Ракети - аналіз

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 725
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Ракети - аналіз

Повідомлення stailker » 24 квітня 2017 13:54

Дя майбутнього аналізу


Зображення

Внешний вид новой ГСН для ракет «Shalamcheh»
http://army-news.ru/2014/12/razvitie-pv ... rezultaty/
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 725
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Ракети - аналіз

Повідомлення stailker » 17 липня 2017 12:32

Зображення


PL-15

It was first rumored in 2011 that 607 Institute was developing the next generation of active radar homing LRAAM dubbed PL-15 which is comparable to American AIM-120D. The missile was initially speculated as a PL-12 variant (PL-12C?) but it appears to be a new design. PL-15 features redesigned stabilizing fins and tail control fins with smaller wingspans in order to fit into the internal weapon bay of J-20 (up to 4). A major improvement of the missile is a new a dual pulse rocket motor which could extend its range up to 200km. Its two-way datalink and a new active/passive dual mode AESA seeker onboard will give it an excellent ECCM capability against severe jamming. A PL-15 prototype was first seen underneath the wing of a J-11B in 2012. In 2013 PL-15 was first seen inside J-20's main internal weapon bay during its weapon integration tests. It was reported by US intelligence that PL-15 was successfully test-fired in 2015. A recent image (November 2016) suggested that PL-15 can also be carried by the J-10B/C series. The further improved version (PL-20?) was rumored to have been under development. It might feature a streamlined missile body with a smaller diameter so that additional missiles can be fitted into the internal weapon bay of J-20 (up to 6).




Зображення

L-X

The latest images (November 2016) indicated a new large VLRAAM is under development and its designation is unknown. Compared to PL-12, it has 4 tail control fins only (coupled with TVC?) and is significantly longer and thicker than PL-12 (length 5.7m, diameter 300mm). Its large size suggests the missile actually belongs to a new class of VLRAAM and not a PL-12 replacement. As the result it cannot be carried internally by the 4th generation fighters such as J-20 but is expected to be carried externally by 3.5th generation long-range fighters/interceptors such as J-11D and J-16. However it may still be carried externally by J-20 underneath its wings. The missile appears to be propelled by a dual pulse rocket motor in favor of a ramjet engine, which has a smaller drag and a slimmer size. It is also speculated to fly a semi-ballistic trajectory similar to American AIM-54 in order to achieve an extra long range (range>300km, speed>Mach 4, cruising altitude 30km). PL-15 is believed to feature an advanced guidance system including a two-way datalink and a new active/passive dual mode AESA seeker with enhanced ECCM capability. Before the launch the missile must obtain the target information via datalink from an AWACS, a land-based long-range radar or even a satellite. The launch aircraft disengages right after releasing the missile. After the initial ascent stage, the missile may use Beidou/GPS+INS+datalink guidance during the mid-course cruising stage. At the terminal diving stage, in combination with the AESA seeker, it may also use an IIR seeker as indicated by a small optical window in its nose, which further increases its kill probability amid severe jamming. Therefore this VLRAAM could pose a serious threat to high-value aerial targets deep behind the enemy line such as AWACS and tankers, and currently is the only type in this class. It was rumored in November 2016 that a PL-15 was test-fired successfully from a J-16.



PL- 15

Я т був вперше в 2011 році , по слухам , що 607 інститут був розробкою наступного покоління активної радіолокаційної ГСН LRAAM дубльованого PL-15 , яка порівнянна з американською AIM-120D. Ракета була спочатку роздумували , як в PL-12 варіант (PL-12C?) , Але це , здається, новий дизайн. PL-15 особливості перероблений стабілізації плавники і ребра управління хвостом з меншим розмахом крил в того , щоб вписатися у внутрішній відсік зброєю , J-20 (до 4). Головне удосконалення ракети новий подвійний імпульс ракетного двигуна , який може розширити свій діапазон до 200 км. Його двостороннє DATALINK і новий активний / пасивний режим подвійного АФАР шукає на борту ж погано дати йому відмінну можливість ECCM проти серйозного заклинювання. PL-15 прототип був вперше показаний під крилом у вигляді J -11B в 2012 році У 2013 році ПЛ-15 був вперше показаний в J-20 основний відсік внутрішнього зброї під час його інтеграції зброї випробувань . Про це повідомили американська розвідка , що PL-15 успішно випробувально обпаленого в 2015 році Недавнє зображення (листопад 2016 г.) запропонував , що PL-15 також може бути здійснений з допомогою серії J-10B / C. Додатково покращений варіант (PL-20?), По слухам, був в стадії розробки. Це може є обтічний ракетний корпус з меншим діаметром , так що додаткові ракети можуть бути встановлені у внутрішній відсік зброєю , J-20 (до 6).
- Останнє оновлення 7/16/17

PL- X

T він останні зображення (листопад 2016) показали новий великий VLRAAM знаходиться в стадії розробки , і його призначення невідомо. За порівнянні з PL-12, він має 4 ребра управління хвостом тільки ( в поєднанні з ТВЦ?) І значно довше і товщі , ніж PL-12 (довжина 5. 7 м, діаметр 300 мм) . Це S великого розміру передбачає s ракетинасправді відноситься до нового класу VLRAAM і не заміна PL-12. В результаті він не може бути здійснено внутрішньо винищувачів 4го поколіннятакі як J-20 , але , як очікуєтьсябуде здійснюватисязовнішньої сторони 3.5th покоління винищувачів далекого / перехоплювачі , такі як J- 1 1D і J-16 . Однак це може все ще бути виконано зовні J-20 під крилами. Ракетаздається, рухдопомогою подвійного імпульсу ракетного двигуна на користь ПВРДА, який має менший перетягнути і громіздкого розміром. Він також припустивпілотувати напів-балістичну траєкторію , аналогічну американській AIM-54 для тогощоб досягти подовжена діапазон (діапазон> 300 км, швидкість> Mach 4, крейсерській висоти 30 км). PL-15 , як вважають, оснащені передовою системою наведеннявключаючи двосторонній Datalink і новий активний / пасивний дворежимного AESA шукач з розширеними можливостями ECCM. Перед запуском ракети необхідно отримати цільову інформацію по каналах зв'язку від AWACS, дальній радар наземного базування або навітьсупутник. Запуск літак від'єднується відразу після відпускання ракети. Після початкової стадії підйому, ракета може використовувати Beidou / GPS + INS + DataLink керівництво в протягом середини курсу крейсерського етапу. Т етап терміналу плавання, в поєднанні з в AESA шукачеві, він може також використовувати IIR шукачеві , як зазначено з допомогою невеликого оптичного вікна в носі , який додатково збільшує його ймовірність ураження на тлі важкого заклинювання . Тому цей V LRAAM може представляти серйозну загрозу для високої - вартість повітряних цілей глибоко в тилу противника лінії , такі як A WACS і танкерами, і в даний час є єдиним типом в цьому класі. Я т був чутки в листопаді 2016 року , що PL-15 був випробувальним пуском успішно від J-16 .
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 725
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Ракети - аналіз

Повідомлення stailker » 17 липня 2017 12:35

- версии?
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 725
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Ракети - аналіз

Повідомлення stailker » 17 липня 2017 13:46

Зображення
 


Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей