МАЗ-Богдан-Козак

Модератори: Global Moderators, News

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3072
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 17 вересня 2019 09:11

Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4458
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 17 вересня 2019 09:36

thrary написав:Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?


Тендер було оголошено у травні, відбувся 21 серпня. Пєтіного "сєвєрно-южного" дебіла-клєптомана кишнули 29 серпня. Кількість "прохвесійних захисників-патрійотів" у МО (невідомої державної належності) напевно залишилась така сама як і після павліка лєбєдєва.

Я думаю цю аферу з гівномазами та іншим приватно-викрутковим непотрібом Україна ще довго буде відхаркувати.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3072
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 17 вересня 2019 10:31

alex999 написав:
thrary написав:Дуже дивно, бо хто наразі лобіює МАЗ?


Тендер було оголошено у травні, відбувся 21 серпня. Пєтіного "сєвєрно-южного" дебіла-клєптомана кишнули 29 серпня. Кількість "прохвесійних захисників-патрійотів" у МО (невідомої державної належності) напевно залишилась така сама як і після павліка лєбєдєва.

Я думаю цю аферу з гівномазами та іншим приватно-викрутковим непотрібом Україна ще довго буде відхаркувати.



Ну, що вони робили разом з Практикою на перший погляд якесь право на існування мало.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1669
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 20 жовтня 2019 20:33

Десь тут ховається відповідь на viewtopic.php?f=43&t=18863&start=45#p284677
лист міністра Степана Полторака 2017 року до уряду, у якому він просив залишити прийнятий критерій – заборона підприємствам, продукція яких менш ніж на 60% складається з деталей українського виробництва (локалізація виробництва), брати участь в державних оборонних закупівлях
Потім
було прийнято рішення – купувати їх у тих, у кого рівень локалізації більший

https://inforesist.org/ua/u-spravi-glad ... ziv-u-zsu/
З.І.
на той час локалізація “Богданів” становила лише 26%, а Кразів – 75,4%
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15267
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 20 жовтня 2019 21:40

alex999 аферу з гівномазами


приватно-викрутковим непотрібом


alex999 я трохи по-офтоплю про тендер від АТ «Укргазвидобування»

В конце минувшего лета "украинец" и "белорус" сошлись в заочном поединке. Компания АО "Укргаздобыча" объявила тендер на приобретение 40 седельных тягачей повышенной проходимости с колесной формулой 6х6 с ожидаемой общей стоимостью 134.880.000 гривен (примерно 4,8 млн долларов на тот момент). Свои заявки подали представители ЧАО "АвтоКрАЗ" и ОАО "МАЗ" (соответственно ООО "Торговый дом АвтоКрАЗ" и ООО "Современные грузовики"), а также еще три компании-дилера, представлявшие марки MAN, Mercedes-Benz и Renault.

Заказчик выставил следующие требования к автомобилям: двигатель - Евро-5 мощностью не менее 440 л.с.; коробка передач - механическая с числом ступеней не менее 14; допустимая полная масса полуприцепа при буксировке по дорогам с твердым покрытием - не менее 38.000 кг; нагрузка на ССУ - не менее 18.000 кг; все мосты - с межосевыми и межколесными блокировками дифференциалов; ошиновка - с протектором для бездорожья (при этом на второй и третьей осях - двускатная); кабина - со спальным местом. По оснащению: кондиционер; бортовой компьютер; цифровой тахограф; двусторонний видеорегистратор; зеркала заднего вида с подогревом и электрорегулированием; электростеклоподъемники; автономный отопитель; предпусковой подогреватель.

Кременчуг заявил на тендер модификацию КрАЗ-6510T6-500 с механической 16-ступенчатой коробкой передач, Минск - тягач МАЗ-643228 с 460-сильным мотором Weichai WP12 Евро-5 и КПП ZF 16S2525TO.

В ходе торгов ТД АвтоКрАЗ сделал самое выгодное ценовое предложение - 115,8 млн гривен. Однако оно было отклонено, так как не соответствовало требованиям документации (представленные документы противоречили один другому; отсутствовали документы на серийное изготовление). В результате победителем тендера было объявлено ООО "Современные грузовики" с ценовым предложением 122,64 млн гривен. Таким образом, АО "Укргаздобыча" закупит 40 седельных тягачей МАЗ-643228. Договор на поставку был заключен 22 ноября. Для Минска это важная победа.
https://www.abw.by/novosti/commercial/207560
Зображення
Зображення


шо ми бачім - Ах, йозеф, йозеф (три два китайца красят яйца) - тільки у краза ще й КД у безладі :(
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4458
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 21 жовтня 2019 09:16

congo написав:alex999 я трохи по-офтоплю

Ви вирішили мені нагадати про відсутність в Україні таких понять як "стратегія розвитку" і "національні інтереси"? Дякую, мені це давно відомо.


congo написав:у краза ще й КД у безладі

Ви уважно вивчили документацію того тендеру (під час, начебто, війни) організації (якою керує держава) з "залізобетонними" аргументами на користь військово-політичного союзника окупанта, а не вітчизняного виробника?

Чи Вам нагадати, як "сєвєро-южноє" міністерство оборони (незрозумілої державної належності) малювало в умовах тендеру "МАЗ або аналоги"?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15267
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 11:25

alex999 написав:Ви вирішили мені нагадати про відсутність в Україні таких понять як "стратегія розвитку" і "національні інтереси"? Дякую, мені це давно відомо.


таки "стратегія розвитку" і "національні інтереси" це конструкт, абсолютно беззмістовний, звичайне бла-бла-бла, риторичні прийоми

Ви уважно вивчили документацію того тендеру (під час, начебто, війни) організації (якою керує держава) з "залізобетонними" аргументами на користь військово-політичного союзника окупанта, а не вітчизняного виробника?

Ні, не вивчав, (представленные документы противоречили один другому; отсутствовали документы на серийное изготовление) мені цього достатньо

Чи Вам нагадати, як "сєвєро-южноє" міністерство оборони (незрозумілої державної належності) малювало в умовах тендеру "МАЗ або аналоги"?

я Вам навів порівняння, двух перелицьованих китайців, тіпа білоруса і тіпа українця
а Ви з експресією , мені про те що Живаго це тіпа національні інтереси, а "богдан" антинаціональні
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1669
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 21 жовтня 2019 21:20

congo
От мені просто цікаво, за 7М грн можна дати кандидату в переможці можливість виправити помилки в документації? Під час допуску на тендер тих помилок не бачили або вони не були перепоною. А потім, коли з'ясувалося, що КрАЗ запропонував нижчу ціну, прозріли. :shock:
Що до "отсутствовали документы на серийное изготовление", гадаю, КрАЗ саме цю модель серійно не виробляє. Правда, не виключно, що й МАЗ свою модель серійно не виробляє, але тамтешня дівчинка з відділу збуту значно далі від української прокуратури, тому може склепати будь-які документи.
я Вам навів порівняння, двух перелицьованих китайців, тіпа білоруса і тіпа українця

Я от чомусь впевнений, що у нашому "китайці" українських деталей і т.п. більше ніж у білоруському. Хочете довести протилежне?
А автоскладальний завод №2 з його МАЗами і Гладковський у РНБО - саме про національні інтереси.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15267
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 21:33

pustomelyk в переможці можливість виправити помилки в документації?


ой... думаю що такі помилки не виправляються - шлях від дослідного зразка до серійного - дуже не близький
українських деталей і т.п. більше ніж у білоруському. Хочете довести протилежне

ні не хочу, бо під лозунгами "підтримки вітчизняного виробника" убили український автопром, майже трохи більше чим повністтю.
лозунгами "підтримки вітчизняного виробника" - прибили тваринництво
і т.д.
Приєднані файли
Цінова пропозиція після аукціону.pdf
(497.61 Кб) Завантажено 2 разів
здесь водки нет
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15267
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 21 жовтня 2019 21:53

pustomelyk
от білоруси - отримали такий
Зображення
Зображення
здесь водки нет
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість