«Мотор Січ» працює над завершальним етапом, зі створення та серійного виробництва двох типів вертольотів – Мі -2МСБ «Надія» та Мі-8 МСБНа нових площах підприємства був побудований сучасний завод, який насичений станочним парком світового рівня, з виготовлення нових гелікоптерів.
було створено вітчизняне КБ з розробки нових гелікоптерів, чисельністю 500 працівників, а у Харківському авіаційному інституті, за кошти заводу, відкрита нова кафедра де готують фахівців в галузі вертолітобудування
«Мотор Січ» створила нові цехи з виробництва та ремонту редукторів. Закупила сучасну американську лінію та технології за кілька десятків мільйонів доларів. На цей час готується освоєння виробництва несучих та рульових гвинтів для всіх типів вертольотів, які експлуатуються в Україні, в тому числі в ЗСУ.
в першу чергу, потреба у несучих гвинтах для гелікоптера Мі-24
кількість вітчизняних організацій залучених наразі у циклі створення і виробництва вітчизняних вертольотів, складає 247 підприємства
більша частина корпусів для гелікоптера Мі-2 виготовлена в Польщі
У перспективі, ми замінимо корпус, виготовимо його з нових композиційних матеріалів
На сьогодні є проблема лише з певною кількістю композиційних матеріалів та складних сплавів, які ми, на даний момент, закуповуємо за кордоном, в першу чергу у європейських виробників
вартість запорізького вертольота Мі-2 МСБ становить 1,5 млн доларів, а вартість льотної години 340 доларів. У свою чергу вартість вертольота Мі-8 МСБ становить близько 5,5 млн євро, а вартість 1 години льотного часу близько 1 тисячі євро
на сьогодні в ЗСУ нами поставлено та успішно експлуатується 23 одиниці вертольотів Мі-8 МСБ та 10 вертольотів МСБ-2
https://defence-ua.com/index.php/home-p ... otiv-msb-2