Cилові установки і трансмісії

Модератори: Global Moderators, News

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 420
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення prince92 » 03 жовтня 2017 08:40

Можливо на перепиляному БТР-4МВ стоїть саме ця коробка.
А як проявила себе перша ХКБМівська АКПП на БТР-4?
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1430
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 07 жовтня 2017 13:11

alex999
До нашої суперечки:
“Головною проблемою при цьому буде питання – де брати двигуни для легкої бронетехніки… Дизельні двигуни для самохідних гаубиць і БТР завжди виробляли в Росії на Ярославському або Челябінському моторних заводах. Зокрема і двигуни, які масово встановлювали на автомобілі сімейства КРАЗ”

https://milnavigator.tv/htz-planuye-vyp ... 2018-roku/
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1057
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення stailker » 11 жовтня 2017 13:48

Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3516
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 20 листопада 2017 20:59

Авраменко А. М., к.т.н., с.н.с.
Інститут проблем машинобудування ім. А.М Підзорного НАН України

ВОДНЕВА ТЕХНОЛОГІЯ ПОЛІПШЕННЯ ХОЛОДНОГО ПУСКУ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ НАЗЕМНИХ ТРАНСПОРТНИХ МАШИН

При експлуатації дизельних двигунів в умовах низьких температур виникає декілька проблем, однією з яких є проблема холодного пуску двигуна, особливо це стосується дизельних двигунів, які встановлені на техніку спеціального призначення.

Вирішення проблеми холодного пуску дозволить значно підвищити тактичні характеристики техніки спеціального призначення та є перспективним напрямом наукових досліджень.

Генерація на борту та використання водню, як мікродомішки до штатного палива для ДВЗ, особливо при запуску двигуна має ряд переваг. В першу чергу це стосується активації процесів згоряння у циліндрі двигуна та, відповідно, збільшення повноти згоряння палива, що в свою чергу дозволяє знизити рівень масових викидів твердих часточок та незгорівших вуглеводнів з відпрацьованими газами ДВЗ. По друге такий підхід дозволить знизити рівень нагароутворення у камері згоряння, особливо на продувочних вікнах гільз циліндрів двотактних двигунів та збільшити ресурс двигуна.

Розробка оригінальної конструкції та алгоритму керування бортовим малогабаритним електролізером системи збагачення свіжого заряду воднем та киснем, та виконання розрахунково-теоретичних дослідження робочих процесів дизельного двигуна з додаванням мікродомішок водню до дизельного палива та оцінка рівня теплонапруженого стану поршня дозволить обґрунтовано обрати конструктивні та режимні параметри вузлів та інтегрувати систему у моторно-трансмісійне відділення техніки спеціального призначення.

Основним завданням подальшого дослідження є вивчення існуючих методик розрахунку нагріву стволів, відпрацювання пропозицій по поліпшенню методики розрахунку та надання рекомендацій по веденню раціонального режиму стрільби під час експлуатації зброї.

http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... /tezu5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3516
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 02 січня 2018 13:28

Презентація продукції ХКБД

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://trosol-defence.com/engines-and-power-packs/#tp
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3516
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 06 січня 2018 11:28

В продовження цієї viewtopic.php?p=276046&sid=1fd74a8b7c820e02fd6d0183f3f61dd0#p276046 інформації

T-155 FIRTINA K/M Obüsleri İçin Alternatif Güç Paketi Önerisi

Ukrayna Devlet Savunma Sanayi işletmesi olan Ukroboronprom’un Türkiye temsilcisi Delta Defence Savunma Sanayi Firması, 155mm, 52 kalibre T-155 FIRTINA Kundağı Motorlu Obüslerine yönelik 1.050bg güç kapasiteli 5TDFMA-1 Dizel Motoru ve 7 ileri 1 geri vitese sahip Otomatik Transmisyondan oluşan alternatif güç paketi çözümünü geçtiğimiz Mart ayı içinde kamuoyu ile paylaştı.
Dergimize konuşan Delta Defence Savunma Sanayi Firması Genel Müdürü Serdar ÖZYURT, T-155 FIRTINA K/M Obüsüne uygun 5TDFMA-1 Motorlarının 2o16 yılı sonundan itibaren İstanbul’daki depolarında muhafaza edildiğini ve istenildiği zaman sevk edilmeye hazır durumda olduklarını kaydetti. ÖZYURT konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi, “15 Ocak 2o17 tarihinde MKEK Genel Müdürü Ahmet TAŞKIN ve ekibinin katılımıyla Ankara’da gerçekleştirdiğimiz toplantıda elimizde mevcut olan 5TDFMA-1 Motorlarının yapılacak bir takım revizyon çalışmasıyla T-155 Fırtına K/M Obüsüne uyumlu hale gelebileceğini ve bu sayede FIRTINA Obüslerinin ihracatı konusunda mevcut tüm engellerin ortadan kalkacağını tüm detayları ile kendilerine anlattık. Kurum yetkilileri de bu sayede başta dost ve kardeş ülke Azerbaycan olmak üzere mevcut ve gelecekteki siparişlerin hızlı bir şekilde teslim edilebilecek olmasını duymaktan çok mutlu olduklarını belirttiler.” Geçen süre zarfında MKEK’ndan herhangi bir olumlu, olumsuz yanıt alamadıklarını belirten ÖZYURT, “Devletimiz ve kardeş ülke Azerbaycan için her türlü desteği vermeye hazırız. Bu konuda devletimizden görev bekliyoruz” diye konuştu.

Ukroboronprom Kimdir?
Ukrayna Cumhurbaşkanı’nın kararı üzerine 2o1o yılında kurulan Ukroboronprom işletmesi, Ukrayna’daki silah sanayi kompleksini oluşturan 112 şirketi çatısı altında toplamıştır.

T-155 FIRTINA K/M Obüsü

Hatırlanacağı üzere 2oo4-2o14 arasında TSK için 1’inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı [ABMK]’nda toplamda 281 FIRTINA K/M Obüs üretimi gerçekleştirilmiş olup, 281 Obüsün tamamı Türkiye’de üretilirken iki ülke arasında imzalanan anlaşma uyarınca ilk 6o Obüste kullanılan Silah Sistemi ile bazı ekipman Güney Kore’den tedarik edilmişti. TSK’nin ihtiyacı kapsamında 2o17 yılında T-155 FIRTINA K/M Obüsünün iyileştirilmiş versiyonu olan FIRTINA-2 K/M Obüslerinin seri üretimine başlanılacaktır.
Ülkemizin özgün tasarım ilk kundağı motorlu topçu sistemi olan T-155 FIRTINA K/M Obüs Sistemleri Alman MTU Firması ürünü bir dizel motor ve ABD’nde yerleşik Allison Transmission Firması ürünü otomatik transmisyondan oluşan güç paketi ile donatılmıştır. T-155 FIRTINA K/M Obüs Sistemlerinin ilk ihracat müşterisi 2o1o yılında 36 adetlik bir sipariş veren Azerbaycan olmuş ancak Almanya’nın Azerbaycan ile Ermenistan arasındaki Yukarı Karabağ meselesini bahane ederek güç paketinin ihracatı için gerekli lisansı vermemesi üzerine söz konusu satış gerçekleştirilememişti.


Delta Defence Savunma Sanayi’nin Alternatif Güç Paketi Çözümü

Firma tarafından önerilen alternatif güç paketi; Motor ve Transmisyon, Entegre Lojistik Destek Sistemi, Fikri ve Sınai Haklar ve Lisans Kullanımı ve Yerli Üretim ve Millileştirme başlıklarından oluşmaktadır.

A.Motor ve Transmisyon
T-155 FIRTINA K/M Obüsleri Allison X1100-5 Tam Otomatik Transmisyon ile eşleştirilmiş 1.ooobg kapasiteli MTU-881 KA-500 Dizel Motoru sayesinde yüksek hareket kabiliyetine sahiptir. Toplam ağırlığı 47 ton, azami hızı 66km/s olan T-155 FIRTINA K/M Obüsü 8m çapındaki bir daire içinde nokta dönüşü yapabiliyor ve %6o meyilli rampaya çıkıp, %3o meyilli bir rampadan inebiliyor. Güç ağırlık oranı 21bg/ton olan FIRTINA K/M Obüsü dışarıdan monte edilmiş 12 adet hidro-pnömatik süspansiyon ünitesi ve tekerlerinden oluşan gelişmiş süspansiyon sistemi sayesinde engebeli arazi dahil her türlü arazide rahatça harekat icra edebilmektedir. Motor ve transmisyona yönelik bakım, onarım ve idame kabiliyeti için gerekli alt yapı zaman içinde tesis edilmiş ve insan gücü yetiştirilmiştir.
FIRTINA K/M Obüsleri için önerilen alternatif güç paketi çözümü 5TDFMA-1 Dizel Motoru ve Otomatik Transmisyondan oluşmaktadır. 1.05obg kapasiteli 5TDFMA-1 Dizel Motoru; 5 silindirli, 2 zamanlı, karşı pistonlu (toplamda 1o piston), yatık motor yapısında, turboşarjlı, doğrudan hava soğutma fanlı bir motordur. 5TDFMA-1 Dizel Motorunun başlıca avantajı; +55 °C hava sıcaklığında ve yüksek irtifalarda dahi tam güç kapasitesini kaybetmeden [derating] göreve edebilmesidir. 1,08okg ağırlığındaki5TDFMA-1 Dizel Motoru 581mm genişliğinde, 955mm yüksekliğinde ve 1.413mm uzunluğunda olup yakıt sarfiyatı 165gr/bg saat olarak verilmektedir. Azami devir gücü 2,85orpm verilen motorun azami tork değeri ise 233kg.mt’dir.
Güç paketinde kullanılan motora akuple transmisyon; hidrolik kontrollü mekanik, eşeksenli olarak takviye edilmiş son tahrikli iki dişli kutusu ile 7 ileri ve 1 geri vitese sahiptir. Motor üzerine kurulumu yapılmış olarak üretilmektedir. Dolayısıyla ayrıca motor-transmisyon entegrasyonuna ihtiyaç duyulmamaktadır. Önerilen güç paketinin 45 ton ağırlığında bir zırhlı aracı 65km süratle 5ookm menzile ulaştırabileceği ifade edilmektedir.
Önerilen güç paketinin mevcut güç paketine kıyasla sunmuş olduğu başlıca teknik ve lojistik avantajlar Delta Defence Savunma Sanayi Firması tarafından şu şekilde sıralanmıştır:
•Mevcut MTU-881 KA-500 Dizel Motoruna kıyasla daha düşük devirlerden itibaren sürekli yüksek tork üretebilmesi,
•Hareketli parçalarının daha az olması sayesinde [2 zamanlı] bakım onarım aralıklarının uzun olmaması [BTBF olarak uzun bakım aralığı ve yüksek güvenilirlik imkanı sağlaması],
•Motorun küçük hacimli olması nedeniyle entegre edildiği araçta diğer ihtiyaçlar için ilave hacim yaratması, motorun araç dışına alınmasında basitlik ve zaman tasarrufu sağlaması ve çalışma alanının rahat olmasına imkan tanıması,
•7 ileri ve 1 geri otomatik transmisyona sahip olması nedeniyle çok seri ve sarsıntısız sürat geçişlerine imkan vermesi,
•Gürültü ve ses seviyesinin düşük olması, yeni yapılan geliştirmeler ile egzoz gazlarının emisyonunun düşük olması,
•Üzerinde bulunan starter jeneratör ile 2okW ilave güç üretmesi,
•Yüksek irtifalarda güç kaybı olmadan azami gücün kullanımına devam edilebilmesi,
•Obüsün/Tankın motor bölümüne su girmesine rağmen çalışma devam edebilmesi, elektronik parçalarının az olması [Obüsün/Tankın hava alıklarına ayrıca su damperleri monte edilmektedir],
•Yedek parça ve bakım onarım imkanlarının hiç bir kısıtlamaya tabi olmaması,
•Yedek parçaların yurt içinde üretiminde hiç bir sıkıntı yaşanmayacağı, bu hususta gerekli bilgi, belge ve dokümanlara ulaşmada sadelik ve kolaylık sağlanması,
•Motorun yurt içinde geliştirilmesine yönelik bir kısıtın olmaması,
•Tedarik maliyeti olarak rakiplerine kıyasla çok daha düşük seviyede olması.

B.Entegre Lojistik Destek Sistemi
Bu çerçevede Türk Silahlı Kuvvetleri [TSK]’nin halen uygulamakta olduğu sistem kapsamında;
•Eğitim [Kullanıcı ve her kademe bakım personeli için]
•Dokümantasyon [Kullanıcı ve her kademe bakım personeli için]
•Yedek Parça Desteği
•Malzeme Kodlandırma
•Malzeme Paketleme
•Depolama
ile ilgili tüm hususlar için destek sağlanacağı ifade edilmiştir.

C.Fikri ve Sınai Haklar ve Lisans Kullanımı
Verilen bilgiye göre bu başlıkta belirtilen hakların tasarım sahibi ülke/firma da kalması kaydıyla, söz konusu motor ve transmisyonun üçüncü ülkelere satışında kısıtlama olmayacaktır.

D.Yerli Üretim ve Millileştirme
Delta Defence Savunma Sanayi Firması, talep edildiği taktirde bu model veya diğer model dizel motor ve güç paketlerinin Türkiye’de üretimi için uygun görüş verildiği taktirde, üniversiteler ve ArGe kuruluşları ile birlikte çalışmaya hazır olduklarının altını çizmiştir.

http://monch.com.tr/TR,935/t-155-firtin ... 2800000000

Якщо я правильно зрозумів, в 2010 році турки хотіли продати до Азейбарджану 36 САУ T-155 FIRTINA K/M https://ru.wikipedia.org/wiki/T-155 , які в свою чергу є модифікованою ліцензійною K9 Thunder.
Але німці це зарубили, не надавши дозвіл на експорт своїх силових установок з огляду на Нагорно-Карабахскі непорозуміння (дайошЬ ріднесенький Дойц замість кацапського 3ТД !!!).

Після чого Україна через прокладку Delta Defence запропонувала в якості альтернативи МТО з 5ТДФМА-1 (1050 к.с.) і КСКР з БКП. На кінець 2016 року 5ТДФМА-1 вже були на турецьких складах Delta Defence готові до відправки за запитом і 15 січня 2017 року для керівництва турецької компанії МКЕК була проведення відповідна презентація з запевненням швидкого виконання поточних і майбутніх замовлень, особливо до дружнього і братнього Азейбарджана.

За минулийи період не отримано позитивної або негативної відповіді від керівництва МКЕК.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1430
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 06 січня 2018 23:23

alex999
дайошЬ ріднесенький Дойц замість кацапського 3ТД !!!

БМП, БТРи, КрАЗи, тепер ще ТАТА еталонівська вимальовується, трактори ХТЗ, автобуси, мабуть ще додавати до переліку можна. І де ж той Слободжанський дизель?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3516
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 07 січня 2018 04:59

pustomelyk написав: І де ж той Слободжанський дизель?


А на хєра?

Якщо по "купи-продай" або "по спекулянські" можна заробити на порожньому місці набагато більше!

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=35584

Україна!?

Та нахер вона кому всралась!

Вибачте...
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 07 січня 2018 12:31

alex999 написав:
А на хєра?


а дійсно, "Слободжанський дизель", "Слободжанський дизель" - кому треба контора, яка не те, що мотора зробить, а навіть буклєт про випробовування написати не може???
сім год мак не родив, і голоду не було. Ви пропонуєте їм з держбюджету грошенят відсипать????
хай продадуть 4ДТНА1, хоч би китайцям :) :) на дизельні елетростанції - :)
генії маркетингу, цигани харківські «Слобожанскому дизелю» — государственную поддержку
Заведующий кафедрой экономики предприятия ХНАДУ профессор Илья Дмитриев обосновал экономическую целесообразность внедрения в отечественное производство автомобильных дизелей серии «Слобожанский дизель», подчеркнув, что украинский авторынок стремительно развивается и занимает седьмое место в Европе. Сегмент транспорт­ных средств — потенциальных потребителей разрабатываемых дизелей, имеет на этом рынке значительный вес.
і ще цитата
Подводя итоги обсуждения презентационных материалов проекта «Слобожанский дизель», генеральный конструктор КП «ХКБД» Сергей Алёхин подчеркнул важность государственной поддержки в финансировании предлагаемых мероприятий. Он предложил оформить результаты этой встречи двухсторонним решением главного ведомства (ГК «Укроборонпром») и Харьковской областной государственной администрации о создании рабочей группы специалистов для организации и координации работы с Центральными органами власти (профильными министерствами) с целью получения государственного статуса проекта «Слобожанский дизель».


Україна!?

Та нахер вона кому всралась!

Вибачте...


ну чого Ви так, оно черга з "доїльними апаратами" стоїть ;)
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1430
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 07 січня 2018 17:07

alex999
За існуючих правил гри Слободжанський дизель народитись не здатний. Ні самостійно організувати випуск, ні пролобіювати.
Якщо знайдеться хтось, хто організує випуск потрібної номенклатури і у потрібних кількостях ліцензійних дизелів, треба радіти.
Бо, скоріш за все, не буде ні того, ні іншого і країна залишиться з строкатим зоопарком ніяк не уніфікованих двигунів хто зна звідки і якої якості.

А ще, можливо, вже й пізно за дизелі братись, час запускати електро з усім необхідним.
:?:
 

General Dead
Member
Member
 
Повідомлень: 138
З нами з:
10 січня 2010 17:33
Звідки: Kharkiv UA

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення General Dead » 07 січня 2018 17:32

pustomelyk написав:alex999
дайошЬ ріднесенький Дойц замість кацапського 3ТД !!!

БМП, БТРи, КрАЗи, тепер ще ТАТА еталонівська вимальовується, трактори ХТЗ, автобуси, мабуть ще додавати до переліку можна. І де ж той Слободжанський дизель?
Объемы потребления двигателей в год? Что бы окупить современное производство построенное с нуля нужны большие объемы. Сколько времени на доводку двигателей уйдет или они уже готовы к массовому производству и не имеют детских болезней? А то будет как с таврией, она нафиг никому не нужна, всем подавай нормальные иномарки.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1430
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 07 січня 2018 19:04

General Dead
Міністерство оборони має намір закупити 1 тис. одиниць автомобільної техніки для Збройних сил України (ЗСУ) в 2018 році...
... Мова йде в основному про вантажні автомобілі...
...близько 1200 одиниць автомобільної техніки було відновлено шляхом капітального ремонту...

+ БМП, БТРи і т.п. + ДЕС, + цивільна техніка.
Рахуйте :P
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 07 січня 2018 19:27

pustomelyk написав:Рахуйте :P

що рахувать? номенклатуру? чи загальну кількість?
здесь водки нет
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1430
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 07 січня 2018 23:00

congo
Що схочете, те й рахуйте.
Чи хтось сподівається отримати на форумі готове техніко-економічне обгрунтування?
:o
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 07 січня 2018 23:20

pustomelyk написав:congo
Що схочете, те й рахуйте.
Чи хтось сподівається отримати на форумі готове техніко-економічне обгрунтування?
:o

ну мені було б приємно, як би більше не було "виття на болоті" типу "слободжанськийлізєль" "атєчєствєньійвіробнік" :) :) :)
здесь водки нет
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей