МАЗ-Богдан-Козак

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 14:55

alex999 супер, де такі "діаманти" водяться ? :Yahoo!:
дякую, отаку херню несе представник кразу???
цитата
но когда мы хотим у них закупить комплектующие для автомобилей, производимых для армии – ту же резину, рессоры - наши добрые соседи нам отказывают


йолопи, вони борщ не зварять самостійно без державної підтримки
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4717
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 22 жовтня 2019 15:27

Який взаємозв'язок між

но когда мы хотим у них закупить комплектующие для автомобилей, производимых для армии – ту же резину, рессоры - наши добрые соседи нам отказывают


і

йолопи, вони борщ не зварять самостійно без державної підтримки


а також використанням шоколадними п"№;арасами свого службового становища для лобіювання своїх викруткових "прокладок" і продукції військово-політичного союзника окупанта у збиток вітчизняному виробнику?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 15:38

alex999
ще раз, прочитайте цитований абзац, ок?
уважно.

я пропущу Ваш вопль про "а також використанням шоколадними п"№;арасами свого службового становища для лобіювання своїх викруткових "прокладок" і продукції військово-політичного союзника окупанта у збиток вітчизняному виробнику?" що б не підтримувати флуд.


маз гуму не виробляє, рессори є десятки постачальників, амортизатори і далі по списку.... ЩО ваші протеже хотіли купить у білорусів?
чи для того щоб виготовити пару сотень вантажівок, держава Україна має побудувати завод з виробництва двигунів, гуми, ресор????
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4717
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення alex999 » 22 жовтня 2019 16:10

congo написав:ще раз, прочитайте цитований абзац, ок?


Прочитав. Ви розрізняєте "Минский автозавод" і "Государство Беларусь"? Ви статтю за посиланням читали?

congo написав:ЩО ваші протеже


Ви нічого не плутаєте?

congo написав:чи для того щоб виготовити пару сотень вантажівок, держава Україна має побудувати завод з виробництва двигунів, гуми, ресор????


А це яке відношення має до лобіювання викруткових "прокладок" для збуту в Україні гівномазів військово-політичного союзника окупанта у збиток вітчизняному виробнику?

І як на те пішло, хто більше зацікавлений у максимальний локалізації виробництва і робочих місцях в Україні - КрАЗ чи держава?
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 16:18

alex999 я розрізняю. питав ЩО ваші протеже хотіли купить у білорусів? а не на мазі
Да, потому что Минский автозавод – госпредприятие, его поддерживает государство, они демпингуют на нашем рынке, а в Украине никто не хочет инициировать антидемпинговое расследование. Государство Беларусь, не в пример нашему, предоставляет различные системы лизинга, кредитования, но когда мы хотим у них закупить комплектующие для автомобилей, производимых для армии – ту же резину, рессоры - наши добрые соседи нам отказывают. Но готовый автомобиль – пожалуйста, берите. И многие наши структуры ухватились за МАЗы и толкают их – в том числе коммунальные, строительные службы.

з цього абзацу, я зробив висновок - що приватний краз, хоче якихось особливих умов господарювання - інакше вони не конкурентні.


alex999 Ви нічого не плутаєте?

ні не путаю, той хайп який ви піднімаєте, на захист "вітчизняного" виробника виглядає як мінімум заангажованим
і взагалі, ваші тези про лобістів і тд. виглядають трохи наївними.
здесь водки нет
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 16:22

alex999 І як на те пішло, хто більше зацікавлений у максимальний локалізації виробництва і робочих місцях в Україні - КрАЗ чи держава?


патологічний брєд. вибачте
Ви говорите лозунгами в гаслами. спробуйте по людські
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1742
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 22 жовтня 2019 22:08

congo
чи для того щоб виготовити пару сотень вантажівок, держава Україна має побудувати завод з виробництва двигунів...????

Так уже доклалися. Без продажів в Україну цього не було б.
МАЗ и Weichai ввели в эксплуатацию завод по выпуску дизельных двигателей...
Здесь будут производить двигатели мощностью от 130 до 700 «лошадей» для грузовиков, автобусов и спецмашин. Все моторы относятся к экологическим классам Евро-5 и Евро-6. Выпускать их будут путем мелкоузловой сборки, а попутно – повышать уровень локализации производства. При работе в одну смену завод способен выпускать 10 тыс. двигателей в год

Україна почала активно купувати МАЗи саме тоді, коли МАЗ був на межі банкрутства і доклалася до порятунку конкурента власного заводу. https://www.gazeta.ru/auto/2016/10/17_a ... ml?updated
краз, хоче якихось особливих умов господарювання - інакше вони не конкурентні

У посиланнях alex999 є про дії Білорусі, щоб МАЗ був конкурентним в Україні з КрАЗом, а Ви сподіваєтесь, що наш завод впорається з тим самотужки? ЛАЗ уже дуба дав, самотужки на 1 Електрон/Барвінок тепер в Україні приходиться 10 МАЗів. По тролейбусам трохи краще і за це Богдану велика дяка.
Історія протистояння КрАЗ - МАЗ+Богдан на цьому форумі розписана доволі докладно, хоч може і не систематизовано. Хто хоче, може ознайомитись.
Що КрАЗ - приватне підприємство, так приватна власність не завадила державі втрутитись у справи Приватбанку чи Мотор Січі.
І відкрийте ж мені очі, що в "іншийу документ" (https://picua.org/images/2019/10/21/a08 ... 25f9a4.png) повинен був мені сказати?
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 22 жовтня 2019 22:30

pustomelyk слухайте, я дуже прошу, ну не пишіть те що не розумієте, будьласка!!!!!!!

лаз - дав дуба - бо його викупила чорномирдінська свора - і ЛАЗ-695 - в дуже великій кількості і дешево (30 000 уе) продавався в рашку, на сєвєра, його викупили і зарізали, бо він і демпінгував і заважав продавати російські по 150 000- 200 000, останній його пук - крупноузлова зборка тих самих МАЗів автобусів - але це окрема історія

Історія протистояння КрАЗ - МАЗ+Богдан на цьому форумі розписана доволі докладно


сумніваюсь - крім вою на болоті я тут нічого по суті не читав
МАЗ и Weichai ввели в эксплуатацию завод по выпуску дизельных двигателей

чого КРАз який використовує аналогічні двигуни не створив таке підприємство з Weichai???
не моє :) але наведу цитату
Кар'єрщики і будівельники зіскочили з КрАЗів в 90х, до 2010х вони остаточно з***бали і невибагливих перевізників каменю на півдні регулярним підняттям цін а тепер просруть і війскові замовлення


з власного досвіду десь в 2007, році, бачів як сертифікаційні випробування краз проходив :( в намі, на дмитрівському полігоні, я свою програму за тиждень відкатав, а у них то з таможнею трабли, то в норматив не вклались, короч вони там півроку йорзались...
здесь водки нет
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 23 жовтня 2019 08:54

pustomelyk підтримка КрАЗ за рахунок держ бюджету -25% від вартості авто
Зображення
Зерновоз КрАЗ-5401С2 тепер можна придбати із частковою компенсацією за рахунок держбюджету
https://gazeta.ua/articles/avto/_zernov ... etu/897855
Самоскид-зерновоз КрАЗ-5401С2 внесено до переліку техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок державного бюджету.

ПрАТ "АвтоКрАЗ" (05808735),
дилери: ТОВ "Торговий дім "АвтоКрАЗ" (37468941), ТОВ "КрАЗ Лізинг" (34979070), ТОВ "Індіго Груп" (35408021), ТОВ "Техкомплект" (20616482), ТОВ "КрАЗ-Кривбас" (35928293), ТОВ "Завод спеціального обладнання" (40876326)
Самоскид-зерновоз КрАЗ-5401С2-500 1 858 200,00
Самоскид-зерновоз КрАЗ-6511С4-500 2 382 000,00
здесь водки нет
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 3097
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення thrary » 23 жовтня 2019 09:16

Я знаю, що у КРАЗа з замовленнями не дуже і з завантаженням також.

Але це має дуже непряме відношення до неспроможності виготовляти у потрібних обсягах.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1742
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 23 жовтня 2019 10:13

congo
підтримка КрАЗ за рахунок держ бюджету -25% від вартості авто

Лише для АПК. І подивіться, коли почалося.
чого КРАз який використовує аналогічні двигуни не створив таке підприємство з Weichai???

Бо акції КрАЗу закладені під кредит ФіК, котрий банкрут; Ощадбанк не реструктуризує борги самому КрАЗові на таких умовах, як Укрексімбанк для Богдана; МО грошима, що винен КрАЗу, робить передплату Богдану; АС№2 замість складати "Сержанти", складає МАЗи; автобуспром в Україні убитий, хоча попит є стабільний; ХТЗ... Продовжуйте самотужки.
Для таких проблем і існують РНБО, міністерства та інші державні інструменти.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 23 жовтня 2019 10:31

pustomelyk І подивіться, коли почалося

з 04.04.2019,
лише для апк, а цього мало??

pustomelyk МО грошима, що винен КрАЗу
:Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
АС№2 замість складати "Сержанти"
:Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

ви взагалі про що???
Для таких проблем і існують РНБО, міністерства та інші державні інструменти.
.
РНБО має керувати виробництвом??? :Yahoo!:
pustomelyk
теза про державну підтримку виробників, може десь тактично і правильна, і для примітивних маніпулятивних цілей, огого яка годна, можна таких дівидендів політичних накрутити

з вашої ж цитати зрозуміло, що кінчай батьку торгувати - не має чим давати здачі :Yahoo!:
Бо акції КрАЗу закладені під кредит ФіК, котрий банкрут; Ощадбанк не реструктуризує борги самому КрАЗові на таких умовах

підніміть статистику за 10 років - по кразу - багато наторгували??
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1742
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення pustomelyk » 23 жовтня 2019 13:59

congo
МО таки винне було кразу велику суму, коли робило першу передплату Богдану.
РНБО має керувати виробництвом???

РНБО має впливати в т.ч. економічну політику держави з огляду на національну безпеку.
У нашого ж керівництва підхід "без наперед заданого ТТЗ знайдіть фінансування, розробіть, налагодьте випуск, а ми потім може у вас купимо." Як у екс-тренера Дінамо Хацкевича: "Знайди м"яча і забий"
Тільки й результат потім схожий. Власного виробництва все менше, торговий баланс від"ємний і залежимо від доброї волі керівництва Білорусі, Китаю або Турції, вибір котрого між нами й Росією для мене однозначно прогнозований.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 23 жовтня 2019 16:23

pustomelyk раніще погодні умови заважали лише сільгосп виробникам :lol:
- Годовой план выполнить не удалось. .... и задержки с поставкой комплектующих со стороны заводов-поставщиков, и погодные условия, мешающие плановой доставке двигателей морским путем, Гендиректор АО "АвтоКрАЗ" Р.Черняк


Так, закупки Минобороны снизились с 625 ед. в 2014 году до 175 ед. в 2018-м, что намного меньше, чем мы рассчитывали


в 15 чи 16 сідельні тягачі, у війська прийшли без сідел, які водії знімали з чогось старого і ставили (от не знав, що прийдеться елементарні речі розповідати, але здається людина була з 44 бригади)
здесь водки нет
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15555
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: МАЗ-Богдан-Козак

Повідомлення congo » 23 жовтня 2019 18:36

alex999, pustomelyk

ось цитата з того ж інтерв"ю, що демонструє деградацію і збочення керівництва кразу бачите вони сертифікували бібіку в угорщині, на відповідність Правил ЄЕК ООН № 13 з серією поправок 11., а УРЯД відтермінував введеня на 4 роки, підстава!!!!!!
Например, антиблокировочная система торможения ABS8 c системами динамической стабилизации автомобиля и распределения тормозных усилий. Мы вложили средства в проведение испытаний в ЕС, а введение в Украине закона отложили на четыре года.


а в ЄС вони свої самоскиди продавати не хочуть? :Yahoo!: :Yahoo!:
здесь водки нет
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей