Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2646
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 14 жовтня 2016 09:29

Motor Sich

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2646
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 14 жовтня 2016 09:31

Motor Sich Mi 2MSB

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29874
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Adam » 14 грудня 2016 21:44

Богуслаєв каже, що прокуратура "заплуталась" у вертольотах для ЗСУ
Середа, 14 грудня 2016, 17:48

Народний депутат В'ячеслав Богуслаєв - президент і генеральний конструктор АТ "Мотор Січ" стверджує, що заява прокуратури про постачання Міноборони непридатних вертольотів – помилка.

Про це він заявив у середу, передає "Укрінформ".

"Військова прокуратура просто поки що не розібралася у тому, що вертольоти бувають різні. Наприклад, транспортно-десантні вертольоти, згідно з техзавданням, не можуть мати й не мають устаткування й технічних характеристик бойових вертольотів. Вони призначені для інших цілей: для перекидання бойової сили й саме цим характеристикам мають відповідати, і відповідають", - сказав Богуслаєв.

Водночас директор АТ "Мотор Січ" зі зв'язків з громадськістю Анатолій Малиш заявив, що підприємством у Міноборони у 2010 році було закуплено кілька вертольотів у неробочому стані, які були модернізовані у транспортно-десантні вертольоти.

"Їх модернізували: поміняли двигуни, поміняли устаткування й так далі - фактично зробили транспортно-десантні вертольоти, які саме в якості таких у 2014-2015 рр. і були поставлені Міноборони", - повідомив він.

Нагадаємо, військова прокуратура Південного регіону у середу повідомила що "посадовці Міноборони двічі закупили непридатні для бойових дій вертольоти".

Згідно із повідомлення, "у відповідність з держсконтрактом, укладеним між ПАТ "Мотор Січ" і Міністерством оборони України, для Збройних сил України закуплено вертольоти, які не придатні для використання у військових цілях. Більше того, за своїм технічним станом і устаткуванням вони не можуть виконувати завдання за призначенням".

У повідомленні військової прокуратури також зазначається, що "ці ж вертольоти були реалізовані Міноборони України цьому підприємству в 2010 році, як військове майно, не придатне до використання". І вказується, що "посадовцями військової частини ці вертольоти були прийняті й поставлені у штат частини".

За інформацією військової прокуратури, таким чином державі було нанесено збитків на суму около 12,7 млн грн
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2646
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 23 лютого 2017 09:49

Cтенд приборных досок кабины вертолета Ми-8МСБ




Демонстрация навигационно-тактического генератора карт RN7 на базе вертолета Ми-8МСБ-Т

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2646
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 27 квітня 2017 12:27

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 843
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення stailker » 27 квітня 2017 13:53

круто, спасибо.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29874
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Adam » 19 серпня 2017 22:01

"Мотор Січ" презентувала вертоліт власного виробництва
СУБОТА, 19 СЕРПНЯ 2017, 15:50

АТ "Мотор Січ" на аеродромі "Мокра" у Запоріжжі презентувало перший український гелікоптер під назвою "Надія".
Про це повідомляє прес-служба Запорізької ОДА.
Вертоліт представив президент "Мотор Січі", народний депутат України В'ячеслав Богуслаєв.
За його словами, щоб створити перший український вертоліт, знадобилося 10 років.

Зображення
Зображення

"Сьогодні ви стоїте перед першим українським вертольотом, ми дали йому назву "Надія". Це наша надія на розвиток країни, на розвиток високих технологій", - сказав Богуслаєв.
"І наша надія, що цей вертоліт буде мати багато модифікацій: і для патрулювання доріг, і для моніторингу трубопроводів і газопроводів, і для оборонних цілей, і для сільського господарства, і для пасажирів. В Україні сьогодні покладено старт нової індустрії, - відзначив він.
АТ "Мотор Січ" - запорізьке підприємство, яке спеціалізується на виробництві авіадвигунів і газотурбінних установок.
Продукція АТ "Мотор Січ" експлуатується на літаках і вертольотах у 120 країнах світу.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14760
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення congo » 19 серпня 2017 22:22

на єправді звичайний МІ2

правдива світлина
Зображення
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29874
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Adam » 20 серпня 2017 08:04

congo, різниця, як небо і земля! :good: От журнашлюхери…
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Rotger
Member
Member
 
Повідомлень: 273
З нами з:
25 жовтня 2008 21:40

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Rotger » 22 серпня 2017 11:56

Adam написав:congo, різниця, як небо і земля! :good: От журнашлюхери…

Але однаково дуже схожий на Мі-2. Щоправда фюзеляж має більш сучасний вигляд.
Станем браття в бій кривавий від Сяну до Дону, в ріднім краю панувати не дамо нікому...
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 14760
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення congo » 22 серпня 2017 12:08

Rotger написав:
Adam написав:congo, різниця, як небо і земля! :good: От журнашлюхери…

Але однаково дуже схожий на Мі-2. Щоправда фюзеляж має більш сучасний вигляд.

це і є розвиток МІ2
здесь водки нет
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29874
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Adam » 22 серпня 2017 17:00

Головна модернізація -- це новий двигун. А до нього вже можна причепити казна що!
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7521
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 28 серпня 2017 13:35

у неділю був у справах в Тернополі. Голова місцевої ОДА розповів що "Богуслаєв відкриває під Тернополем виробництво вертольотів". Подробиць розпитати не встиг :*
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2646
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 29 серпня 2017 14:58

Патент UA 115016 C2

Винахід належить до авіаційної техніки, а саме до способу модернізації головного вертолітного редуктора ВР-24 в головний вертолітний редуктор ВР-14 в ході капітального ремонту. Спосіб модернізації виконується в п’ять етапів. На першому-четвертому етапах всі технологічні операції проводять у відповідності з ремонтною документацією головного редуктора ВР-24. На п'ятому етапі виконується комплектації основних вузлів редуктора ВР-24. Для модернізації редуктора ВР-24 в редуктор ВР-14, на п’ятому етапі, замість низки деталей редуктора ВР-24, використовують деталі редуктора ВР-14.


Проблема "старіння" парку найбільш поширених у світі вертольотів типу МИ-8 (МИ-8МТ, МИ-14, МИ-17 різних модифікацій) поставила перед підприємствами-експлуатаційниками цих машин ряд проблем, серед яких однією з головних є забезпечення високої надійності польотів. Досягнути цього можна або заміною цих вертольотів на нові моделі або ремонтом і/або модернізацією наявних.

Відносно вертольотів типу МИ-8 відомо, що, наприклад, його фюзеляж визнаний одним з кращих у світі, а розробники, спираючись на статистичні дані експлуатації, періодично збільшували терміни експлуатації цих вертольотів (28 років, 35 років, потім 40 років і нарешті взагалі зняли обмеження), враховуючи, що запаси невитрачених ресурсних можливостей конструкції вертольотів при правильному технічному обслуговуванні дозволяють експлуатувати ці машини навіть до 100 років.

Через значне зростання цін на нові вертольоти, варіант ремонту та модернізації вертольотів типу МИ-8 з солідним терміном експлуатації для підприємств-експлуатаційників є одним з можливих рішень, якщо не найкращим. Широко відомий приклад тривалої експлуатації американського літака В-52, якого чотири рази якісно модернізували, забезпечуючи зростаючі вимоги міжнародних авіаційних організацій.

Особливістю процесу відновлення ресурсу вертольотів будь-якого типу є забезпечення цілковитої надійності особливо важливих вузлів та агрегатів, до яких належать двигуни, в складі яких наявні вузли, що перебувають під значним температурним навантаженням, а вихідні вали працюють з обертами в кілька десятків тисяч на хвилину, та головний редуктор, деякі деталі якого теж працюють з такими ж високими обертами.

Якщо ремонт чи заміна турбовальних двигунів на вертольотах типу МИ-8 легко може бути вирішена в нашій країні (двигуни п'ятого покоління виробництва Мотор-Січ вважаються одними з кращих у світі), то із заміною головного редуктора ВР-14 є значні проблеми, оскільки їх виготовляють всього два заводи Російської Федерації, які ледве справляються з планом випуску головних редукторів ВР-14 для внутрішнього споживання. В результаті декілька тисяч вертольотів МИ-8МТ, МИ-14, МИ-17 різних модифікацій, що експлуатуються поза межами Російської Федерації, можуть перебувати на капітальному ремонті роками, очікуючи замовленого авіаремонтними підприємствами нових головних редукторів ВР-14.

В той же час вертоліт МИ-8МТ є прообразом відомої в світі військової машини МИ-24 (МИ-35 в експортному варіанті) з аналогічними двигунами і головним редуктором ВР-24, що знаходилась і знаходиться в складі військово-повітряних сил різних країн. Розробником цих вертольотів є одне і те саме підприємство - ТОВ "МВЗ ім. М.Л. Міля", що зумовило дуже високий рівень запозичень деталей та складових одиниць (ДСО) з ВР-14 до ВР-24. Деяка відмінність головних редукторів пов'язана з різними габаритними розмірами гвинтів вертольотів (у МИ-24 вони менших розмірів), що призвело до більшої швидкості обертання гвинтів МИ-24, та з невеликими розбіжностями в комплектації вертольотів агрегатами.

На даний час на складах авіаремонтних підприємств і організацій-експлуатаційників різних країн накопичено велику кількість головних редукторів ВР-24, що зумовлено власне малим використанням їх ресурсу в мирний час і високими нормативами наявності запасних частин у воєнних відомствах цих країн, заміною вертолітного парку на нові типи машин тощо.

Особливістю процесу ремонту (поточного, за станом або капітального) і/або модернізації будь-якої авіаційної техніки, в тому числі і головних редукторів, що складається з декількох обов'язкових етапів, є необхідність суворого дотримання вимог ремонтної документації. При цьому важливо з економічної точки зору забезпечити мінімальні строки перебування авіаційної техніки, що потребує ремонту і/або модернізації, на авіаремонтному підприємстві.

Але за відсутності на складах авіаремонтних підприємств і організацій-експлуатаційників головних редукторів ВР-14 можливе проведення ремонту і/або модернізації вертольотів МИ-8МТ, МИ-14, МИ-17 різних модифікацій за наявності головного редуктора ВР-24 шляхом його трансформації в головний редуктор ВР-14.

Як вже вказувалось вище, основні відмінності між головними редукторами ВР-24 та ВР-14, окрім різних передатних чисел до вала несучого гвинта та привода хвостового гвинта, полягають в комплектації різними генераторами. Головний редуктор ВР-24 забезпечує роботу двох генераторів одного типу з передачею потужності через трансмісію і коробку приводів, а головний редуктор ВР-14 забезпечує роботу двох генераторів іншого типу (СГС-40) з виходом приводів на ліву кришку та корпус редуктора.


До відмінних від найближчого аналога ознак запропонованого способу модернізації головного вертолітного редуктора ВР-24 під час його капітального ремонту на підприємстві в головний редуктор ВР-14 належать:
- проведення всіх технологічних операцій на першому-четвертому етапах капітального ремонту у відповідності з ремонтною документацією головного редуктора ВР-24, на п'ятомудесятому етапах у відповідності з ремонтною документацією головного редуктора ВР-14;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту вузла передньої кришки чотирма шестернями приводу вентилятора різних типів, двома шестернями косозубими провідними різних типів, форсункою приводу вентилятора з редуктора ВР-14;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту вузла корпуса редуктора шестірнею косозубою веденою, втулками розпірними верхньою і нижньою, шестірнею, чотирма форсунками (по дві двох типів) з редуктора ВР-14;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту вузла планетарного ступеня валом ротора, корпусом сальника, втулкою підводу оливи, корпусом валу гвинта, гайкою спеціальною, відбивачем, кільцем, кільцем упорним та додатково шайбою і суфлером з редуктора ВР-14;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту вузла приводів кришкою лівою, трубкою лівою, стаканом лівим, двома шестернями конічними різних типів, чотирма форсунками різних типів, трьома форсунками п'ятого типу та додатково двома фланцями генератора різних типів, п'ятьма шестернями різних типів, кришкою ущільнення та хомутом з редуктора ВР-14;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту вузла піддону горловиною заливною, втулкою перехідною та додатково планкою мірною з редуктора ВР-14;
- виготовлення деталей головного редуктора ВР-14 на підприємстві за кресленнями розробника для комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту основних вузлів головного редуктора;
- комплектування на п'ятому етапі капітального ремонту основних вузлів головного редуктора деталями головного редуктора ВР-14 з ремонтного фонду підприємства.


Зображення

Зображення

Таким чином, в результаті проведеної трансформації кількох основних вузлів головного редуктора ВР-24 забезпечується підключення до нього всіх агрегатів, що обслуговувались головним редуктором ВР-14 з дотриманням необхідних передатних чисел і експлуатаційних вимог, тобто головний редуктор ВР-24 трансформувався в головний редуктор ВР-14

Джерела комплектації основних вузлів деякими ДСО редуктора ВР-14 можуть бути різні.

Можливе їх самостійне виготовлення на підприємстві на основі відповідних креслень, оскільки потрібно виготовити лише невелику кількість деталей (близько 40), а не кілька тисяч деталей, що перераховані в специфікації головного редуктора ВР-14, а тому це потребує невеликих затрат, як часових, так і матеріальних.

Інший варіант отримання цих ДСО головного редуктора ВР-14 - ремонтний фонд підприємства, що може бути наповнений шляхом закупівлі, постачання за договорами тощо. Такий варіант теж ймовірний, зважаючи, що такий невеликий набір ДСО може бути поставлений підприємствами, що виготовляють їх серійно, у більш стислі строки, ніж готові головні редуктори ВР-14.

Отримавши внаслідок наведених вище операцій комплектацію основних вузлів, яка відповідає вимогам ремонтної документації для головного редуктора ВР-14, всі подальші операції технологічного процесу капітального ремонту головного редуктора виконуються у відповідності з нормативним документом з капітального ремонту головного редуктора ВР-14, а тому результатом на виході є головний редуктор ВР-14 із забезпеченням мінімальних строків та вартості капітального ремонту, внаслідок чого буде продовжений строк служби і ресурс авіаційної техніки.


http://base.uipv.org/searchINV/getdocum ... doctype=ou
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення Josiah » 29 серпня 2017 15:41

Хм, а як же ВР-17МС, який "створюється для вертольотів типу Мі-17 із збільшеною до 14 тонн максимальною злітною масою"? Все ще створюється і в виробництві не існує?
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість