Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 17 листопада 2016 00:03

Малайзия пообещала в 2018 году назвать подозреваемых в крушении MH17

Министр транспорта Малайзии Лиоу Тионг Лай заявил, что на данный момент «идентифицированы» имена 100 подозреваемых, причастных к трагедии с Boeing Малазийских авиалиний рейса MH17 летом 2014 года, сообщает малайзийское издание FMT News.

По словам министра, имена подозреваемых будут названы в начале 2018 года. Он объяснил такой срок тем, что для сбора их показаний необходимо время. «Это займет некоторое время, потому что каждый из них будет вызван для дачи показаний», — пояснил Лиоу Тионг Лай.

Министр пообещал, что виновные предстанут перед Международным судом в Гааге.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 23 листопада 2016 23:32

Слідча група з МН17 наполягатиме, щоб обставини катастрофи Боїнга розслідував МКС
Вівторок, 22 листопада 2016, 21:56

Міжнародна слідча група, що займається розслідуванням катастрофи Боїнга рейсу МН17 на Донбасі в 2014 році, буде просити Міжнародний кримінальний суд розглядати цей злочин як наслідок державної зради екс-президента України Віктора Януковича і подальшої окупації Криму та частини Донбасу Росією.

Про це заявив генпрокурор Юрій Луценко журналістам у Гаазі (Нідерланди) у вівторок.

"Тут (катастрофа МН17) розглядається як військовий злочин, і, ймовірно, як злочин проти людяності. Спільна слідча група чотирьох країн, зокрема й України, буде також наполягатиме на розгляді цієї справи в Міжнародному кримінальному суді", - сказав він.

Він пояснив, що військові злочини і злочини проти людяності на Сході України є наслідком окупації територій Росією, що в свою чергу було спровоковано зверненням екс-президента України Віктора Януковича до РФ "у спробах утримати владу" під час Революції Гідності.

Таким чином, за словами генпрокурора, Україна наполягає на існуванні причинно-наслідкового зв'язку між цими подіями і просить МКС розслідувати ці факти.

При цьому Луценко додав, що українське слідство не має можливості своїми силами притягнути до відповідальності колишніх керівників держави, оскільки ті перебувають на території Росії.

"Притягнення до відповідальності організаторів цих злочинів перебуває за межами наших можливостей", - сказав він, уточнивши, що йдеться про Януковича та його оточення.

"Також у Москві переховуються ті, хто віддавав накази, які порушують міжнародні конвенції, зокрема, Женевську конвенцію про правила ведення війни", - зазначив він.

За словами Луценка, протягом року українське слідство комунікує з офісом прокурора МКС, надаючи масив доказів, щоб отримати перспективу судового розгляду в МКС.

Генпрокурор уточнив, що українські правоохоронці розслідують кримінальне провадження за безпосередніми виконавцями цих злочинів.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 14 грудня 2016 21:39

Слідство встановило 100 людей, причетних до катастрофи MH17 – ГПУ
Середа, 14 грудня 2016, 13:15

Слідство встановило 100 людей, котрі перевозили з Росії ЗРК "Бук" та віддавали накази про його запуск.

Про це під час брифінгу повідомив заступник генерального прокурора України Дмитро Сторожук.

"Встановлені всі 100 людей та ідентифіковані", - сказав він.

Сторожук пояснив, що мова йде про тих людей, які брали участь у транспортуванні ЗРК "Бук", про екіпаж, який керував ним та людей, які давали доручення і накази.

"У рамках слідства ми не оголошуємо питання, хто є підозрюваним чи свідком. Тому що роль кожної людини ще встановлюється", - зауважив він.

"Одна із версій слідства полягає в тому, що деякі люди виконували певні доручення, не знаючи для чого"- сказав Сторожук.

При цьому він закликав людей, котрі стали свідками перевезення "Бука", надати слідству відповідну інформацію. "Маю впевненість, що такі люди знайдуться і нададуть інформацію", - наголоси заступник генпрокурора.

Сторожук нагадав, що є двоє підозрюваних. "На сьогодні нас дуже цікавить ідентифікація так званого Андрія Івановича з позивним Оріон та Миколи Федоровича з позивним Дельфін", - сказав він.

Було продемонстровано фрагмент розмови цих двох осіб, на якому від обох чути російську вимову.

Сторожук пообіцяв також захист свідкам та їх сім’ям.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 29 січня 2017 11:34

MH17: Слідчі не можуть розшифрувати знімки з радарів, які передала РФ
Неділя, 29 січня 2017, 05:58

Росія передала нідерландським слідчим у справі про катастрофу рейсу MH17 дані контролю радіолокації в форматі, який не відповідає встановленим міжнародними стандартами, у зв'язку з чим використати їх для отримання більш ясної картини події поки не вдалося.
Про це в суботу, 28 січня, повідомив представник прокуратури Нідерландів в Амстердамі, пише DW.com.

"Необхідні додаткові дані, щоб як слід зрозуміти, що зображено на знімках з радарів", - наводить його слова агентство dpa.
За відомостями видання De Telegraaf, російській стороні вже направлено запит на надання придатної інформації.

Росія надала слідчим запитані ними дані в жовтні 2016 року - незабаром після того, як у вересні був опублікований проміжний звіт міжнародної слідчої групи, в якому причиною катастрофи літака було названо попадання в нього ракети серії 9М38 з установки "Бук", доставленої на територію України з РФ.

У січні 2016 року родичі пасажирів, які загинули в результаті аварії MH17, закликали прем'єр-міністра Нідерландів Марка Рютте почати глобальну кампанію, щоб домогтися публікації даних радіолокаційного контролю. Члени 18 сімей висловили впевненість, що це допоможе встановити, хто саме збив авіалайнер над Донбасом 17 липня 2014 року.

При цьому родичі жертв трагедії зажадали від Москви передати дані з так званих первинних радіолокаторів. На відміну від вторинних, ці радари здатні засікти літаки і невідомі об'єкти, навіть якщо ті не оснащені транспондерами. Це означає, що теоретично первинні радари можуть, наприклад, простежити траєкторію польоту ракети.

Нідерландські експерти, які проводили розслідування, в своїй доповіді, яка була оприлюднена в жовтні 2015 року, вказали на вкрай малу ймовірність того, що первинні радари, задіяні на момент авіакатастрофи, могли засікти ракету, однак сім'ї загиблих заявили, що фахівці не виключили такої можливості повністю .
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 15 лютого 2017 22:52

Bellingcat выяснила имя организатора перевозки «сбившего MH-17 Бука»

Международная экспертно-журналистская группа Bellingcat, которая занимается поиском данных по открытым источникам, 15 февраля представила доклад «Кто такой Хмурый»: отставной генерал-майор, связанный с падением MH-17». Авторы расследования идентифицировали бойца вооруженных сил самопровозглашенной Донецкой народной республики (ДНР) Хмурого, ответственного за транспортировку пусковой установки ракетного комплекса «Бук». Им, согласно расследованию Bellingcat, оказался отставной российский офицер Сергей Дубинский.

Bellingcat передал полученные данные сводной группе следователей (JIT, Joint Investigation Team), которая ведет уголовное расследование гибели Boeing MH17, сбитого в Донбассе в июле 2014 года. В состав этой группы входят представители следственных органов Австралии, Бельгии, Нидерландов, Малайзии и Украины.

Эксперты Bellingcat также направили JIT данные​ о деятельности 69-й отдельной бригады материально-технического обеспечения Вооруженных сил России (войсковая часть № 11385). Как указывают расследователи, военнослужащие подразделения участвовали в перевозке пусковой установки «Бук» к российско-украинской границе в июне и июле 2014 года. Bellingcat изучила страницы военных в социальных сетях и обнаружила большое количество фотографий, сделанных в Ростовской области во время транспортировки установки. На снимках запечатлена военная техника, зафиксированная очевидцами.

РБК направил официальный запрос в Минобороны России о результатах расследования Bellingcat. Ранее оборонное ведомство критиковало исследования группы, касающиеся крушения лайнера. По мнению российских военных, доклады группы построены на «псевдогипотезах» и фальсификации данных о крушении MH17.​

Запись переговоров

В апреле 2015 года JIT опубликовала телефонные разговоры сепаратистов, обсуждавших детали авиакатастрофы и транспортировку огневой установки комплекса «Бук». JIT передала одну из записей СБУ.

На записи слышны голоса двух сторонников ДНР — Хмурого и Бурята. Сепаратисты обсуждали передачу Хмурому установки «Бук» и методы транспортировки орудия. Эксперты СБУ определили, что голос бойца с позывным Хмурый принадлежит Сергею Николаевичу Петровскому, отставному офицеру Российской армии. По данным украинских силовиков, Петровский проходил службу в военной разведке ГРУ и ушел на пенсию в 2014 году.

Человек, представлявшийся Петровским (Хмурым), до 2015 года несколько раз давал интервью р​​оссийским изданиям в качестве главы главного разведывательного управления ДНР, заместителя министра обороны ДНР Игоря Стрелкова. По данным Bellingcat, эти интервью не имеют отношения к настоящему Хмурому.

«Плохой солдат»

Выясняя реальную личность Петровского, Bellingcat обнаружила его профиль на военно-историческом форуме «Антиквариат». В ходе обсуждения боевых действий на юго-востоке Украины пользователь «Плохой солдат» представился Петровским и назвал себя «заместителем министра обороны ДНР по разведке». Эту информацию публично подтвердил​ Игорь Стрелков, зарегистрированный на «Антиквариате» под псевдонимом Котыч.

Расследователи определили настоящую фамилию Петровского с помощью архива электронной почты Игоря Стрелкова, опубликованного хакерами группы «Шалтай-Болтай». В апреле 2014 года Стрелкову было направленно сообщение с адреса «karahan1962@mail.ru». В письме неизвестный спрашивал у Стрелкова, не забыл ли он о Бизоне. Bellingcat удалось найти несколько профилей в социальных сетях, связанных с данным почтовым адресом.

На форуме 108-го мотострелкового полка, который с 1979 по 1989 год участвовал в боевых действия в Афганистане, неизвестный пользователь указал имя Сергея Дубинского, годы службы в подразделении и личную почту, которая полностью совпадает с адресом, опубликованным группой хакеров. Указанный пользователем форума телефон действует, однако мужчина, поднявший трубку, сообщил РБК, что он никак не связан с Дубинским или Стрелковым.

На том же форуме пользователи позже разместили фотографию Дубинского в военной форме с боевыми наградами — на этом снимке он не похож на человека, дававшего видеоинтервью российским изданиям в 2014–2015 годах. Один из участников обсуждения назвал позывные Дубинского: Хмурый, Зубр, Бизон, Петровский — и рассказал, что проходил с офицером службу в Афганистане.

Расследователям удалось обнаружить профиль Дубинского в социальной сети «Одноклассники». Осенью 2014 года Дубинский опубликовал на своей странице фотографии с актером Михаилом Пореченковым, который посещал Донецк в октябре, и актером Иваном Охлобыстиным. Позже Охлобыстин опубликовал в своем профиле фотографию часов, которые ему подарил Хмурый. На фотографии также видно удостоверение генерала-майора Сергея Петровского, подписанное премьер-министром ДНР Александром Захарченко.

Согласно постановлению Аксайского районного суда Ростовской области, в апреле 2015 года Дубинскому была назначена военная пенсия за выслугу лет. В постановлении указано, что офицер проходил службу в войсковых частях № 61019, № 11659 (22-я отдельная бригада спецназа ГРУ) и № 51019 (отдельный радиоузел особого назначения). Последняя войсковая часть находится в городе Степной Ростовской области. Согласно открытым данным, на имя Сергея Дубинского, проживающего в Степном, было зарегистрировано три автомобиля. Дата рождения — 9 августа 1962 года, указанная в базе данных, совпадает с информацией на личной странице офицера в социальной сети «Одноклассники». Как выяснилось, Петровский более 30 лет служил в Советской и Российской армии.

В расследовании Bellingcat также указано, что летом 2016 года Дубинский выложил на своей странице фотографию нового дома, куда отставной офицер переехал в 2015 году. Также Дубинский разместил снимок вездехода Can-Am Commander XT. На сайте производителя указана цена транспортного средства — от $15 тыс.​
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 18 лютого 2017 13:51

Росавиация предложила помощь в расшифровке данных о крушении MH17

Россия готова предоставить Нидерландам помощь в расшифровке первичных данных локатора о крушении под Донецком в июле 2014 года рейса MH17 «Малазийских авиалиний». Об этом говорится в пресс-релизе Росавиации, опубликованном на сайте ведомства.

«Российская сторона готова в любой момент предоставить международным следователям помощь специалистов-разработчиков, которые знакомы с системой дешифрования информации с радиолокатора», — говорится в сообщении.

«Россия продолжает недоумевать относительно того, что у Нидерландов ушло порядка трех месяцев на распознавание так называемой технической загвоздки», — пояснили в ведомстве.

В Росавиации уточнили, что данные первичной радиолокации, которые российская сторона передала следователям, представляют собой данные, которые циркулируют внутри самого радиолокатора. Он, в свою очередь, является специфическим профессиональным оборудованием и всегда имеет собственный формат шифрования данных.

«Формат ASTERIX же, о котором заявляют Нидерланды, предполагает передачу данных уже в обработанном виде, что, по сути, делает их вторичной информацией, которая не позволяет увидеть даже 25% того, что демонстрирует первичная информация внутри локатора», — говорится в сообщении.​

Ранее в январе 2017 года стало известно, что Нидерланды готовят повторный запрос о получении данных с российских радаров. Представитель голландской прокуратуры Вим де Брюн заявил тогда, что изначально материалы были представлены в «нестандартном формате».

О том, что у голландцев возникли трудности с расшифровкой, писало 29 января австрийское издание Der Standard. Издание отмечало, что данные «зашифрованы не по международным стандартам».

Имеющиеся в распоряжении России радиолокационные данные об обстановке в небе над Украиной летом 2014 года были переданы Нидерландам осенью 2016 года. Как сообщили в российском концерне «Алмаз-Антей», речь шла о так называемых первичных радиолокационных изображениях воздушного пространства в необработанном виде.

Промежуточные результаты расследования причин авиакатастрофы Нидерланды обнародовали в сентябре 2016 года. Комиссия, занимавшаяся расследованием, пришла к выводу, что самолет был сбит из зенитного комплекса «Бук», который был доставлен на Украину из России, а потом транспортирован обратно.

Россия последовательно ставит результаты расследования комиссии под сомнение, отмечая, что ее выводы сделаны без учета данных, предоставленных российской стороной.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 02 березня 2017 23:37

Bellingcat опубликовала новые данные о Хмуром и «сбившем MH17 «Буке»

Международная экспертно-журналистская группа Bellingcat, которая занимается поиском данных по открытым источникам, представила продолжение опубликованного 15 февраля доклада ​«Кто такой Хмурый: отставной генерал-майор, связанный с падением MH17».

В документе говорится, что после публикации первой части появились «однозначные подтверждения» личности офицера разведки ДНР Хмурого, который, как считают авторы доклада, «был ключевым организатором транспортировки «Бука 332» из Донецка в поле к югу от Снежного» 17 июля 2014 года в день, когда был сбит ​Boeing рейса MH17, следовавший из Амстердама в Куала-Лумпур.

В качестве одного из главных доказательств того, что речь идет о Сергее Николаевиче Дубинском 1962 года рождения, Bellingcat приводит свидетельства российского актера Ивана Охлобыстина, опубликованные в колонке для сайта RT 16 февраля.

«Сергей Дубинский с позывным Хмурый — уважаемый русский военный, честно посвятивший всю свою жизнь служению Отечеству, даже когда Отечество в период общественного разлада середины 90-х, бывало, поручало ему бессмысленные и губительные задания. Он уже вышел в отставку, но ему очередной раз не повезло: на родной Украине произошел госпереворот — и, как солдат, он не смог не встать на защиту конституции и присоединился к ополчению Славянска, под флагом Стрелкова», — написал тогда Охлобыстин.

Кроме того, после публикации доклада, утверждают в Bellingcat, пользователи сети обнаружили посты Дубинского на форумах Glav.su, где он якобы писал под ником «Нехороший». В одном из постов, отмечают исследователи, автор подтвердил дату рождения, совпадающую с датой рождения Дубинского, а также подтвердил подлинность своего голоса на записи, опубликованной СБУ. «Чтобы подтвердить личность Дубинского, один из пользователей спросил его, на каком автомобиле тот ездил в Славянске в 2014 году. Дубинский ответил 12 июля 2015 года, что ездил на черном Peugeot 3008. Машина этой модели попала на видео колонны с «Буком 332» в Макеевке 17 июля 2014 года. Это не значит, что Дубинский находился в этой машине, однако по всей вероятности она использовалась разведкой ДНР», — говорится в докладе.

Далее в докладе анализируется содержание нескольких телефонных переговоров, опубликованных СБУ и международной следственной группой.

Авторы доклада заявили, что после анализа новых свидетельств, а также опубликованных СБУ и международной следственной группой перехватов телефонных переговоров, личность Дубинского-Хмурого «установлена однозначно», как и то, что именно этот человек «был ключевым организатором» транспортировки зенитно-ракетной установки «Бук» по территории Донбасса в день, когда был сбит Boeing.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 07 березня 2017 16:04

Чи можна це вважати за визнання того, що "Боїнг" збили кацапи?
Росія про MH-17: недостатньо довести, що Бук привезли з РФ, головне – наміри
Вівторок, 07 березня 2017, 12:36

Російська Федерація, захищаючи свою позицію в Міжнародному суді ООН, наполягає, що у України немає підстав для звинувачень в суді, оскільки ті, хто надали для використання ракетний комплекс "Бук", не мали наміру збивати саме цивільний літак.

Таку позицію зайняли у своїх виступах в Гаазі представники РФ, повідомляє "Європейська правда".

Зокрема, один з представників РФ у процесі, глава департаменту з питань нових викликів та загроз Ілля Рогачов наголосив, що звинувачення за конвенцією про фінансування тероризму державою вимагає не лише факту терористичного акту, і навіть не лише надання допомоги тим, хто його вчинив, але також того, щоби спонсор "мав наміри або знав про даний теракт". "Тобто має бути або намір, або знання", - додатково наголосив він.

Також запрошений російською стороною юрист Самуель Вордсворс, що представляв у вівторок детальнішу правову позицію РФ, наголосив, що в епізоді з постачанням в Україну комплексу "Бук" Україна не надала наказів щодо виконання цих вимог.

"Мало бути усвідомлення того, що Бук постачається саме для атаки на цивільний літак. Але Україна стверджує лише, що був поставлений з Росії, і нічого більше", - пояснив він.

Також він наполіг, що, виходячи з повідомлень ЗМІ, бойовики мали намір збивати військові українські літаки, а не цивільний авіалайнер.

Водночас, він не став визнавати, що ЗРК "Бук" був і справді поставлений з російської території, наголосивши, що Росія ставиться з недовірою і сумнівом щодо результатів розслідування, оприлюднених Міжнародною слідчою групою.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 21 березня 2017 22:37

Рейс МН17: У ГПУ пояснили проблеми з даними радарів РФ
Вівторок, 21 березня 2017, 13:44

Російська Федерація передала Міжнародній слідчій групі у справі про збиття малазійського борту МН17 дані радарів у неналежному форматі.
Про це в інтерв'ю "Укрінформу" повідомив перший заступник генпрокурора Дмитро Сторожук.
"Дані було надано в неналежному форматі. ICAO в таких випадках передбачає надання даних у так званому ASTERIX-STANDART. Дані у такому форматі містять не тільки зображення з екранів радарів, а й дані "протоколів", які містять інформацію про всі виявлені радаром об'єкти, навіть ті, що не були позначені на моніторі", – зазначив він.
Сторожук зауважив, що найцікавішу для слідства частину даних із радарів російська сторона не передала.
"Співпраці немає. І, звичайно, ми не можемо говорити про те, що цей процес не політизований", – резюмував він.
Як повідомлялося, прокуратура Нідерландів не може встановити автентичність радарних даних, переданих Росією слідству у справі збиття літака МН17.
У вересні 2016 року Росія заявила, що знайшла первинні радіолокаційні дані, які слідчі безрезультатно вимагали від Москви протягом двох років, поки тривало розслідування.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 05 квітня 2017 16:39

Bellingcat: Єдиним знайденим "Буком" на Донбасі лишається російський
Середа, 5 квітня 2017, 15:21

Після трьох років катастрофи "Боїнга" рейсу МН17 на Донбасі залишається достовірною інформація, що єдиним "Буком", який знаходився в радіусі ураження літака був саме російський "Бук".

Про це йдеться у повідомленні на сайті організації Bellingcat, що займається розслідуванням.

Експерти проаналізували фотографії капелана ВСУ Михайла Греділя, які були завантажені в мережу 15 липня 2014 за два дні до того, як був збитий рейс MH17. На одній із них був зображений ракетоносій "Бук" другого батальйону 223-го зенітно-полку, який базується в Стрию на заході України. До самої фотографії були прикріплені геотеги, які вказували, що знімки робили начебто поблизу Донецька.

Зображення

Проте, проаналізувавши самі фотографії, експерти вказують, що вони не знімалися на сході України, а були зроблені на авіабазі в Миргороді на Полтавщині, в сотнях кілометрів від лінії фронту.

В Bellingcat вказують що у 2014 році Греділь двічі їздив у військові табори – у травні і липні і там зробив знімки.

Також у матеріалі наводить відео з пересуванням "Буків", зроблене у 2014 році поблизу Миргорода.



Це, за словами експертів, ще раз підтверджує, що всі українські "Буки" були за сотні кілометрів від місця бойових дій, і відповідно від місця, звідки збили малазійський літак.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 25 квітня 2017 08:25

Експертиза підтвердила: голос на записах щодо MH17 належить Дубинському – ЗМІ
Вівторок, 25 квітня 2017, 00:06

Голос організатора транспортування по території Донбасу комплексу "Бук", з якого був збитий літак рейсу MH17, належить російському офіцеру Сергію Дубинському.

До відповідного висновку в своєму розслідуванні дійшла редакція "Нової газети".

Як відомо, міжнародна команда розслідувачів Bellingcat раніше оприлюднила доповідь, в якій говориться про те, що перевезення установки "Бук", з якої імовірно було збито літак рейсу MH17, здійснював відставний російський генерал-майор Сергій Дубинський відомий під псевдонімом "Похмурий" ("Хмурый").

Раніше також був опублікований запис телефонної розмови "Похмурого" про катастрофу MH17.

Під час підготовки матеріалу журналіст "Новой газеты" поговорив з Дубинським по телефону, а потім відправив зразки аудіозаписів експертам з аналізу мови з Інституту нейрології та фізіології Гетеборзького університету в Швеції (Institute of Neuroscience and Physiology, University of Gothenburg).

Аналіз був проведений в лабораторії Voxalys (здійснює криміналістичні експертизи на замовлення прокуратури, поліції та судів Швеції) методом "сліпого тесту" без занурення в контекст і відповідно до інструкцій Міжнародної асоціації криміналістичної фонетики і акустики (IAFPA).

Експерти не були обізнані з тим, коли, кому і з якого приводу говорилося те, що було надано їм в якості матеріалів для дослідження.
Керував дослідженням криміналіст-аналітик і член виконкому IAFPA Йонас Лінд.

Шведські фахівці проаналізували виключно технічні (акустичні) параметри: тон, частоту і тембр голосів. Для оцінки подібності експерти з Гетеборзького університету використовували дев'ятибальну шкалу, затверджену Шведським національним експертно-криміналістичним Центром.

+4 відповідає найвищій мірі збігу досліджуваних голосів ("за надзвичайно високою ймовірністю голоси на записах належать одній людині"), -4 - найменшому ("голоси з надзвичайно високою ймовірністю належать різним людям"), а нейтральний показник в 0 балів говорить про неможливість експертів розрахувати ймовірність подібності/відмінності.

Витративши 10 днів на дослідження, шведи підготували криміналістичний висновок, в якому повідомили, що записи представляють невелику, але достатню для висновків кількість матеріалу.

"Таким чином, результати їхніх дослідження підтримують гіпотезу про те, що порівнювані голосові зразки належать одній і тій самій людині - +2 бали", - повідомляє "Новая газета".

"Вказаний суворо технічний аналіз та інші зібрані нами свідоцтва підтверджують, що голос організатора транспортування комплексу "Бук" по території Донбасу "Похмурого"належить російському офіцеру Сергію Дубинському", - наголошується в матеріалі.

Крім того, видання поспілкувалося з колишнім товаришем по службі Дубинського Сергієм Тиуновим, лідером самооборони Запоріжжя і ветераном бойових дій в Афганістані.

Тиунов розповів про те, що особисто спілкувався з Дубинським після катастрофи МН17, коли приїжджав забирати з полону "ДНР" українських військових.
Газета цитує розмову двох чоловіків.

"Бачиш, як життя склалося, Сергію, - сказав "Похмурий". - В Афгані ми з тобою на одній стороні воювали, а зараз воюємо один проти одного. Ніяк не збагну, чому ти за хунту".

Тиунов згадує, що у відповідь не стримався: "Але пасажирський літак по-бандитськи збили ви!", - сказав він і відмітив, що по обличчю побачив, як це зачепило його співрозмовника.

Дубинський відповів: "Ти ж не вважаєш, що це я зробив [сам]?" А потім показав пальцем наверх: "Це ж зробили виродки з Москви!".

Пізніше, як розповів Тиунов, бойовики придумали легенду про те, що "Боїнг" нібито збив український льотчик на СУ.

Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 06 червня 2017 08:00

Bellingcat опублікував докази російського походження "Бука", що збив МН-17
Понеділок, 5 червня 2017, 10:06

Дослідницька група Bellingcat опублікувала дві нових доповіді щодо ракетної установки "Бук", з якої було збито літак рейсу МН-17.
У першій з них опублікована нова фотографія російського "Бука", зроблена до трагедії. Ця фотографія була поширена російським механіком, який був у Курську, ймовірно, навесні 2013 року.
Команда Bellingcat називає фотографію "відсутньою ланкою".

1.jpg

ФОТО BELLINGCAT

"Ця фотографія "Бука 332", на якій повністю видно бортовий номер, а також маркування негабаритного вантажу, - остання за часом зйомки з виявлених нами, знятих до його транспортування в колоні в червні 2014 року, коли друга цифра бортового номера була вже зафарбована", - йдеться в доповіді.
Там зазначається, що білі цифри, маркування центру мас і негабаритного вантажу на цій фотографії розташовані в тих же місцях, що і на фотографіях і відео з "Буком 332", знятих у Росії в червні 2014 року і в Україні в липні 2014 року.
Ця установка "Бук" була ідентифікована як "Бук 332" 53-й зенітно-ракетної бригади (військова частина 32406).
Також встановлено, що фотографія механіка була знята в парку техніки 53-ї бригади в селищі Маршала Жукова під Курськом.
"Фотографія механіка була знята в парку техніки бригади, що можна встановити за ще однією фотографією, знятою там же і завантаженою курсантом в серпні 2014 року. На цій фотографії видно той самий рожевий контейнер для ракет "Круг", що і на фотографії "Бука 332", знятої механіком. Ця фотографія має геотег в парку техніки 53-й бригади в селищі Маршала Жукова під Курськом. Достовірність геотегу підтверджується порівнянням елементів фотографії з супутниковим знімком", - йдеться в доповіді.

2.jpg

ДРУГЕ ФОТО, ЯКЕ ДОПОМОГЛО ВСТАНОВИТИ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ "БУКА"

Знайдений фотоальбом механіка був завантажений в лютому 2015 року, проте в ньому не вказано ані ім'я механіка, ані інформація, де і коли були зняті фотографії.
"Журналістці РБК Інні Сидорковій вдалося поспілкуватися з людиною, пов'язаною з цією фотографією. Він підтвердив, що це механік зі знімка Бука 332 і, за його спогадами, в 2013 році він перебував у Курську. На питання журналістки, чи можливо, що це 2014 рік, він відповів, що "це можливо". Крім фотографії "Бука 332", в цьому альбомі присутні фотографії заряджаючої машини 9А85 комплексу "С-300", машини спеціального призначення (можливо, 9С52 "Поляна-Д4" і ще однієї установки комплексу "Бук-М1", - йдеться в доповіді.
Bellingcat приходить до висновку, що дана фотографія практично напевно була зроблена в 2013 році, хоча існує невелика ймовірність того, що вона була зроблена навесні 2014-го.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 06 червня 2017 08:03

Bellingcat ідентифікував російських водіїв, які перевозили "Бук" до кордону
Понеділок, 5 червня 2017, 10:58

Дослідницька група Bellingcat встановила особи сімох водіїв, які брали участь у транспортуванні "Буків" (в тому числі "Бука 332", з якого був збитий літак МН-17) з Курська до Міллерово на кордоні з Україною в колоні, поміченій 23-25 ​​червня 2014 року.
Про це йдеться в одній з двох доповідей, опублікованих Bellingcat у понеділок.
13 травня 2015 року команда Bellingcat вже публікувала доповідь про участь російського 2-го автомобільного батальйону 69-ї окремої бригади матеріально-технічного забезпечення (військова частина 11385) і 147-го автомобільного батальйону матеріального забезпечення в транспортуванні "Буків" 53-ї зенітно-ракетної бригади в колоні, яка виїхала 23 червня 2014 року з селища Маршала Жукова під Курськом і прибула до Міллерово біля кордону з Україною 25 червня 2014 року.
У цій колоні перевозили пуско-заряджаючу установку "Бук" з бортовим номером "332", з якої збили рейс 17 Малазійських авіаліній (MH17) 17 липня 2014 року. Згодом з Міллерово "Бук 332" був перевезений на російсько-український кордон в районі міста Донецьк Ростовської області, а звідти - на територію України.
На фотографіях, опублікованих в російській соцмережі Вконтакте солдатами-водіями з 2-го і 147-го автомобільних батальйонів, видно вантажівки і трали з тими ж номерними знаками, що і машини, що рухалися в колоні, яка потрапила на відео і фото з 23 по 25 червня 2014 року. На цих фотографіях також видно транспортування іншої військової техніки до російсько-українського кордону, наприклад, в район станиці Мітякінська в Ростовській області.
Один з водіїв, Дмитро З., 24 червня 2014 року опублікував фотографію своєї вантажівки і установки "Бук" під номером 232 53-ї зенітно-ракетної бригади. Геолокація цієї фотографії показала, що вона була знята в районі Варварівки на трасі Р-185, на маршруті колони з "Буками" 23-25 ​​червня 2014 року.
"На інших фотографіях, опублікованих Дмитром З., видно інших імовірних водіїв вантажівок, що переміщалися в колоні з "Буками" 23-25 ​​червня 2014 року. Один з них, ймовірно, перевіз "Бук 332" з селища Маршала Жукова в район Міллерово", - йдеться в доповіді.

1.jpg

За фотографіями Дмитра Bellingcat встановив особи сімох військових водіїв. Дослідники знайшли фотографію ще одного водія, але його особу встановити не вдалося.

В опублікованій у понеділок доповіді вивчаються водії вантажівок в колонах, які перевозили "Буки" в червні і липні 2014 року, зокрема вантажівки, що перевозила "Бук 332". Номер цієї вантажівки - "4267 AH 50", а номер її трала - "XP 4679 50".

2.jpg

Серед цих вантажівок КамАЗ "4267 АН 50", який перевозив "Бук 332" у колоні 23-25 червня 2014 р

У доповіді також зазначені водії, які могли мати відношення до перевезення "Бука 332" з Міллерово на російсько-український кордон.
Доповідь зі справжніми іменами і незаретушованими фотографіями водіїв спрямована міжнародній Спільній слідчій групі (ССД), що розслідує загибель MH17.
Водночас у Bellingcat відзначили, що їм не вдалося однозначно встановити, хто був водієм вантажівки під номером "4267 АН 50", що перевозила "Бук 332" у колоні 23-25 ​​червня 2014 року.
Неможливо також зробити висновок про те, яка саме вантажівка перевезла "Бук 332" на російсько-український кордон, ймовірно, в ніч з 16 на 17 липня 2014 року, або хто з водіїв нею керував.
Відзначається, що практично всі військові водії, які брали участь у транспортуванні "Буків" у колоні, поміченій в червні 2014 року, офіційно закінчили військову службу в кінці червня або на початку липня 2014 року.
У вересні 2014 року вантажівки в/ч 11385 знову перебували в тому ж місці в південній частині військового табору на схід від Міллерово; серед них знову була вантажівка з номером "4267 AH 50".
У жовтні та листопаді 2014 року деякі з вантажівок в/ч 11385, присутніх в колонах з "Буками" в червні і липні 2014 року, були сфотографовані на базі 2-го автомобільного батальйону (в/ч 11385-3) 69-ї окремої бригади матеріального забезпечення. Серед цих машин знову була вантажівка з номером "4267 AH 50".
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 27 червня 2017 17:50

Росавиация объяснила Нидерландам отсутствие на радаре сбившей MH17 ракеты

Российские радары заметили бы ракету, предположительно сбившую малазийский рейс MH17 на востоке Украины летом 2014 года. Заявления министра безопасности и юстиции Нидерландов Стефа Блока о том, что ракета могла остаться незамеченной на российских радарах, являются «неправомерными». Об этом заявил заместитель руководителя Росавиации Олег Сторчевой, передает «РИА Новости».

«Говорить о том, что локатор в данном случае мог не заметить ракету, неправомерно», — заявил он. Сторчевой подчеркнул, что менее чем за полторы секунды до того, как самолет малайзийских авиалиний был сбит, локатор «Утес-Т» фиксировал самолет. «Поэтому, если бы средство поражения двигалось по траектории в соответствии с версией «пуск на встречном курсе», как утверждает голландская сторона, то время его полета составляло порядка 35 секунд», — добавил замглавы Росавиации. За эти 35 секунд локатор зафиксировал бы ракету не менее двух раз, пояснил он. Но локатор не зафиксировал никаких объектов, приближающихся к лайнеру с востока, заявил Сторчевой.

Стеф Блок ответил 23 июня на вопросы комитета по иностранным делам палаты представителей парламента Нидерландов (Генеральных штатов). Отвечая на вопрос о том, что предоставленные Россией данные радаров не зафиксировали запуска ракеты из «Бука», он заявил, что размер и местоположение ракеты могли быть такими, что радар их не зафиксировал. «Таким образом, тот факт, что что-то не видно на радаре, не означает, что чего-то не было», — заявил он. Стенограмма отчета министра опубликована на сайте правительства.​

Россия предоставила в 2016 году Голландии радиолокационные данные со своих радаров, но у следователей возникли проблемы с их анализом. Австрийское издание Der Standard сообщало, что причина в том, что специалисты не могли расшифровать радары. Росавиация заявила в ответ, что готова помочь в расшифровке данных.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 29881
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Катастрофа Boeing 777 рейс MH17

Повідомлення Adam » 03 липня 2017 22:52

Голландці знайшли будинок "Хмурого", що фігурує у розслідуванні трагедії МН17
Понеділок, 3 липня 2017, 17:51

Голландські журналісти з телевізійної програми Nieuwsuur (News Hour) заявили, що підтвердили місце проживання російського генерал-майора Сергія Дубинського з позивним "Хмурий", якого підозрюють в причетності до катастрофи MH17 на окупованому Донбасі в липні 2014 року.
Про це йдеться у сюжеті, який вийшов 2 липня, передає "УНІАН".
Знімальна група Nieuwsuur знайшла приватний будинок в Ростовській області Росії, де, як повідомляється, зараз проживає Дубинський. Вказується будинок знаходиться за адресою Ростовська область, Аксайського району, хутір Великий Лог, вулиця Молодіжна, 4в.
Вони не змогли особисто поговорити з Дубинським. Журналіст просив людину, яка відповіла через домофон, повідомити Дубинському, що представники голландських ЗМІ чекають його зовні.



"Ви можете сказати йому, що ми тут", - сказав журналіст. "Я можу сказати йому, але я сумніваюся, що це щось змінить", - відповів чоловік, додавши, що "кожна людина має право зустрічатися" чи ні.
Також журналісти зняли спеціалізований позашляховик з відкритою кабіною, припаркований у дворі будинку, який виглядає так само, як і на фотографії, опублікованій Дубинським в соціальних мережах.

Зображення
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей