БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 18:05

alexeizin злізьте з трибуни з броньвичка :)
є протокол випробовувань
ГОСТ 50963-96 чи ДСТУ 3975-2000
теж нема? дасада

а під колесом тринітротолуолом підривали?
Нє? дасада.

це по захисту
нє то Ваша справа, як стояніє на Угрях (від шоколада) робити - то чудова коробка.
а як воювати, то краще пішки або на віслючках. толку більше буде
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 23 лютого 2015 18:26

congo
Я вже другий пост тонко натякаю, що випробування це справа довга, а в з'вязку з значною втратою бронетехніки в 2014 р (80 танків і 350 ЛБМ) у нас її катострофічно не вистачає. Оборонні заводи не справляються з потребами забезпечення ЛБМ наявних частин ЗС України, а ще потрібно забезпечувати зновстворені частини як ЗС України так і НГ України.
Гадаєте, що Саксони ми купуємо від гарного життя? До речі вони теж офіційно не прийняті на озброєння. Так що будемо з ними робити? Рік випробувати, чи поставимо і будемо на них дивитися?
Хочете допомогти, то давайте реальні пропозиції, а то критиканів у нас і без вас вистачає.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 18:38

alexeizin а я Вам не натякаю а відкритим текстом пишу - як людина яка трохи знається, на техніці.

закупівля техніки яка не пройшла випробовувань, в тому числі крім спеціальних сертифікаційних ще й звичайні (ресурсні, серійно- вибіркові тощо) це авантюра і казнокрадство.
це за виріб у цілому, а ще має працювати ОТК.

Хочете допомогти, то давайте реальні пропозиції, а то критиканів у нас і без вас вистачає.


кому давать пропозиції? Вам? Ви причетні до створення цього "бронєвіка"? чи причетні до закупок?
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 23 лютого 2015 18:59

congo написав:закупівля техніки яка не пройшла випробовувань, в тому числі крім спеціальних сертифікаційних ще й звичайні (ресурсні, серійно- вибіркові тощо) це авантюра і казнокрадство.
це за виріб у цілому, а ще має працювати ОТК.

Під цю статтю можна підвести всю нову техніку (Спартани, Кугуари, Шреки, Раптори, Козаки, БТР-3, навіть конговські Т-64Б1М, тощо) Чим воювати плануєте?

congo написав:кому давать пропозиції? Вам? Ви причетні до створення цього "бронєвіка"? чи причетні до закупок?

Можете і мені у мене дуже багато знайомих в Озброєнні ЗС України, особисто знаю навіть декого з начальників Центральних управлінь. Інформацію щодо можливих шляхів забезпечення технікою та озброєнням ЗС України доведу, якщо звісно буде що доводити.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 19:25

alexeizin написав:Під цю статтю можна підвести всю нову техніку (Спартани, Кугуари, Шреки, Раптори, Козаки, БТР-3, навіть конговські Т-64Б1М, тощо)

Не можна
наприклад
Кугуар тестувався за EN 1063 Пулестійкість - CEN рівень BR6

КОЗАКИ то взагалі поки не машина а ходовий макет - багато на ньому не навоюєш
і тд.
Чим воювати плануєте?

як не можуть "Дозорів" серійно випускати, хай ліцензійного "Ocilla" купляють
або Fennek від Dutch Defence Vehicle Systems (DDVS), голандці будуть не проти
нема у пана президента золотого запасу? наклепать на коліні залізних ящиків з китайським двигуном гроші найшлись

Можете і мені у мене дуже багато знайомих в Озброєнні ЗС України особисто знаю навіть декого з начальників Центральних управлінь. Інформацію щодо можливих шляхів забезпечення технікою та озброєнням ЗС України доведу, якщо звісно буде що доводити.


Ну так і без нас з Вами, паліативне рішення (з "саксонами") найшлось і Ваші друзі з "Південного Централа" не завадили.
хоть і старались
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 23 лютого 2015 20:12

congo написав:Кугуар тестувався за EN 1063 Пулестійкість - CEN рівень BR6

Прийняття на озброєння передбачає в собі комплекс зоводських та державних випробуваннь, дослідну експлуатацію в військах, жодна з вищеперерахованих зразків техніки все це не пройшли. У нас, реально, тільки БТР-70ДІ і БРДМ-2ДІ прийняті на озброєння. За поставку всього іншого до військових частин, можна підвести когось і під статтю. У нас, зараз часу на розкачку не має. Хоча МО таки підтримується цих правил і тому, всі новодєли йдуть до НГ і ДПСУ.
congo написав:КОЗАКИ то взагалі поки не машина а ходовий макет - багато на ньому не навоюєш

ДПСУ вже отримала "Козака".
congo написав:як не можуть "Дозорів" серійно випускати, хай ліцензійного "Ocilla" купляють
або Fennek від Dutch Defence Vehicle Systems (DDVS), голандці будуть не проти
нема у пана президента золотого запасу? наклепать на коліні залізних ящиків з китайським двигуном гроші найшлись

Можливо тому, що "залізний ящик" з китайським двигуном банально дешевший?
congo написав:Ну так і без нас з Вами, паліативне рішення (з "саксонами") найшлось і Ваші друзі з "Південного Централа" не завадили.
хоть і старались

Ну, свою скромну думку з цього приводу я озвучив і вона не є секретом:
В перспективі колісну техніку потрібно переводити на лінійку двигунів Cummins, з якої:
- L360-20 ставити на наступну автомобільну техніку - КрАЗ, УРАЛ, КАМАЗ, МТ-ЛБ і таке інше, бронетанкову - БТР-80, БТР-3, БТР-70М (з радаточною коробкою від БТР-3).
- EQB170-20 на автомобілі ЗіЛ-131, Газ-66 і таке інше, бронетанкову техніку - "Дозор Б", БРДМ-2ДІ, БТР-70ДІ (два двигуни на машину з рідними роздатками). Щодо "Козака" то я не впевнений чи потрібна така машина взагалі тим більше за такою ціною.
БТР-4 і гусенічну броньовану техніку перевести на двигуни серії ТД.
Але все це, як я вже написав, потрібно робити на песпективу і ці машини повинні бути офіційно прийняті на озброєння,
При наявності нових двигунів наш ВПК зможе проводити регламентні/капітальні ремонти на 5 тис. од. озброєння та техніки щорічно (з яких десь 500 од. ЛБМ) і буде це коштувати американським податкоплатіжникам до 50 млн. дол. щорічно. Таким чином, за три роки, ми зможемо привести все озброєння та техніку ЗС України до чогось путнього, без значних капіталовкладень. Зараз, поки всього цього не має, ми маємо забезпечити фронт хоч чимось, бо хлопці їздять на цивільних джипах і неброньованих вантажівках. Саме тому і купують Саксони, Спартани, Кугуари, Богдани. Зрозуміло, що випробування провести потрібно, але на повний цикл у нас часу не має. Що там залишиться з цієї техніки після війни і куди його дівати, буде видно згодом.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 21:11

Шановний alexeizin!

Ви чи не нароком, чи ще якось путаєте процеси і порядок освоєння спеціальних виробів.

постанова на озброєня і заводські, державні (сертифікаційні) випробування це різні речі.
так само як військова прийомка і прийомка представником замовника і робота ОТК все ніби схоже, але одне не може підміняти інше.


Двайте винесем за рамки розмови постановку на озброєння нових зразків у МО, МВД тощо. там своя традиційна бюрократична процедура (у гарному сенсі цього слова).

ДПСУ вже отримала "Козака".

це не зробило з ходового макета серійного чи навіть малосерійного виробу.

Можливо тому, що "залізний ящик" з китайським двигуном банально дешевший?

дешева рибка погана юшка.

і гострий дефіцит APV i MRAP у військах це не повод - заробити трохи грошей наближеним до кормушки.

останій Ваш абзац- навіть читати важко, не те що коментувати - розглядати ГАЗ66 у якості шассі для установки дизельного двигуна :(
ну не дай "бог так оголодать".
Зрозуміло, що випробування провести потрібно, але на повний цикл у нас часу не має

От коли ви зрозумієте - що без повного циклу випробувань - купувати для МО чи МВД вироби не можна.
а якщо так робити, то це казнокрадство тоді ми зможемо порозумітись.

(придбати нову або уживану техніку, яка стоїть чи стояла на озброєні в НАТО наприклад, можна, бо її перед тим як туди поставити ганяли і в хвіст і в гриву)
Востаннє редагувалось congo в 23 лютого 2015 21:23, всього редагувалось 1 раз.
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 23 лютого 2015 21:22

congo написав:Ви чи не нароком, чи ще якось путаєте процеси і порядок освоєння спеціальних виробів.

постанова на озброєня і заводські, державні (сертифіційні) випробування це різні речі.
так само як військова прийомка і прийомка представником замовника і робота ОТК все ніби схоже, але одне не може підміняти інше.

Припиніть, нічого я не плутаю.
congo написав:Двайте винесем за рамки розмови постановку на озброєння нових зразків у МО, МВД тощо. там своя традиційна бюрократична процедура (у гарному сенсі цього слова).

ОК!
congo написав:це не зробило з ходового макета серійного чи навіть малосерійного виробу.

Щодо "Козака" я вже свою думку писав, я поки що не бачу сенсу в цій машині.
congo написав:дешева рибка погана юшка.
і гострий дефіцит APV i MRAP у військах це не повод - заробити трохи грошей наближеним до кормушки.
Задам банальне питання - конкретні пропозиції є?
congo написав:останій Ваш абзац- навіть читати важко, не те що коментувати - розглядати ГАЗ66 у якості шассі для установки дизельного двигуна :(
ну не дай "бог так оголодать".

У нас машин цього типу більше 2 тис. од. Ви такий заможний що можете дозволити все це викинути? Так підкиньте грошей.
congo написав:От коли ви зрозумієте - що без повного циклу випробувань - купувати для МО чи МВД вироби не можна.
а якщо так робити, то це казнокрадство тоді ми зможемо порозумітись.
Знов таки банальне питання - конкретні пропозиції є?
congo написав:(придбати нову або уживану техніку, яка стоїть чи стояла на озброєні в НАТО наприклад, можна, бо її перед тим як туди поставити ганяли і в хвіст і в гриву)

В яких кількостях, скільки це буде коштувати і головне - де її плануєте ремонтувати та проводити технічне обслуговування, а ще хто це буде робити?
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 21:49

alexeizin
Ви такий наполегливий.
Таки да, давайте більше пафосу і риторичних питань

про гроші, то не до мене.
є бюджет. і мають бути плани ОТМ, по заводам і по відомствам. нема? то керівників на нари

У нас машин цього типу більше 2 тис. од. Ви такий заможний що можете дозволити все це викинути? Так підкиньте грошей.

у ГАЗ 66 - при модернізації під заміну йде
двигун, КПП, Мости і тд.
лишається - рама пропелєром, кузов і кабіна
для мене очевидна помилковість таких "рішень" - по перше це дорожче чим
SKD збирання нових вантажівок, від якогось відомого чи маловідомого виробника.
і часу більше треба. і затрат праці.

вам треба техніка для армії? чи аби гайки покрутить? і гроші розтратить.

На Ваш набір - "чисто конкретних питань" змушений повторити

як не можуть "Дозорів" серійно випускати, хай ліцензійного "Ocilla" купляють
або Fennek від Dutch Defence Vehicle Systems (DDVS), голандці будуть не проти

нема грошей ? не треба тратити на всяке гімно

про ремонти і обслуговування б.в. натовських зразків
Ви такий, цікавий...
в гаражі у дяді Пєті - для "еціха з китайським двигуном" є сервісне обладнання? нема. дасада


коли я крайній раз поставляв, у одну країну пару контейнерів залізяк, не новіх, я з ними і майстрів виробичого навчання посилав і ЗІП, і гарантійний набір (різні кюнштюки зверх контракту, щоб літак два раза не гонять)
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 23 лютого 2015 22:07

congo написав:Ви такий наполегливий.
Таки да, давайте більше пафосу і риторичних питань
про гроші, то не до мене.
є бюджет. і мають бути плани ОТМ, по заводам і по відомствам. нема? то керівників на нари

Я так зрозумів, буде тільки дешева критика, контретиних пропозицій не буде?

congo написав:у ГАЗ 66 - при модернізації під заміну йде
двигун, КПП, Мости і тд.
Тільки двигун і КПП, решту міняти не потрібно. Двигун там мільйонник, крім того, ці двигуни вже використовують на АвтоКрАЗі.
congo написав:На Ваш набір - "чисто конкретних питань" змушений повторити

Свої конкретні пропозиції я озвучив, мало того, привів їх обгрунтування. ваші не бачів взагалі.
congo написав:про ремонти і обслуговування б.в. натовських зразків
Ви такий, цікавий...
в гаражі у дяді Пєті - для "еціха з китайським двигуном" є сервісне обладнання? нема. дасада.

Не смішно. "Богдан" щорічно випускає по 500 од. таких авто в цивільній конфігурації.
congo написав:коли я крайній раз поставляв, у одну країну пару контейнерів залізяк, не новіх, я з ними і майстрів виробичого навчання посилав і ЗІП, і гарантійний набір (різні кюнштюки зверх контракту, щоб літак два раза не гонять)

Ага, зараз, на 5-10 тисяч од вони "накидають". Ця бесіда вже нагадує маячню
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 23 лютого 2015 22:57

alexeizin написав:Я так зрозумів, буде тільки дешева критика, контретиних пропозицій не буде?

Конкретно ВАМ пишу - представлений зразок, який купили у кількості 90 штук на НГ, з ходом колес 112 мм, перевантажений, без нормальних випробувань, з не ергономічною посадкою десанту (дивіться фото на попередніх сторінках, Мочанов знімав) є злочинним нехлюйством і казнокрадством.
він немає нічого спільного з спеціалізованими легкоброньованими патрульними автомобілями. а є нашвидкоруч склепаною гаражною "поделкою".
і ті гроші, які викинуть на цю "залізну маршрутку" - які б благородними цілями не прикривались - це викинуті гроші.

чи можна його поліпшити? мабуть ні.

Що взамін?
по перше "Дозор" (Оcill) -який здається і поляки поставили на озброєння.
по друге легкоброньований "Амарок" як тут Держприкордонслужба отримала від США 35 броньованих позашляховиків
Тойота Ланд Крузер 200
Тільки двигун і КПП, решту міняти не потрібно. Двигун там мільйонник, крім того, ці двигуни вже використовують на АвтоКрАЗі.

Ви знаєте що таке "заводський ребілдінг"?
Чи були десь вдалі проекти, серійного переобладнання радянських вантажівок на дизельні двигуни? про разові випадки писати не треба.
і конкретно по 66 - мости треба міняти, міжосьовий диференціал додавати, нова проводка, нова гума. тощо.
не полінуйтесь, візьміть спеціфікацію у екселі на ГАЗ66, і зробіть нову, з новими вузлами.
мені здається, що Ви не розімієте ні об"єм робіт, ні порядок ні як це все організовано буває.
займатись Вашою освітою - мені ліньки, якщо чесно.
але як попросите, допоможу.

Свої конкретні пропозиції я озвучив, мало того, привів їх обгрунтування. ваші не бачів взагалі.

Ну не хочете бачити я не набиваюсь якось переживу


Не смішно. "Богдан" щорічно випускає по 500 од. таких авто в цивільній конфігурації.

нормальна так сказать класична SKD, і варка кузовів бронекапсул це різні речі. і сборка на стапелі, а не на конвеєрі.
і сервіс з ремонтом організовувати треба що для "еціха з китайським мотором" що для HMMWV, персонал вчити тощо

Ага, зараз, на 5-10 тисяч од вони "накидають". Ця бесіда вже нагадує маячню

таким чином Ви натякаєте щоб я не Витрачав час читаючи писанину людини яка тільки теоретично бачила контракти на поставку техніки?
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2723
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alex999 » 24 лютого 2015 00:29

Я вибачаюсь, що встряв в Ваш діалог, але тут



громадянин Сергій Корнейчук, у званні полковника і на посаді начальника озброєння Збройних Сил України таке балакає:
... Для того щоб нам це зробити, нам треба спочатку ТЗ, оперативно-тактичні вимоги, це кучу бумаг, після того провести дослідну експлуатацію, прийняти на озброєння, підключити державне оборонне замовлення, а потім його купити. Це буде два роки, чи три роки це буде длитись.

Причому це дуже нагадує "опупєю" з "Дозор-Б" і, як на мене, не має жодного відношення до пєтіних "Барсів" і аваково-сеніних "Козаків" і "Спартанів" з "Кугуарами"

Причому, звертаю Вашу увагу, що останнім часом, спливла польська броня для "Дозор-Б".
Із серії - "Навіщо нам своє за гривні, коли можна купити чуже за доляри"?
Треті визвольні змагання?
Аж ніяк!
Тільки бізнес!
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14807
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення congo » 24 лютого 2015 01:21

alex999

таки на здоров"я, завжди раді добрим людям.

от тільки що Вам не сподобалось у спічі пана Корнейчука? я на жаль не можу подивитись відео. він говорить конкретно про "еціх з китайським мотором" ? чи про іншу техніку? чи просто взагалі про порядок постанови на озброєння? цілком реальні сроки, досить таки оптимістичні.

це якщо НІОКРи загодя пороблені. а як з чистого паперу - то й довше наприклад APC SAXONS
наприклад The first operational Saxons were deployed in Germany in 1983 а розробку почали десь у 1976 пишу по пам"яті може на рік раніше.
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2723
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alex999 » 24 лютого 2015 02:03

congo написав: от тільки що Вам не сподобалось у спічі пана Корнейчука?


Не те щоб не сподобалось…

В цілому, особливо, причепитись ні до чого, хоча якщо пригадати строки розробки, виготовлення, проведення державних випробувань, прийняття на озброєння і початку серійного виготовлення радянських зразків бронетанкового озброєння часів ДСВ – за такі слова (був би я сьогочасним "диктатором" України) треба було б "бубенчики" відірвати.

Але мова не про те.

Мова про "вибірковість" цих строків для "своїх кишенькових" контор, на відміну від виробів держпідприємств, з яких швидко не отримаєш особистого "гешефту" .

Хоча, у випадку з Streit Group, можна припустити, що переплачуючи шалені гроші за поліцейські "бляшанки" ми, таким чином, отримуємо схильність окремих лобістів в Канаді.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alexeizin
Member
Member
 
Повідомлень: 382
З нами з:
18 жовтня 2013 08:21

Re: БОГДАН APV of Bogdan Corporation

Повідомлення alexeizin » 24 лютого 2015 08:12

congo написав:Конкретно ВАМ пишу - представлений зразок, який купили у кількості 90 штук на НГ, з ходом колес 112 мм, перевантажений, без нормальних випробувань, з не ергономічною посадкою десанту (дивіться фото на попередніх сторінках, Мочанов знімав) є злочинним нехлюйством і казнокрадством.
він немає нічого спільного з спеціалізованими легкоброньованими патрульними автомобілями. а є нашвидкоруч склепаною гаражною "поделкою".
і ті гроші, які викинуть на цю "залізну маршрутку" - які б благородними цілями не прикривались - це викинуті гроші.
чи можна його поліпшити? мабуть ні.

А я конкретно ВАМ пишу, що у нас зараз потреба близько 1 тис. од. ЛМБ для укомплектування підрозділів НГУ, близько 300 од. для укомплектування поточного некомплекту ЗС, 550 од. броньованих автомобілів типу КрАЗ "Раптор" для формування нових мотопіхотних бригад і близько 200 од. машин вогневої підтримки для цих самих бригад. Тобто потреба складає більше 2 тис. од. ЛБМ і це ще без урахування потреби ДПСУ. Цю задачу потрібно вирішувати тут і негайно, все решта слина і соплі. Всі ці "Богдани", "Саксони", "Кугуари", "Спартани", можливий забугорний секон-хенд та решта прожектів, це спроба забезпечити сили АТО технікою на час війни, майбутнього для всього цього в ЗС України не має, тому що всі ці машини не пройшли державні випробування, на озброєння не прийняті ступень їх уніфікації мізерна, ремонтної бази для них в Україні не має. Все це є лише тимчасовим варіантом, до того часу, як в війська прийде постійна легкоброньована колісна техніка ("Дозори" та модернізовані БТР-70/80/3/4) тобто машини під які в нас є ремонтна база, навчений персонал і які будуть мати високу ступень уніфікації між собою. Питання тільки - скільки буде коштувати ця "тимчасова заміна" 200-300 тис. дол. за од, або 30-50 тис.
Для вирішення проблеми забезпечення наших силових структур бронітехнікою потрібений комплексний і зважений підхід, кошти і головне - час. Всього цього у нас зараз обмаль тому приходиться йти на такі шляхи.
Звісно, тези щодо "тимчасовості" цієї техніки сказані образно, для розуміння ситуації. Ніхто, навіть після війни, не буде викидати цю техніку на металобрухт, знайдуть застосування і "Богданам", і "Спартанам", і "Саксонам" і іншім, які залишаться "живими", тай забезпечення ЗС, НГ і ДПСУ нормальною бронітехнікою справа не швидка, до того часу, весь цей "зоопарк" встигне виходити свій ресурс.
congo написав:Що взамін?
по перше "Дозор" (Оcill) -який здається і поляки поставили на озброєння.
по друге легкоброньований "Амарок" як тут Держприкордонслужба отримала від США 35 броньованих позашляховиків
Тойота Ланд Крузер 200

З "Дозором" згодний, тільки де будемо брати все це "добро" в такій кількості або скільки років будемо чекати?
Де ця допомога від США? Щось вони не дуже поспішають поставляти нам свій секонд-хенд в товарних кількостях, наприклад афганські машини пішли не нам, хоча, гадаю, що від п'яти - шести сотень "Хамерів" зараз ніхто б не відмовився.
congo написав:Ви знаєте що таке "заводський ребілдінг"?
Чи були десь вдалі проекти, серійного переобладнання радянських вантажівок на дизельні двигуни? про разові випадки писати не треба.
і конкретно по 66 - мости треба міняти, міжосьовий диференціал додавати, нова проводка, нова гума. тощо.
не полінуйтесь, візьміть спеціфікацію у екселі на ГАЗ66, і зробіть нову, з новими вузлами.
мені здається, що Ви не розімієте ні об"єм робіт, ні порядок ні як це все організовано буває.
займатись Вашою освітою - мені ліньки, якщо чесно.
але як попросите, допоможу.

Не треба присати кучу букв, будьте простіше. БРДМ-2ДІ чудовий зразок шасі Газ 41-08 переобладнаний на новий імпортний двигун і КПП. Машина пройшла всі випробування і прийнята на озброєння. Жодної проблеми тут не має і роблять все це на заводі за помірні кошти. Якщо пам'ять мене не зраджує, то для переобладнання всього парку Газ-66 потрібно десь 20 млн. дол.
congo написав:таким чином Ви натякаєте щоб я не Витрачав час читаючи писанину людини яка тільки теоретично бачила контракти на поставку техніки?

Таким чином я кажу, що ви людина, яка не розуміється не на маштабах проблеми ні на шляхах її вирішення, а все критикує і шукає кругом "зраду", або "корисний інтерес"
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей