Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Vold
Member
Member
 
Повідомлень: 1374
З нами з:
11 серпня 2008 13:35
Звідки: Київ

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Vold » 06 грудня 2011 22:43

так, вони зараз КШМ-ки "Свитязь" збирають разом з Телекартом, минулого року 6АК кілька отримав
 

General Dead
Member
Member
 
Повідомлень: 138
З нами з:
10 січня 2010 17:33
Звідки: Kharkiv UA

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення General Dead » 06 грудня 2011 23:33

Vold написав:так, вони зараз КШМ-ки "Свитязь" збирають разом з Телекартом, минулого року 6АК кілька отримав
З нуля чи переобладнують радянські КШМ?
 

Аватар користувача
Vold
Member
Member
 
Повідомлень: 1374
З нами з:
11 серпня 2008 13:35
Звідки: Київ

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Vold » 07 грудня 2011 14:05

З нуля звичайно, радянських таких не було у військах, це вочевидь розробка по мотивам БТР-8Ок. Мабуть корпуси БТР-70 переробляють
 

General Dead
Member
Member
 
Повідомлень: 138
З нами з:
10 січня 2010 17:33
Звідки: Kharkiv UA

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення General Dead » 07 грудня 2011 17:25

Vold написав:Мабуть корпуси БТР-70 переробляють
Я це й мав на увазі, саме корпус.
 

Marichello
Member
Member
 
Повідомлень: 422
З нами з:
12 грудня 2008 11:22
Звідки: Украина

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Marichello » 23 лютого 2012 15:31

Уроки виживання від миколаївських ремонтників
Державне підприємство «Миколаївський ремонтно-механічний завод» добре відоме не лише в Україні, а й далеко за її межами. Насамперед тим, що є одним з небагатьох підприємств вітчизняного оборонно-промислового комплексу, яке спеціалізується на капітальному ремонті та модернізації колісних бронетранспортерів усіх типів. Так, починаючи з 1973 року (створено відповідно до наказу командувача військ Одеського військового округу у травні 1948 року. — Авт.) на підприємстві освоїли капремонт БРДМ-1, БРДМ-2, БТР-60ПА, БТР-60ПБ, БТР-70, а з 80-х — виготовлення броньованої медичної машини на базі БТР-70, аварійно-транспортної машини АТМ-1 на базі БРДМ-2 та АТМ-2 на базі БТР-60ПБ.


А вже за часів незалежної України миколаївські ремонтники спромоглися опанувати виготовлення бронетранспортерів БТР-70М та БТР-3У (експериментальний зразок), БТР-70Ді та БРДМ-2Ді з дизельними двигунами IVEKO, командно-штабної машини зв’язку «Світязь», а також зробити капремонт бронетранспортера БТР-80. До речі, минулого місяця трудовий колектив цього підприємства виготовив іноземному замовнику — Збройним Силам Республіки Ірак — 9 бронетранспортерів БТР-80UP, довівши загальну кількість цієї техніки до 12-ти одиниць.

Можливості є. Замовлень бракує

Здавалося б, за таких умов підприємство, крім репутації надійного партнера, повинно також мати солідний портфель замовлень, а відтак і обігові кошти, що дозволило б йому модернізувати виробництво і відчувати впевненість у завтрашньому дні. Проте нині стан справ на ДП «Миколаївський ремонтно-механічний завод», м’яко кажучи, залишає бажати кращого. З кінця 2008 року, після призупинення виконання низки міжнародних контрактів, підприємство фактично бореться за виживання. Але така ситуація виникла не через те, що трудовий колектив раптом виявився неспроможним виконати обумовлені в укладених контрактах обсяги робіт. На жаль, як це інколи трапляється, у виробничий процес втрутилася... політика. Причому миколаївські ремонтники практично залишилися сам на сам із своїми проблемами. А їх вистачає — починаючи від накопиченої заборгованості із заробітньої плати і закінчуючи недостатньою кількістю комплектуючих для виконання ремонтних робіт.

— Через це ми змушені задіювати у виробничому процесі й у складі чергових груп, що слідкують за підтриманням життєдіяльності електротехнічного, сантехнічного та газового господарства підприємства, обмежену кількість працівників, — розповідав, знайомлячи мене із заводом, головний інженер Олександр Федірченко. — До такого рішення нас також підштовхнула і надто низька, як для нашого регіону, температура повітря (на момент перебування автора цих рядків на підприємстві — перша декада лютого — вдень стовпчик термометра в цехах опустився до позначки мінус 12 градусів за Цельсієм). А оскільки за борги місто розірвало з нами угоду на постачання газу, то з настанням холодів у цехах доводиться облаштовувати локальні пункти обігріву працівників за допомогою тенів та буржуйок.

До речі, до такого рішення на підприємстві підійшли зважено, попередньо обрахувавши вартість запровадження альтернативних енергоджерел. Спочатку збиралися встановити в цехах електропарогенератори, але з огляду на ціну одного приладу, яка сягала понад 75 000 гривень, та відсутність на той момент обігових коштів питання вимагало іншого рішення. Адже в такому разі для обігріву окремих ділянок та для технологічного циклу виробництва довелося б задіювати весь ресурс котельної. А це — не по-господарськи.

Згодом усе ж таки було ухвалене економічно обґрунтоване рішення — застосувати для обігріву виробничих ділянок тени. При цьому їхню роботу можна контролювати в ручному режимі та підтримувати функціонування важливих дільниць виробництва: мийки, гальваніки, зварювання та інші. До речі, за таким же принципом тут організоване і миття працівників, задіяних у виробничому процесі.

До слова, на заводі створені всі умови для організації та проведення замкненого циклу ремонту, крім приладів спостереження, відновлення яких відбувається лише на спеціалізованих підприємствах. Тобто в наявності необхідні виробничі площі, ділянка для відновлення вузлів і агрегатів та їхньої післяремонтної перевірки, оснащена спеціальними приладами для дефектації, а також ділянка, що повністю підготовлена до технології ремонту двигунів, а головне — наявність потрібного обладнання.

Останнім часом на підприємстві також розширили кількість інноваційних впроваджень у виготовленні гумотехнічних виробів. Ніні перебуває в експлуатації понад тисяча прес-форм, які забезпечують виготовлення деталей, що належать до комплектації виключно бронетанкової техніки. Зокрема спроектовані та впроваджені прес-форми для виготовлення складних і великогабаритних гумотехнічних виробів — ущільнення кожуха вентилятора, ущільнювач центральної перегородки, налобник прицілу, гофрований шланг заливної горловини і багато інших.

Також освоєно виробництво гумометалевих виробів як за відповідним ГОСТом, так і індивідуальних деталей агрегатів, вузлів бронетанкової техніки. Наприклад, подушки опори двигуна, наладки педалі акселератора, диск муфти вентилятора, буфера, втулки верхнього важеля, сідло шинного крана та інші.

При цьому додам, що зазначених деталей у вільному продажі не існує.

Новації... в модернізацію

ДП «Миколаївський ремонтно-механічний завод» не лише якісно виконує контракти з відновлення бронетехніки, а й модернізує окремі її зразки, які перебувають на озброєнні вітчизняного війська. Справжньою гордістю заводчан по праву можна вважати бронетранспортер БТР-70Ді. До речі, всі роботи були проведені за власні обігові кошти підприємства.

Суть модернізації полягала в тому, що базовий силовий агрегат БТР-70, що складався з двох карбюраторних двигунів ГАЗ-53, замінили на дизельний виробництва IVEKO. Оскільки згаданий бронетранспортер є плаваючим, то, відповідно, у його конструкції розробники передбачили водомет. На всіх базових моделях він мав механічний привод, тобто крутильний момент від роздавальної коробки передавався також і на водомет. Але на БТР-70Ді після встановлення нових двигунів наявне компонування вже не дозволяло застосовувати механічний привід.

Тоді до справи долучилися фахівці 482 КТЦ, які запропонували застосувати принципово нове на той час технічне рішення — гідропривід. Мається на увазі, що на нових двигунах на коробках передач встановлені гідронасоси, які подають оливу на гідромотор, який і приводить у рух привід-водомет.

Крім цього, на БТР-70Ді встановили нові прилади навігації, інтегровані в систему ГЛОНАСС, цифрові засоби зв’язку, кондиціонер. Миколаївці також спромоглися обладнати машину протимінним днищем та сидіннями, а для захисту екіпажу від осколків внутрішню поверхню броні вкрили кевларом.

У 2010–2011 роках миколаївці брали участь у міжнародних виставках озброєння в Саудівській Аравії та ОАЕ, тож готували техніку до випробувань в умовах підвищених температур і потурбувалися про створення належних умов для перебування особового складу всередині бронетехніки, застосувавши спеціальне лакофарбове покриття. Там міститься наповнювач, який придає покриттю термоізоляційні властивості та захищає від високих чи низьких температур, а також служить хорошим звукоізолятором. Якщо репрезентація у Саудівській Аравії була не надто вдалою, то до ОАЕ підготувалися ретельніше. У підсумку під час випробувань були успішно подолані 3000 км досить складного маршруту в умовах пустелі. Попри те, що температура за бортом досягала понад 50 градусів за Цельсієм, наш бронеавтомобіль жодного разу не зламався, на відміну, скажімо, від техніки інших учасників, а також пройшов інші тести, що висувалися приймаючою стороною. Здавалося б, шлях до укладання контракту відкритий, але на одному з етапів втрутилася політика...

Торік заводчани приступили до виконання укладеного державного договору на виготовлення двох одиниць БТР-70Ді-02 «Світязь». Це командно-штабна машина зв’язку на базі БТР-70Ді. Завдання виробничників полягає у виготовленні шасі та корпусу, де в подальшому монтуватимуться засоби зв’язку. Тепер тут здійснюють модернізацію корпусу, монтажно-збиральні роботи та випробування всіх систем машини в дії. Оскільки наявна конструкторська документація на цю бронемашину недосконала, то паралельно із виробничим процесом відбувається її доопрацювання. І лише після усунення всіх виявлених недоліків цей бронетранспортер буде переданий на інше підприємство для безпосереднього монтування апаратури зв’язку та проведення державних випробувань. Словом, робиться усе можливе, аби ці машини були прийняті на озброєння вітчизняного війська.

Залишилися лише патріоти

Хоча ситуація на підприємстві і складна, але все ж таки тут вдалося зберегти кістяк з працівників усіх основних професій, які необхідні для ефективної організації виробничого процесу. А це інженери, технологи, конструктори, фрезерувальники, трубники, термісти, гальваністи, монтажники, фахівці із роботи з двигунами, муляри тощо. До речі, щодо останнього представника робітничої професії, то загалом знайти фахівця, який би вправно фарбував бронетехніку, не так уже й просто, адже цей процес значно відрізняється від фарбування автомобіля.

Навіть запрошували муляра з будівельного майданчика, проте експеримент виявився невдалим, адже фарба наносилася нерівномірними шарами, через що готовий БТР не могли здати представникам ВТК (відділ технічного контролю). Відповідно, на усунення цього недоліку доводилося витрачати як додатковий час, так і розхідний матеріал. А це — задоволення не з дешевих.

Хоча середній вік працівників заводу нині зріс і в середньому сягає 55 років, це все ж таки досвідчені фахівці, які мають 1-шу, 2-гу, 3-тю категорії, пропрацювали на заводі тривалий термін та брали участь у модернізації не одного десятка зразків бронетанкової техніки. Загалом на заводі сьогодні працюють близько 270 осіб, але цього достатньо тільки для того, аби забезпечити виконання замовлення на виготовлення незначної кількості бронетехніки — до 5 одиниць, для більших обсягів доведеться залучати додатковий персонал. Але, за словами Олександра Федірченка, головне — завантажити виробництво, а робочі руки знайдуться, адже щойно люди дізнаються про це, самі прийдуть на завод. Старожили підприємства кажуть так: хто хотів піти з заводу, той вже пішов, залишилися лише патріоти своєї справи.

Ситуація складна, але не безнадійна

На що ж у цих умовах може сподіватися колектив ДП «Миколаївський ремонтно-механічний завод»? Зважаючи на оптимістичні фінансові показники цьогорічного бюджету оборонного відомства, миколаївські ремонтники сподіваються на покращання ситуації і на їхньому підприємстві. Планують попрацювати й в інтересах вітчизняного війська, зокрема відремонтувати певну кількість БТР-80. Наразі триває відповідна тендерна процедура. До того ж з 2009 року (на жаль, у 2010–2011 роках миколаївці не були включені в державне оборонне замовлення) 13 модернізованих БТР-70Ді та 6 БРДМ-2Ді вже готові підсилити військо.

Маркетингові дослідження, проведені підприємством упродовж 2009–2011 років засвідчили, що попит на модернізовану техніку БТР-70Ді та БРДМ-2Ді на міжнародному ринку озброєнь не зменшився. Насамперед тому, що згадані зразки модернізованої бронетехніки коштують набагато дешевше, в той же час за основними параметрами своїми ТТХ практично нічим не поступаються новим зразкам. До того ж на них можливе встановлення спеціального модуля з 30-мм гарматою або іншого озброєння за бажанням замовника.

Крім того, на сьогодні вже досягнута домовленість з іноземним замовником щодо відновлення поточного року робіт з виконання одного з призупинених раніше замовлень — виготовлення БТР-80UP. Із обумовленої в договорі кількості машин третина вже виготовлена, решта — на різних стадіях готовності. Виробничники сподіваються, що до кінця поточного року замовнику будуть відвантажені всі машини.

Проте ці замовлення кардинальним чином не позначаться на фінансово-економічному стані підприємства. Аби повністю завантажити виробництво, щомісячний обсяг інвестицій має становити близько чотирьох мільйонів гривень.

— Ситуація дійсно складна, але не безнадійна. Тому нині вкрай необхідно, аби підприємство якнайшвидше інтегрувалося в систему зовнішньоекономічної діяльності, пов’язаної з продажем озброєння та військової техніки на експорт, — упевнений новопризначений директор підприємства Олег Скляренко. — Адже політика, так би мовити, вичікування, що до тебе хтось прийде і щось запропонує, вже давно себе вичерпала. Тому певні надії ми все ж таки покладаємо на ДК «Укроборонпром», який, знаючи виробничі потужності та можливості заводу, інтенсифікує в наших інтересах пошук потенційних замовників, аби прискорити процес виконання укладених договорів, а водночас і процес виходу підприємства з кризи. І певні напрацювання в цьому напрямку вже є. Зокрема переорієнтація частини замороженого контракту, роботи за яким уже виконані.

Після відвідин підприємства в мене панує думка, що і керівництво заводу, і трудовий колектив об’єднує спільна мета — розкрутити колесо виробництва з новою потужністю. А коли мета спільна, то й труднощі долати легше. Тож сподіватимемося, що вже невдовзі зразки бронетехніки, виготовлені чи модернізовані миколаївськими ремонтниками, сприятимуть і зміцненню обороноздатності вітчизняного війська, й авторитету України у світі, й прогресу економіки країни.

На знімках: миттєвості виробничого процесу.

Фото автора
Сергій ВОРОНКОВ,
«Народна армія».


http://na.mil.gov.ua/number/4886/2236.htm
 

Аватар користувача
KTB
Member
Member
 
Повідомлень: 936
З нами з:
23 лютого 2010 12:40

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення KTB » 26 квітня 2012 13:15

Старая и не известная информация:

Из-за увольнения директора ГП "Николаевский ремонтно-механический завод" может потерять многомиллионный контракт.
Об этом рассказал заместитель председателя профсоюзного комитета "Николаевского ремонтно-механического завода" Виктор Кольченко.
Как рассказал В.Кольченко, в январе завод должен заключать многомиллионный контракт с одной из арабских стран в отношении ремонта, модернизации и изготовления бронетанковой техники. Перед этим делегация завода во главе с директором А.Швецом выезжала на испытания, которые прошли успешно и на днях на имя руководства поступило письмо с приглашением прибыть для подписание соглашения.
Из-за увольнения директора Николаевский ремонтно-механический завод может потерять многомиллионный контракт
"Этот контракт крайне необходим, ведь он позволит получить значительные средства в госбюджет и, что немаловажно, загрузить мощности завода. Но вчера мы получили от ГП "Укроборонпром" приказ об увольнении директора. При этом, А.Швецу было отказано в командировке для подписания контракта на заказ", - сказал В.Кольченко.
По его словам, причины увольнения директора неизвестны.
"Как руководитель он заботился о предприятии, заключал контракты, повышал мощности. Кроме этого, на заводе нет задолженностей по заработной плате, производство налажено, все работает", - отметил В.Кольченко.
По его словам, работники завода требуют вернуть своего руководителя, поскольку, по их мнению, он был освобожден незаслуженно, а из-за его отстранения завод может потерять как контракты, так и мощности. При этом, ранее А.Швец заявлял, что ГП "Николаевский ремонтно-механический завод" запланировал к 2017 г. сделать 170 бронированных колесных машин для нужд Вооруженных Сил Украины.
 

AlexT
Member
Member
 
Повідомлень: 404
З нами з:
03 березня 2011 16:00

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення AlexT » 26 квітня 2012 17:51

Свої розставляють. Нічого незвичного немає. На жаль. :-( Але, пан Швець є досить великим казкарем, тому, особливої довіри до нього (про контракти) та до його людей немає. На жаль. :-(
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Oleh Nemchinov » 21 травня 2014 08:37

Не зовсім "Захисник", але "модернізований" БТР-70 і БТР-80 з Миколаїва
Трудовой коллектив Николаевского тепловозоремонтного завода передал украинским военным отремонтированные за свой счет БТРы

| 20.05.2014 | |14:33|
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Колектив ТОВ «Миколаївський тепловозоремонтний завод» за власні кошти здійснив капітальний ремонт, модернізував та доукомплектував два бронетранспортери для українських військовослужбовців.

Як повідомив директор підприємства В’ячеслав Симченко, для БТР-70 і БТР-80 було розроблено і встановлено мобільний захист ходової частини, змонтована система відеоконтролю з виведенням зображення на екран у кабіні з круговим оглядом, записом і можливістю передачі сигналу на командні центри. Це дозволить командирам контролювати ситуацію в машині та навколо неї на будь-якій відстані.

В урочистій церемонії передачі відремонтованої бронетехніки взяли участь працівники заводу, голова Миколаївської ОДА Микола Романчук, представник командування окремої аеромобільної бригади ЗС України підполковник Юрій Сидоренко, командир полку Національної гвардії Олександр Аксенюк та інші.

— Сьогоднішня подія — це маленький вклад усього нашого трудового колективу в майбутнє нашої країни, — зазначив керівник Миколаївського тепловозоремонтного заводу.

Варто відзначити, що силами і засобами підприємства спільно з Південною судноремонтною компанією нещодавно було виконано роботи з ремонту головної ходової машини на виведеному з окупованого Криму середньому десантному кораблі «Кіровоград».

Колектив заводу також надає посильну матеріально-технічну допомогу механічним майстерням вітчизняних ВМС, дислокованим

http://www.mil.gov.ua/index.php?lang=ua ... d&id=34862
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Oleh Nemchinov » 21 липня 2015 09:19

А підкажіть колеги, що це "пристрій" на борту БТР-70 за виходом з десантного відділення
Зображення
Зображення
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15111
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення congo » 21 липня 2015 09:36

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Наші кустарять пише http://twower.livejournal.com/1727388.html
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31561
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Adam » 21 липня 2015 09:43

Oleh Nemchinov, за зовнішнім виглядом схоже на кондиціонер.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Oleh Nemchinov » 21 липня 2015 12:02

Adamтак отож. і я так подумав, але не знайшов підтвердження
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Fet
Member
Member
 
Повідомлень: 1393
З нами з:
18 квітня 2009 10:16
Звідки: Місто Корабелів

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Fet » 21 липня 2015 14:05

Таки он.
Політ сокола не залишає слідів на небі – він залишає сліди у серцях людей які дивляться на небо.
А ты идиотизм с патриотизмом не путай!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення Oleh Nemchinov » 20 серпня 2015 14:38

Миколаївський завод оштрафували за несвоєчасне постачання бронетехніки


Господарський суд Києва оштрафував Миколаївський бронетанковий завод на 1,7 мільйона гривень за несвоєчасне постачання бронетехніки.

Про це повідомляє прес-служба Генпрокуратури.

Штраф було стягнено на користь Адміністрації Державної прикордонної служби та Херсонського прикордонного загону.

Українська правда

http://www.pravda.com.ua/news/2015/08/20/7078433/
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1057
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Бронетранспортер БТР-70Ді «Захисник» м. Миколаїв

Повідомлення stailker » 19 квітня 2017 17:24

Другий – підвищення бойових властивостей БТР-70, який отримає американський двигун General Motors, додатковий захист та нове озброєння у вигляді бойового модулю “Шквал”. У порівняні зі старою версією, потужність силової установки зростає більше ніж на 10%, броньований захист стане відповідати стандарту НАТО STANAG-4569 Level 2, а замість двох кулеметів 14,5-мм та 7,62-мм калібрів з‘явиться повноцінне сучасне озброєння у вигляді 30-мм автоматичної гармати, протитанкових ракет “Бар‘єр”, автоматичного гранатомету та кулемету”, – розповів в.о. директора ДП “Житомирський бронетанковий завод” Михайло Мосін.
 

Поперед.

Повернутись до Бронетанкова техніка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron