Нові українські БПЛА

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2896
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 02 січня 2018 11:39

Безпілотний баражуючий боєприпас М-56 «МОДУЛЬ»

Зображення

Призначення та сфера застосування
М-56 «Модуль» відноситься до безпілотних літальних апаратів з електричними двигунами і стартовою масою до 20 кг, які використовуються для баражування/патрулювання території з метою недопущення ворожих об’єктів шляхом їх виявлення та знищення. Потенційними користувачами М-56 «Модуль» є силові та спеціальні структури.

Основні технічні характеристики
М-56 «Модуль» виконує функції баражувальника, що загороджує територію від нападу. Борт «інтелектуальний» - сам визначає тип цілі і /або сам приймає рішення нанести удар, або «запитує землю: - що мені далі робити?». Крім того, М-56 «Модуль» є високоточною зброєю + розвідник + коригувальник артвогню. На борту М-56 «Модуль» містяться боєприпаси.

На бортовому комп’ютері є ПЗ для наступної «інтелектуальної» роботи: розпізнавання та ідентифікація цілей; вибір оптимальних висот баражування; обхід перешкод, тощо. Після виконання завдання М-56 «Модуль» повертається «додому» та сідає під парашутом. Основні технічні характеристики М-56 «Модуль»: розмах крила, м – 4,58; максимальна стартова вага, кг – 13; вага корисного навантаження, кг – 4; тривалість польоту, год. – 4; технічний радіус дії, км – 120; маршрутна дальність, км – 246.

Основні переваги
Одна з вагомих переваг М-56 «Модуль» - багаторазове виконання «бойової роботи» впродовж одного польоту, чого не має на сьогодні жодний конкуруючий борт. Крім того, у зв’язку з типовою конструкцією несучої частини (фюзеляжу) М-56 «Модуль» легко модифікується шляхом застосування різних несучих площин (крил). Бортове ПЗ містить елементи штучного «інтелекту». Аналог на ринку: баражуючий боєприпас Орбітер 1К (Ізраїль)

Стан захисту інтелектуальної власності
Подано 1 заявку на отримання патенту України на корисну модель.

Затребуваність на ринку
Ринок на БПС М-56 «Модуль» світовий і він є військового спрямування. Український ринок має ємність для М-56 в межах 300-500 комплексів. Світовий ринок може мати ємність 5000-7000 комплексів у залежності від необхідних модифікацій БПС.

Стан готовності розробки
Виготовлення дослідного зразка та підготовка до наземних та льотних випробувань.


http://nau.edu.ua/ua/menu/science/naukovi-rozrobki/
http://nau.edu.ua/ua/news/2017/11/preze ... tstva.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2896
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 07 лютого 2018 14:25

Безпілотний літак з вихроутворювачами на крилі та органах керування

Зображення

Призначення та сфера застосування

Безпілотний літак з вихроутворювачами на крилі та органах керування має здатність виконувати політ на великих закритичних кутах атаки без звалювання, що робить його придатним для використання в складних метеоумовах (висока турбулентність, пориви втру). Сфера застосування вказаного літака аналогічна сферам традиційних безпілотних апаратів: спостереження, розвідка, керування наземними засобами, бойове застосування.

Важливі показники, які характеризують рівень отриманого наукового результату

З допомогою вихроутворювачів спеціальної об’ємної форми, що забезпечує прогнозоване місце зароджена вихору (отримано патент України на корисну модель №111 701 від 25.11.2016р.) суттєво покращуються аеродинамічні характеристики на великих кутах атаки. Критичний кут атаки дослідженої моделі літака типу Л-39 був підвищений з 19° до 35°, що захищає модель від звалювання при поривах вітру, усуває виникнення статичного гістерезису та самообертання на закритичних кутах атаки, покращує керованість моделі рулями висоти та елеронами, підвищує ефективність закрилків. Вихроутворювачі дозволяють запобігти ранньому відриву потоку на аеродинамічній керованій носовій поверхні у компоновці типу «качка», що збільшує аеродинамічну якість компоновки типу «літаюче крило»+ «качка»

Стан захисту інтелектуальної власності

Отримано 5 патентів України.

Основні технічні характеристики

Можливість підвищення критичного кута атаки безпілотного літака до 35°.

Затребуваність ринку

Ринок безпілотних літаків достатньо великий і потребує вивчення. Безпілотники в Україні виробляють багато підприємств, які не афішують свої результати.

Стан розробки

За результатами дослідів моделей безпілотних літальних апаратів у аеродинамічній трубі захищені дві дисертації кандидатів наук у 2012 та 2017р.р. Досліджена динаміка польоту радіокерованої моделі з вихровим передкрилком (патент України № 94179 від 10.11.2014р.). Аналогічні випробування польоту безпілотника з вихроактивним крилом у публікаціях світових джерел інформації не відомі.


http://nau.edu.ua/ua/menu/science/nauko ... annya.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2896
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 07 лютого 2018 14:28

БПЛА для пошуково-розвідувальних (інженерних) операцій

Зображення

Призначення та сфера застосування

Група БПЛА призначена для виконання пошуково-розвідувальних, рятувальних (інженерних) операцій. Виконувані завдання: рух за маршрутом, видова розвідка, видача даних на пункт управління про оперативну обстановку в зоні відповідальності в бездротовому (дротовому) режимі, інженерні (доставлення вантажу, інше). Сфера застосування – безпілотна авіація.

Важливі показники, які характеризують рівень отриманого наукового результату

До важливих показників відносяться відсутність втрат людського життя, витрат на лікування та компенсаційних виплат, витрат на навчання значної кількості обслуговуючого персоналу, використовуються в місцях пов’язаних з ризиком для життя, здатність тривалого виконання рутинної роботи, можливість здійснення точних рухів та віддалених дій, можливість виконання дій, що не притаманні людині, економія часу та зусиль при колективному застосуванні роботів.

Порівняння зі світовими аналогами, основні переваги розробки

Світові вчені докладають значні зусилля для створення роботизованих засобів, що здатні виконувати інтелектуальні завдання на основі колективної взаємодії. Перевагою проекту вважається розроблення власних алгоритмів управління рухом БПЛА на основі створення потенційних відштовхуючого та притягуючого полів для забезпечення безпеки руху, розроблення алгоритмів долання перешкод на основі введення змін в маршрут польоту, забезпечення точності та гнучкості управління, застосування кросплатформеного програмне забезпечення, забезпечення інтерактивного режиму керування, можливість автономної роботи на основі інтелектуальності законів керування діяльністю.

Стан захисту інтелектуальної власності

Отримано 1 патент України.

Основні технічні характеристики

На даний час розроблено алгоритми керування групою 2-5 літальних апаратів, склад групи може бути розширеним. Інформація для алгоритмів керування поступає від системи бачення, по каналам зв’язку, передача даних здійснюється на пункт управління. Передбачається також, що група може діяти в автономному та керованому режимах.

Затребуваність на ринку

Подібні засоби можуть бути використані в інтересах військових завдань, при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, при контролі стану територій в межах тривалого часу, в сільському господарстві та в інших напрямках.

Стан розробки

Розроблено алгоритми та на їх основі програмні засоби керування безпілотними літальними засобами.


http://nau.edu.ua/ua/menu/science/nauko ... nzhenernih)-operatsiy.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Поперед.

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість