Про "Мотор-січ"

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
KTB
Member
Member
 
Повідомлень: 936
З нами з:
23 лютого 2010 12:40

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення KTB » 25 квітня 2012 22:20

Зображення
Чистая прибыль "Мотор Сичи" в І квартале 2012 г. увеличилась в 2,5 раза - до 564,5 млн грн
Чистая прибыль ПАО "Мотор Сич" в І квартале 2012 г. выросла в 2,5 раза - до 564 млн 560 тыс. грн против 224 млн 072 тыс. грн за аналогичный период 2011 г. Об этом сообщает госучреждение "Агентство по развитию инфраструктуры фондового рынка Украины" при Национальной комиссии по ценным бумагам и фондовому рынку (НКЦБФР).
Чистый доход от реализации продукции за отчетный период вырос на 43,1% и составил 1 млрд 528 млн 956 тыс. грн против 1 млрд 67 млн 707 тыс. грн за аналогичный период 2011 г., валовая прибыль увеличилась в 34,3% - до 760 млн 177 тыс. грн против 565 млн 628 тыс. грн в І квартале 2011 г. Кроме того, прибыль от операционной деятельности выросла на 70,1% - до 574 млн 388 тыс. грн (в І квартале 2011 г. - 337 млн 624 тыс. грн).
"Мотор Сич" - одно из крупнейших предприятий в мире по выпуску авиационных двигателей для самолетов и вертолетов, а также промышленных газотурбинных установок. Предприятие расположено в Запорожье. В состав общества входят Запорожский моторостроительный завод, Запорожский машиностроительный завод им. В. И. Омельченко, Снежнянский машиностроительный завод, Волочиский машиностроительный завод и авиакомпания "Мотор Сич".
Чистая прибыль ПАО "Мотор Сич" в 2011 г. выросла на 9% - до 1 млрд 344 млн. 161 тыс. грн против чистой прибыли в размере 1 млрд 233 млн 398 тыс. грн в 2010 г.
 

AlexT
Member
Member
 
Повідомлень: 330
З нами з:
03 березня 2011 16:00

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення AlexT » 26 квітня 2012 09:42

Приємно це читати. Сподіваюсь, що вистачить розуму правильно їх використати. В усякому разі, до цього було наче все правильно. Я все ж вважаю, що розробка нових двигунів та просування їх на західні ринки є приоритетнішою, ніж розвиток вертолітобудування та ремонту вертольотів. Як для МС. Щодо України, то може краще, щоб МС займався вертольотами в першу чергу - є шанс розвинути цю галузь спільними зусиллями МС та держави. (розумію, що на цьому шляху будуть "втрати" грошей в кишенях чиновників, тощо;-)).
 

Аватар користувача
KTB
Member
Member
 
Повідомлень: 936
З нами з:
23 лютого 2010 12:40

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення KTB » 01 жовтня 2012 13:14

ГП "Антонов" сдерживает ремоторизацию Ан-26 – "Мотор Сич"
http://cfts.org.ua/news/47939

"Мотор Сич" рассказал, сколько дохода в год приносит авиакомпаниям Ан-148
http://cfts.org.ua/news/47947

Второй шанс: Украина и Россия возрождают Ан-140
http://cfts.org.ua/articles/47933

ГП "Антонов" привлечет кредит на 40 миллионов долларов
http://cfts.org.ua/news/47943

"Мотор Сич" рассчитывает получить дополнение к сертификату на обновленный Ми-8 в этом году
http://cfts.org.ua/news/47934</lj-cut>
<lj-like />
 

Marichello
Member
Member
 
Повідомлень: 419
З нами з:
12 грудня 2008 11:22
Звідки: Украина

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Marichello » 02 жовтня 2012 06:06

интересно, откуда Богуслаев знает сколько же именно Ан-148 приносит дохода авиакомпаниям?
 

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 367
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення prince92 » 02 жовтня 2012 09:08

Ну дохід це не прибуток.
 

Аватар користувача
KTB
Member
Member
 
Повідомлень: 936
З нами з:
23 лютого 2010 12:40

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення KTB » 02 жовтня 2012 13:21

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 27 листопада 2012 17:34

Газотурбінний двигун для наземного транспорту
Яішніков В.І., Карпенко А.М.
ДП "Івченко-Прогрес" м.Запоріжжя


У данній статті представлений газотурбінний двигун (ГТД) для наземного транспорту.
Це двигун нової схеми з регулюванням термодинамічного циклу та з біротативною турбіною.
Наведені основні параметри двигуна, описана його конструкція, виконано порівняння зі звичайними ГТД. Оцінені перспективи використання розробленого двигуна в якості силової установки для автомобіля.

http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/VDS/2012_1/14.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 28 квітня 2013 22:30

Четырех координатный фрезерный станок с двух координатным глобусным столом совместного производства ООО НПФ Вест Лабс (Харьков) и ООО МоторСич (Запорожье).
http://www.wl.ua

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7530
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 26 червня 2013 08:55

Почесний президент Мотор-Січ звинувачує Росію в політиці подвійних стандартів
Росія використовує політику подвійних стандартів у питанні високотехнологічного співробітництва з Україною, ухвалюючи рішення на користь кооперації із західними країнами. В’ячеслав Богуслаєв (ліворуч) Як передає власний кореспондент УНІАН у РФ, про це під час міжнародної наукової конференції «Російсько-українські відносини: реалії і перспективи» в Москві сказав народний депутат України, почесний президент компанії «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв. «Ми одержуємо техзавдання і робимо двигун для спільного українсько-російського вертольота Ка-226. Ми і російські співрозробники витратили гроші – 18 млн. доларів протягом чотирьох років. А нам заявляють у Мінпромторзі РФ, що Україна хоче йти в НАТО – ми не беремо ваш двигун. Який же вони взяли двигун? Французький, прямо з НАТО», - сказав Богуслаєв. На тему: Виробництво АН-70 гальмується через Росію - Ківа Він зазначив, що пізніше «Мотор Січ» розробив новий двигун для вертольота «Ансат», який було зібрано в Казані. «Нам знову говорять: ні, мовляв Україна допустила на свою територію навчання НАТО. Який вони взяли цього разу вертоліт? Американський», - сказав він. За словами Богуслаєва, пізніше «Мотор Січ» спільно з Климовським заводом створили двигун для вертольота Ка-62. «Нам говорять, що з Україною краще не дружити, вони не дають нам Чорноморський флот, і узяли французький», - розповів він. «Це не політика подвійних стандартів?», - обурився Богуслаєв і додав, що такі рішення ухвалюються на рівні Мінпромторгу Росії. За його словами, в результаті в Росії з'явилася «нова технологія – імпортозаміщення». «Ми створили з московським заводом «Салют» двигун за схемою 50 на 50, приходить чиновник і каже директору: чи може він робити українську частину самостійно. Той відповідає, що може, але для цього потрібно 7 млрд рублів. Йому ці кошти дають. При такій політиці імпортозаміщення до вас прийдуть інвестори?», - сказав Богуслаєв і додав, що «Мотор Січ» щороку купує високотехнологічну продукцію в РФ на 300 млн. доларів. На його думку, якщо приймається рішення про відмову від співробітництва з Україною, потрібно «купити ліцензію, технологію і після цього робити самостійно». «Ми продаємо ліцензію, допоможемо вибудувати технологію, але така політика імпортозаміщення нагадує політику Китаю, де всі здирають, копіюють, купують три екземпляри, щоб розібрати і зробити своє», - підкреслив Богуслаєв. «Потрібно говорити чесно і створювати спільний продукт. Лише економіка подружить уряди, лише економіка дасть нам робочі місця, лише економіка через людей вкаже нам, куди йти і куди вступати», - вважає Богуслаєв. Він підкреслив, що Україна і Росія під час вступу до СОТ не врахували діючі технічні стандарти у галузі авіації і не відстояли визнання внутрішніх законів про технічне регулювання. За його словами, уряди двох країн повинні добитися, щоб в рамках СОТ визнавалися стандарти. «Європейський Союз підписав угоду з дев'ятьма державами про визнання техстандартів. У нас такої угоди немає, і у нас проблеми», - заявив Богуслаєв.

http://www.unian.ua/news/579661-pochesn ... artiv.html
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 26 червня 2013 10:01

А нам заявляють у Мінпромторзі РФ, що Україна хоче йти в НАТО – ми не беремо ваш двигун. Який же вони взяли двигун? Французький, прямо з НАТО

«Нам знову говорять: ні, мовляв Україна допустила на свою територію навчання НАТО. Який вони взяли цього разу вертоліт? Американський»

«Нам говорять, що з Україною краще не дружити, вони не дають нам Чорноморський флот, і узяли французький»


Брехня і провокація.
Це все вигадки загальновідомого наймита американського імперіалізму Богуслаєва, у якого мета всього життя – посварити братні російський і український народи. :D
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30300
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Adam » 20 листопада 2014 13:25

Россия продолжает получать из Украины двигатели для военных вертолетов

20 ноября 2014, 11:12

Украинский завод "Мотор Сич" продолжает продавать в Россию двигатели для военных вертолетов. Об этом заявил президент российской ассоциации Союз авиационного двигателестроения Виктор Чуйко агентству "Интерфакс".

Он утверждает, что согласно указу президента Петра Порошенко, продукция военного назначения в Россию не поставляется, но это касается только поставок для Минобороны РФ. "В настоящее время запорожское предприятие "Мотор Сич" поставляет в полном объеме авиадвигатели для вертолетов гражданского назначения и для военных вертолетов, которые изготавливаются по линии экспорта", - заявил он.

Чуйко добавил, что были некоторые проблемы с оплатой услуг по проектным и научным работам, но и этот вопрос сейчас решен. "В прошлом месяце Национальный банк Украины запретил финансирование услуг, которые не связаны с поставкой конкретных товаров, но в начале ноября этот запрет был уточнен - разрешили оплату услуг на сумму не более 40 тысяч евро, и платежи пошли", - сказал Чуйко.

Он отметил, что объемы сотрудничества между Россией и Украиной в сфере авиационного двигателестроения в этом году будут не ниже прошлогодних. "В целом тенденция по сравнению с прошлым годом положительная. Растут как количественные показатели производства авиадвигателей, так и объемы их продаж", - сказал он.
http://economics.lb.ua/business/2014/11 ... uchat.html
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 27 березня 2015 18:46

Збори акционерів "Мотор-Січ"

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 01 квітня 2015 09:16

Перший виліт Diamond DA50-JP7 оснащеного двигуном АИ-450С виробництва "Мотор-Січ"



http://www.wing.com.ua/content/view/14203/38/
http://www.diamond-air.at/media-center/ ... rbine.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення atez » 22 листопада 2015 17:19

Із статті у вересневому (1/2015) числі Lotnictwo Aviation Internatinal: "Мотор-Січ" купила у Південної Кореї два бувших у використанні гелікоптери W-3 "Сокол" і готує їх для встановлення власних двигунів. Виробник гелікоптерів - PZL Swidnik - "відкритий до співпраці", але є проблеми з PZL Rzeszow (зараз належить Пратт енд Уітні), який виготовляє головні редуктори й трансмісії. Для нових двегунів потрібні редуктори, здатні передавати більшу потужність, але PZL Rzeszow не зацікавлений у їх створенні. Від себе додам: цікаво, які двигуни "Мотор-Січ" збирається ставити на "Сокол"? АІ-450 явно заслабенькі.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2758
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення alex999 » 23 листопада 2015 10:54

atez написав: Від себе додам: цікаво, які двигуни "Мотор-Січ" збирається ставити на "Сокол"? АІ-450 явно заслабенькі.


Можна припустити, що зараз буде встановлена модифікація МС-500В,

Motor Sich is very interested in the option of maintaining the W-3 Sokół helicopters manufactured by the PZL-Świdnik company. Replacing the PZL-10W engines, with much more powerful MS-500V ones would guarantee proper performance for the helicopter.

http://www.defence24.com/252751,mspo-20 ... ith-poland

а майбутньому - МС-14ВП

- разработка и выпуск конструкторской документации двигателя МС-14ВП для вертолета «Сокол».

http://www.motorsich.com/userfiles/otchet-2014_m.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей