Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодосии

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3055
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодосии

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 04 вересня 2014 15:29

http://army.unian.ua/958772-bud-yake-su ... triev.html

по тексту направления работ. В основном авиационная тематика.
Заодно восстанавливают аэродром в Чернигове.
Предлагаю вывести в ров - и расстрелять!!!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодоси

Повідомлення alex999 » 28 лютого 2015 23:46

Наче після війни: як виглядає аеродром у Півцях


Роботи з відновлення аеродрому "Півці" тривають
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодоси

Повідомлення alex999 » 12 вересня 2017 23:27

ДНВЦ ЗСУ - 85 років



Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодоси

Повідомлення alex999 » 11 червня 2018 09:04

Щоб не плодити теми, нехай тут буде.

“Нове будівництво об’єктів Державного випробувального полігону с. Олександрівка Голопристанського району, Херсонської області”


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


https://dozorro.org/tender/UA-2018-06-06-003445-a/
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодоси

Повідомлення alex999 » 23 жовтня 2018 09:41

Дохов О.І., к.т.н., с.н.с.,
Жаліло О.О., к.т.н., с.н.с.
Харківський національний університет радіоелектроніки
Макаров О.Л., к.т.н.,
Сидорук В.О.
ДП «КБ «Південне»
Лауш А.Г.
ТОВ «КБ «Центр»

ВИСОКОТОЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ТРАЄКТОРІЙ ВИСОКОДИНАМІЧНИХ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ РАКЕТНИХ ТА АВІАЦІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ

Представлені проміжні підсумки розробки високоточної багатопозиційної фазової системи траєкторних вимірювань (БФСТВ) для проведення полігонних випробувань високодинамічних літальних апаратів (ВДЛА) перспективних ракетних і авіаційних комплексів та інших видів озброєння. Концепція побудови і функціонування БФСТВ базується на спільному використанні способу побудови полігонних вимірювальних систем типу MISTRAM (США), Вега (СРСР) та технологій точного позиціонування по сигналах глобальних навігаційних супутникових систем (ГНСС).

Авторами виконано обґрунтування можливості реалізації системи та проведена оцінка досяжної точності визначення траєкторій об’єктів, що контролюються. Оціночні значення середньоквадратичних похибок визначення параметрів руху ВДЛА знаходяться в межах ~0,05÷0,40 м для координат і ~0,5÷1,6 см/с для складових вектора швидкості.

Бортовий сегмент системи включає бортовий прийомо-передавач (трансивер) (у запитному режимі вимірювань) або радіомаяк (для реалізації беззапитного режиму вимірювань) та бортову антену. Наземний сегмент системи включає кілька підсистем, а саме: багатопозиційний фазовий інтерферометр; передавач запитного сигналу; підсистему управління, збору й обробки спостережень; підсистему контролю точності і калібрування аналогових трактів БФСТВ, а також контрольно-повірочну апаратуру; телекомунікаційну підсистему та інші допоміжні елементи.

Для спостереження за ВДЛА, що рухаються на гранично малих висотах (кілька метрів), запропоновано використати технологію диференціального кінематичного ГНСС-позиціонування дециметрової/сантиметрової точності по бортовим кодовим та фазовим ГНСС-вимірюванням з залученням спостережень мережі базових/референцних станцій ГНСС, у тому числі морського базування при проведенні вимірювань на морі.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/in ... ovidey.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Государственный НИЦ ВСУ перебрался в Чернигов из Феодоси

Повідомлення alex999 » 23 жовтня 2018 09:47

Шостко І.С., д.т.н., професор,
Тевяшев А.Д., д.т.н., професор,
Неофітний М.В., к.фіз.-мат.н., доцент,
Гулак С.В.
Харківський національний університет радіоелектроніки

АВТОМАТИЗОВАНА ОПТИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-ВИМІРЮВАЛЬНА СИСТЕМА ДЛЯ ПОЛІГОННИХ ВИПРОБУВАНЬ КЕРОВАНИХ ТА НЕКЕРОВАНИХ РАКЕТ, АРТИЛЕРІЙСЬКИХ І РЕАКТИВНИХ СНАРЯДІВ

В умовах інтенсивної розробки нових зразків ракетної і артилерійської техніки, для тестування їх характеристик на полігоні, існує потреба в розробці Українського зразку оптико-електронної станції траєкторних вимірювань (ОЕСТВ), що забезпечує виявлення повітряних цілей у видимому та інфрачервоному діапазоні спектра, супроводження і видачу координат в реальному масштабі часу. Така станція може використовуватися для проведення різних льотних експериментів, атестації авіаційних і ракетноартилерійських систем, забезпечувати інформацією про траєкторію і відеоінформацією для контролю характеристик різних боєприпасів з подальшим аналізом їх технічних характеристик. Для вимірювань зовнішньотраєкторних параметрів польоту об’єктів випробувань (керованих та некерованих авіаційних засобів ураження, зенітних керованих ракет, артилерійських і реактивних снарядів) у всьому діапазоні висот і швидкостей їх польоту, реєстрації, обробки, передачі результатів траєкторних вимірювань і відеозображень об’єктів чи їх функціонування у реальному масштабі часу, супроводження об’єктів випробувань у будь-який час доби потрібно об’єднання кількох ОЕСТВ в єдину інформаційно-вимірювальну систему (ІВС) полігону. Для керування та автоматизації ІВС запропоновано створювати її за принципом сенсорної інфокомунікаційної мережі. Можливості існуючої ІВС полігонів ЗС України не дозволяють забезпечити зростаючі вимоги:
- до точності вимірювання зовнішньо траєкторних параметрів польоту випробовуваних об'єктів (керованих та некерованих авіаційних засобів ураження, зенітних керованих ракет, артилерійських і реактивних снарядів);
- до умов супроводу об’єктів випробувань у всьому діапазоні висот і швидкостей їх польоту у будь-якому часу доби;
- до реєстрації, обробки та передачі результатів траєкторних вимірювань і відеозображень об’єктів під час їх функціонування у реальному масштабі часу.

Таким чином виникає проблема щодо неспроможності полігону забезпечити випробування сучасних зразків ракетної і артилерійської техніки. Для вирішення цієї проблеми пропонується нове рішення з методології побудови ІВС, складові частини та алгоритми праці якої є новими та відповідають світовому рівню.

Основна ідея доповіді полягає в тому, щоб використовувати малогабаритні ОЕСТВ зі швидкісними безінерційними приводами (наша розробка), які розташовуються уздовж траси прольоту боєприпасу. Всі ОЕСТВ об'єднуються в єдину ІВС. Кожна ОЕСТВ в зоні своєї відповідальності програмується на супровід цілі на прогнозованій дільниці траєкторії. Процес програмування автоматизований і проводиться одночасно для всіх ОЕСТВ.

Для синхронізації і корекції видачі цілевказівки для кожної ОЕСТВ в процесі супроводу боєприпасу пропонується використовувати технології бездротової сенсорної інфокомунікаційної мережі. Кожна ОЕСТВ в процесі супроводу передає по каналу зв'язку поточні координати цілі для ОЕСТВ, яка стоїть наступною в черзі в режимі очікування. На підставі цих даних коригуються координати очікуваної точки захоплення і траєкторія польоту боєприпасу по відношенню до прогнозованої. Кількість ОЕСТВ в ІВС визначається в залежності від довжини траси на якій виконується випробування боєприпасу.

В доповіді:
- проаналізовані і зіставлені підходи до моделювання та оптимізації ІВС для траєкторних вимірювань, в рамках яких виявлені основні якісні особливості ідеології побудови подібних пристроїв;
- визначена узагальнена структурна схема ІВС на базі ОЕСТВ для роботи з високошвидкісними боєприпасами, що рухаються по складних траєкторіях;
- обґрунтовані загальні вимоги, що пред'являються до ІВС, а також специфічні вимоги, що пред'являються до окремих ОЕСТВ, які розробляються для стеження за високошвидкісними боєприпасами, що рухаються по складних траєкторіях. У слідкуючій системі реалізовано два канали реєстрації: один з широким полем зору (для виявлення), а інший - з вузьким (для супроводу). Телевізійна панорамна система забезпечує вимірювання кутових величин з точністю, не гірше 50 кутових секунд, телевізійна вимірювальна система - не гірше 10 секунд. Обидві системи забезпечують супровід об'єкта в автоматичному режимі;
- запропоновано новий метод визначення оптимального розташування вимірювальної апаратури на території полігону в залежності від взаємного розташування слідкуючої платформи і ракетно-артилерійської системи, з урахуванням максимально можливої кутової швидкості та прискорення обертання платформи і розрішувальної здатності телевізійної системи;
- встановлено зв'язки кінематичних траєкторних параметрів супроводжуваного об'єкта і граничних значень кінематичних параметрів приводів вимірювальної системи, що стежить для різних варіантів траєкторій;
- запропоновано нові методи синхронізації і корекції видачі цілевказівки для ОЕСТВ в процесі супроводу боєприпасу з використанням технології бездротової сенсорної інфокомунікаційної мережі.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/in ... ovidey.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 


Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей