Cилові установки і трансмісії

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 29 серпня 2017 10:52

pustomelyk написав: вартістю ліцензії на них, необхідним обладнанням для для випуску, порівнянням собівартості з 3ТД і т.ін.


Яка ліцензія? Вони навіть про "високоінтелектуальне" викруткове складання (імені петі-МАЗа) чути не хочуть.
Тільки придбання кінцевого продукту.

pustomelyk написав: Ви цих данних також не маєте, але трактуєте їх відсутність однозначно проти Дойца.


Ви вважаєте що виводити гроші за кордон в обмін на запчастини і ПММ це економічно вигідніше Україні замість завантаження власних виробників і розробників?
Щодо багатопаливності - подивився інструкцію до дойца


pustomelyk написав: 3ТД - досить специфічний двигун, що не сприяє його широкому використанню.


Я веду розмову про уніфікований ряд двигунів 3ТД-5ТД-6ТД для БТР, БМП, танків, САУ.
І 4ДТН-6ДТН і в перспективі 8ДТН для автомобільної техніки і народного господарства.

pustomelyk написав: Варто зрозуміти де ми знаходимось.


Варто зрозуміти що вигідніше Україні, а не лобістам забугрового, які зацікавленні в знищенні українських конкурентів.




І ще.

Я не розумію, яка дебільна шизофренія в макітрах петіних посіпак.

Шайка клептоманів під назвою "Укрспецекспорт" везе в Таіланд на жовтневу виставку ЗТД.

Зображення

Як вони будуть спілкуватись з потенційними клієнтами?

- Дратуті! Купітє 3ТД!
- А це хороший двигун?
- Дуже хороший!
- А чому ви самі його не ставите свою техніку, а купуєте дойц?
- Тому що він дуже поганий, до того ж зроблений недоумкуватими хохлами-малоросами з Харкова, які взагалі нічого не можуть і не вміють. А дойц - придумали розумні білі люди з Германії. Тому він дуже хороший і вигідний для України.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1282
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 29 серпня 2017 21:34

alex999
Яка ліцензія? Вони навіть про "високоінтелектуальне" викруткове складання (імені петі-МАЗа) чути не хочуть.
Тільки придбання кінцевого продукту.

То про що тоді мова?
Двигуни повинні вироблятися у нас.
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14885
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 29 серпня 2017 22:48

alex999 написав:Ви вважаєте що виводити гроші за кордон в обмін на запчастини і ПММ це економічно вигідніше Україні замість завантаження власних виробників і розробників?

ой, не гарячкуйте так :)
Ви звісно праві, в теорії... а на практиці - хай ідуть вони в жопу "вітчизняні виробники" стрункими рядами. і з піснею
Двигуни повинні вироблятися у нас.


а за чий рахунок банкет плануєте? яка СЕРІЯ, на якій кількості двигунів буде досягнено рівень беззбитковості?
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 29 серпня 2017 23:09

Заплатити власному державному підприємству (і українській кооперації) 75 тис.дол. з нинішньою серією за одиницю це збитково, а вивезти в Германію 100 тис.дол. за одиницю це беззбитково?

Щодо збільшення серії, то це, вибачте, в Київ. Що важливіше країні, яка четвертий рік воює з окупантами - технічне переозброєння підприємств і витрати на НІОКР чи, наприклад, комфорт для барбулиної дупи https://dozorro.org/tender/UA-2017-07-2 ... -b/#tender. Це якщо не заглиблюватись в інші, беззаперчено дуже важливі державні витрати за нинішніх умов.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14885
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 29 серпня 2017 23:37

alex999 написав:Заплатити власному державному підприємству (і українській кооперації) 75 тис.дол. з нинішньою серією за одиницю це збитково, а вивезти в Германію 100 тис.дол. за одиницю це беззбитково?

я не розумію що Ви з чим порівнюєте
Щодо збільшення серії, то це, вибачте, в Київ. Що важливіше країні, яка четвертий рік воює з окупантами - технічне переозброєння підприємств і витрати на НІОКР чи, наприклад, комфорт для барбулиної дупи https://dozorro.org/tender/UA-2017-07-2 ... -b/#tender. Це якщо не заглиблюватись в інші, беззаперчено дуже важливі державні витрати за нинішніх умов.

країні, яка четвертий рік воює з окупантами, важливіше якісна надійна техніка.

знаєте що стало з українським автопромом, який "підтимують" :) ? мабуть знаєте
"витрати на НІОКР"

4 роки тому :19 грудня 2013
http://www.unn.com.ua/uk/news/1286006-u ... va-dizeliv
Підприємством розроблена конструкторська документація першого автомобільного дизеля 4ДТНА1 потужністю 100 к.с. Дослідні зразки дизеля 4ДТНА1 вже пройшли випробування.
Впровадження інвестиційного проекту може забезпечити довгострокове завантаження вітчизняного двигунобудівного комплексу виробництвом наукомісткої, високотехнологічної та конкурентоспроможної продукції, на яку буде стійкий ринковий попит.

є "стійкий ринковий попит" ? не має.
здесь водки нет
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 18
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення Josiah » 30 серпня 2017 01:49

Чого ви сперечаєтесь, якщо ані "ліцензійного виробництва", ані "власного виробництва", ані навіть "закупівель якісної надійної іноземної техніки" при нинішньому уряді (а також, можна бути певними, і при кількох наступних) не буде, війна там чи ні? Бо це все потребуватиме стабільного фінансування, часу та наполегливої праці, а до того ж політик-ініціатор буде нести за успіх чи невдачу цього процесу відповідальність, принайми політичну.
Значно легше і вигідніше нічого не робити, купувати потроху тут 50 звичних знайомих ЯМЗ, там 20 нових красивих дойців для показухи, а стабільне фінансування вкладати в "стіну Яценюка" чи "Роттердам+" - тобто проекти, "віддача" з яких буде конкретною, зрозумілою і швидкою.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 30 серпня 2017 08:46

congo написав: я не розумію що Ви з чим порівнюєте


Я порівнюю ЗТД-3А з DEUTZ BF6M1015CP

congo написав: країні, яка четвертий рік воює з окупантами, важливіше якісна надійна техніка.


У ЗТД-3А проблеми з якістю і надійністю? А МОУ про це знає? А МОУ спромоглось сформулювати свої претензії до УОПа? А УОП хоч якось рипнувся в цьому напрямку? Чи набагато зручніше розсовувати по карманах лобістські і комісійні грошенята від "купи-продай"? І хто на всі ці посади розпихує своїх "смотрящих"? Невже чивокуня-молодший? Тоді до чого тут претензії до 3ТД?

І ще

Водночас, виробництво двигунів ЗТД-ЗА забезпечує економічну незалежність держави, створює робочі місця і сприяє розвитку наукоємної галузі промисловості. Отже, застосування двигуна ЗТД-ЗА технічно і економічно вигідніше, ніж застосування імпортного двигуна в бронетехніці України.
http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/doccatalog/d ... ?id=132087

congo написав: знаєте що стало з українським автопромом, який "підтимують" :) ? мабуть знаєте


Це ви про підтримку КрАЗа шляхом масових закупівель МАЗів? Чи Ви під "українськім автопромом" маєте на увазі автомобільного аналога "суднобудівновного новінського" - васадзе?

congo написав: є "стійкий ринковий попит" ?


Є в мене переконання (навіть не знаю звідки воно взялось) що "стійкий ринковий попит" знаходиться в тому ж кабінеті, в якому розписують МАЗи для тендерів (в тому числі і для МОУ).
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14885
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення congo » 30 серпня 2017 09:47

alex999 дякую,
ЗТД-3А vs DEUTZ BF6M1015CP - я не бачив результатів порівняльних випробувань - на перший погляд - ЗТД-3А немає ніяких особливих переваг перед DEUTZ BF6M1015CP, от парі знайомих, бетеери з "дойцами і алісонами" подобаються більше.

Водночас, виробництво двигунів ЗТД-ЗА забезпечує економічну незалежність держави, створює робочі місця і сприяє розвитку наукоємної галузі промисловості. Отже, застосування двигуна ЗТД-ЗА технічно і економічно вигідніше, ніж застосування імпортного двигуна в бронетехніці України.
http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/doccatalog/d ... ?id=132087

цирк, колгоспи і разгоспи теж таки творили "економічну незалежність держави, створює робочі місця і сприяє ...." от тільки сільське господарство - почало розвиватись - коли колгоспам і радгоспам перестали давати "гроші на розвиток"

вибачте, ввечері продовжу. зараз відволікають :(
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 30 серпня 2017 11:01

2.1. Опис підприємства технічного забезпечення - КП "Харківське конструкторське бюро з двигунобудування"

Історія ХКБД бере свій початок у травні 1931 року, коли в дизельному відділі Харківського паровозобудівного заводу (сьогодні Державне підприємство "Завод імені В.О. Малишева") була організована конструкторська група винятково під задачу розробки швидкохідного транспортного дизеля. Цей момент став початком перепрофілювання на деякий час всього дизельного відділу, а з ним і ХПЗ ім. Комінтерну на виробництво перших у світі швидкохідних танкових дизелів серії В-2. Наступні етапи 80-літнього шляху від конструкторської групи до юридично самостійної організації Казенне підприємство "Харківське конструкторське бюро з двигунобудування" показані на рис. 2.7.

Зображення

При цьому з 1955 року ХКБД (у той час КБ по танковому двигунобудуванню - відділ 60Б) займається розробкою швидкохідних двотактних танкових дизелів серії ТД, і з 1964 року напрямок швидкохідного спеціального дизелебудування беззмінно входить у структури оборонної промисловості.

У 1986 році Мінавтосільгоспмашу СРСР було видане урядове завдання на розробку сімейства уніфікованих високообертових малолітражних дизелів (ВМД). У цей час у передових країнах Західної Європи почалося освоєння вже в серійному виробництві ВМД різного призначення, у тому числі й автомобільних. З огляду на те, що досвід створення швидкохідних дизелів був накопичений тільки в ХКБД, обґрунтованим виглядає звернення Мінавтосільгоспмашу до Міноборонпрому (лист від 24.01.1990 року №1-81/512) із пропозицією спільного проведення робіт з розробки та освоєння серійного виробництва ВМД. З цього моменту і відбувається часткове повернення КБ до чотиритактного, зокрема малолітражного, дизелебудування, де ХКБД, разом з Харківською школою дизелебудування і інститутами Національної академії наук України, проходить тернистий шлях від розробки сімейства малолітражних дизелів серій ДТ та ДТА для агропромислового комплексу (АПК) України до постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2006 року № 798 про затвердження Державної програми розвитку виробництва вітчизняних малолітражних дизелів для АПК на 2006 2010 р.р.

Сьогодні ХКБД - потужний інженерний комплекс, що включає в себе конструкторське і технологічне бюро, дослідницький центр і виробничу базу.

Конструкторський центр на основі накопиченого досвіду та аналізу тенденцій розвитку світового двигунобудування виконує розробку сучасних дизелів і їхньої елементної бази, у тому числі паливної апаратури, лопаткових машин, поршнів, колінчастих валів та інших вузлів і деталей.

Розробки виконуються в сімох спеціалізованих відділах, що мають близько п'ятдесяти конструкторів, які оснащені сучасними автоматизованими засобами для проектування, друку і розмноження конструкторської документації. В обов'язки конструкторського центру входить і подальший супровід розроблених двигунів у серійному виробництві.

Накопичений досвід і знання дозволяють конструкторському центрові створювати дво- і чотиритактні дизельні двигуни різного призначення з високим рівнем форсування. Освоєна на цей час у двотактному циклі величина літрової потужності складає 75 к.с./л.

В останнє десятиліття вже закінчені розробки чотиритактних дизелів для АПК 2ДТАВ, 2ДТАЕ, 3ДТА та 4ДТА (рис. 2.10) дозволили затвердити новий науковий напрямок по створенню високообертових малолітражних дизелів.

Зображення

Велику роль в освоєнні цього нового напрямку дизелебудування України грають наявність у ХКБД дослідницького центра і виробничої бази. Остання розташована на 11100 м2 і складається з:

- двох механічних ділянок з парком металорізального устаткування в 243 од., серед якого більшість універсальних верстатів (рис. 2.11) і 7 верстатів із ЧПУ (рис. 2.12);

Зображення

Зображення

- складальної ділянки, до складу якої входить ділянка зборки малолітражних дизелів (рис. 2.13);

Зображення

- термогальванічної ділянки, де виконуються загартування, відпустка, цементація, цианірування, азотування, у тому числі іонне;
- зварювальної ділянки;
- ділянки електрохімічної і електрофізичної обробок деталей і вузлів, специфіка яких не дозволяє обробляти їх іншими методами (висока твердість, складний доступ до місць обробки).

Виробнича база має у своєму розпорядженні штат понад 70-ти висококваліфікованих робітників різних спеціальностей. Поряд із сучасним устаткуванням це дозволяє виготовляти найскладніші деталі, забезпечуючи 1-й і 2-й класи точності, що є запорукою їх високої працездатності і довговічності.

Дослідницький центр КП ХКБД містить у собі: відділи динаміки і міцності, дослідження й організації робочого процесу, лабораторії паливної апаратури, систем регулювання, агрегатів і систем двигуна, випробувальну станцію і хіммотологічний підрозділ. До складу останнього входять лабораторії: досліджень фізико-хімічних властивостей паливо-мастильних матеріалів (ПММ) і спецрідин, випробувань ПММ на двигунах, димності і токсичності двигунів, досліджень металів і сплавів, спектрального аналізу матеріалів.

Випробувальна станція має чотири стенди для дослідницьких і приймально-здавальних випробувань малолітражних дизелів серії ДТА в тому числі й автомобільних (рис. 2.14). Лабораторія паливної апаратури КП ХКБД (рис. 2.15) разом з його виробничою базою і корпусом "420" ДП "Завод ім. В.О. Малишева" вперше у світі освоїла дрібносерійне виготовлення паливної апаратури спеціального дизеля з форсунками закритого типу, що мають розпилювач з голкою діаметром 3,5 мм. Слід зазначити, що навіть кращі світові зразки (Bosch, Siemens, Delphi) форсунок паливної апаратури малолітражних дизелів оснащуються розпилювачами з голкою більшого діаметра (мінімум 4 мм), що менш сприятливо для організації ефективного робочого процесу в циліндрі дизеля.

Зображення

Зображення

2.2. Опис підприємства виробника - ДП "Завод імені В.О. Малишева"

Найбільш підготовленим для організації серійного виробництва вітчизняного автомобільного дизеля серії ДТА є ДП "Завод імені В.О. Малишева", який у 2011 році перетнув сторічну межу власного дизелебудування. При цьому 80 років цей завод нерозривно пов'язаний з КП ХКБД історією створення, освоєння в виробництві та серійного випуску високообертових танкових дизелів серій В 2 та ТД.

Сьогодні ДП "Завод імені В.О. Малишева" ще має значний виробничий та науково-технічний потенціал. Цей потенціал є комплексним.

Він включає такі переділи:
- заготівельний (ливарний кущ для всіх видів матеріалів, кувальний, холодно-штамповий, порізний);
- механообробний;
- термічний;
- нанесення покриттів (металічних, неметалічних і комбінованих);
- складальний;
- вирпробувально-здавальний.

У наявності всі структурні підрозділи, які забезпечують виконання постачальних, збутових, сервісних та інших функцій. Існують конструкторські та технологічні служби, здатні забезпечити розробку технологічних процесів за кресленнями КП ХКБД та спроектувати технологічне обладнання і нестандартне устаткування.

Металургійне виробництво, яке об'єднує увесь заготівельний переділ, є єдиним для всіх виробництв ДП "Завод імені В.О. Малишева". В свою чергу воно представлено трьома потужними ливарними цехами (530, 550 і 580) для виготовлення кольорового, стального та чавунного литва і кувально-штампувальним цехом (510).

Механообробний та інші переділи для потенційної реалізації замкнутого виробничого циклу автомобільних малолітражних дизелів знаходяться у складі виробництва моторобудівної філії ДП "Завод імені В.О. Малишева" "Агрегатний завод". Це виробництво є самим молодим на заводі і створено на окремій (заовражній) площадці після закінчення будівництва корпусів 300С (рис. 2.16) у 1964 1967 роках та 300Н (рис. 2.17) у 1983 1986 роках.

Зображення

Виходячи з останніх планів Міноборонпрому СРСР, чиє замовлення реалізовано ДСПІ "СОЮЗТРАНСМАШПРОЕКТ" у виді документу "Проектні пропозиції з організації виробництва малогабаритного дизеля" (м. Ленінград, 1991 р., арх. № 207038), саме у корпусі 300Н (рис. 2.17) було запропоновано розміщення механообробного виробництва деталей та вузлів малолітражних дизелів серії ДТ, яка передувала розробці сучасних серій ДТА і ДТНА.

Зображення

Існуюча на цей час організація виробництва дизельних двигунів передбачає корпусну систему керування, при якій допоміжні служби, а саме інструментальний та ремонтно-механічний цехи, термічна, гальванічна, зварювальна ділянки обслуговують усі основні виробництва, які розташовані майже на 120 000 м2 площини при активному сьогоденному завантаженні не більше її третини.

До допоміжних служб також відносяться і ділянки заливки вкладишів свинцевистою бронзою та виготовлення пружин, цехи порізки металу і обдирання заготівок.

Роботу цих служб можна продемонструвати на прикладі цехів 374 та 359, які розташовані у корпусі 300С. Так устаткування інструментального цеху (рис. 2.18) дозволяє виготовляти різальний інструмент будь-якої складності від свердел та фрез до протяжок і модульних, черв'ячних фрез і довб’яків.

Зображення

Устаткування термічної ділянки цеху 359 (рис. 2.19) дозволяє якісно термообробляти кольорові сплави, конструкційні, високолеговані і інструментальні сталі, а також виконувати хіміко-термічні обробки сталей для забезпечення необхідних механічних властивостей деталей.

Зображення

При проектуванні та будівництві корпусів моторобудівного виробництва вже закладено можливість організації не тільки дрібно- але і великосерійного виробництва. Виходячи з того, що при розробці автомобільних модифікацій дизелів серії ДТНА застосовується конструкторська школа високообертового двигунобудування того ж самого КП ХКБД, можна стверджувати, що принципової різниці в організації механообробного переділу виробництва бути не повинно, а основою формування поточних ліній з виготовлення провідних деталей малолітражного автомобільного дизеля повинно бути придбання відсутнього сучасного технологічного обладнання. Саме це завдання з технічного дооснащення існуючого виробництва є основним в заходах, які планується здійснити за рахунок інноваційних та інвестиційних ресурсів.

Досвід проектування та виготовлення технологічної оснастки для існуючого універсального та нового обладнання, вибудови поточних ліній і освоєння виробництва вже декількох моделей високообертових дизелів спеціального призначення дають надійний фундамент для мінімізації ризику реалізації даного інвестроекту на виробничих площах спеціального моторобудівного виробництва. При цьому існуючі можливості реструктуризації виробничих потужностей ДП "Завод імені В.О. Малишева" передує майже десятикратне зменшення потреби у дизелях спеціального призначення та обумовлена часом нагальна необхідність переоснащення вже існуючого виробництва у зв'язку з переходом на нові способи інтегрованого проектування та виробництва деталей сучасних дизелів з використанням CAD/CAE/CAM/CALS-технологій. Здатність цього підприємства і сьогодні впроваджувати у виробництво нові дизельні двигуни продемонструємо на прикладі освоєння у 2010 2011 роках дрібносерійного виробництва двотактного високообертового спеціального дизеля 3ТД 3А (рис. 2.19) для броньованої машини БТР 4Е (рис. 2.20).

Зображення

Механообробний переділ провідних деталей розташовано на семи механічних ділянках "Філії ДП "Завод імені В.О.Малишева" "Агрегатний завод" " у цехах 351, 352 та 420 корпусів 300Н, 300С і 420 відповідно.

Ділянка блоків цеху 351 має устаткування типу "високоточний обробний центр" (рис. 2.21), яке забезпечує високу якість оброблюваних блоків і скорочує втрати робочого часу на переналагодження.

Зображення

Ділянка колінчастих валів цеху 351 (рис. 2.22) обладнана високопродуктивними спеціальними і агрегатними верстатами, устаткуванням типу "обробний центр із ЧПУ" та іншими верстатами. Вагому частку обладнання для обробки колінчастих валів складають шліфувальні верстати для шліфування шатунних і корінних шийок.

Ділянка шатунів цеху 351 (рис. 2.24) обладнана високопродуктивними агрегатними та спеціальними фрезерно-розточувальними і алмазно-розточувальними верстатами.

Зображення

Ділянка гільз циліндрів (рис. 2.25) обладнана високопродуктивними верстатами з ЧПУ, агрегатними, хонінгувальними і іншими спеціальними верстатами.

Зображення

У корпусі 420 (рис. 2.26) організовано цех 420 з виготовлення паливної апаратури. Цех має сучасне устаткування - від високопродуктивного універсального до спеціального з ЧПУ для виготовлення паливно-регулюючої апаратури з напівзакритими і закритими форсунками з діаметром голок від 8 до 3,5 мм.

Зображення

Візитною карткою цеху 420 є ділянка прецизійної обробки деталей паливної апаратури. Нове високоточне імпортне обладнання для шліфування розпилювача з діаметром голки 3,5 мм придбане наприкінці 2010 року.

У цеху 357 корпусу 300С розташовані складальна ділянка загальною площею 7765 м2 та випробувальна станція. Складальний замкнутий конвеєр (рис. 2.29) сателітного типу має модульні палети індивідуально під зборку кожного двигуна, що забезпечує високу продуктивність і зменшує термін зборки кожної одиниці продукції в серійному виробництві.

Зображення

Індивідуальне місце складальника (рис. 2.30) має зручний круговий доступ до встановленого на стапелі об'єкту, що складається. Воно обладнано столами для комплектування, а також підйомно-транспортними устаткуванням.

Випробувальна станція (рис. 2.31, 2.32) цеху 357 має 13 боксів загальною площею 3375 м2 для розташування стендів випробування дизельних двигунів, з яких на сьогодні задіяні ледь більше третини.

Зображення

Бокси обладнані всіма необхідними системами, які здатні забезпечити приймально-здавальні випробування двигунів внутрішнього згоряння. Важливим фактом є наявність у всіх боксах комунікацій, що забезпечують працездатність стендового устаткування, а саме: електрозабезпечення, подача та злив технічної води, підвід стиснутого повітря, відтік випускних газів, наявність підйомних кран-балок.

http://www.studfiles.ru/preview/5352882/page:1/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

General Dead
Member
Member
 
Повідомлень: 133
З нами з:
10 січня 2010 17:33
Звідки: Kharkiv UA

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення General Dead » 31 серпня 2017 11:46

ЧПУ станки еще советские, хоть ЗиМ и проводит их модернизацию, все равно нужно закупать современные многоосевые, которые не только имеют большую скорость и точность обработки, но и обработку с 5 сторон за один установ.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2017 17:37

В настоящее время в серийном производстве ГП "Завод имени В.А.Малишева" изготавливаются танковые двигатели 5ТДФМ мощностью 850 л.с. для танков БМ "Булат", 5ТДФМА-1 мощностью 1050 л.с. для танков Т-72UA-1, 6ТД-2Е мощностью 1200 л.с. для танков БМ "Оплот". Удельная мощность этих изделий составляет 75 л.с./л. Предел форсирования по мощности данного типоразмера, который подтвержден экспериментально на одноцилиндровой установке, составляет 135 л.с./л. На развернутом двигателе экспериментально достигнута удельная мощность 100 л.с./л. То есть используется не более 75% от потенциальной возможности типоразмера ДН12/2х12. Имеются значительные резервы. Рабочий объем одного цилиндра составляет 2,71 л. Исходя из этого, создание шестицилиндрового двигателя 6ТД-3 рабочим объемом 16,3 л и мощностью 1500 л.с., пятицилиндрового двигателя 5ТД-3 рабочим объемом 13,6 л и мощностью 1250 л.с. является реальной задачей. Технические решения, которые заложены в конструкцию этих дизелей, прошли экспериментальную проверку на опытных образцах.

По своим габаритным размерам двигатель 6ТД-3 практически не отличается от серийного двигателя 6ТД-2Е, который применяется в танке БМ "Оплот". На базе этого двигателя можно создать моторно-силовую установку для дальнейшего усовершенствования танков БМ "Оплот" и танков зарубежного производства. Объем МТО с этим двигателем не будет превышать 3,5 м3, что обеспечит рекордный удельный объем на уровне 430 л.с./м3.

В качестве вспомогательной силовой установки на танках БМ "Оплот", Т-72UA-1, зарубежного танка "Аль-Халид" используется разработанный ГП "ХКБД" энергоагрегат ЭА-10. Данный агрегат имеет мощность 10 кВт, обеспечивает электроснабжение танка в стояночном режиме, осуществляет в случае необходимости пуск основного танкового двигателя. Это позволяет сохранить моторесурс основного двигателя, обеспечить при работе танка в стояночном режиме экономию топлива в 6 раз, масла – в 20 раз, кроме того, улучшаются маскировочные характеристики, живучесть.

В настоящее время идет жесткая конкуренция между различными типами двигателей: двухтактными, четырехтактными и газотурбинными. Победу в этом длительном споре, в конечном итоге, одержит тот разработчик, который докажет преимущества и надежную работу двигателей высокой мощности, прежде всего, в экстремальных условиях эксплуатации, при высоких температурах окружающей среды, ограниченных объемах моторно-трансмиссионных отделений. На основании вышеизложенного можно сделать вывод, что выбор в 50-х годах прошлого столетия комбинированного турбопоршневого двухтактного дизеля с противоположно движущимися поршнями как перспективного двигателя для применения в танке полностью себя оправдала. Это направление будет развиваться.

Сергей Алехин
Генеральный конструктор ГП "ХКБД", 2014 г.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2017 19:40

Ви, до речі, в курсі що 3ТД - це російський двигун, і г-н романов дуже гордий тим, що замінив його на еуропейський дойц?

8 хв. 50 сек.



Молодець! Забрав прибутки у клятих агресорів-московитів і віддав братнім еуропейцям.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 18
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення Josiah » 11 вересня 2017 19:51

А 6ТД-3 це той, ліцензію на який укроборонпром хоче туркам продати?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2017 22:34

Josiah написав:А 6ТД-3 це той, ліцензію на який укроборонпром хоче туркам продати?


хлань каже таке
Недавно, например, мы отрядили в Турцию специальную делегацию, главного металлурга и руководителя лаборатории, для изучения возможностей металлургии турецких предприятий с тем, чтобы наши зимние температуры не влияли на снижение темпов производства двигателей. :crazy:

https://republic.com.ua/article/zavod-i ... syats.html

Є в мене таке відчуття, що скоро ми будемо купувати двигуни ХКБД у Турції, за тією ж схемою що і двигуни Івченко і Мотор Січ (через деякий час) - у Китаї.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2761
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 02 жовтня 2017 18:09

Розробка та впровадження автоматичної трансмісії легкоброньованих колісних військових машин для підвищення параметрів рухливості

Робота виконана відповідно до «Програми інноваційного розвитку КП ХКБМ ім. О.О.Морозова», «Державною програмою розвитку озброєння та військової техніки до 2015р.» і в рамках виконання дослідно-конструкторської роботи БТР-4, шифр «Ладья» у рамках виконання договору №247/2/072 з Міністерством оборони України.


Метою даної роботи є розробка сучасної гідромеханічної трансмісії оснащеною системою автоматичного керування для ЛКВМ українського виробництва. Досягнення поставленої мети дослідження зажадало систематизованого підходу до аналізу та розробки вузлів і агрегатів автоматичної трансмісії, що включає рішення наступних науково-технічних завдань:
- проведення всебічного аналізу світового досвіду щодо створення легкоброньованої техніки, номенклатури існуючих енергетичних установок, конструкцій трансмісій і їхніх систем автоматизованого керування;
- проектування гідромеханічної трансмісії з урахуванням уніфікації її конструкції для встановлення на різні легкоброньовані колісні машини та можливості установки двигуна конкретної марки на вимогу замовника;
- розробка механічної частини гідромеханічної трансмісії відповідно до вимог високої надійності, легкості автоматизації процесу керування, ремонтопридатності, а також з урахуванням досвіду КП ХКБМ у розробці механічних трансмісій для колісних і гусеничних машин;
- розробка алгоритмів і електронного автомата системи автоматичного керування коробкою зміни передач і гідротрансформатором гідромеханічної трансмісії;
- розробка універсальної математичної моделі робочого процесу гідротрансформатору (ГТР), яка дозволяє з достатньою точністю проводити розрахунок гідродинамічних параметрів та зовнішніх характеристик ГТР;
- розробка комплексної математичної моделі шасі колісної машини й системи автоматичного керування коробкою передач;
- проведення широкого спектру чисельних експериментів з метою визначення характеристик рухливості машини з розробленою автоматичною трансмісією і якості роботи алгоритмів системи керування;
- проведення комплексу стендових і ходових випробувань зразка легкоброньованої колісної військової машини розробки КП ХКБМ;
- визначення економічного ефекту від впровадження розробленої гідромеханічної трансмісії із системою автоматичного керування на вітчизняній легкоброньованій техніці.


Зображення

Основні наукові та практичні результати роботи та висновки, які випливають із них, полягають у наступному:

1. Аналіз світового досвіду по створенню легкоброньованої техніки, номенклатури існуючих енергетичних установок, конструкцій трансмісій і їхніх систем автоматизованого керування показав, що найбільшою ефективністю, надійністю й економічністю володіють колісні машини, оснащені дизельним двигуном, гідромеханічною трансмісією з системою автоматичного керування коробкою зміни передач.

2. Спроектовано уніфіковану гідромеханічну трансмісію, що дозволяє встановлювати її на різні колісні машини масою до 25т і може успішно застосовуватися із двигунами різних марок на вимогу замовника. Розроблена гідромеханічна трансмісія забезпечує виконання вимог високої надійності, легкості автоматизації процесу керування, ремонтопридатності, що дозволило впровадити її до складу військової машини.

3. Розроблено алгоритми та електронний автомат системи автоматичного керування коробкою зміни передач гідромеханічної трансмісії, які забезпечують надійну й ефективну роботу силової передачі. Оснащення системи автоматичного керування електромеханічною дублюючою системою дозволило забезпечити рухливість військової машини в екстремальних умовах сучасного бою під впливом потужних електромагнітних перешкод.

4. Розроблено комплексну математичну модель шасі колісної машини та системи автоматичного керування коробкою зміни передач, що дозволяє вирішувати завдання аналізу кінематики та динаміки руху елементів трансмісії, а також аналізу рухливості колісної машини. Дана математична модель відрізняється від існуючою повнотою обліку структурних ланок і докладністю описаних процесів.

5. Проведено комплекс чисельних експериментів, завдяки чому визначені характеристики рухливості машини з розробленою автоматичною трансмісією й оцінена якість роботи алгоритмів системи керування ще до виробництва реального дослідного зразка. Результати математичного моделювання були підтверджені в ході стендових і ходових випробувань зразка ЛКВМ розробки КП ХКБМ.

6. Порівняльний аналіз характеристик рухливості провідних світових зразків легкоброньованої техніки з розробленої колісної військової машини показав її перевагу по ряду показників, таких як питома потужність, час розгону до швидкості 50 км/г і максимальна швидкість руху.

7. Дослідження економічної ефективності від впровадження розробленої гідромеханічної трансмісії із системою автоматичного керування показало, що забезпечується економія 113,4 тис. грн. на один БТР при 100000 км пробігу, та збільшується надходження до бюджетів всіх рівнів та цільових фондів на 3519,9 тис.грн. за рік. Необхідно відзначити, що при розробці моторно-трансмісійної установки зразка ЛКВМ використалися вузли й агрегати лише вітчизняного виробництва.


http://www.kdpu-nt.gov.ua/sites/default ... ats/65.doc
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Поперед.Далі

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість