Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Модератори: Global Moderators, News

botanik
Member
Member
 
Повідомлень: 199
З нами з:
03 серпня 2009 23:44
Звідки: РОВЕНЬ

Re: Який вертоліт потрібен нашим ЗС

Повідомлення botanik » 06 жовтня 2010 18:40

Adam написав:
Моторы позволят вертолету подниматься намного выше, вместо 1600 метров на 4600
Ого! Сразу на 3 км разница? С другой стороны, а зачем вертолету летать так высоко?

-------------------------------------------------
давайте з обговоренням цифр зачекаємо,поки з російських джерел не отримаємо інформації ,що пан Богуслаєв врегулював права власності на виробництво цих моделей...а то вданий час він росіською стороною позиціонується майже як лукашнко...тіпа ЖЛОБ...не хоче міняти свій заводішка на акції нєатразімай ОАК...та й сьогодні десь промайнула його цитата.що той хто думає ,що Росія буду вкладати кошти в українські серійні заводи- той наівний бовдур...а забити на ліцензію на гелікоптери МИ,він не може...зачекаєм за розвитком подій.
 

Marichello
Member
Member
 
Повідомлень: 419
З нами з:
12 грудня 2008 11:22
Звідки: Украина

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Marichello » 03 березня 2011 09:47

"Мотор Січ" придбає Вінницький авіазавод

ВАТ "Мотор Січ" придбає державне підприємство "Вінницький авіаційний завод" і налагодить на ньому ремоторизацію вертольотів "Мі-2".

Як передає кореспондент УНІАН, про це на брифінгу у Вінниці повідомив голова Ради директорів "Мотор Січі" В’ячеслав БОГУСЛАЄВ.

«Економіка на Вінницькому авіазаводі склалася не кращим чином, і Міністерство промислової політики вирішило піти шляхом банкрутства підприємства. У результаті цього приблизно через півроку підприємство у Вінниці стане повноправною частиною "Мотор Січі". У нас вже є дев`ять заводів, Вінницький стане десятим. Ми могли піти іншим шляхом – викупити це підприємство, але за цим стоїть ціла низка процесуальних моментів, пов`язаних з судами, скаргами, оспорювання тощо. Тому більш чистий і швидший варіант – через банкрутство», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.

Він також відзначив, що Президент поставив завдання: заповнити підгалузь авіаційної промисловості, якої не вистачає, і організувати конструкторське бюро, яке проектуватиме і супроводжуватиме свої вертольоти, і негайно розпочати ремоторизацію існуючої вертолітної техніки в українській армії.

«Попутно ми вивчили ринок цивільних вертольотів і зрозуміли, що сьогодні найбільш затребувані у світі вертольоти, розмірність яких така, як у Мі-2, – 4-6 тонн злітної маси. Для цього ми відкрили своє конструкторське бюро, яке має право займатися модернізацією і ремоторизацією вертолітної техніки», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.

Він відзначив, що підприємство вже одержало ряд технічних завдань на "Мі-2".

«Ми вже одержали технічне завдання на наші "Мі-2" від Міністерства надзвичайних ситуацій, найближчим часом одержимо ТЗ від Міністерства оборони, від Міністерства внутрішніх справ і Департаменту лісового господарства. Таким чином, ми матимемо чотири тверді замовлення на виготовлення вертольотів під санітарні, під патрульні, під пожежні, під вахтові варіанти використання "Мі-2», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.

Вертолітна програма складатиметься з чотирьох етапів. Перший – це модернізація і заміна двигунів на вертольотах Мі-2. Другий етап – більш глибша модернізація (зміна форми фюзеляжу, винесення паливних баків за межі салону вертольота, заміна редуктора). Третій – це розробка і сертифікація власної модифікації вертольота Мі-2МСБ2 і четвертий – запуск складання цього типу вертольота тут, у Вінниці. Розробку вертольота планується завершити цього року, щоб до кінця року вже одержати сертифікат на нього.

На всю програму потрібно близько 80-100 мільйонів доларів, і вона буде розрахована на 7 років. За підсумками реалізації програми «Мотор Січ» розраховує вийти на випуск 15-20 вертольотів Мі-2МСБ2 щомісяця. Орієнтовна ціна такого вертольота становитиме 9 млн. грн., при тому що аналогічний вертоліт російського складання коштує близько 3,5-4 млн. доларів.

Крім того, наступного тижня ряд працівників "Вінницького авіаційного заводу" поїде на основний завод у Запоріжжі для проходження необхідного навчання.

До кінця березня до Вінниці будуть доставлені перші два вертольоти, які проходитимуть ремоторизацію, які мають бути готові до експлуатації вже в травні.

Як повідомляв УНІАН, Вінницька обласна державна адміністрація в особі голови облдержадміністрації Миколи ДЖИГИ і Відкрите акціонерне товариство "Мотор Січ" в особі голови Ради директорів В’ячеслава БОГУСЛАЄВА підписали меморандум про проведення спільних робіт з ремоторизації вертольотів "Мі-2" державним підприємством "Вінницький авіаційний завод" і ВАТ "Мотор Січ".

Довідка УНІАН. Запорізьке ВАТ “Мотор Сич” - одне з найбільших підприємств у світі з випуску авіаційних двигунів для літаків і вертольотів, а також промислових газотурбінних установок. До складу ВАТ “Мотор Січ” входять структурні одиниці, розташовані на території України: Запорізький моторобудівний завод, Запорізький машинобудівний завод ім. Омельченка, Сніжнянський машинобудівний завод, Волочиський машинобудівний завод, авіакомпанія «Мотор Січ».


http://www.unian.net/ukr/news/news-424078.html

Амбициозные планы. Неужели за год все успеют - и обанкротить и наладить?
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7531
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 03 березня 2011 10:29

Marichello написав:Він також відзначив, що Президент поставив завдання: заповнити підгалузь авіаційної промисловості, якої не вистачає, і організувати конструкторське бюро, яке проектуватиме і супроводжуватиме свої вертольоти, і негайно розпочати ремоторизацію існуючої вертолітної техніки в українській армії.

«Попутно ми вивчили ринок цивільних вертольотів і зрозуміли, що сьогодні найбільш затребувані у світі вертольоти, розмірність яких така, як у Мі-2, – 4-6 тонн злітної маси. Для цього ми відкрили своє конструкторське бюро, яке має право займатися модернізацією і ремоторизацією вертолітної техніки», - повідомив В.БОГУСЛАЄВ.

Marichello написав:Вертолітна програма складатиметься з чотирьох етапів. Перший – це модернізація і заміна двигунів на вертольотах Мі-2. Другий етап – більш глибша модернізація (зміна форми фюзеляжу, винесення паливних баків за межі салону вертольота, заміна редуктора). Третій – це розробка і сертифікація власної модифікації вертольота Мі-2МСБ2 і четвертий – запуск складання цього типу вертольота тут, у Вінниці. Розробку вертольота планується завершити цього року, щоб до кінця року вже одержати сертифікат на нього.

На всю програму потрібно близько 80-100 мільйонів доларів, і вона буде розрахована на 7 років. За підсумками реалізації програми «Мотор Січ» розраховує вийти на випуск 15-20 вертольотів Мі-2МСБ2 щомісяця. Орієнтовна ціна такого вертольота становитиме 9 млн. грн., при тому що аналогічний вертоліт російського складання коштує близько 3,5-4 млн. доларів.

Як на мене один з не багатьох правильних кроків за останній час у залузі
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 03 березня 2011 11:24

Молодец Богуслаев - дай Бог ему здоровья и долгих лет. Хороший заход - нечего мечтать о западных рынках с Пратт-Уитни и без АИ-450 с МС-500 на Ансате, когда традиционный рынок ждет аналогичный вертолет по миллиону за штуку.
Если вся затея оправдает себя - то вторую звезду Богуслаеву!!! А МС - завод!
Востаннє редагувалось Blogger в 03 березня 2011 12:48, всього редагувалось 1 раз.
- Наша - не ваша!...
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 03 березня 2011 11:26

Мі-2МСБ2 - надо полагать - МоторСич-Богуслаев? - Имеет право... :D
- Наша - не ваша!...
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 03 березня 2011 12:47

Другий етап – більш глибша модернізація (зміна форми фюзеляжу, винесення паливних баків за межі салону вертольота, заміна редуктора)

- С такой ценой и модернизацией - сразу возникают мысли, что этот(вероятно он - Ми-2МСБ1) проект переходит дорогу польскому варианту Ми-2 Сокол, который имеет ростущий портфель заказов. Очень хорошо, что удачный менеджмент Мотор Сичи и потенциал украинских авиационных возможностей - решили интегрировать в полном цикле производства.
- Наша - не ваша!...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7531
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 03 березня 2011 19:26

Blogger написав: - С такой ценой и модернизацией - сразу возникают мысли, что этот(вероятно он - Ми-2МСБ1) проект переходит дорогу польскому варианту Ми-2 Сокол, который имеет ростущий портфель заказов. Очень хорошо, что удачный менеджмент Мотор Сичи и потенциал украинских авиационных возможностей - решили интегрировать в полном цикле производства.

Мі-2 і W-3A Sokol звичайно родичі, але однозначно різні машини
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 03 березня 2011 19:40

Поки рано, чекаємо. У Нас - свій інтерес.... - Наш буде дешевше - рахувать не обіцяю - не маю часу, але маю певне ІМХО чогось...
- Наша - не ваша!...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7531
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 03 березня 2011 19:48

До речі, ще ніхто не піднімав питання авторських прав і відповідно роялті...
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 03 березня 2011 20:22

- Хо-хо... - Ше чекайте - вони останнім часом що і вміють як - скиглити...
Ось це, така не менше ніж у них частка:

http://kotobood.livejournal.com/33262.html

Потім об"єкт національноЇ зазрості:

http://kotobood.livejournal.com/34199.html

И кааантрольний постріл:

http://kotobood.livejournal.com/39894.html
- Наша - не ваша!...
 

Marichello
Member
Member
 
Повідомлень: 419
З нами з:
12 грудня 2008 11:22
Звідки: Украина

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Marichello » 03 березня 2011 22:19

http://www.wing.com.ua/content/view/8649/52/

Да уж..приземлили они меня, а уже ведь обрадовался :(
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7531
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 04 березня 2011 09:06

Реалестична стаття :good:
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 04 березня 2011 09:50

Да не такая уж и однозначная статья, Згурец не авиатор, корреспондент поработал - но выводы часто из категории философии. Образная прикладно-творческая статья.
- Наша - не ваша!...
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7531
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Oleh Nemchinov » 04 березня 2011 09:56

Blogger написав:Да не такая уж и однозначная статья, Згурец не авиатор, корреспондент поработал - но выводы часто из категории философии. Образная прикладно-творческая статья.

Погоджуюсь. Але загальні висновки, що Мі-2 не найкращий варіант для старту власного вертольотобудування є очевидними. Нагадаю, що щось подібне Ми проходили в Україні не тільки і не стільки із "Ангелом" скільки із Ка-126/226
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Blogger
Member
Member
 
Повідомлень: 211
З нами з:
05 жовтня 2010 18:45

Re: Про "Мотор-січ"

Повідомлення Blogger » 04 березня 2011 10:32

Ангел - вертолет другого класса, типа класса -для Червоненко, полетов губернаторов на охоту, в Крым, на дачу с девочками.
Для госструктур - нужны именно вертолеты классов Ми-2 и Ми-8. Целевая программа развития разработана - модернизация, глубокая модернизация, локализация. И заходы МС вписываются в нее абсолютно. Авиакон - объект очень большой "ревности" - он выполняет чуть ли не большую часть ремонтов на постсоветском пространстве, рабочее живое предприятие. С Ми-2 и виницким заводом - информации не имею, но вероятно сложнее. Вообще по памяти - не встречал людей с тех заводов, информации прямой не имею, да и вообще вертолетостроителей на форумах мало, так что информация будет больше - рекламная и официальная.
Вертолет это не самолет - производить его проще, главное двигатель - а их у нас весь спектр, редуктора, лопасти, гидроприводы, передачи, алюминий - все есть и все возможно и не делать - грешно.
В статье прозвучал один правильный акцент - "рубит сук на котором седит". Несколько не так - в России делается многое, чтобы уйти от МС(правда коряво и плохо к радости), но делается, для вертолетов Ка что-то уже пытаются лепить. А МС и Богуслаеву руки выкручивают, в ОДК видать потеряли надежду его "рейдерски" затащить за что-то и это при том, что он уже согласен делится производством и инвестировать 50/50. Решил делать - значит не все там "чисто и хорошо", а у себя - отлично. Несколько смущает цена Ми-2МСБ... - 1 мллн, Ми-8 - 3,5 мллн - что есть в 3 раза дешевле, однозначно сложно сказать - но и по другой продукции ВПК цены у нас паритетнее, может и здесь - таки будет правда, посмотрим...
- Наша - не ваша!...
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron