МАЗ-Богдан-Козак

Модератори: Global Moderators, News

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 84
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення zil1991 » 21 лютого 2018 03:00

alex999 написав:
zil1991 написав:як стружка з насосу може потрапити як що в паливній системі повинен бути встановлений паливний фільтр?)) дібіли бля


Там же

Александр Ляпун Юра Лавренко проясню, топливо идет с бака, на фильтр, затем на насос. Насос качает гидроударами, давлением до 1800 бар, в насосе подшипник стоит в алюминевом корпусе. Топливо поступаем на форсунки и на регулятор давления, если насос погнал алюминевую стружку (она образуется на стыке корпуса и подшипника), она вместе с топльвом идет на фильтр обратно, засчет гидроударов отдельные частицы пробивают фильтрующий элемент и попадают опять на насос и уже на форсунки и регулятор, а избыток топлива с фильтра идет в бак, а с бака топливо вместе с стружкой идет опять на фильтр, там опять гидроудары и замкнутый круг, форсунки, насос и регулятор лавинообразно уничтожаются.


ну про тиск в системі він мабуть троха перегнув але все ж таки цє військова машина і вона повинна виносити усі тяготи і лішенія... ми не еуропа аби при зубожілому народові катати армійців на еуро-5
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3414
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 28 лютого 2018 14:36

Фактично весь день присвячений Богданам.

З ранку до ночі тривали наради робочої групи з проблематики санітарного автомобіля Богдан 2251. В проміжку між нарадами встигли виловити один екземпляр та обстежити його з експертами.

Умови задачі: маємо 100 машин та на підході ще 100. Питання: як їх зробити такими, що відповідають вимогам медиків та механіків?

:crazy:

Нагадайте, будь ласка, чи збирались такі ж "терміново-пожежні" консиліуми по істериці пєтіних піддувал на тему "КрАЗ-кака - дайошь пєтін-МАЗ-цяцю"?

Спільно погодили перелік вимог медиків (звели до 4 позицій) та перелік побажань з точки зору автомобільної частини та її експлуатації.
Формулюємо - передаємо виробнику - чекаємо відповідь.

Далі: ми абсолютно чітко розуміємо, що Богдани - це латання дірок. .
Що далі? Логічно випливає розробка нових МТВ (медико-технічних вимог) до транспорту кожного етапу евакуації, оголошення тендеру, створення нового авто.

Ясно, що ілюзій - немає.

МО закуповує 100 одиниць в 2016-17 +100 в 2018 році, незважаючи на очевидні конструктивні проблеми, на те що не було і немає проблем в транспорті для доріг. Фактично Богдан є дорогим військовим аналогом звичайної швидкої... ГВ той самий час гостро потрібен автомобіль для 2 етапу, для евакуації по бездоріжжю. Цей етап далі залишається оголеним.

Ну і особисте: все-таки цікаво:
- хто приймав рішення про закупівлю перших 100? (ощадливий закордонний автопром автопром виготовляє 10-20% від майбутньої партії, обкатує, виявляє та виправляє недоліки - і тільки потім переходить до серійного виробництва)
- і хто приймав рішення щодо наступних 100, коли вже пішов потік рекламацій та поломок?
- і чому 4 роки війни ВР, МО мовчазно обходили питання невідповідності військового транспорту - вимозі євро 5?


https://www.facebook.com/valentyna.vara ... 1189423667
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1401
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 07 березня 2018 11:56

Свято триває.
https://www.pravda.com.ua/articles/2018/03/6/7173694/
"Золота година". Чому "Богдани" бізнес-партнера Порошенка масово ламаються в АТО
Вівторок, 6 березня 2018, 10:00

"Армія є предметом моєї персональної турботи", – казав Петро Порошенко у жовтні 2017-го. Тоді НАБУ в рамках розслідування розтрати державних коштів при закупівлі палива затримало заступника міністра оборони Ігоря Павловського.

Саме тема армії мала стати однією з ключових у виборчій кампанії Порошенка для обрання на другий термін. По суті, він є монополістом на цьому полі – Верховний Головнокомандувач в країні один.

Але те, що могло витягнути рейтинг Порошенка, може остаточно поховати його сподівання на переобрання. Усе через корупційні скандали в оборонній сфері.

Останній з них пов’язаний з санітарними автомобілями "Богдан-2251". Їх Збройним Силам з 2017-го року продає корпорація "Богдан", яка до 2009-го належала Порошенку.

Нині власником корпорації є бізнес-партнер президента Олег Гладковський, який на посаді першого заступника секретаря РНБО опікується розвитком озброєння армії.

Скандал розгорівся, коли з’ясувалося, що майже половина санітарних "Богданів", які відправили в АТО, поламалися в перші місяці експлуатації. У лютому про це написала американська газета "The New York Times". Стаття "В Україні корупція зараз підриває військо" починається саме з історії про закупівлю Міноборони "Богданів".

"Українська правда" вирішила розібратися в скандальній історії.


Що Порошенко прописав?
14 червня 2017-го поблизу мобільного госпіталю в Покровську приземлився військовий вертоліт. У ньому – делегація на чолі із Верховним Головнокомандувачем.

Порошенко вже втягувався у виборчу кампанію, тож на День медичного працівника завітав не з порожніми руками. Окрім грамот та нагород президент передав військовим сертифікати на санітарні автомобілі "Богдан-2251".

Самі машини, так звані "санітарки", вже красувалися на подвір’ї госпіталю, а Порошенко розсипався в компліментах автівкам.

"Це – повна проходимість, кліренс, умови для роботи медичного працівника, найбільша кількість важкопоранених, яких можна евакуювати. Умови, починаючи з кондиціонера і закінчуючи медичним обладнанням та забезпеченням штучного дихання, і багато іншого, про що в 2014 році ми не могли навіть мріяти", – підкреслював президент.

Порошенко хизувався, що саме за його дорученням "державне оборонне замовлення лише цього року передбачає закупівлю більше 100 одиниць медичної повнопривідної санітарної військової техніки".

Президент міг не знати, що на той день незалежний антикорупційний комітет з питань оборони (НАКО) завершив збір інформації у рамках дослідження корупції в системі медичного забезпечення ЗСУ. Доклад "Те, що лікар прописав?" був оприлюднений у вересні 2017-го.

У ньому серед корупційних ризиків був кейс закупівлі евакуаційного транспорту "Богдан".

Один з опитаних респондентів, чиє ім’я не зазначається, повідомив, що евакуаційний транспорт "Богдан" було внесено в державне оборонне замовлення (ДОЗ) ще до виготовлення та випробування першого автомобіля.

"Це означає, що рішення закуповувати автомобілі "Богдан" було ухвалено до оцінки та обговорення з постачальниками. Ми не змогли підтвердити чи спростувати цю інформацію", – пишуть автори дослідження.

У ході розслідування "Української правди" автор також отримав інформацію, що санітарні "Богдани" були включені до ДОЗ на 2016-й рік. При цьому, Кабмін затверджував держзамовлення 8 лютого, а перший дослідний зразок з’явився лише влітку того року.

У листопаді 2016-го народний депутат Оксана Корчинська повідомила, що затвердженим замовленням до кінця року передбачалася закупівля 60 "Богданів-2251". Перевірити це складно через засекреченість усієї інформації щодо ДОЗ.

Комерційний директор автоскладального заводу №2 корпорації "Богдан" Ігор Осадчий в розмові з УП не зміг підтвердити, чи саме тоді "Богдан-2251" був включений у програму, посилаючись на відсутність доступу до держтаємниці.

Натомість, доступ до такої інформації має перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський. Автори дослідження НАКО вказують на потенційний конфлікт його інтересів у кейсі "Богданів" через володіння контрольним пакетом акцій компанії-постачальника.

Втім підкреслюють, що прямими доказами впливу Гладковського на рішення закупити "Богдани" для АТО не володіють.

У коментарях "The New York Times" Гладковський заявив, що вийшов з ділових рішень у "Богдан Моторс", і заперечив, що лобіював серед військових контракти зі своєю компанією.

У розмові з автором одна з наближених до Гладковського особа обурилася, що тому закидають нав’язування "Богданів" армії. Співрозмовник запевнив, що автомобіль розроблявся, виходячи з вимог та потреб військових, а не можливостей концерна.

Яка "санітарка" потрібна армії
З початком АТО армія відчула потребу у військовій техніці, в тому числі й санітарних автомобілях. Більше 400 автомобілів були розконсервовані та видані військовим медикам. Майже усі – так звані "Таблєткі", як називають УАЗи ще радянських часів.

У 2015-му Міноборони підняло питання оновлення евакуаційного транспорту. Тоді у відомстві зібрали кілька нарад за участю військових та виробників техніки. Але далі залишився один "Богдан".

Чому так сталося, УП пояснив один з представників компанії-виробника. За його словами, Міноборони висловило бажання, щоб автомобіль був не броньований.

"Якщо ідеологією було визначено, що машина має бути не броньованою, то далі можна було виписувати медико-технічні вимоги під "Богдан" чи ні, але окрім "Богдана" запропонувати автомобіль в цій ніші ніхто не міг", – пояснив співрозмовник автора.

Осадчий з "Богдану" згадує, що військові хотіли отримати від виробників вітчизняний аналог "Таблєтки" (УАЗи виробляються в Росії – УП). Запускати виробництво за власні кошти ніхто з приватних виробників не хотів.

І тут виникає питання: потреба в яких санітарних автомобілях стоїть в армії найгостріше?

Увесь процес евакуації поранених розділений на кілька етапів.

Зображення
Рівні надання медичної допомоги пораненим.
На схемі: МПБ – медичний пункт батальйону/бригади, ВМГ – військовий мобільний госпіталь, ВГ – військовий госпіталь, ЦРЛ – цивільна районна лікарня, МЛ – міська лікарня


Перший – евакуація з безпосередньо з поля бою. На цьому етапі зазвичай використовують броньовану техніку, зокрема, МТЛБ (від рос. многоцелевой транспортёр лёгкий бронированный – УП).

Другий етап – транспортування пораненого з польового табору до точки сортування – медичного пункту батальйону або бригади. Вимога до транспорту – висока прохідність, бо автомобілю часто доводиться їхати полями та розбитими дорогами.

Третій етап – транспортування від точки сортування до мобільного військового госпіталю або цивільної лікарні, яка перебуває в зоні АТО. На цьому етапі основною вимогою для транспорту військові називають швидкість.

Зазвичай, "Таблетки" використовують на другому етапі евакуації, а за відсутності іншого транспорту – і на третьому.

Якби стояло завдання забезпечення армії транспортом другого етапу евакуації, підійшов би і легко броньований автомобіль. Наприклад, медичний "Хамер", який Україна отримала від США, і випускається НВО "Практика".

Однак медико-технічні вимоги були прописані для санітарної машини третього етапу евакуації. І це при тому, що на "госпітальному" етапі можуть використовуватися і цивільні швидкі.

За словами члена Ради волонтерів при Міноборони Валентини Варави, санітарний "Богдан" – нормальна машина для використання в містах, на дорогах між госпіталями.

"Але дуже гостро стоїть питання автомобілів для бездоріжжя. У першу чергу потрібно закривати питання позашляхових машин, яких катастрофічно не вистачає", – каже волонтер у розмові з УП.

За різними оцінками, реальні потреби оновлення парку санітарних машин в армії складають від 500 до 1000 одиниць.

Надалі Міноборони продовжить купувати саме "Богдани". До вже закуплених минулого року 100 машин у 2018-му має додатися ще 100. Поки на заваді цьому не став навіть гучний скандал, який розгорівся через поломки багатьох автомобілів.

Ремонтний банкет. За чий рахунок?
Начальник медпункту 1-го батальйону 128-ї бригади Дмитро Перегняк "свій" "Богдан" отримав у липні 2017-го. І вже встиг забрати його з ремонту. Поломка сталася на 5-му місяці використання.

"Поломка була як і у всіх – проблема паливної системи. У бригаді було три машини, з них дві полетіло. А в цілому на місці збору, куди нам визначили стягнуті усі поламані "Богдани", було 17 штук. У них стандартна поломка йшла на 7-8 тисячах пробігу", – розповів Дмитро у розмові з УП.

Начальник медслужби одного з батальйонів Сергій (ім’я змінено на прохання військовослужбовця – УП), який нині перебуває в зоні АТО, розповідає, що його "Богдан" подолав вже більше 10 тисяч км.

"Один з небагатьох, який не поламався, успішно пройшов друге ТО", – з посмішкою розповідає Сергій у розмові з УП.

"Санітарку" "Богдан" в його батальйоні використовують лише у разі крайньої потреби.

"За пораненими на першу лінію ми на ній виїжджали всього три рази. А так, в основному, возили хворих на госпіталь. Дві третини поїздок – це по більш-менш нормальній трасі. Третина – по поганим дорогам, по ґрунтовкам і тисячі не буде. На передок виїжджали на "Таблетках", вони більш надійні", – розповідає Сергій.

Він припускає, що його "Богдан" не вийшов з ладу через випадковість. Коли машина пройшла перші 2 тис. кілометрів, потрібно було проводити перше ТО.
Сергій не знав де його проводити, тож машина простояла без застосування близько місяця, доки не надійшов наказ проводити техогляд в БТ "Сармат" в Краматорську.

"Можливо, це мене врятувало, бо ті, хто проходив перше ТО пізніше, там ще поступили чи то мастила неякісні, чи то фільтри, але більшість поломок виникли якраз після цього першого ТО на 2 тисячах. "Богдани" почали ламатися на 4-6 тис. км. Паливна система не пристосована під ту солярку, яку нам дають. Нам дають паливо контрафактне", – розповів УП Сергій.

Виробник також пояснює несправність паливної системи "Богдана" використанням неякісного палива.

Завод прописав для своїх автівок паливо ЄВРО-5. Військовослужбовці кажуть, що такого пального у них не було. Щоправда, Дмитро додає, що після скандалу ЄВРО-5 з’явилося.

При цьому ремонтувати автомобілі за гарантією завод відмовився.

Перегняк розповідає, що свій "Богдан" ремонтував у Краматорську на визначеному СТО "Авто-ПАП". Ремонт обійшовся у 29 тисяч гривень.

За його словами, на проведення другого ТО потрібно буде близько 6 тис. гривень. Гроші на ремонт і запчастини виділяє Генштаб.

Волонтер Альона Шевцова повідомила, що за її інформацією ЗСУ передбачили кошти для кожної бригади на ремонт "Богданів", які зламалися через неправильну експлуатацію.

"Зараз виділяється певна сума в районі 70 тисяч гривень, яка може бути використана на 2-3 машини. Усім, в кого є ці "Богдани", виділяють однакову суму, щоб вони поломки з вини водіїв могли відремонтувати", – розповіла Шевцова.

Загалом, за інформацією волонтерів, зламалися половина з 50 "Богданів", які були відправлені в АТО. З них 5 полагодили на місці, 17 ремонтували, ще у 3-х виявили технічний брак.

У "Богдані" цифри підтверджують. Але нарікають, що більшість несправностей сталася через некомпетентність персоналу, який використовує "санітарки", та нехтування інструкціями з експлуатації. І додають, що за власні кошти провели ремонт трьох автомобілів, які відносяться до гарантійних виходів з ладу.

Проте вихід з ладу паливної системи називають такою поломкою, яка сталася через незалежні від виробника фактори. Бо ще до закупівлі автомобілів Міноборони і ЗСУ знали, які масла та паливо потрібно закуповувати для "Богданів".

Наприкінці січня корпорація поширила повідомлення, що поламки паливної систем у машинах пов’язані з неякісним паливом. Виробник запевняв, що жодна з вибраних у військових проб дизельного палива не відповідала ДСТУ. Також було зафіксовано заміну штатних паливних фільтрів тонкого очищення на "неоригінальні" аналоги, що спричинило подальший вихід техніки з ладу.

При цьому у розмові з автором Осадчий переконував, що питання оплати ремонту паливних систем досі в повному обсязі не вирішене. Також він пояснює, що вихід з ладу паливної системи можна було унеможливити під час експлуатації.

Коли скандал з несправностями санітарних машин перейшов у публічну площину, корпорація вирішила організувати навчання для військовослужбовців. Так, минулого тижня більше 20 осіб пройшли дводенне навчання на заводі в Черкасах.

Поки ж волонтери розповідають, що історія має й зворотній бік. У зоні АТО військові намагаються менше використовувати "Богдани", бо в разі несправностей їм доводиться витрачати час на писанину та пояснення. Дешевше та легше їх застосовувати по мінімуму.

Модернізувати потрібно, але неможливо?
Після скандалу у Міністерстві оборони почали перейматися вдосконаленням санітарних автомобілів. З цією метою на початку лютого відбувся круглий стіл за участі військових, волонтерів та виробника. Пізніше у Міноборони заявили, що зауваження та недоліки автомобіля будуть виправлені у наступних партіях.

Однак, як з’ясувала УП, гарантій цього поки немає.

Представники ради волонтерів при Міноборони зібрали в зоні АТО пропозиції та зауваження до техвимог та медичного обладнання "Богдан-2251". Загалом вийшло майже 50 пунктів.

Серед пропозицій кілька стосуються двигуна та паливної системи. І тут варто пояснити, що "Богдан-2251" – це не зовсім український автомобіль. Єдине, що є повною українською розробкою, це медичний кунг. А от шасі китайського пікапа "GreatWallWingle 5" лише збирається на заводі у Черкасах як конструктор – усі комплектуючі до нього постачаються з Китаю.

Найважливіше, що завод не може змінити паливну систему, яка у більшості випадків виходить з ладу через використання неякісного палива, пояснює УП Олександр Ляпун. Його фірма майже 20 років розробляє діагностичне обладнання дизельних паливних систем.

"У санітарному "Богдані" стоїть дизельна паливна система Delphi. Це найбільш чутлива до якості солярки система. У нас в Україні жоден НПЗ не робить таку солярку, яка задовольнила б Delphi. Через це такі машини протипоказані для АТО. Замінити цю систему на заводі "Богдан" в Черкасах неможливо. Система приходить разом з машиною з Китаю", – пояснив УП Ляпун.

Представник корпорації "Богдан" відверто каже, що розраховувати на внесення змін китайцями у базове шасі не варто.

"На тих об’ємах, які цікавлять наших військових, китайській стороні це зовсім не цікаво. Тому зміни вносяться нами і це вже наш продукт", – розповів УП Осадчий.

При цьому він додає, що для вирішення питання модернізації автомобіля, Міноборони має спочатку офіційно висловити свої пропозиції.

"У мене є укладений контракт на визначених умовах. Якщо для обох сторін буде цікаво, тоді у нас буде додаткова угода, яка визначить такі зміни. Але якщо мені, умовно, потрібно буде зробити квадратний кунг, а по ТЗ мені скажуть зробити трикутний, це вже буде суттєва зміна, і за цю переробку мені ніхто не заплатить. Тому мені це буде не вигідно. Мені просто потрібно визначити, з якого етапу потрібно буде виготовляти новий автомобіль", – пояснив Осадчий.

Контракт на виробництво 100 "Богданів" для Міноборони у 2018 році був підписаний восени минулого року. І зараз підприємство готує чергову партію автомобілів у відповідності до угоди.

"Ми не можемо зупиняти виконання ДОЗ взагалі. Це буде злочин з нашої сторони. Зараз завод виробляє той автомобіль, який прописаний в ТЗ, оскільки ніяких інших зауважень досі ми не отримали. Так, ми чекаємо на шасі (з Китаю - УП), але у нас виробляються вже кунги, робота йде", – переконував УП Осадчий.

У наступних партіях "Богданів" для армії хоч якісь модернізації можливі в рамках контракту, який нині виконується. Для вдосконалення заводом уже закуплених Міноборони машин сторонам доведеться укласти нову угоду. Але поки про це мова не йде.

Як машина з недоліками пройшла випробування?
Ще наприкінці 2016-го у корпорації запевняли, що в автомобілі враховані всі пропозиції військових медиків, а сама машина пройшла як визначальні відомчі випробування, так і перевірку в зоні АТО.

Натомість, на початку листопада 2016-го на прес-конференції волонтери повідомили, що автівка отримала значні зауваження по прохідності, а випробування відбувалися з порушенням процедури.

У "Богдані" порушення в процедурі випробування відкидають. За словами Осадчого, перший експериментальний "Богдан-2251" був цільнометалевої форми. Саме до нього були зауваження, які виправили у новому зразку. І вже другий зразок пройшов усі випробування і постачається ЗСУ.

На згаданій прес-конференції зауваження до "Богданів" висловлювали не тільки волонтери. Голова парламентського комітету з питань охорони здоров’я, депутат БПП Ольга Богомолець застерігала, що це не той транспорт, який допоможе рятувати життя поранених у першу годину. Тоді ж озвучувалася сума, яку заклали в бюджет Міноборони на санітарні машини – 50 млн грн.

"Гроші хочуть використати на паркетний транспорт, який буде працювати не на передовій, а між лікувальними установами. І який до першої "золотої години" не має жодного відношення. З таким кліренсом (відповідно до затверджених тактико-технічних характеристик кліренс санітарного "Богдана" складає 18,7 см, у "Таблєтки" – 22 см – УП) можна їхати тільки по трасі, а виїхати навіть на сільську дорогу з вибоїнами буде неможливо, не кажучи вже на те, щоб виїхати на ту дорогу, яка розбомблена, або по яких проїхали танки", – заявляла Богомолець.

"Богдан-2251" допущений до експлуатації в ЗСУ лише на час особливого періоду (відповідно до законодавства, особливий період настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію, чітких визначень кінця особливого періоду немає – УП).

По його завершенню директор Військово-медичного департаменту Міноборони може надати пропозиції щодо зняття з експлуатації "Богдана" або прийняття його на озброєння за стандартним порядком.

P.S. Уже коли матеріал був готовий до публікації, стало відомо про офіційний лист Міноборони концерну "Богдан". У ньому запропонували два напрямки: модернізація автомобілей, які мають надійти ЗСУ у 2018-му, та розробка принципово нових зразків надалі.

Останні тижні у Міноборони працюють робочі групи волонтерів, експертів та військових, які мають запропонувати вдосконалення санітарних "Богданів". Хоча, за словами волонтерки Анни Майбороди, усі розуміють, що навіть вдосконалений "Богдан" не вирішить питання забезпечення транспортом 1-го та 2-го етапів евакуації. А саме на цих етапах вирішується доля поранених, чи виживуть вони протягом "золотої години".

Поки ж волонтери нарікають, що "золота година" триває для виробника санітарних "Богданів". Який продає армії автомобілі, що не витримують умов роботи в зоні АТО.

Зі свого боку представники корпорації "Богдан" запевняють, що контракт з Міноборони далеко не "золотий". Прибуток з кожного автомобіля не перевищує 3% його вартості. При озвученій ціні 32 тисяч доларів за одну санітарку корпорація бізнес-партнера президента може заробити майже $200 тисяч на поставці 200 машин.

"Українська правда" зверталася до Міністерства оборони з проханням надати коментарі до цього матеріалу профільними заступниками міністра. Через тиждень після звернення автор отримав відповідь, що це неможливо "у зв’язку з великою службовою завантаженістю та щільним графіком роботи".

Олексій Братущак, УП
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31449
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення Adam » 07 березня 2018 21:37

"Богдан" за два роки отримав 26 мільйонів на тендерах для АТО
СЕРЕДА, 7 БЕРЕЗНЯ 2018, 09:50

Протягом 2016-2017 років офіційний дистриб’ютор китайської продукції Great Wall "Богдан-Індустрія" підписала тендерні контракти на 26,1 мільйон гривень для постачання техніки в зону АТО.

Про це повідомив Гліб Канєвський, голова експертної організації StateWatch, посилаючись на аналіз відкритих закупівель, при якому не враховувалися засекречені контракти.

За відсутності конкурентів протягом серпня-вересня минулого року ТОВ "Богдан Індустрія" отримало два контракти від Національної гвардії.

Перший контракт на 2,78 млн гривень за постачання 6-и позашляховиків Great Wall Haval H3.

Другий контракт на 9,32 млн гривень за постачання 15 вантажних автомобілів, модель яких не зазначена.

У 2016 році фірма отримала ще три контракти від Нацгвардії: контракт на 8 млн гривень за постачання 14 пікапів Great Wall Wingle 5; контракт на 2,5 млн гривень за постачання 5-и позашляховиків Great Wall Haval H3 та контракт на 2,9 млн гривень за шість авто, модель яких не зазначена.

Всі три угоди підписані без конкурсу після так званої переговрної процедури, яку провели в короткі строки через АТО.

Ще один контракт на постачання двигунів на 640 тис гривень "Богдан" отримав від державної компанії "Артем" з концерну "Укроборонпром".

ТОВ "Богдан Індустрія" входить до корпорації "Богдан Моторс".

Бенефіціаром корпорації "Богдан Моторс" є перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, який відповідає за оборонно-промисловий комплекс.

Раніше його бізнес-партнером в корпорації був президент Петро Порошенко.

Як відомо, Міністерство оборони замовило у "Богдан Моторс" 200 санітарних автомобілів.

У квітні 2017 року військовим було передано першу партію техніки.

Згодом стало відомо, що з 50 доставлених на фронт автомобілів "Богдан-2251" 25 довелося ремонтувати або повертати на завод.

У Міноборони заявили, що подальше виробництво санітарних автомобілів "Богдан 2251" буде можливим лише після усунення виявлених недоліків технічної та медичної частин.

Пізніше в корпорації "Богдан" запевнили, що про відмову Міноборони від закупівель не йдеться.

Натомість Міноборони засекретило угоди про постачання автомобілів "Богдан 2251".
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2971
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 08 березня 2018 21:31

Adam написав:
"Богдан" за два роки отримав 26 мільйонів на тендерах для АТО
СЕРЕДА, 7 БЕРЕЗНЯ 2018, 09:50

Протягом 2016-2017 років офіційний дистриб’ютор китайської продукції Great Wall "Богдан-Індустрія" підписала тендерні контракти на 26,1 мільйон гривень для постачання техніки в зону АТО.

Про це повідомив Гліб Канєвський, голова експертної організації StateWatch, посилаючись на аналіз відкритих закупівель, при якому не враховувалися засекречені контракти.

За відсутності конкурентів протягом серпня-вересня минулого року ТОВ "Богдан Індустрія" отримало два контракти від Національної гвардії.

Перший контракт на 2,78 млн гривень за постачання 6-и позашляховиків Great Wall Haval H3.

Другий контракт на 9,32 млн гривень за постачання 15 вантажних автомобілів, модель яких не зазначена.

У 2016 році фірма отримала ще три контракти від Нацгвардії: контракт на 8 млн гривень за постачання 14 пікапів Great Wall Wingle 5; контракт на 2,5 млн гривень за постачання 5-и позашляховиків Great Wall Haval H3 та контракт на 2,9 млн гривень за шість авто, модель яких не зазначена.

Всі три угоди підписані без конкурсу після так званої переговрної процедури, яку провели в короткі строки через АТО.

Ще один контракт на постачання двигунів на 640 тис гривень "Богдан" отримав від державної компанії "Артем" з концерну "Укроборонпром".

ТОВ "Богдан Індустрія" входить до корпорації "Богдан Моторс".

Бенефіціаром корпорації "Богдан Моторс" є перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, який відповідає за оборонно-промисловий комплекс.

Раніше його бізнес-партнером в корпорації був президент Петро Порошенко.

Як відомо, Міністерство оборони замовило у "Богдан Моторс" 200 санітарних автомобілів.

У квітні 2017 року військовим було передано першу партію техніки.

Згодом стало відомо, що з 50 доставлених на фронт автомобілів "Богдан-2251" 25 довелося ремонтувати або повертати на завод.

У Міноборони заявили, що подальше виробництво санітарних автомобілів "Богдан 2251" буде можливим лише після усунення виявлених недоліків технічної та медичної частин.

Пізніше в корпорації "Богдан" запевнили, що про відмову Міноборони від закупівель не йдеться.

Натомість Міноборони засекретило угоди про постачання автомобілів "Богдан 2251".


Взагалі, нічого такого страшного нема у тому, що Богдан щось отримав у тендерах ЗСУ (ну як не як другий, а може і перший автовиробник України) проблема у тому, що ЗСУ у тендерах нічого немає проти російських двигунів та платформ. Тому до Богдану жодних питать.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31449
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення Adam » 09 березня 2018 09:15

Сергію! А там десь у статті, яку ти наводиш у цитаті, є якісь звинувачення? Мені здається, що лише констатація фактів.

За звинуваченнями треба йти у попередню статтю.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31449
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення Adam » 14 березня 2018 23:02

В інтернет потрапила засекречена мільйонна платіжка за "Богдани"
СЕРЕДА, 14 БЕРЕЗНЯ 2018, 14:55

На офіційному порталі використання публічних фінансів оприлюднена єдина трансакція Міністерства оборони на Автоскладальний завод №2 Компанії "Богдан Моторс" сумою 2,6 млн гривень.

Інформацію з порталу оприлюднив Гліб Канєвський, голова експертної організації StateWatch.

Трансакція датована липнем 2017 року як передплата за постачання продукції. Які саме авто оплачені не зазначено.

Контракт між Міністерством та Автоскладальним заводом №2 укладений в грудні 2016 року.

На уточнюючий запит щодо деталей оплати, в Міноборони відповіли, що це інформація з обмеженим доступом.

Зображення

"Оприлюднення інформації про передплату може свідчити про те, що контракт з компанією "Богдан" засекретили вже після першого платежу. Тобто, спочатку така інформація не була державною таємницею", - прокоментував ситуацію Гліб Канєвський.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1401
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 15 березня 2018 12:13

А Васька слушает даних естетичного (с)
http://uprom.info/news/cars/foto-bogdan ... -ukrayini/
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1401
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 15 березня 2018 15:40

Виникло питання, десь ще для військових амбулансів машини такого класу використовують?
Не знайшов Або більші, або менші. може не так шукав?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3414
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 15 березня 2018 16:08

pustomelyk написав:Виникло питання, десь ще для військових амбулансів машини такого класу використовують?
Не знайшов Або більші, або менші. може не так шукав?


За розмірами, начебто це підходить

Зображення

Зображення

Зображення


http://www.flickriver.com/photos/battle ... compagnie/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2971
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 22 березня 2018 12:59

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=40979

Корпорация «Богдан» начала выпуск нового специализированного автомобиля Богдан-2351

Зображення

Корпорация «Богдан» начала выпуск нового специализированного автомобиля Богдан-2351. Он предназначен для перевозки личного состава Вооруженных Сил, транспортировки небольших грузов и имущества по всем видам дорог и местности, проведения специальных операций (действий), таких как патрулирование, сопровождение транспортных средств при выполнении специальных задач и т.д.
Автомобиль Богдан 2351 выдержал ведомственные испытания и и рекомендован к проведению подконтрольной эксплуатации в соответствии с требованиями Постановления кабинета министров Украины от 25 февраля 2015 № 345.

Зображення

«В рамках инициативной программы по повышению обороноспособности и доукомплектования автопарка Вооруженных сил Украины, на производственных мощностях корпорации «Богдан» развернуто разработку и производство ряда образцов военной техники для ВСУ и других силовых структур. И это направление стало для Корпорации важнейшим и стратегическим. Теперь наша линейка военной техники пополнилась еще одним образцом, востребованным в Вооруженных силах», - сообщили в Корпорации.

В «Богдане» отметили, что вооружение Армии современной техникой отечественного производства - это забота не только о переоснащении автомобильного парка Вооруженных Сил, который фактически не обновлялся в течение лет независимости, но и весомый вклад в экономическое восстановление всей Украине и создания новых рабочих мест.

Зображення

Наличие своего производства военного автотранспорта также означает лишение зависимости от запасных частей и материалов российского производства и важный шаг к полному переходу современной украинской армии к стандартам НАТО.

Автомобиль БОГДАН 2351 выполнен на базе шасси полноприводного автомобиля Great Wall Winglе 5 doublecab, состоит из усиленного шасси (трансмиссия, ходовая часть и рулевое управление), дизельного двигателя с турбонаддувом модели GW4D20, мощностью 105 кВт, экологического класса Евро IV с навесным оборудованием и системами обеспечения, тормозных систем (рабочей и стояночной), электрооборудования, контрольно-измерительных приборов.

Зображення

Кузов типа пикап, состоит из цельнометаллической двойной кабины для размещения пяти человек и грузового отсека с тентовой надстройкой. Кузовные части выполнены с обеспечением пиле- и водонепроницаемости внутреннего пространства и защиты от атмосферных осадков. Внешне кузов имеет лакокрасочное защитное покрытие зеленого цвета с антибликовым покрытием. Впереди кабины дополнительно установлена усиленная защита радиатора.
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2971
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 08 серпня 2018 16:09

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=42031

Очередная партия грузовиков повышенной проходимости Богдан 6317 отправилась в войска. Черкасский завод компании «Богдан Моторс» передал машины представителям Министерства обороны Украины в рамках выполнения государственного оборонного заказа. В этом году «Богдан» планирует передать более 200 единиц такой техники.
Линейка грузовиков Богдан 6317 получила положительные отзывы эксплуатантов. Как отметил подполковник Владимир Кучеренко, начальник группы 1347 военного представительства Министерства обороны Украины, сейчас у военных есть потребность в таких многоцелевых грузовиках. Новая качественная техника на фронте замещает собой старые советские грузовики.


Богдан 6317 - современный многоцелевой автомобиль, оборудованный мощным шестицилиндровым дизельным двигателем с турбонаддувом Weichai Power, рабочий объем которого составляет 9,7 л, а мощность - 380 л.с. Использование этих двигателей позволило украинским автопроизводителям значительно улучшить динамические и эксплуатационные характеристики автомобилей, а также отказаться от составляющих российского производства.

Грузовик способен развивать скорость до 85 км/ч с грузом в 11 т и имеет запас хода в 1447 км. Автомобиль может перевозить 50 человек в оборудованном кузове, буксировать транспортные прицепы дорогами всех категорий с твердым и грунтовым покрытием, а также бездорожью. На каждую машину предоставляется 10 летняя гарантия от производителя.

Богдан 6317 постепенно заменит Урал-375, Урал-4320, ЗИЛ-131 и военные модификации КАМАЗ-ов, которые были спроектированы еще в 60-70-х годах прошлого века и выпускались длительное время. Производство подавляющего большинства советских военных автомобилей (кроме автомобилей КрАЗ) осталось на территории страны-агрессора. Поэтому обеспечить украинские войска современной автомобильной техникой должен именно отечественный производитель, считают в корпорации «Богдан».

Ранее военными были проведены определяющие ведомственные испытания автомобиля Богдан 63172. И по их результатам новая модификация автомобиля «подтвердила должный технический уровень подготовки автомобиля, который обеспечивает выполнение возложенных на него задач». Поэтому этот трехосный полноприводный автомобиль был рекомендован «допустить к эксплуатации в Вооруженных Силах Украины в особый период».




А могли і ЯМЗ поставити.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3414
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 08 серпня 2018 16:20

Поэтому обеспечить украинские войска современной автомобильной техникой должен именно отечественный производитель, считают в корпорации «Богдан».

:lol:
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1401
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 14 вересня 2018 10:18

В Черкассах показали процесс производства армейского грузовика Богдан 6317
линия производства Богдан-6317 состоит из 7 постов и ведется из 920 комплектующих. Уровень локализации по деталям достигает 30%, а с учетом работ по сборке уровень локализации достигает 51%.

в Черкассах полностью делают бортовую платформу, тент.

Головне - правильно порахувати :shock:
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей