Українські вертольоти

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Українські вертольоти

Повідомлення Oleh Nemchinov » 25 грудня 2006 11:39

Скільки в Україні зараз на озброенні (на базах, заводах і т.д.)
вертольотів і яких марок?
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3055
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 25 грудня 2006 15:40

Geheim! :)
Предлагаю вывести в ров - и расстрелять!!!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 25 грудня 2006 20:53

Спробуйте подивитись тут:
http://www8.brinkster.com/vad777/sng/ukraine/ukrane.htm
Дані, правда російські, але, наскільки я орієнтуюсь, вони не надто відрізняються від реалій.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 26 грудня 2006 00:12

Боевые вертолеты 182(120)
Це загальні цифри, а мене цікавить розкладка за моделями (а особливо Мі-26)
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 26 грудня 2006 07:37

Пане Олеже, копайте глибше :D
http://www8.brinkster.com/vad777/sng/uk ... _force.htm
а також
http://www8.brinkster.com/vad777/sng/uk ... okazia.htm
Щодо Мі-26 - там вказано, що в Калинові в 7-й БрАА є 16 таких машин, з них літають тільки 2. Від себе додам, що Україна успадкувала від совєтів 28 Мі-26 - решту, очевидно, знаходяться на АРЗ в Конотопі (повідомлень про продаж Мі-26 з України за кордон мені не зустрічалось)
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 26 грудня 2006 09:23

Армейская авиация**
562
481
Ми-2 4
Ми-6
42
31- состояние неизвестно
Ми-8, всех модификаций
315
175
Ми-9 15

Ми-24, всех модификаций
205
245

Ми-26 11- на хранении

** По Flight International-2004-
· Ми-24-38+70 на хранении,
· Ми-6-4+58 на хранении,
· Ми-26-25
· Ми-2- 25+166 на хранении

Ми-24 - 250
Ми-8 - 240
Ми-6 - 50
Ми-26 - 25
Ми-2 - 50

Армейская авиация
В 15-номере “International Air Power Review” есть статья про армейскую авиацию Украины. Состоит украинская АА из 3-й отдельной бригады АА в Бродах и 7-й отдельной бригады АА в Новом Калинове (80 км южнее Львова).
3 овп
Броды, 8 АК
б.119 овп 13 А, б.3 брАА, ранее в 38 АК- 3-я бригада бывший 119-й овп, 26.08.2004 переформирован в 3-ю бригаду АА. Л/с всего около 700 чел. О составе внятно ничего не пишется, кроме того, что бригада имеет также две аэ, оснащенные смесью Ми-24 и Ми-8. Помимо этого, в Бродах находится база хранения списанной вертолетной техники, где на 2004 г пребывало 55 Ми-24 и 21 Ми-8. На 3-ю бригаду, помимо прочего, возложены задачи осуществления перехвата «медленных» воздушных целей (для чего на БД держится пара Ми-24), поиска и спасения, перевозки начальства. Передан 8 АК (2005)
7 овп
Новый Калинов,Львовская, ЗОК
б.335 овп 38 А, б.7 брАА- Основной силой АА является 7-я бригада бывший 335-й обвп. На вооружении бригады на середину 2004 г имелось 6 Ми-24В, 15 Ми-24П, 3 Ми-24ВП, 3 Ми-24Р, 7 Ми-24К, 26 Ми-8Т, 3 Ми-8МТ, 4 Ми-8МТВ-2, 6 Ми-9, 16 Ми-26. Из этого числа в летном состоянии находится 48 вертолетов, причем из Ми-26 летают только две машины. Л/с 70 экипажей. Все Ми-6 списаны в 1996 г. Структурно бригада состоит из двух смешанных эскадрилий, в 1-ю аэ входят также оба летающих Ми-26. 2-я аэ предназначена для выполнения «миротворческих операций» и «партнерства с НАТО».
11 овп
Чернобаевка,ЮОК
б.320 овп ОдВО - реорганизована из 2 бр.АА в полк, состоящий из двух смешанных эскадрилий вертолетов Ми-24 и Ми-8МТ в ноябре 2003
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 26 грудня 2006 21:14

Стосовно Мі-6 - то вони не на зберіганні, а давно списані. Остання частина яка їх експлуатувала - вертольотна бригада НГУ (кол. 51-й ОВП). Списані з дрібязкової, по суті, причини - вичерпався ресурс хвостових гвинтів, а вони на цих вертольотах деревяні і виготовлялись на Ростовському заводі на трофейному німецькому обладнанні, яке, у свою чергу, цілком зносилось.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3055
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 27 грудня 2006 11:04

atez написав:Стосовно Мі-6 - то вони не на зберіганні, а давно списані. Остання частина яка їх експлуатувала - вертольотна бригада НГУ (кол. 51-й ОВП). Списані з дрібязкової, по суті, причини - вичерпався ресурс хвостових гвинтів, а вони на цих вертольотах деревяні і виготовлялись на Ростовському заводі на трофейному німецькому обладнанні, яке, у свою чергу, цілком зносилось.


Эти вертолеты у нас прослужили дольше, чем в России. Причина в целом не пустячная. Отсутствие возможности производить незаменимую часть машины ведет к ее списанию неизбежно. Тем более в условиях, когда есть вертолеты того же класса, но более новые (хотя теперь это весьма условно)
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 28 грудня 2006 22:54

Ярослав Мезенцев написав:Эти вертолеты у нас прослужили дольше, чем в России. Причина в целом не пустячная. Отсутствие возможности производить незаменимую часть машины ведет к ее списанию неизбежно. Тем более в условиях, когда есть вертолеты того же класса, но более новые (хотя теперь это весьма условно)

Мі-26 - машине не того ж класу, що Мі-6. Мі-6, швидше, займав проміжне положення між Мі-8 і Мі-26 і в цьому сенсі йому заміни немає (хоча розроблявся в 70-ті рр. гелікоптер Мі-18 - радикально збільшений Мі-8 - який міг би підійти для заміни Мі-6)
Ну, а стосовно Мі-26 - росіяни недавно підняли галас з приводу знищення на Ростовському авіазаводі унікального обладнання для виготовлення редукторів цих машин. Так що, не виключено, і Мі-26 поступово зійдуть зі сцени.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7580
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 29 грудня 2006 17:05

atez написав:
Ярослав Мезенцев написав:Эти вертолеты у нас прослужили дольше, чем в России. Причина в целом не пустячная. Отсутствие возможности производить незаменимую часть машины ведет к ее списанию неизбежно. Тем более в условиях, когда есть вертолеты того же класса, но более новые (хотя теперь это весьма условно)

Мі-26 - машине не того ж класу, що Мі-6. Мі-6, швидше, займав проміжне положення між Мі-8 і Мі-26 і в цьому сенсі йому заміни немає (хоча розроблявся в 70-ті рр. гелікоптер Мі-18 - радикально збільшений Мі-8 - який міг би підійти для заміни Мі-6)
Ну, а стосовно Мі-26 - росіяни недавно підняли галас з приводу знищення на Ростовському авіазаводі унікального обладнання для виготовлення редукторів цих машин. Так що, не виключено, і Мі-26 поступово зійдуть зі сцени.

Ніби зберегли бо зараз роблять 3 (три) машини для Уго Чавеса у Венесуелу (нещодавно на ВІфє була бурна дискусія)
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 29 грудня 2006 20:30

Oleh Nemchinov написав:Ніби зберегли бо зараз роблять 3 (три) машини для Уго Чавеса у Венесуелу (нещодавно на ВІфє була бурна дискусія)

Так, і першого уже відправили клієнту. Але не факт, що їх виготовляли "з нуля" - можливо це "из задела прежних периодов". Поставили ж росіяни першу пару Су-30МК2 тому ж Чавесу за кілька місяців після підписання контркту, тоді як цикл виробництва цих машин "з нуля", якщо мені не зраджує память, близько піввтора року.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3419
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Українські вертольоти

Повідомлення alex999 » 20 травня 2014 11:06

Експорт українських Мі-24

3534624311084 Р №116 4кв.1983 СССР Украина, Бурунди
3532014611158 К №116 4кв.1986 СССР Украина, Македония 212
3532013711432 К №116 3кв.1987 СССР Украина, Македония 211
3534624611827 Р №116 4кв.1986 СССР Украина, Экв. Гвинея
3534624611845 Р №116 4кв.1986 СССР Украина, Шри-Ланка CH629, потом SAH-4408
3534624611858 Р №116 4кв.1986 СССР Украина, Шри-Ланка CH630, потом SAH-4409
3534624611917 Р №116 4кв.1986 СССР Украина Экв. Гвинея
3534623712197 Р №116 3кв.1987 СССР Украина, Азербайджан
3534623712234 Р №116 3кв.1987 СССР Украина, Азербайджан
3534623712268 Р №116 3кв.1987 СССР Украина, Азербайджан
3534623712279 Р №116 3кв.1987 СССР Украина, Азербайджан
3532014712376 К №116 4кв.1987 СССР Украина, ДР Конго
3532014712392 К №116 4кв.1987 СССР Украина, ДР Конго
3534623812562 Р №116 3кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3534624812591 Р №116 4кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3534623812612 Р №116 3кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3534623812637 Р №116 3кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3534624812753 Р №116 4кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3534624812782 Р №116 4кв.1988 СССР Украина, Азербайджан
3532424913976 В №116 4кв.1979 СССР Украина, ЦАР
3532421014133 В №116 1кв.1980 СССР Украина, Чад
3532422015111 В №116 2кв.1980 СССР Украина, Чад
3532422015127 В №116 2кв.1980 СССР Украина, Сьерра-Леоне
3532422015161 В №116 2кв.1980 СССР 76 72-й ОБВП, Украина 72.АБ, Нигерия
3532422015199 В №116 2кв.1980 СССР Украина, ЦАР
3532423015264 В №116 3кв.1980 СССР Украина, Чад
3532423015333 В №116 3кв.1980 СССР 36 Украина 1.БАА, Чад
3532421815379 Д №116 1кв.1978 СССР Украина, Сьерра-Леоне
353242?116455 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
353242?116501 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532422116512 В №116 2кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532422116630 В №116 2кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532422116652 В №116 2кв.1981 СССР Украина, Алжир SB-63 Ми-24MKIII
3532422116666 В №116 2кв.1981 СССР Украина, Алжир SB-96 Ми-24MKIII
3532422116681 В №116 2кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532422116993 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
353242?117018 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
353242?117021 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
353242?117039 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532433317108 П №116 3кв.1983 СССР Украина, Грузия
3532433317110 П №116 3кв.1983 СССР Украина, Грузия
3532423117111 В №116 3кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532433317127 П №116 3кв.1983 СССР 58 72-й ОБВП, Украина 72.АБ, Нигерия
3532433317141 П №116 3кв.1983 СССР Украина, Литва
3532423117531 В №116 3кв.1981 СССР 22 Украина 1.БАА, Сьерра-Леоне
3532423117537 В №116 3кв.1981 СССР Украина, Алжир SB-56 Ми-24MKIII
353242?117554 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
353242?117583 В №116 ?кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532424117620 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Экв. Гвинея 010
3532424117625 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532424117652 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532424117705 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Экв. Гвинея
3532424117718 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532424117726 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532424117731 В №116 4кв.1981 СССР Украина, Алжир
3532423218215 В №116 3кв.1982 СССР Украина, Алжир
353243?318311 П №116 ?кв.1983 СССР Украина, Ангола
3532421319156 В №116 1кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532421319179 В №116 1кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532421319203 В №116 1кв.1983 СССР Украина, Сьерра-Леоне
3532421319212 В №116 1кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532422319594 В №116 2кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532422319611 В №116 2кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532422319674 В №116 2кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532422319801 В №116 2кв.1983 СССР Украина, Сьерра-Леоне
3532422319803 В №116 ?кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532422319814 В №116 ?кв.1983 СССР Украина, Алжир
353242?319852 В №116 ?кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532423319867 В №116 ?кв.1983 СССР Украина, Алжир
3532421419947 В №116 06.01.84 СССР 07 Украина, Македония 203
3532421419961 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Македония 208
3532421419977 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Македония 205
3532421419985 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Грузия
3532421420011 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Алжир
3532421420023 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Чад
3532421420091 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Македония 207
3532421420112 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Македония 202
3532421420127 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Македония 201
3532421420143 В №116 24.02.84 СССР 32 Украина, Македония 204
3532421420271 В №116 1кв.1984 СССР Украина, ДР Конго
3532421420297 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Ангола
3532421420315 В №116 1кв.1984 СССР Украина, ДР Конго
3532421420329 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Ангола
3532421420462 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Чад
3532421420478 В №116 1кв.1984 СССР Украина, Грузия
3532434420683 П №116 4кв.1984 СССР Украина, Азербайджан
3532434420698 П №116 4кв.1984 СССР Украина, Азербайджан
3532434420747 П №116 4кв.1984 СССР Украина, Ангола
353243??20921 П №116 198? СССР Украина, Ангола
3532432521169 П №116 2кв.1985 СССР Украина, Экв. Гвинея
3532422421213 В №116 2кв.1984 СССР Украина, Македония 210
3532422421235 В №116 2кв.1984 СССР Украина, Македония 209
3532422421254 В №116 2кв.1984 СССР Украина, Нигерия
3532432521254 П №116 2кв.1985 СССР Украина, Шри-Ланка CH636 9sq, потом SAH-4416
3532432521342 П №116 2кв.1985 СССР Украина, Экв. Гвинея
3532432521384 П №116 2кв.1985 СССР Украина, Шри-Ланка CH632, потом SAH-4410
3532421521462 В №116 1кв.1985 СССР Украина, Руанда
3532421521529 В №116 1кв.1985 СССР Украина, Грузия
3532433521729 П №116 3кв.1985 СССР Украина, Шри-Ланка CH638, потом SAH-4415
3532421521878 В №116 1кв.1985 СССР Украина, Македония 206
3532421622101 В №116 1кв.1986 СССР Украина, Руанда
3532431622597 П №116 1кв.1986 СССР Украина, Шри-Ланка CH635 9sq, потом SAH-4412 потерян 27.11.09
3532432622651 П №116 2кв.1986 СССР Украина, Шри-Ланка CH637, потом SAH-4413
3532432622864 П №116 2кв.1986 СССР Украина, Шри-Ланка CH633 9sq, потом SAH-4411

http://forums.airforce.ru/matchast/4946 ... #post96243
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3419
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Українські вертольоти

Повідомлення alex999 » 20 травня 2014 11:09

Українські Мі-26

Армейская авиация Украины:

1. 34001212032 (1984) - "55-Жёлтый",
2. 34001212034 (1984),
3. 34001212038 (1984) - "54-Жёлтый",
4. 34001212046 (1985),
5. 34001212050 (1985) - "60-Жёлтый",
6. 34001212089 (1986),
7. 34001212150 (1988) - "58-Жёлтый" - Hовый Калинов, утилизирован ,
8. 34001212151 (1988) - "59-Жёлтый" - Конотоп - утилизирован,
9. 34001212152 (1988) - "60-Жёлтый" - Конотоп - утилизирован,
10. 34001212153 (1988) - "61-Жёлтый" - "30-Синий" - ВВС Экваториальной Гвинеи,
11. 34001212154 (1988) - "70-Жёлтый" - утилизирован,
12. 34001212155 (1988) - "71-Жёлтый",
13. 34001212156 (1988) - "72-Жёлтый" - Hовый Калинов - утилизирован в 2013-ом году,
14. 34001212159 (1988) - "73-Жёлтый" - Hовый Калинов - утилизирован в 2013-ом году ,
15. 34001212160 (1988) - "74-Жёлтый" - Hовый Калинов,
16. 34001212161 (1988) - "75-Жёлтый",
17. 34001212162 (1988) - "76-Жёлтый" - Hовый Калинов, продан в 2013-м году, разбирается на запасные части,
18. 34001212163 (1988) - "77-Жёлтый" - Hовый Калинов, продан в 2013-м году, разбирается на запасные части,
19. 34001212164 (1988) - "78-Жёлтый",
20. 34001212165 (1988) - "80-Жёлтый",
21. 34001212166 (1988) - "79-Жёлтый",
22. 34001212167 (1988) - "81-Жёлтый" - Hовый Калинов, продан в 2013-м году, разбирается на запасные части .

Кременчугское ЛУ ГА:

1. "Ми-26Т" - 34001212127 (1988) - "СССР-06007" - Конотоп,
2. "Ми-26Т" - 34001212128 (1988) - "СССР-06008" - Конотоп.

Харьковское ВВАУЛ:

1. 34001212... (...001-...029) (1982-1984) - "01-Жёлтый" - г. Харьков - утилизирован.

Киевский Музей Авиации:

1. 34001212... (...001-...029) (1982-1984) - "64-Чёрный" - Аэропорт "Жуляны".


http://m.aviaforum.ru/showthread.php?t=15660&page=66
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
Запорожець
Member
Member
 
Повідомлень: 6725
З нами з:
28 лютого 2006 15:06
Звідки: Київ

Re: Українські вертольоти

Повідомлення Запорожець » 21 жовтня 2014 14:56

http://censor.net.ua/news/308085/frants ... _buduschem

Франция поможет Украине модернизировать боевые вертолеты Ми-24: Будет, как в фильме о будущем

Государственный концерн Укроборонпром реализует совместно с французской компанией SAGEM совместный проект по капитальной модернизации вертолетов Ми-24.


Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Лигу, об этом сегодня на брифинге сообщил гендиректор концерна Роман Романов.

"Эти вертолеты будут летать абсолютно в любых условиях - ночью, в тумане, в любое время суток. Есть такой фильм о будущем, там пилот сидит в шлеме, у него линза, и он на этой линзе видит все характеристики вертолета, все полетные данные, у него перед глазами прицел. Такой авиакиборг. Вот такая техника у нас в ближайшее время будет", - сказал Романов.

Романов также рассказал, что в ближайшее время на вооружение украинской армии поступит противотанковая ракета Альт украинского производства. "Сейчас будет противотанковая ракета Альт, ее технические характеристики мы раскроем чуть позже... Очень высокопроизводительная и, самое главное, фактически первая ракета полностью украинской разработки, которая использует двухрежимный способ наведения", - сказал он.
І знову хмари потемніли,
Стріляв наш кулемет,
Комуна боса утікає,
УПА іде вперед!
 

vovic
Member
Member
 
Повідомлень: 213
З нами з:
17 січня 2015 20:03
Звідки: Одеса

Re: Українські вертольоти

Повідомлення vovic » 18 червня 2016 20:12

ДЕВ'ЯНОСТО ДЕВ'ЯТЬ "ЧЕРВОНИЙ".
*
Мі- 8МТ б/н 99 "червоний" одного разу кружляв над моєю головою.
"Червоний" - колір 11 Окремої бригади Армійської авіації Збройних сил України.
*
Расчехленний носовий кулемет. Броньовані плити кабіни екіпажу.
Демонтовані стулки вантажного люка.
*
Покружляв, покружляв і пішов у бік Миколаєва.
*
http://volga-tropa.livejournal.com/2016/06/17/
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість