Нові українські БПЛА

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 5007
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 03 квітня 2020 12:27

pustomelyk написав: має бути вищою ніж у звичайного БПЛА?


Мені здається, з огляду на низьку швидкість і малу висоту застосування, такі безпілотні "пікірувальники" будуть уразливі навіть для стрілецької зброї під час атаки і виходу з пікірування.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 5007
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 22 квітня 2020 08:18

ОРГАНІЗАЦІЯ СЕРІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА СІМЕЙСТВА ЛІТАКІВ ДЛЯ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ: АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЛІТАК / БАГАТОЦІЛЬОВИЙ ЛІТАК / БПЛА НА ПЛАТФОРМІ ЛІТАКІВ V-24 SOFTEX

П.О.Науменко
кандидат технічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. Н.Є. Жуковського «ХАІ», академік Інженерної Академії України

На підставі сучасного бойового досвіду, військова авіація України відчуває гостру потребу в високотехнологічних, багатоцільових, недорогих пілотованих і безпілотних літальних апаратах (БПЛА).

Літак V-24 Softex було створено в 2012 році в інжиніринговій компанії Softex Invest (Україна). У 2014 році завершена сертифікація літака з боку Державної авіаційної служби України (Сертифікат типу № ТЛ 0065 від 24.10.2014). Спочатку проект V-24 був орієнтований на ринок США та Західної Європи як адміністративний літак, а також в якості аеротаксі і літака для забезпечення моніторингу місцевості. За допомогою представників Softex Invest в країнах ЄС, літак V-24 брав участь у низці міжнародних тендерів, щодо сучасної авіаційної техніки: проект спільного виробництва багатоцільового літака з конвертацією в БПЛА в Єгипті; ліцензійне виробництво V-24 Softex в Китаї та інші.

У період проведення сертифікації літак V-24 Softex підтвердив свої льотно-технічні характеристики, живучість та надійність. Літак V-24 має прогресивний дизайн: розташування 2-х двигунів (Rotax 912 або Lycoming O-320) на крильєвих пілонах з штовхаючими повітряними гвинтами, цифрове бортове обладнання, великий розмір пасажирської кабіни, конструкція з вуглепластика, дальність 1300 км і можливість перебувати в повітрі в пілотованому варіанті до 8,5 годин.

Найважливішим аспектом виробництва літака V-24 Softex стало застосування в серійній конструкції покупних виробів і матеріалів виключно з країн Європейського Союзу та США, а також безпосередньо українського виробництва. Літак спроектований в цифровому форматі, із застосуванням методів 3D проектування. Вся конструкторська документація випущена одночасно англійською та російською мовами. У зв'язку з концепцією переходу на Fly-by-wire (FBW) - електродистанційну систему управління з повною відповідальністю - літак V-24 в майбутньому отримає можливість застосування в якості БПЛА.

Базовою програмою розвитку літака V-24 Softex є створення сімейства: адміністративний літак - багатоцільовий літак - БПЛА. При цьому, компанія Softex Invest є розробником і серійним виробником базової платформи - літака V-24 як в пілотованому, так і в безпілотному варіанті. Спеціальне обладнання та озброєння може монтуватися на профільних підприємствах Міністерства оборони України, які працюватимуть з Softex Invest згідно виробничої кооперації (аутсорсингу). При цьому Softex Invest повністю забезпечує технічне обслуговування, навчання льотного та наземного персоналу.


Зображення

Зображення

Для багатоцільових літаків V-24 передбачені версії для моніторингу (обладнання мультикамерами HD / EO / LWIR / MWIR на платформі яка обертається; можливе застосування в цій версії SAR-радара); ударна версія оснащується 2-ма ракетами класу fire-and-forget AGM-114 Hellfire (США) або ZT-3 Swift / Inge (ПАР) або UMTAS (Туреччина). На поліцейські версії літака V-24 встановлюється нелетальне озброєння: система запуску димів (Smoke Launching System), система звукового впливу (Acoustic Hailing Device), зелений лазер та ін. Безпілотні версії V-24 розраховані на перебування в повітрі до 14 годин (max) або з корисним навантаженням до 400 кг . Радіус дії мобільної базової станції управління БПЛА (Ground Control Station (GCS)) до 100 км.


Зображення

Під час реалізації програми літаків V-24 згідно Оборонзамовлення, Міністерство оборони України в найкоротші терміни забезпечить війська високотехнологічним літальним апаратом вітчизняного виробництва, який створено за західними стандартами і сертифіковано в Україні для вирішення великого переліку завдань як в бою, так і в мирний час.


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://www.naumenko.info/creation-of-un ... erial.html
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 5007
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення alex999 » 12 червня 2020 22:24

Lach написав:I also have a question: does Ukraine have a Łoś or any of its clones?

0020.jpg


viewtopic.php?p=284258&sid=f589072a0feab6240468ceb157561e64#p284258
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
pustomelyk
Member
Member
 
Повідомлень: 1798
З нами з:
23 серпня 2008 00:10
Звідки: Київ

Re: Нові українські БПЛА

Повідомлення pustomelyk » 28 червня 2020 11:56

А скажіть мені, будь ласка, бойова група К-2 54 ОМБр - штатний підрозділ, які є і в інших бригадах, що просто добре піариться чи щось експеременталне/добровольче?
І, як не таємниця, які БПЛА використовує?
Як у ЗСУ взагалі з БПЛА в штатах?
 

Поперед.

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron