Нові українські БПЛА

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1694
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення pustomelyk » 19 листопада 2018 23:54

На ДП «Антонов», що входить до складу «Укроборонпром», продовжують випробування ударного безпілотника «Горлиця», та розпочинають виготовлення другого апарату.
при укладенні контракту та відкритті фінансування, ми виготовимо український безпілотний літальний апарат з комплектуючими, обладнанням і наземним комплексом розробки та виробництва України
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 22 листопада 2018 09:07

Масимальне навантаження на зовнішніх вузлах підвіски перспективного БПЛА ДП "Антонов".

Зображення

https://www.defence24.pl/as-2018-pierws ... wa-analiza
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 22 листопада 2018 11:03

БАК розробки ДП "Антонов"

"Горлиця"
Зображення


"Стратегічний БАК"

Зображення


"Мішеневий комплекс"

Зображення

Зображення


Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 14 січня 2019 08:10

РІЧНИЙ ЗВІТ З НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАУ - 2017

Діяльність науково-виробничого центру безпілотної авіації «Віраж» Національного авіаційного університету спрямована на розробку, освоєння та промислове серійне виробництво сучасної конкурентоспроможної безпілотної авіаційної техніки

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://www.euroosvita.net/prog/data/att ... _-2017.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1078
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення stailker » 24 січня 2019 10:10

Зображення

Зображення
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1694
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення pustomelyk » 26 лютого 2019 23:01

МОДЕРНІЗОВАНИЙ БПАК SPECTATOR-М1 УСПІШНО ПРОЙШОВ ДЕРЖАВНІ ВИПРОБУВАННЯ
Модернізований безпілотник отримав новий тепловізор, досконалішу станцію управління, а також зменшену вагу, що дозволяє йому знаходитись у повітрі більше часу

 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 29 березня 2019 14:31

Сучасні та перспективні розробки безпілотної авіаційної техніки науково-виробничого центру безпілотної авіації “Віраж”

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://uavhub.nau.edu.ua/wp-content/upl ... %D0%B6.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 06 квітня 2019 07:48

Ю.М. Агафонов1, Ю.М. Осіпов1, В.В. Сербін2, Ю.А. Ткаченко1

1 Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба, Харків
2 Державне підприємство КБ “Південне” ім. М.К. Янгеля”, Дніпро

ОЦІНКА ДОСЯЖНИХ ХАРАКТЕРИСТИК АВІАЦІЙНОГО РОЗВІДУВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ НА БАЗІ БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПІЛОТНОЇ ПЛАТФОРМИ ПОВІТРЯНОГО ТА НАЗЕМНОГО БАЗУВАННЯ

БпЛА з двигунами внутрішнього згоряння здатні знаходитися у повітрі десятки годин та долати тисячі кілометрів у ході розвідки.

Маса апаратури може вимірюватися сотнями кілограм, що говорить про значний потенціал подібних засобів. Але при таких позитивних якостях, подібні апарати відзначаються малою швидкістю польоту, високою вартістю й помітністю для засобів ППО противника, що робить їх привабливими та достатньо простими об’єктами для ураження.

Потрібний час на проведення одного циклу розвідки такими апаратами на віддаленнях в 200–300 км може дорівнювати 3–6 годинам, що не задовольняє вимогам до розвідки в ході швидкоплинних бойових дій, розвідки рухомих об’єктів, зон зосередження військ.

Метою статті є оцінка досяжних характеристик перспективного трансзвукового БпЛА у складі розвідувально-ударного комплексу в якості оперативно-тактичного авіаційного розвідувального засобу з радіусом дії до 320 км.

Виклад основного матеріалу

У статті [6] була запропонована багатофункціональна безпілотна платформа (ББП) в модифікації ударного БпЛА, що оснащений штатною авіаційною бомбою ОФАБ-100-120 або іншими боєприпасами із загальною масою до 120 кг. Представлені результати розрахунків очікуваних масо-габаритних, аеродинамічних характеристик і траєкторій польоту при запуску з авіаційних носіїв (літаків, вертольотів) і з наземних пускових установок. Максимальна дальність її польоту складає 330 км при старті з літака, що рухається на висоті 6 км. При наземному старті з прискорювачем досягається дальність польоту 260 км. Очікувана стартова маса такого ударного БпЛА – 280 кг, а маса твердопаливного прискорювача для наземного старту не перевищує 20 кг. На основі такої платформи можуть бути створені різні модифікації БпЛА [7], в тому числі і для виконання розвідувальних завдань. Для цього передбачається розміщення замість відсіку бойового оснащення відповідного спеціального устаткування (рис. 3).


Зображення

Запропонована модифікація БпЛА-розвідника на базі ударного прототипу, що повертається, для виконання розвідувальних завдань, повинна мати максимальну дальністю польоту не менше 600 км – 680 км (радіус дії більше ніж 300 км) для чого вона повинна мати відповідний запас палива.

Такий БпЛА має додатковий паливний бак, апаратуру розвідки і парашутну система порятунку замість цільового оснащення ударного БпЛА. Найбільш раціональною є схема БпЛА з одним паливним баком, що зображена на рис. 3.

В цьому випадку центр мас БпЛА не суттєво зміщується у польоті при витраті палива і тим самим забезпечується необхідна аеродинамічна стійкість і керованість БпЛА-розвідника. Стартова маса такого БпЛА-розвідника менша ніж у ударного БпЛА. Розраховані за допомогою розробленої методики очікувані масово-габаритні характеристики БпЛА-розвідника з турбореактивним двигуном (ТРД) [4–9], представлені в табл. 1. Таку ж конструктивно-компонувальну схему можуть мати різні модифікації БпЛА, що повертаються, й іншого призначення.


Зображення

Траєкторії і швидкості польоту БпЛАрозвідника, що запускається з авіаційних носіїв на висотах 6 км і 3 км, показані на рис. 4 і 5. Вони розраховані згідно з розробленою методикою з використанням залежностей, викладених в [10–15]. Параметри цих траєкторій наведені в табл. 2. При польоті БпЛА на висоті до 3-х км передбачалося дроселювання ТРД до 70% максимальної тяги.


Зображення

Зображення

Зображення


Наземний старт БпЛА-розвідника може бути здійснений за допомогою твердопаливного прискорювача. Прискорювач з очікуваною масою до 20 кг може застосовуватися для усіх модифікацій ББП.

Він може надати БпЛА початкову швидкість польоту 110 м/с, необхідну для надійного запуску БпЛА з наземної пускової установки з кутом установки напрямної до горизонту 20 градусів.

Подальший політ БпЛА-розвідника на висоті 6 км здійснюється з максимальною тягою двигуна, а при польоті на невеликих висотах (наприклад, 3 км) ТРД дроселюється до 70 % максимальної тяги для досягнення максимальної дальності польоту.

Розраховані траєкторії БпЛА-розвідника при наземному старті з підйомом на висоту 6 км і 3 км, показані на рис. 6. Зміна розрахункових швидкостей польоту в цих випадках показана на рис. 7.


Зображення

Зображення

Таким чином, розглянута безпілотна платформа буде здатною запускатися як з літаків пілотованої авіації, так і з наземних пристроїв – катапульт. Останні знайшли широке застосування в арміях багатьох країн світу.

Запуск ТРД здійснюється після закінчення роботи прискорювача. До досягнення розрахункової висоти польоту ТРД працює в режимі максимальної тяги. Параметри траєкторій БпЛА-розвідника з підйомом на висоту 6 км і 3 км представлені в табл. 3.


Зображення

В усіх варіантах розрахунків польоту БпЛА на максимальну дальність передбачалося, що робочий запас палива (90% сумарного запасу) витрачається повністю, а резервна його кількість (~10%) використовується при несприятливих зовнішніх умовах, або при необхідності виконання обхідних маневрів.

Максимальна дальність польоту БпЛАрозвідника при наземному старті на 5–7 % менше, ніж при запуску з авіаційних носіїв.

Висновки

Таким чином, наведені досяжні характеристики перспективного трансзвукового БпЛА для комплексів з ББП дозволяють зробити наступні висновки:

1. На базі ББП повітряного та наземного базування, можуть бути створені швидкісні БпЛАрозвідники, які мають малий рівень демаскуючих ознак та здатні проводити розвідку в оптичному та радіодіапазонах електромагнітних хвиль.

2. Запропонований БпЛА-розвідник, що повертається, має максимальну дальність польоту більше ніж 600 км (радіус дії більше 300 км).

3. Запуск усіх модифікацій ББП можна здійснити з повітряних носіїв (літаків, вертольотів) і з наземних пускових установок. Для наземного старту доцільне застосування твердопаливних прискорювачів, розрахункове значення маси яких не перевищує 20 кг.

4. Очікувана стартова маса даної модифікації БПП не більше 233 кг, при довжині 3,2 метри.

5. Модифікації ББП можуть застосовуватися для вирішення інших завдань в якості:
– засобів доставки радіопередавачів системи РЕБ для пригнічення РЛС противника;
– постановника радіоелектронних перешкод.


http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app ... 19_1_5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Volodya
Member
Member
 
Повідомлень: 85
З нами з:
24 січня 2018 21:51

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення Volodya » 08 квітня 2019 08:03

Щодо ударного БПЛА від Антонова, то однозначно, що будуть вивчати турецький досвід, тим більше, у нас буде локалізоване виробництво. Турки у свій час також американські купували, щоб було на що "дивитися" під час розробки своїх
"Зрадофілам" хоч тризуб над Кремлем постав – скажуть, що криво (С) Порошенко
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 16 квітня 2019 20:51

Прямоточний повітряно-реактивний двигун для невеликого безпілотника (ПВРД) в режимі реального часу для дистанційного моніторингу навколишнього середовища та надзвичайних ситуацій

Попередні дослідження, проведені нашою компанією з залученням наявної в Україні необхідної інфраструктури, підтверджують можливість розвивати унікальний мульти - функціональний транспортний засіб, що працює на великих висотах над рівнем моря, який може виконувати горизонтальний політ в атмосфері.

ПВРД БПЛА може бути використаний в режимі реального часу для швидкої розвідки віддаленій області.

Запропонована система наведення добре підходить для моніторингу в реальному часі при надзвичайних ситуаціях: витік нафти в море, лісові пожежі, стихійні лиха, катастрофи на ядерних і небезпечних хімічних речовин заводів.

Запропонована система використовує новий підхід до розробки нового типу БПЛА, є дуже конкурентоспроможною за класичною технологією БПЛА, має великий експортний потенціал.

https://akst.com.ua/bpla
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 28 травня 2019 13:32

Маючи великий досвід розробки і доведення поршневих двигунів, на підприємстві розробили такий двигун ПД Н-050 для малих безпілотних літальних апаратів.

http://ivchenko-progress.com/?page_id=1311&lang=ua
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1694
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення pustomelyk » 01 липня 2019 22:53

24 години 45 хвилин — перебував у небі безпілотний апарат АCS-3

І, схоже, навідміну від "турка" його можна використовувати на Донбасі.
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 185
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення zil1991 » 01 липня 2019 23:46

за 5 років, при бажанні та фінансуванні могли б дідька з пекла дістати і записати на службу по контракту але кому то треба?! Краще пиляти бабло та затягувати роботи по реформуванню украд прому і т.д відомств.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2019 09:01

Турбореактивный двигатель AI-305

Зображення

Турбореактивный двигатель AI-305 предназначен для применения в составе одно- и двухдвигательной маршевой силовой установки ЛА общего назначения. Конструкция двигателя одновальная со встроенным электрическим генератором.AI-305 является двигателем нового поколения, в классе тяг 200…300 кгс, с удельным расходом на уровне лучших существующих ТРД в своей размерности.


Зображення

http://ivchenko-progress.com/?portfolio ... %8c-ai-305
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4547
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 11 вересня 2019 09:15

ДВИГАТЕЛИ ДЛЯ БПЛА: ТРД АІ-35, ПОРШНЕВОЙ ДВИГАТЕЛЬ С ВОЗДУШНЬІМ ВИНТОМ, ПВРД.

С.И. Фролов
С.Н. Тищенко
Государственное предприятие “Ивченко-Прогресс”

3.1. ТРД АІ-35:

ТРД АІ-35 предназначен для установки в качестве маршевого двигателя на БпЛА для осуществления разведки или для высокоточных средств поражения.

Работы по разработке двигателя начались в средине 2015 г.

При разработке двигателя АІ-35 использовался многолетний научно-технический задел, а также исследовательские работы, проведенные специально для разработки двигателя данного класса и назначения.

Эскизнмй проект двигателя АІ-35 разработан в инициативном порядке - завершен в декабре 2016. Рабочее проектирование двигателя АІ-35 началось в январе 2017, выпущен комплект чертежей полноразмерного. В настоящее время выполняется сборка препарированного двигателя.

Основные данные двигателя:
Тип двигателя ТРД
Максимальная тяга (Нп = 0; Мп = 0; МСА; свх = 1,0) — 315 кг.
Вес двигателя со всеми агрегатами и предварительно заправленными жидкостями, не более, 51,3 кг.

3.2. Поршневой двигатель с воздушным винтом для БпЛА.

ГП «Ивченко-Прогресс» разработан поршневой двигатель с воздушным винтом предназначенный для применения на разведывательных БПЛА.

Характеристики двигателя: четырехтактный, двухцилиндровый, с оппозитным горизонтальным расположением цилиндров воздушного охлаждения, с безредукторным приводом вала воздушного винта.

Максимальная мощность (У=60 км/ч, Н=0 м), л. с ........ 50
Мощность на крейсерском режиме (У=130...180 км/ч, Н=2,4 км) - 25 л.с.

3.3. ПВРД:

В 2012г. ГП «Ивченко-Прогресс» впервые приступило к исследованию тематического направления ПВРД. В 2016-2017гг. были успешно завершены два этапа НИР по определению облика перспективных прямоточных воздушно-реактивных двигателей для беспилотных летательных аппаратов и транспортно-космических систем. Полученные облики ПВРД имеют различные массово-габаритные и тягово-расходные характеристики, а также различные варианты механического управления тягой.

В настоящее время на ГП «Ивченко-Прогресс» осуществляется НИОКР по созданию ПВРД требуемого диаметра для сверхзвуковой ракеты. Выполняется этап эскизного проектирования с подготовкой производства к изготовлению опытных образцов, испытаниям, доводке и серийному изготовлению указанного двигателя.


http://dintem.com.ua/images/site/tezy_i ... z_2018.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron