ВПС США

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Янгол з диму

Повідомлення Dragoon » 22 серпня 2006 22:12

Цікаву картину відобразили фотографи американських ВВС під час учбових польотів над Атлантичним океаном в травні нинішнього року. В ході навчань проводилися пуски теплових пасток, призначених для захисту від протиповітряних ракет з інфрачервоною системою наведення.
Зображення
Пуск теплових пасток
Після пуску пасток транспортним літаком C-17 Globemaster III в небі утворилася картина з диму, що віддалено нагадує янгола з крилами. Два вихривши, видимі на знімку, виникли під дією реактивних струменів з двигунів літака.
Зображення
Зображення
 

Аватар користувача
denysenko
Member
Member
 
Повідомлень: 665
З нами з:
08 березня 2006 19:44
Звідки: Київ - Москва

Повідомлення denysenko » 22 серпня 2006 23:08

блін яка краса...
цікаво то штатний хфейверк при ракетній загрозі чи вони просто випустили весь запас пасток одним залпом шоб \"сдєлать красіво\" ?
 

Аватар користувача
Грiм
Member
Member
 
Повідомлень: 4193
З нами з:
27 лютого 2006 19:29
Звідки: Київська обл, с. Дмитрівка

Повідомлення Грiм » 23 серпня 2006 10:27

гарно.....
Ми молодії, хлопці лісовії
Скрізь нам дорога відкрита.
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 23 серпня 2006 10:37

denysenko написав:випустили весь запас пасток одним залпом шоб "сдєлать красіво" ?

IMHO:шоб "сдєлать красіво"
Зображення
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

У 2008 р.США мають намір списати 20 бомбардувальників B-52

Повідомлення Dragoon » 05 березня 2007 11:52

Парк стратегічних бомбардувальників B-52 ВВС США буде скорочений, повідомляє Defensenews.
Проект військового бюджету на 2008 рік передбачає скорочення чисельності B-52 з 76 до 56 літаків. На дебатах з приводу військового бюджету тих, що відбулися 28 лютого в Конгресі США, сенатор Байрон Дорган (Byron Dorgan) зажадав із цього приводу пояснень у заступника міністра оборони США Гордона Інгленда (Gordon England).
Заступник міністра оборони США заявив, що поступове скорочення парка B-52 дасть ВВС можливість заощадити засоби і направити їх на закупівлю нових літаків - зокрема, винищувачів F-22, F-35 і перспективного стратегічного бомбардувальника, який планується створити в наступному десятилітті.
На думку Доргана, слова заступника міністра оборони не витримують критики, оскільки засоби, які можна заощадити на списанні B-52, не йдуть ні в яке порівняння з вартістю літаків нових типів. Крім того, в даний час США не можуть замінити бомбардувальники, що виводяться з складу ВВС, новими машинами.
Стратегічний бомбардувальник B-52, створений в п'ятдесяті роки XX століття, в даний час складає основу бойової потужності стратегічної авіації ВВС США. Крім 76 B-52 ВВС розташовують тільки двадцятьма бомбардировщиками-\"невидимками\" B-2, виробництво яких припинене через надзвичайну високу вартість, і 82 надзвуковими бомбардувальниками B-1B, виведеними з складу стратегічних ядерних сил і використовуваних для вирішення тактичних завдань. По бойовому навантаженню і дальності польоту B-52 залишається кращим бомбардувальником ВВС США.
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

ВПС і армійська авіація США обрали італійські літаки

Повідомлення Dragoon » 19 червня 2007 16:44

У конкурсі на єдиний транспортний літак для ВПС і армійській авіації США перемогла машина італійського виробництва, повідомляє Defense-Aerospace.

Літак C-27J Spartan концерну Finmeccanica проводитиметься в США з використанням італійських машинокомплектів. В цілому Пентагон має намір придбати 78 машин цього типу, вартістю понад два мільярди доларів. Надалі об'єм виробництва може збільшитися до 207 транспортників.

Конкурс JCA (Joint Cargo Aircraft) почався в 2006 році. У першій стадії тендеру брали участь чотири проекти компаній Lockheed Martin, європейського концерну EADS і італійського Finmeccanica. У фінал вийшов іспанський літак C-295 компанії CASA (підрозділ EADS) і C-27J компанії Finmeccanica.

У транспортних підрозділах армійської авіації США літак нового покоління повинен замінити застарілий легкий ВТЛ \"Шерпа\", понизити навантаження на парк важких транспортних вертольотів типу \"Чинук\" і скоротити об'єм перевезень, що виконуються наземним транспортом.

У складі ВПС США літаки С-27J повинні будуть доповнити важчі літаки C-130, звільнивши їх від перевезень усередині театрів військових дій, на користь рішення оперативно-стратегічних завдань.

Максимальну злітну вагу C-27J складає 30 тонн, швидкість - 580 кілометрів на годину, корисне навантаження - 9 тонн. Дальність польоту машини досягає 3500 кілометрів.
Приєднані файли
c27j-i.jpg
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7588
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: ВПС і армійська авіація США обрали італійські літаки

Повідомлення Oleh Nemchinov » 19 червня 2007 16:52

Dragoon написав:Максимальну злітну вагу C-27J складає 30 тонн, швидкість - 580 кілометрів на годину, корисне навантаження - 9 тонн. Дальність польоту машини досягає 3500 кілометрів.

А який його найбличий АНівський АНалог? Ан-26/32?
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 19 червня 2007 21:17

Oleh Nemchinov написав:А який його найбличий АНівський АНалог? Ан-26/32?

Ан-72,чув що американці навіть розглядали його на цьому конкурсі...
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7588
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re:

Повідомлення Oleh Nemchinov » 19 червня 2007 22:28

Dragoon написав:
Oleh Nemchinov написав:А який його найбличий АНівський АНалог? Ан-26/32?

Ан-72,чув що американці навіть розглядали його на цьому конкурсі...

Та ну? Але Він реактивний, а С-27 здається турбогвинтовий
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 20 червня 2007 09:28

Oleh Nemchinov написав:Але Він реактивний, а С-27 здається турбогвинтовий

І що?Особливість розташування реактивних двигунів на Ан-72 тобі відома?
Ти краще порівняй злітну вагу,швидкість,дальність польоту та корисне навантаження С-27j та Ан-72.
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7588
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re:

Повідомлення Oleh Nemchinov » 20 червня 2007 10:10

Dragoon написав:Ти краще порівняй злітну вагу,швидкість,дальність польоту та корисне навантаження С-27j та Ан-72.
Давай!
Модификация С-27J
Размах крыла, м 28.70
Длина самолета,м 22.70
Высота самолета,м 10.57
Площадь крыла,м2 82.00
Масса, кг
пустого самолета 16103
нормальная взлетная 25800
максимальная взлетная 30000
Внутреннее топливо, кг 9400
Тип двигателя 2 ТВД Allison AE 2100D3
Мощность, л.с. 2 х 5000
Максимальная скорость, км/ч 580
Крейсерская скорость, км/ч 556
Практическая дальность, км 3500
Дальность действия, км 1946
Практический потолок, м 8380
Экипаж, чел 2
Полезная нагрузка: 46 солдат или 40 парашютистов или 30 пассажиров или 24 носилки с 4 сопровождающими или 9000 кг груза
Модификация Ан-72
Размах крыла, м 31.89
Длина самолета,м 28.07
Высота самолета,м 8.75
Площадь крыла,м2 98.62
Масса, кг
пустого самолета 19050
нормальная взлетная 30500
максимальная взлетная 34500
Внутреннее топливо, кг 12950
Тип двигателя 2 ТРД Прогресс (Лотарев) Д-36 (Д-436)
Тяга, кН 63.74 (73.62)
Максимальная скорость, км/ч 705
Крейсерская скорость, км/ч 550-600
Практическая дальность, км 4800-5000
Дальность полета с макс.нагрузкой, км 1150
Практический потолок, м 10000
Экипаж, чел 3-4
Полезная нагрузка: 68 солдат или 57 парашютистов, или 24 носилок с сопровождающими или 10000 кг груза.
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 20 червня 2007 12:53

отже,грубо кажучи,при майже однаковій крейсерській швидкості,дальність польоту з навантаженням у С-27j більше...напевно що і витрати палива менше...хоча наш тягне на 1 тону більше
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7588
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re:

Повідомлення Oleh Nemchinov » 20 червня 2007 17:32

Dragoon написав:отже,грубо кажучи,при майже однаковій крейсерській швидкості,дальність польоту з навантаженням у С-27j більше...напевно що і витрати палива менше...хоча наш тягне на 1 тону більше

Власне, і тому ІМХО Ан-26/32 ближче
 

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Повідомлення Dragoon » 20 червня 2007 18:05

Oleh Nemchinov написав:Власне, і тому ІМХО Ан-26/32 ближче

:? до чого ближче :?:
по Ан-26:
крейсерская скорость 435 км/ч
максимальная нагрузка 5500-6500 кг.
Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7588
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re:

Повідомлення Oleh Nemchinov » 20 червня 2007 21:06

Dragoon написав:
Oleh Nemchinov написав:Власне, і тому ІМХО Ан-26/32 ближче

:? до чого ближче :?:
по Ан-26:
крейсерская скорость 435 км/ч
максимальная нагрузка 5500-6500 кг.

Модификация Ан-32Б
Размах крыла, м 29.20
Длина самолета,м 23.68
Высота самолета,м 8.75
Площадь крыла,м2 74.98
Масса, кг
пустого снаряженного самолета 17405
максимальная взлетная 27000
топлива 5445
Тип двигателя 2 ТВД Прогресс АИ-20Д сер. 5
Мощность, э.л.с. 2 х 5180
Максимальная скорость, км/ч 460
Крейсерская скорость, км/ч 400-420
Практическая дальность, км
с максимальным грузом 1170
с грузом 4375 кг 2350
Практический потолок, м 5400
Экипаж, чел 3-4
Полезная нагрузка: 50 солдат или 42 парашютистов или 24 носилки с 1 сопровождающим или 6700 кг груза

От і роби висновки по енергозатратах, двигунх, кількості солдат/парашутистів і т.д.
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей