Cилові установки і трансмісії

Модератори: Global Moderators, News

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 367
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення prince92 » 03 жовтня 2017 08:40

Можливо на перепиляному БТР-4МВ стоїть саме ця коробка.
А як проявила себе перша ХКБМівська АКПП на БТР-4?
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1282
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення pustomelyk » 07 жовтня 2017 13:11

alex999
До нашої суперечки:
“Головною проблемою при цьому буде питання – де брати двигуни для легкої бронетехніки… Дизельні двигуни для самохідних гаубиць і БТР завжди виробляли в Росії на Ярославському або Челябінському моторних заводах. Зокрема і двигуни, які масово встановлювали на автомобілі сімейства КРАЗ”

https://milnavigator.tv/htz-planuye-vyp ... 2018-roku/
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 912
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення stailker » 11 жовтня 2017 13:48

Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2760
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Cилові установки і трансмісії

Повідомлення alex999 » 20 листопада 2017 20:59

Авраменко А. М., к.т.н., с.н.с.
Інститут проблем машинобудування ім. А.М Підзорного НАН України

ВОДНЕВА ТЕХНОЛОГІЯ ПОЛІПШЕННЯ ХОЛОДНОГО ПУСКУ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ НАЗЕМНИХ ТРАНСПОРТНИХ МАШИН

При експлуатації дизельних двигунів в умовах низьких температур виникає декілька проблем, однією з яких є проблема холодного пуску двигуна, особливо це стосується дизельних двигунів, які встановлені на техніку спеціального призначення.

Вирішення проблеми холодного пуску дозволить значно підвищити тактичні характеристики техніки спеціального призначення та є перспективним напрямом наукових досліджень.

Генерація на борту та використання водню, як мікродомішки до штатного палива для ДВЗ, особливо при запуску двигуна має ряд переваг. В першу чергу це стосується активації процесів згоряння у циліндрі двигуна та, відповідно, збільшення повноти згоряння палива, що в свою чергу дозволяє знизити рівень масових викидів твердих часточок та незгорівших вуглеводнів з відпрацьованими газами ДВЗ. По друге такий підхід дозволить знизити рівень нагароутворення у камері згоряння, особливо на продувочних вікнах гільз циліндрів двотактних двигунів та збільшити ресурс двигуна.

Розробка оригінальної конструкції та алгоритму керування бортовим малогабаритним електролізером системи збагачення свіжого заряду воднем та киснем, та виконання розрахунково-теоретичних дослідження робочих процесів дизельного двигуна з додаванням мікродомішок водню до дизельного палива та оцінка рівня теплонапруженого стану поршня дозволить обґрунтовано обрати конструктивні та режимні параметри вузлів та інтегрувати систему у моторно-трансмісійне відділення техніки спеціального призначення.

Основним завданням подальшого дослідження є вивчення існуючих методик розрахунку нагріву стволів, відпрацювання пропозицій по поліпшенню методики розрахунку та надання рекомендацій по веденню раціонального режиму стрільби під час експлуатації зброї.

http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... /tezu5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей