РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Модератори: Global Moderators, News

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 101
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення Josiah » 03 травня 2019 17:27

КБ «Південне» розраховує на широкомасштабне міжнародне співробітництво при створенні та експлуатації ракетно-космічного комплексу «Циклон-1М», включаючи спільне створення наземної пускової бази на території різних країн світу.


Очами душі своєї бачу, як турки дозволять через свою густозаселену територію наші ракети запускати. Злуда.


УК: Як триває реалізація дуже перспективного, як зазначалося, міжнародного проекту за участі вітчизняної ракети-носія «Циклон-4М»?


— Ви знаєте, що бразильці у 2015 році вийшли із проекту, денонсували договір про спільне використання космодрому Алкантара спеціально створеною українсько-бразильською компанією «Алкантара Циклон Спейс». Ми втратили значні кошти. Сподіваємося тепер на тривалу співпрацю з новим, маємо надію, більш відповідальним і порядним, ніж бразильці, партнером — американською компанією, що базується в Канаді, Marіtime Launch Services (MLS). (Павло Глібович стукає, щоб не зурочити, по столу, за яким сидимо). Ця компанія вирішила створити у Новій Шотландії, на Атлантичному узбережжі цієї країни, космодром, що працюватиме на комерційних засадах. Цей проект орієнтований на українську, створену у Дніпрі, ракету-носій «Циклон-4М».

На початку травня американські партнери планують приїхати до Києва та Дніпра для переговорів. Нині MLS на завершальному етапі отримання екологічних дозволів. Якщо це відбудеться, то незабаром на черзі — офіційна частина (з лопатами в руках) початку будівництва космодрому. (Після цих слів я теж стукаю по дерев’яному столу).


Хай би краще повідомили щось оптимістичне про розробку двигуна першого ступеню. Бо без нього ракету не можна вважати "створеною", а без ракети і ніякого будівництва космодрому не почнеться.
"Майте чудову каву"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 05 травня 2019 11:05

Josiah написав: Хай би краще повідомили щось оптимістичне про розробку двигуна першого ступеню.


Випущено конструкторську документацію на рушійний блок РД-870. Зв'язки з цих чотирьох двигунів становитиме основу рушійної установки першого ступеня ракети носія "Циклон-4М"


Зображення

Зображення

https://youtu.be/JOmXKxu6FrY
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 05 травня 2019 11:09

ОПЫТ ФОРМИРОВАНИЯ ОБЛИКА ПРЯМОТОЧНОГО ВРД ДЛЯ ПРЕДПОЛАГАЕМОЙ ТРАНСПОРТНОЙ КОСМИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ
В.М. Лапотко, Ю.П. Кухтин, А.В. Еланский
ГП «Ивченко-Прогресс»

Главный акцент при разработке модели процесса в ПВРД был поставлен на достижение высокой эффективности расчетов при приемлемой их точности. Основные допущения и предположения модели:
- сопряженная внутренняя и внешняя аэродинамика осесимметричного течения реагирующей среды;
- трехкомпонентность среды;
- упрощенный, глобальный механизм выгорания газообразного, углеводородного топлива;
- зависимость теплофизических свойств от состава и температуры среды.

Система интегральных уравнений законов сохранения массы, импульса и энергии решалась по методу С.К.Годунова в Эйлеровом, Эйлерово-Лагранжевом представлении. Явления тепломассообмена, обусловленные физической вязкостью и турбулентностью, имитировались перетоками среды между смежными элементами пространства. Расчетная область разбивалась на несколько подобластей. В рассматриваемый момент времени указанные зоны могут обрабатываться на параллельной вычислительной системе независимо друг от друга.

Разработанная математическая модель верифицировалась по интегральным параметрам, известным из экспериментальных данных существующих ВРД, а также по параметрам, полученным с помощью других математических моделей.

При выполнении расчетов задавались геометрические обводы тракта двигателя, полетные условия, химический состав и концентрация вбрасываемого топлива. Целью численных исследований являлся поиск оптимальных аэродинамических форм двигателя, обеспечивающих требуемую располагаемую тягу на заданном режиме полета.

Представлены результаты расчетов прямоточного двигателя с двухконтурной камерой сгорания в широком диапазоне скоростей (М=2.5-6.5) и высот (Н=11-30км). Расчеты показали, что в указанном диапазоне скоростей и высот для достижения расчетной тяги требуется:
- согласование струй внутреннего и наружного контуров камеры сгорания;
- регулирование воздухозаборных устройств;
- обеспечение необходимого аэродинамического сжатия среды на высоких скоростях полета;
- реализация процессов сверхзвукового или дефлаграционного горения топлива.

Определенное внимание при численных исследованиях было уделено выяснению взаимодействия двигателя с корпусом летательного аппарата (ЛА). Для устойчивой работы двигателя требуется совершенствование формы головной части ЛА, обеспечивающее минимальные потери на головном скачке уплотнения.


https://dpukrconfiaa.org/wp-content/upl ... si2017.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1077
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення stailker » 17 травня 2019 11:26

Зображення


У цеху головного складання ПІВДЕНМАШу відбулися планові вібраційно-функціональні випробування головного обтікача ракети-носія «Циклон-4».

На випробуваннях були присутні представники КБ «Південне» та компанії «Maritime Launch Services Ltd», Канада.

Випробування пройшли успішно. Надалі буде виготовлено примірник головного обтікача для проведення перших льотних випробувань.
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1077
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення stailker » 17 травня 2019 11:27

Зображення

На початку травня було виготовлено та відправлено на вогневі випробування 7000-й виріб - третій ступень ракети-носія середнього класу «Циклон-4».

Це здобуток двох підприємств - виготовлення вузлів та складання виконали на ПІВДЕНМАШі за конструкторською документацією КБ «Південне».

Вперше в історії ПІВДЕНМАШу усі вузли та агрегати такої складової ракети-носія було виготовлено власними силами без залучання інших підприємств. До складу третього ступеня входить рідинний ракетний двигун РД-861К, призначений для створення тяги та маневрування.

Вогневі випробування планується проводити у липні-серпні поточного року. Після проведення випробувань та відпрацювання усіх вузлів, буде виготовлено зразок третього ступеня для перших льотних випробувань. Надалі буде досліджено можливість установки 7000-го виробу на ракету-носій «Циклон-4М» у якості другого ступеня та інші нові ракети-носії середнього класу.
 

vladm
Member
Member
 
Повідомлень: 8
З нами з:
27 квітня 2018 16:15

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення vladm » 05 червня 2019 11:53

MLS получило разрешение на строительство космодрома в Новой Шотландии. http://spaceq.ca/canadian-spaceport-in-nova-scotia-gets-environment-ministry-approval-to-move-forward/
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1077
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення stailker » 17 червня 2019 16:01

Ракета Носій Зеніт-1НЛ, Zenit-1NL


Зображення

Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 19 червня 2019 10:00

"Циклон-1М"
Зображення


"Циклон-4М"
Зображення

https://www.facebook.com/yuzhnoye/posts ... __tn__=K-R
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1077
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення stailker » 28 червня 2019 09:39

Головний Конструктор КБ-1 КБ «Південне» Максим Дегтярьов


Конструкторське бюро «Південне» особливих рекомендацій не потребує — воно було й залишається одним з провідних ракетно-космічних підприємств світу. За підсумками першого кварталу 2019 року КБП виявилося найприбутковішим серед підприємств космічної галузі України. Незважаючи на розрив коопераційних зв’язків з Росією, КБП знаходить нових партнерів на світовому ринку. Одним з останніх таких прикладів став проєкт з будівництва в Канаді космодрому для комерційних запусків супутників за допомогою ракети-носія «Циклон-4М». Про реалізацію перспективного українсько-канадського проєкту, й не лише про це, розповідає головний конструктор КБ з системного проектування ракет та ракетних комплексів Максим ДЕГТЯРЬОВ.

«ПРИНЦИПОВІ ПИТАННЯ ВИРІШЕНІ»

— За повідомленнями ЗМІ, міністр довкілля канадської провінції Нова Шотландія Гордон Вілсон дав позитивну відповідь компанії Maritime Launch Servise у частині екологічної безпеки на плани будівництва космодрому. Це означає, що проєкт запуску української ракети Циклон-4М став на крок ближчим. Як просувається проєкт?


— Для нас проходження цієї екологічної експертизи було принциповим питанням. Тому що в Канаді, як і в будь-якій розвиненій країні, дуже суворе екологічне законодавство, за яким подібні об’єкти можуть бути й заборонені. Але в нашому випадку екологічна експертиза була проведена за участю канадських державних органів, і проаналізовані всі можливі чинники ризику. Було зроблено висновок про допустимість і прийнятність очікуваних рівнів дії, з огляду на те, що у нас досить чистий процес запуску. Перший рівень ракети працює на парі гас-кисень, другий — на висококиплячих компонентах палива. У них є низка переваг, що роблять таке паливо на цьому етапі розвитку ракетної техніки незамінним. Воно використовується повсюдно, всіма країнами, що мають подібні технології. Але не це було основним об’єктом уваги екологічної експертизи. Передусім оцінювали широкий спектр питань, що стосувалися дії на флору й фауну. Експертиза була складною, детальною. Експертам надавалися матеріали компанією Maritime Launch Services, а ми надавали всемірне сприяння. Принципові питання вирішені й залишилися лише деталі врегулювання організаційних питань. Тепер нашим партнерам з канадської компанії Maritime Launch Services належить оформити права на користування земельною ділянкою. Після цього можна буде розпочати роботи на місці розташування майбутнього космодрому.

— Коли відбудеться перший запуск?

— Поки цільові терміни — це друга половина 2022 року. Ми створюємо проєкт на ракетний комплекс. Він включає і саму ракету-носій, і наземний комплекс з усією інфраструктурою, що входить до нього. Уже розроблено ескізний проект, випереджальними темпами ведеться розробка конструкторської документації на маршевий двигун першого рівня, низку важливих вузлів і агрегатів. Ведеться випуск документації на ракету в цілому, на наземне устаткування.

Другий рівень і головний обтічник запозичуються з ракети «Циклон-4», яку збиралися запускати з Бразилії, хоча буде потрібне коригування в частині заміни деяких матеріалів і комплектуючих. Ця ракета — «Циклон-4М» — проєктується, виходячи з очікуваних потреб ринку. Усі об’єктивні дані вказують на зростання попиту на виведення корисних навантажень на низькі навколоземні орбіти. Тому ракета спроєктована так, щоб найоптимальніше відповідати цій ринковій ніші. Ракети сімейства «Циклон», зокрема «Циклон-3», показали себе дуже надійними носіями. Було здійснено велику кількість пусків, які показали високу надійність. «Циклон-4М» — еволюційний розвиток ракет цього сімейства. Новий носій успадкував багато технічних рішень, що давно відпрацьовані на практиці, з другого боку — є багато нових рішень, що відповідають сучасним трендам у розвитку ракетно-космічної техніки.


«НА «ЦИКЛОНІ-4М» РОСІЙСЬКИХ КОМПЛЕКТУЮЧИХ НЕ БУДЕ»

— Комплектуючі в ракеті «Циклон-4М» повністю українського виробництва?

— Ми прийняли для себе рішення, що надалі в усіх поточних роботах і майбутніх розробках ми відмовляємося від комплектуючих, доступ до яких може бути утруднений з різних причин. Це може стосуватися не лише російських комплектуючих, але, звичайно, зараз ідеться в основному про Росію. Тому на «Циклоні-4М» російських комплектуючих не буде. Усі вони повністю будуть українськими або не лише українськими — це вже інше питання. Історично так склалося, що ми працювали з Росією, і тривалий час це за інерцією продовжувалося, адже ми колись були однією галуззю, існували тісні коопераційні зв’язки, які зараз уже фактично не підтримуються. Зокрема, джерела отримання конструкційних матеріалів — ми їх теж традиційно купували у російських виробників.

— Хто фінансує роботи за проєктом «Циклон-4М»?

— Фінансуванням робіт зі створення ракетно-космічного комплексу в цілому займається замовник — компанія Maritime Launch Services. Ця компанія, за даними відкритих джерел, залучає фінансування на комерційному ринку на різних умовах. Там досить складні схеми, але ніякого державного партнерства немає, це суто комерційний проект. Тому державні органи ні Канади, ні України безпосередньо в проєкті участі не беруть. Хоча Державне космічне агентство України надає всебічну підтримку там, де це потрібно. Плюс ми бачимо живий інтерес до проєкту канадської влади. Існує певна моральна підтримка на рівні того регіону, де планується розміщення космодрому. Це північна частина півострова Нова Шотландія. Комплекс стоятиме безпосередньо на березі Атлантичного океану. Місцевість заселена, але щільність населення невисока. Хоча це досить розвинена територія — є активна й серйозна промисловість. Але саме ця частина півострова — здебільшого хвойні ліси північного типу, низькорослі сосни, болота й бурелом.


«КОСМОДРОМ ДЛЯ «ЦИКЛОНА-1М» МОЖНА РОЗМІСТИТИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ»

— Канадському проєкту передував проект запуску ракети «Циклон-4» з Бразильського космодрому. Періодично обговорюється також можливість запусків з території інших країн — Мексики, Казахстану, Азорських островів. А наскільки реально обзавестися власним українським космодромом?

— У нас є проєкт «Циклон-1М» — це мала ракета із стартовою вагою близько 70 тонн. Вона значно менша, ніж «Циклон-4М». Таку ракету легкого класу можна запускати на низькі навколоземні сонячно-синхронні й полярні орбіти. Космодром для неї можна розмістити і на території України, наприклад, на узбережжі Чорного моря. Ми зараз ведемо розробку й визначатимемося. Можливо, звернемося до місцевої влади в Херсонській області. Вочевидь, нам треба буде провести інженерну рекогносцировку на місцевості. Це наші найближчі плани в рамках проєкту, щоб уточнити архітектуру наземного комплексу.

Технічно таке цілком можливо — розмістити стартовий комплекс на узбережжі Чорного моря. Запуск носіїв здійснюватиметься в південному напрямку з прольотом над Чорним морем, над Туреччиною, над Середземним морем і далі над африканськими країнами — приблизно такою буде траєкторія запуску. При цьому, за нашими оцінками, проліт над територіями інших країн відбуватиметься на висотах, які вже вважаються космосом. Це не вимагає серйозного правового регулювання. Для опрацювання питання був залучений Інститут держави і права НАН України, який зробив для нас комплексну оцінку відповідно до українського й міжнародного законодавства. Попередній висновок такий, що перешкод принципових немає. Але є питання, які треба вирішити. І тому над глибшим розумінням цієї проблеми ми зараз працюємо із залученням наукових установ. Але лише територією України ми не обмежуємося. Ми вивчаємо можливість розташування такого комплексу й у інших точках земної кулі, потенційно цікавих з погляду запусків. Тому остаточного висновку про місце розташування пускового комплексу ми ще не зробили.+

— Найвідомішим міжнародним проєктом, у якому брала участь Україна, є «Морський старт». Після банкрутства консорціуму проєкт перекупили росіяни — спочатку дочірня компанія РКК «Енергія», а потім приватна S7. Якою є ймовірність реанімації цього проєкту?

— Зараз власником «Морського старту» є російська група компаній S7. Ми не бачимо жодних особливих перешкод для відродження цього проєкту, навпаки, вважаємо, що це було б дуже ефективне рішення для роботи на ринку космічних запусків. «Морський старт» був би затребуваним, проте зараз активно втрутилася політика. Компанія S7 не отримала дозволу від російської влади на постачання комплектуючих для виготовлення ракети-носія «Зеніт» тут на «Південмаші». Хоча замовлення на виготовлення трьох ракет, наскільки нам відомо, на «Південмаші» було розміщене. До всього іншого наклалися трагічні події — наприкінці березня генеральний менеджер компанії Наталія Фільова загинула в катастрофі, що поставило проект на певну паузу. Компанія S7, наскільки відомо, взяла час для того, щоб передивитися стратегії за цим проектом. Як далі розвиватиметься ситуація — сказати не можу, хоча і готовність, і можливість, і доцільність такого проекту, на нашу думку, існує. Але, на жаль, події вносять свої корективи навіть у такі значимі проекти. Замінити нашу ракету-носій «Зеніт» у проекті «Морський старт» теж навряд чи можливо. Це потребує значних доопрацювань як самого комплексу, так і ракети, що, швидше за все, призведе до таких витрат, які зроблять всю цю ідею неспроможною.


«МАЯК — С3.9» — ПРОЕКТ НЕ ЗАВТРАШНЬОГО ДНЯ, ШВИДШЕ ПІСЛЯЗАВТРАШНЬОГО»

— Ілон Маск вважає, що ракета «Зеніт» є однією з найкращих у світовому ракетобудуванні. Проте нещодавно на конференції в Дніпрі прозвучало, що ракета «Маяк», над якою давно працюють у КБП, має перевершити її за всіма показниками.

— Так, «Маяк — С3.9» — це наступне покоління ракет, розвиток ідеології «Зеніта». Більше того, ми хочемо, щоб ця ракета стала флагманською для великого сімейства ракет важкого й надважкого класу. По-перше, вона буде українською й не залежатиме від проблемних постачань. По-друге, буде збережена ідеологія в частині надійності, але водночас вона буде модернізована — це стосується і комплектуючих, і матеріалів, і очікувана енергетика перевершуватиме ракету «Зеніт». Це буде дуже серйозна ракета, але це проект не завтрашнього дня, швидше післязавтрашнього. Це той принциповий проект, який ми закладаємо й ведемо з прицілом на майбутнє, з урахуванням очікуваного в перспективі попиту й ситуації на ринку пускових послуг.

«Маяк С3.9» — це ракета середнього класу за міжнародною класифікацією, але на її основі, за допомогою використання додаткових прискорювачів на першому рівні, ми отримуємо ракети важкого й надважкого класу. Найважчий варіант, який ми називаємо «Маяк Н7», забезпечить доставку близько 125 тонн на навколоземну орбіту, й така ракета може бути використана для міжпланетних перельотів, для доставки корисних вантажів на Місяць або для перельотів до планет Сонячної системи.

«ІЛОН МАСК ОПИНИВСЯ В ПОТРІБНОМУ МІСЦІ І В ПОТРІБНИЙ ЧАС»

— Американці продовжують дивувати світ своїми досягненнями в космосі. Зокрема, у них з’явилася ракета «Фалкон-9» з багаторазовим першим рівнем, який здійснив революцію на ринку комерційних запусків супутників. Пускові послуги значно здешевилися, й тепер конкурувати з американцями стає практично неможливо. Чи залишаються ще якісь ніші, в яких можна позмагатися?

— Я не вважаю, що багаторазовість першого рівня дозволила Ілону Маску потіснити всіх. Вони дійсно проводять агресивну цінову політику, але це навряд чи пояснюється лише багаторазовістю. Швидше, я б пояснив це системною й комплексною державною підтримкою компанії SPACEX, яка двічі була, наскільки я пам’ятаю, на межі банкрутства. І обидва рази була врятована — один раз приватним інвестором, другий — державним. Завдяки цьому він і продовжив свою роботу. Це моя особиста думка, і з нею можна не погоджуватися. Думаю, що непряма потужна державна підтримка, певні міжнародні правила й норми, що регулюють пусковий ринок, досить надійно захищають його від входження нових гравців. Таких, як Китай або Індія, які могли б за рівнем свого технічного розвитку скласти дуже серйозну конкуренцію, зокрема й SPACEX. Просто так зійшлися зірки, що Ілон Маск опинився в потрібному місці й у потрібний час. Крім того, що він талановитий бізнесмен, Ілон Маск ще й талановитий інженер. Команда під його керівництвом створила дійсно чудові ракети-носії, які вони продовжують удосконалювати.

— Це правда, що ідея багаторазового рівня розглядалася в КБП уже давно?

— Ми теж аналізуємо системи збереження першого рівня, витрати при запусках, але КБП — це держпідприємство. У нас працює близько 5,5 тисяч осіб з середньою зарплатою 15 тисяч гривень, ми забезпечуємо роботою в кооперації близько 120 підприємств — виконавців замовлень на різних етапах. При цьому близько 95—97% коштів — це гроші, що залучаються в рамках комерційних контрактів. Тому ми не завжди вільні в технічному пошуку. Там, де замовником виступає держава, ми працюємо на державу, а коли комерційне замовлення, то працюємо на користь конкретного замовника. Інколи кажуть: чому у вас немає багаторазових перших рівнів? Так нікому не треба! Ми можемо зробити, жодних проблем! Замовляйте, і зробимо. Там нічого нового немає! Усе це давно було, це зрозумілі технічні рішення, які аналізувалися ще багато років тому, коли я, напевно, у садок ходив. У цьому немає ніякої ядерної фізики, це все можливо. Буде замовлення — робитимемо!

«МИ ПРАГНЕМО ВЗЯТИ ВСЕ НАЙКРАЩЕ У СВІТІ Й ЗАСТОСУВАТИ НА НАШИХ ПОТУЖНОСТЯХ»

— А може, вихід у тому, щоб зробити підприємства космічної галузі приватними, як у Ілона Маска? Залучити інвесторів, зарубіжних акціонерів.

— Ілон Маск досяг успіху, реалізуючи державну програму з доставки вантажів на МКС. Це приклад приватно-державного партнерства, і в розробку він вкладав здебільшого державні гроші, гроші американських платників податків. Є, звичайно, й інші приклади — Джеф Безос, який працює над проектом Blue Origin. Наскільки мені відомо, він працює без державної підтримки і, до речі, проблему безпечного повернення першого рівня він вирішив раніше, ніж Ілон Маск. Але це неважливо — насправді можна досягати успіху й у рамках приватних підприємств, у рамках державних, і у рамках приватно-державного партнерства. Якщо є воля, бажання, якщо є потреба, то реалізувати можна за будь-якої схеми. Але навіщо проводити приватизацію прибуткового підприємства, яке нормально функціонує в рамках державної форми власності, приносить державі прибуток і котирується на світовому рівні? Капітал — це всього лише інструмент для виконання якогось проекту. Якщо будуть глобальні проекти, в яких зацікавлені держава або приватні замовники, й це потребуватиме неординарних рішень, можливо, тоді й буде сенс про це говорити, а зараз, з моєї суб’єктивної точки зору, говорити про приватизацію й акціонування просто безглуздо. Підприємство працює, платить одні з найбільших зарплат у регіоні та машинобудівній галузі в цілому. КБП на відмінному технічному рівні, й при цьому ми постійно розвиваємося. 3D-принтер, суперкомп’ютер і багато чого іншого придбано за кошти, залучені в межах комерційних проектів і для їх виконання. Дослідно-промислова база — одна з найкращих і унікальних у світі. У нас проводиться повний комплекс експериментальних тестів — від малесеньких деталей до ракет цілком. Ми прагнемо взяти все найкраще в світі й застосувати на наших потужностях. Тому що без наземного відпрацювання неможливе створення повномасштабної ракетно-космічної техніки. І, зауважте, це все державне, це все належить Україні. Здається, на користь держави мати у своєму арсеналі таке підприємство, як КБП, важливо й престижно з будь-якого погляду.

Вадим РИЖКОВ, «День», Дніпро
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 07 липня 2019 07:36

АНАЛИЗ ПУТЕЙ УЛУЧШЕНИЯ ПОЛЕТНЫХ ХАРАКТЕРИСТИК СВЕРХМАЛОЙ РАКЕТЫ-НОСИТЕЛЯ ПРИ АВИАЦИОННОМ СТАРТЕ

Д.В. Заврайский
Государственное предприятие «Конструкторское бюро «Южное», г. Днепр, Украина, e-mail: info@yuzhnoye.com

Старт малых ракет-носителей с самолета обладает рядом преимуществ по сравнению со стартом с поверхности Земли. «Стартовая площадка» - самолет, фактически, является многоразовой первой ступенью ракетно-космического комплекса (РКК).

Объектом исследования является крылатая трехступенчатая твердотопливная ракета-носитель (РН), стартующая с самолета C-130 Hercules. Цель работы – анализ путей улучшения энергетических характеристик и управляемости РН при заданных характеристиках стартового самолета. По результатам расчетов сделана численная оценка влияния аэродинамического качества, а также форсирования двигательной установки первой ступени РН на энергетические характеристики РКК. В ходе исследования показано, что повышение аэродинамического качества РН на 50% (за счет формы крыла) не приводит к существенному увеличению веса выводимого полезного груза, но позволяет снизить аэродинамическую нагрузку, что, кроме улучшения управляемости, дает перспективу на уменьшение веса конструкции РН. Форсирование двигателя первой ступени РН на 34% дает увеличение веса полезного груза на 10 кг и некоторое уменьшение аэродинамической нагрузки. Однако, наиболее эффективным мероприятием, является использование стартующего самолета с более высокими характеристиками.




КОНЦЕПЦИЯ И ОБЛИК АКРК НА БАЗЕ ПЕРСПЕКТИВНЫХ УКРАИНСКИХ ТРАНСПОРТНЫХ САМОЛЕТОВ

В.Л. Ястремский
Государственное предприятие «Конструкторское бюро «Южное», г. Днепр, Украина,
E-mail: Yastvitaliy@gmail.com

В Украине, на сегодняшний день, отсутствуют космодромы и необходимая инфраструктура для запуска ракет космического назначения. Создание собственного космодрома и сопутствующей инфраструктуры выглядит очевиднымшагом, однако географическое расположение и территориальные особенности Украины, в частности проблема обеспечения безопасности зон падения отделяющихся частей и высокая стоимость создания инфраструктуры затрудняют выполнение таких работ.

Альтернативой создания в Украине собственного космодрома является создания авиационно-космического ракетного комплекса. Для решения этих и других проблем хорошо подходит вариант воздушного базирования РН. Реализация проекта АКРК позволить обеспечить независимость и высокую оперативность запусков, как собственных КА, так и коммерческих, укрепить собственную нишу на рынке пусковых услуг.

Особенностью проведенной работы является то, что в качестве самолетов-носителей рассмотрены перспективные Украинские самолеты Антонов-178 и Антонов-188, которые планируется производить и принимать на вооружение.

Проведена оценка возможности десантирования с СН, а также определены массово-габаритные ограничения, накладываемые на РКН. Определены концепция и основные характеристики РН, входящих в состав АКРК. Проведены предварительные баллистические расчеты, и определены энергетические характеристики РН, которые подтвердили возможность выведения на низкие околоземные орбиты малых спутников при воздушном базировании РН в составе АКРК на базе рассмотренных СН.


https://dpukrconfiaa.org/wp-content/upl ... i_2019.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 09 липня 2019 06:34

Виконання КБ "Південне" робіт в інтересах ВПС Італії

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 29 вересня 2019 08:45

Забезпечення поздовжньої стійкості РКП "Циклон-4М"
Інститут технічної механіки Національної академії наук України

Розроблено науково-методичне забезпечення для аналізу поздовжньої стійкості нової двоступеневої ракети космічного призначення "Циклон-4М", створюваної в даний час в ДП "КБ "Південне". Це забезпечення засноване на використанні теоретичного підходу до аналізу поздовжньої стійкості ракет, що розроблений в Інституті і не має аналогів у світовій практиці. Виконано теоретичний прогноз поздовжньої стійкості ракети. Показана можливість втрати поздовжньої стійкості ракети в польоті. Розроблено та видано в ДП "КБ "Південне" практичні рекомендації щодо забезпечення поздовжньої стійкості ракети шляхом встановлення демпфера поздовжніх коливань на вході в кожен двигун маршової багатодвигунної рідинної ракетної установки першого ступеня ракети


Зображення

http://www.itm.dp.ua/UKR/INews/INews.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4447
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 04 жовтня 2019 08:46

Маршовий двигун РД872 призначений для використання в складі других ступенів РН. Двигун однокамерний, працює на екологічно чистих компонентах палива, розроблений за схемою з допалюванням окисного генераторного газу.
Двигун призначений для створення тяги на рівні моря 93,2 тс з використанням відпрацьованих технологій.

Зображення


Двигун РД890 – однокамерний, двухрежимний, одноразового включення, з турбонасосною системою подачі компонентів палива. Двигун забезпечує керування вектором тяги по каналам тангажу і рискання.
Двигун призначений для створення тяги 1000 тс і роботи на екологічно чистих компонентах палива.

Зображення

http://www.nkau.gov.ua/docs/vydannya/SP ... E_2018.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей