортлото писати.
де можна почитати про надзвичайно високу ремонтопридатність "нєімєющегоаналогов дойца+алисона"
Мова йде про те, щоб забезпечити помітно кращу за Дойц ремонтнопридатність 3ТД. Тоді це буде перевагою. Так і з іншими параметрами.
Що до апетиту. Спираюсь на припущення, що для БТР-Е не стали робити баки меньші ніж для БТР-4К. Тоді, (за Вашим же посиланням запас ходу 759 і 975км відповідно) 3ТД жере більше.
Про звук вже казали. Колорад з рпг за хатою не отримує інформацію зі спутників чи дронів, а гучніший звук допоможе краще з'орієнтуватися.
Звідки Ви взяли потребу у 10 двигунів на місяць без тракторо- і автомобілебудування?
Зараз стільки завод виробляє 6ТД і тим хвалиться. Чи може він зараз ще й 3ТД додатково виробляти - не гарантія. Тих-таки робітників може вже нема.
Чому у виробництво не упирались у часи іракського контракту?

Тому, що тоді за свято сплачували США. І тому, що то було 15 років назад, а за ці роки тривала деградація ВПК. Порівняйте Пакистанський і Тайландський контракти на танки.
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 234
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Про БТР-4

Повідомлення zil1991 » 22 травня 2020 00:29

Ліл і кєк. Хто заважає збільшити кількість випуску двигунів 3тд та 6тд давши замовлення приватним фірмам? Чи тим же заводам украдипромівським які нічого не виготовляють але мають відповідне обладнанн? І що розуміється під "ремонтопригодністю"?) Відробив двигун мотогодини, беріть і замінюйте деталі які зносились. В чому проблема?)
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 22 травня 2020 09:33

zil1991
Хто заважає збільшити кількість випуску двигунів 3тд та 6тд давши замовлення приватним фірмам?

А куди їх потім подіти? Наша держава не оплачує стільки бронетехніки, заводи її стільки не виробляють, модернізації під 6ТД не замовлено. Експорт мутний, та й двигун не з найпопулярніших. А іншого застосування нема, на авто чи трактор малопридатний.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4927
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 22 травня 2020 12:30

Де в цій формулі загубилась держава

"ми повертаємось до визначення України як до феодально-федерастичного теріторіального утворення"(с)

Держави немає?
Для кого тоді весь цей опереточний цирк з камуфляжами, БТРами, двигунами, днями прапора, вишиванками і "визвольними змаганнями"? Який взагалі тоді сенс розмови?

pustomelyk написав:вимогами нашого замовника?

Вони є?
Кому вони озвучувались? Коли? Про що в них йдеться?

pustomelyk написав:Мова йде про те, щоб забезпечити помітно кращу за Дойц ремонтнопридатність 3ТД.

В чому різниця між ремонтопридатностями дойца і 3ТД? В чому вона вимірюється? Коли і де проводились змагання з ремонтопридатності в польових умовах?

pustomelyk написав:Тоді, (за Вашим же посиланням запас ходу 759 і 975км відповідно) 3ТД жере більше.

Це абсолютно не цікаво замовнику. Якби було цікаво, він би зробив запит про можливість вирішення данної проблеми у ХКБД. Там би йому відповіли, що у них вже давно готові пропозиції щодо підвищення економічності шляхом доробки двигуна, режимів роботи трансміссії і самої трансмісіії. Потрібно лише спільне рішення на внесення змін у РКД.

До того ж, я можу привести і інше посилання, з запасом ходу по шоссе 889-1132 км. (3ТД-3А)

Зображення

http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstr ... hnosti.pdf


pustomelyk написав:Про звук вже казали ... а гучніший звук допоможе краще з'орієнтуватися.

Що казали?
Наскільки гучніший звук?
Чим допоможе? Тим, що противник не зможе ідентифікувати техніку по характерному звуку? Тому що це може бути (за умови використання вітчизняних двигунів) не тільки танк, а і БТР, або БМП, або САУ.

pustomelyk написав:Зараз стільки завод виробляє 6ТД і тим хвалиться. Чи може він зараз ще й 3ТД додатково виробляти - не гарантія.

Завод їх не виробляє тому що не може, чи тому що не замовляють?
Чи тому що вилупки-космополіти посадили керувати заводом "чучундру", яка буде озвучувати те, що вигідно інтересам цих вилупків?

pustomelyk написав:Тому, що тоді за свято сплачували США.

Яке це має відношення до можливостей виробництва?

pustomelyk написав:І тому, що то було 15 років назад

Які 15 років? Останнє відвантаження продукції по контракту було у 2013 році

pustomelyk написав:а за ці роки тривала деградація ВПК

А хто "прогресував" цю деградацію? Чи воно якось само?

pustomelyk написав:Наша держава не оплачує стільки бронетехніки

А хто оплачує різноманітний імпортно-викрутковий непотріб (гівноварти-козаки)?
І "стільки бронетехніки" - це скільки?

pustomelyk написав:модернізації під 6ТД не замовлено

Дайте вгадаю... Це тому що він шумний! Вгадав?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 22 травня 2020 13:45

alex999
Держави немає?

Є. Але, у вигляді, що веде її саму до самознищення. Або перебудується, або - одне з двох.
Вимоги від замовника у нас штука не певна. Он Отамана 6*6 під щось робили, тепер замовник відмовився. Треба зважати на існуючі умови. Але, якщо річ краща, то вона краща не лише у нас, - всюди.
В чому різниця між ремонтопридатностями дойца і 3ТД?

Тобто стверджувати, що 3ТД кращий не можемо.
у них вже давно готові пропозиції щодо підвищення економічності шляхом доробки двигуна, режимів роботи трансміссії і самої трансмісіії. Потрібно лише спільне рішення на внесення змін у РКД

От, якщо чекати, коли попросять, а не пропихувати своє, що краще, то так лапу і смоктатимуть.
Завод їх не виробляє тому що не може, чи тому що не замовляють?

У нашому випадку різниця не велика, якщо замовник нездатний оплатити. Що до може\не_може, не знаю, але є приклад виготовлення корпусів тих-таки БТР-4. Ви ЗНАЄТЕ, що може?
Яке це має відношення до можливостей виробництва?

Безпосереднє. Замовник не платить - виробництво стає. А, що і так не великі гроші витрачаються на Варти\Козаки, так у нас держава у такому стані. Подобається чи ні, реальність треба сприймати. Винні там нагорі періодично місцями міняються без зміни системи.
І модернізацію під 6ТД для нас теж хтось оплачувати повинен. У наших реаліях таких поки не знайшлося.

І про іракський контракт. Остання поставка 2013, але, пам'ятаєте, чим закінчилася. А сам контракт від 2009. Ні вашим, ні нашим :D
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4927
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про БТР-4

Повідомлення alex999 » 22 травня 2020 14:54

pustomelyk написав:Он Отамана 6*6 під щось робили, тепер замовник відмовився.

Яке відношення до розмови має імпортно-викруткове одоробло від висоцького?
Ми зараз обговорюємо якісь "начебто недоліки" 3ТД невідомо ким невідомо коли невідомо звідки висмоктані. Причому ці "начебто недоліки" дають індульгенцію вилупкам-космополітам на знищення науково-технічної компетенції України у транспортному двигунобудуванні. А вся наукова і виробнича кооперація пішла вона нахер ця кооперація. Нехай мантулять до "эвпропэйських побратимів" на грядках батрачити.

pustomelyk написав:
alex999 написав:В чому різниця між ремонтопридатностями дойца і 3ТД?

Тобто стверджувати, що 3ТД кращий не можемо.

Зображення

Коли і де проводились змагання з ремонтопридатності в польових умовах?

pustomelyk написав:От, якщо чекати, коли попросять

Якщо не просять, значить проблеми немає. Чи як?
Напрацювання готові. Виникає проблема, оплачується робота, замовник отримує результат.

pustomelyk написав:є приклад виготовлення корпусів тих-таки БТР-4

В чому приклад? В пешочерговості гешефтних пріорітетів різноманітних манагерів, яким глибоко насрати на економіку України і на її обороноздатність під час війни?
Яке це має відношення до технічних характеристик українських силових агрегатів і їх використання на бронетехніці?

pustomelyk написав:Треба зважати на існуючі умови ... у нас держава у такому стані ... Подобається чи ні, реальність треба сприймати ... У наших реаліях

Значить імпортні (в два рази дорожчі) двигуни пропихуються замість вітчизняних тому, що пішли вони всі нахер ось чому?

pustomelyk написав:пам'ятаєте, чим закінчилася

Яке це має відношення до технічних характеристик 3ТД?

pustomelyk написав:А сам контракт від 2009

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 234
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Про БТР-4

Повідомлення zil1991 » 22 травня 2020 17:07

pustomelyk написав:zil1991
Хто заважає збільшити кількість випуску двигунів 3тд та 6тд давши замовлення приватним фірмам?

А куди їх потім подіти? Наша держава не оплачує стільки бронетехніки, заводи її стільки не виробляють, модернізації під 6ТД не замовлено. Експорт мутний, та й двигун не з найпопулярніших. А іншого застосування нема, на авто чи трактор малопридатний.


А діти їх на експортні контракти. Якби банда порошка хотіла б підвищити обороноздатність та вищі місця в рейтингу прибуткових фірм у сфері опк то б украдипром вирішував усі проблеми наявні та й зайнявся реформування украдипрому, а не саботував усе та як пан роман Романов та інші агенти кремля просто не ходив на роботу, не скликав наради але гарно літав на "виставки" за рахунок держави хоча не повинен був. Зриви контрактів з тайцями це заслуга як раз "маладої каманди в акулярах з дипломами" яку притягнули з автосалонів свинярчука. Парашенка користуючись посадовим становищем підлатав майже знищену "кузню" за рахунок нікому не потрібних бронешлюпок, змусив украдипромиклепати для його уан-40 гранати хоча не видно їх у військах ну і найголовніше, що реформування украдипрому так і не було. Їздив цей клоун похлєщє зєлі на покази усілякого одоробла і без толку. Ліпили гівно спецом до показу, а далі усе затихало. Така ж історія і з хкбмом і не тільки. Міняли там дірєхторів аби кожен біля корита міг накрасти грошей аби потім собі бізнеси відкрити і гарно жити, а усілякі інженери і на тисяч 10 в якомусь Харкові проіснують в той час як дірєхтор сотнями тисяч отримує зп. "Яка зарплата, така і робота"
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 22 травня 2020 22:07

zil1991
А діти їх на експортні контракти.

На которий з них, назвати можете?

Все, я замовкаю. Ви самі ж в одному реченні кажете, що злодюгам при владі нецікаво й невигідно і тут-таки в наступному - якщо "держава" дасть гроші. Не дасть, тільки, якщо витрусити. Або виходити з продуктом, за який дасть гроші не наша держава. Інакше - деградація до нуля.
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 234
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Про БТР-4

Повідомлення zil1991 » 22 травня 2020 23:04

Якби була нормальна лінійка бронетехніки під вітчизняні двигуни та адекватна швидкість виконання замовлень то і контракти були б. Думаю, що мало хто захоче отримувати 50 танків десять років. Усе там в реченнях правильно. Були, а може і ще десь залишились люди котрі працюють ідейно на підприємствах але однією ідеєю ситий не будеш. От доки погань як усіляке совкове гуано як дірєхтор луча будуть кріпакам вливати ідєї про те, що ціна на щось там дешевше з озброєння в декілька разів на відміну від закордонних аналогів то нехай наведе і суми зарплат які там отримують спеціалісти і які в тому ж кб луч отримує інженер і яка зп у уього поціновувача лабзання з турчиновим. У людей повинна бути мотивація до роботи та професійного зростання як і контроль над їхньою прожуктивністю, а не забивати на усе болт бо дірєхтору платять зарплату не завжди від результатів його роботи. Он в хартрон шукають інженера з зп у 6 тищ гривень і при тому, що в харкові за ці гроші бомжарню однокімнатну не знайдеш.
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 109
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Про БТР-4

Повідомлення Josiah » 24 травня 2020 15:32

Пане pustomelyk, наскільки я розумію позицію пана Алекса, то вона зводиться до "якщо в нас замість держави бандитсько-федерастична територія, то про порівняльна якості двигунів ХКБД немає жодного сенсу сперечатися - їх так і так не куплять. Щодо їх вдосконалення, то знову ж таки таки і ХКБМ і ХКБД знаходяться у власності держави, тобто підпорядковані федерастичним казнокрадам, і особливої самостійності не мають. Вдосконалення мають вестись або через держзамовлення (якого федерастично не буде), або на оборотні кошти (яких після вдалого хазяйнування Бабіча на ХКБМ схоже немає). Інозамовник інвестувати у ХКБМ/БД з огляду на наш державний лад теж ймовірно не буде.


Головне хотів би сказати що поняття "деградації виробництва" дуже загальне і холістичне. Існують конкретні проблеми (відсутність чітких вимог до техніки в МО та безініціативність функціонерів МО, неякісні призначення, неконкурентні зарплати в інженерів та робітників, відсутність покарань за корупцію (відкати на замовлення, розкрадання бюджетних коштів та підприємств тощо), зношенність обладнання та приміщень і так далі), які потребують конкретних рішень. А "деградація виробництва" це узагальнення, яке нічого не пояснює (Але на яке зручно посилатись, щоб переконувати в тому що змінити щось на краще апріорі неможна, а отже не слід і пробувати/не можна критикувати посадовців за те що не роблять)
"Майте чудову каву"
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1793
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Про БТР-4

Повідомлення pustomelyk » 24 травня 2020 19:58

Josiah
Наша справа не приречена, але треба звернути гори.
 

General Dead
Member
Member
 
Повідомлень: 159
З нами з:
10 січня 2010 17:33
Звідки: Kharkiv UA

Re: Про БТР-4

Повідомлення General Dead » 25 травня 2020 20:40

Josiah написав:Щодо їх вдосконалення, то знову ж таки таки і ХКБМ і ХКБД знаходяться у власності держави
емнип хкбд расформировали уже.
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей