Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1482
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення pustomelyk » 14 жовтня 2018 21:31

General Dead
Мета ж не у металообробці.
Хоча нам важливо і те, й інше (і кількість гелікоптери, і робочих місць), але ми ж розуміємо, що напряму то не пов'язано. У МоторСічі виглядає все правильно.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 18 жовтня 2018 07:11

Участь ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" у вертолітній програмі "Мотор-Січ"

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 21 жовтня 2018 08:59

Легкий багатоцільовий вертоліт Мі-2МСБ

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1482
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення pustomelyk » 21 жовтня 2018 11:23

Як товариство гадає, є сенс створювати виключно ударний гвинтокрил "на базі"? Розробити новий фюзеляж, без вантажно-пасажирського відсіку, отримати кращу аеродинаміку, захист екіпажу і більше корисне піф-паф навантаження?
 

gvpretorian
Member
Member
 
Повідомлень: 120
З нами з:
24 січня 2018 13:23

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення gvpretorian » 21 жовтня 2018 13:22

Ударний з мі-2? Не вийде. Простіше новий зробити.
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1482
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення pustomelyk » 21 жовтня 2018 14:10

gvpretorian
Так я про новий і питав. З можливим використанням вузлів. Є сенс в ударних малого класу, чи менші за Тигра еврокоптерівського вже не варто? Колись ВО-105 були, зараз схожого нічого не видно.
З МСБ-2 (умовно) могло б щось вийти між ВО-105 і Тигром
 

gvpretorian
Member
Member
 
Повідомлень: 120
З нами з:
24 січня 2018 13:23

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення gvpretorian » 21 жовтня 2018 17:16

Матеріали на місці не стоять безумовно. Але зробити такий легкий мабуть ще не можливо. Ще і навантаження більш-менш людське і захист хоч якийсь.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 21 жовтня 2018 17:27

pustomelyk написав: є сенс створювати виключно ударний гвинтокрил "на базі"? Розробити новий фюзеляж, без вантажно-пасажирського відсіку, отримати кращу аеродинаміку, захист екіпажу і більше корисне піф-паф навантаження?


На мою думку, майбутнє за багатоцільовими модифікаціями.
В умовах війни з роісєю, приймаючи до уваги насиченість засобами ППО і РТВ, використання на "нулі" будь якої модифікації призведе до великих втрат.
За гелікоптерами залишаються задачи по евакуації, оперативному перекиданню мобільних груп на загрозливі ділянки, боротьба з ДРГ в тилу, вогневе ураження противника на другорядних ділянках (за умови відсутності ППО з д.стр.≥10км).
З цими завданнями цілком впораються озброєнні модифікації МСБ-2 і МСБ-8, в яких (наприклад) передбачено додаткове бронювання керамікою життєво-важливих вузлів.
Але і відмовлятись від наявних Мі-24 теж не бачу сенсу. Ремоторизація, ремонт планера, оновлення бортового обладнання - і вони ще можуть завдати багато шкоди запорєбрікам.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 427
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення prince92 » 21 жовтня 2018 20:31

Як на мене то життєздатним є лише варіант озброєний Бар'єр-В, варіанти з НУРами і кулеметами - для самогубців
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 22 жовтня 2018 07:18

Середній транспортно-бойовий вертоліт Мі-8МСБ-В

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 20 грудня 2018 16:03

Композитне виробництво "Мотор-Січ"

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3823
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Український гелікоптер від "Мотор Січ"

Повідомлення alex999 » 17 січня 2019 17:38

АТ «МОТОР СІЧ» продовжує сертифікаційні роботи по вертольотам МСБ-2 та МСБ-8
17.01.2019
З 2010 року одним з основних напрямків діяльності АТ «МОТОР СІЧ» є розробка, виготовлення та подальша сертифікація вертолітної техніки. Першими ластівками вертолітної програми АТ «МОТОР СІЧ», які отримали сертифікати Державіаслужби України, стали модернізовані вертольоти Мі-8МСБ та Мі-2 з двигунами АІ-450М-Б. Отримавши досвід модернізації вертолітної техніки, запорізькі авіабудівники взялися за реалізацію програми з розробки нових конструкцій: МСБ-2 та МСБ-8.

МСБ-2 «Надія» – це новий легкий багатоцільовий вертоліт. На даній моделі встановлені двигуни ДП «Івченко-Прогрес» АІ-450М-П (злітною потужністю по 465 к. с. кожний) та нова трансмісія на основі головного редуктора ВР-442П розробки АТ «МОТОР СІЧ». Попри те, що вертоліт відноситься до легкого класу, він може брати на борт 7-9 пасажирів. У конструкції МСБ-2 широко використовуються композиційні матеріали. Очікувана практична межа складає 5000 м, а дальність польоту з основними баками – 730 км.

Новий вертоліт цивільного призначення МСБ-8 – результат багаторічної роботи колективу АТ «МОТОР СІЧ». Він призначений для виконання широкого спектру комерційних задач: перевезення пасажирів та вантажів, пошуку постраждалих у результаті надзвичайних ситуацій, екстреної медичної евакуації та інших варіантів цивільного застосування.

Нині на АТ «МОТОР СІЧ» виконуються дослідні роботи, результати яких будуть використовуватись для сертифікації гвинтокрилої машини. На першому дослідному екземплярі встановлені двигуни ТВ3-117ВМА-СБМ1В та модернізований головний редуктор ВР-14МС.

На наступній стадії робот планується заміна металічних лопатей несучого гвинта на композитні. Для їхнього виробництва на потужностях АТ «МОТОР СІЧ» виконується монтаж технологічного обладнання, та виконуються пусконалагоджувальні роботи.

Також планується збільшення максимальної злітної маси вертольота до 15 тонн, для чого кількість лопатей буде збільшено до 6 та розроблена нова втулка несучого гвинта. Очікується збільшення вантажності до 5000 кг всередині вантажопасажирської кабіни та до 6000 кг на зовнішній підвісці.

Модифікація МСБ-8 зі збільшеною злітною масою отримає більш потужні двигуни та новий редуктор власної розробки ВР-17, який на даному етапі проходить стендові випробування.

Окрім збільшеної злітної маси та корисного навантаження, цивільний вертоліт МСБ-8 буде відзначатися покращеними льотними характеристиками. Очікувана максимальна висота польоту 7500 м, а перегінна дальність буде складати 1467 км.

http://www.motorsich.com/ukr/press/news/news-17.01.19/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей