І знову про навчально-бойві/легкі ударні

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

І знову про навчально-бойві/легкі ударні

Повідомлення Oleh Nemchinov » 14 січня 2007 13:21

Користуючись дискусією в іншій темі
atez написав:
Oleh Nemchinov написав:А яка доля родини I-22 Iryda/M-99 Orkan?

Забракували військові. Розглядались різні варіанти заміни Іскри, в т.ч. придбання б/в Альфа Джет в Німеччині. Зараз варіанти "ще кращі" - б/в ТА-4 з Ізраїлю або такі ж "нові" F-5B з Пд. Кореї. Чехи сподіваються зацікавити своїм L-159B, але остаточного рішення ще не прийнято.

Та ще ранішою із Ярославом, щодо L-59 та їх перспектив "українізації"
Ризикну задати запитання. Чи потрібен зараз українським ПС новий учбово-бойвий/легкий ударний літак? Якщо потрібен то який? Повторюсь, що особисто я є прихильником ліцензійного виробниства із максимальним залученням українських комплектуючих (тут мені більше імпонує L-159)
Востаннє редагувалось Oleh Nemchinov в 14 січня 2007 17:45, всього редагувалось 1 раз.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 14 січня 2007 14:32

L-159 для ліцензійного виробництва не надто підходить - двигун американський, на відміну від Як-130. Але, на мою думку, Україна ще років 10 цілком може обходитись модернізацією наявних L-39 - їх кількість суттєво перевищує потреби.
P.S. Нещодавно з подивом дізнався, що в укр. мові немає слова учбовий - тільки навчальний.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 14 січня 2007 14:57

atez написав:L-159 для ліцензійного виробництва не надто підходить - двигун американський, на відміну від Як-130. Але, на мою думку, Україна ще років 10 цілком може обходитись модернізацією наявних L-39 - їх кількість суттєво перевищує потреби.

Як-130 чи L-39/59/139/159 це питання зовнішньої політики. Розходиться у тому аби на ньому був український двигун ТРД ЗМДВ Прогресс ДВ-2 (АИ-225-2.5.) від Запорізького "Прогресу (як дуже коштовна складова літака), сучасна авіоніка та озброєння
Правда в одному варіанті це ОДИН двигун в іншому ДВА
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 14 січня 2007 16:46

Oleh Nemchinov написав:Як-130 чи L-39/59/139/159

159 досить суттєво різниться від 39/139 - там двигун на добру третину потужніший, ніж ДВ-2 і просто замінити його не вдасться.
Oleh Nemchinov написав:Правда в одному варіанті це ОДИН двигун в іншому ДВА

Два двигуни - це більша надійність, що тривалий час вважалось важливим для навчальних машин (Т-37 чи Альфа Джет). Але є прекрасні приклади і одномоторних, а отже - дешевших літаків (Хок, МВ339).
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 14 січня 2007 17:52

atez написав:159 досить суттєво різниться від 39/139 - там двигун на добру третину потужніший, ніж ДВ-2 і просто замінити його не вдасться.

Два двигуни - це більша надійність, що тривалий час вважалось важливим для навчальних машин (Т-37 чи Альфа Джет). Але є прекрасні приклади і одномоторних, а отже - дешевших літаків (Хок, МВ339).

Ще раз наголошую, не суть важливо, який літак, головне принцип.
Цікаво скільки нам їх буде потрібно? Скільки в нас зараз Л-29/39 і Су-25?
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 14 січня 2007 18:12

Oleh Nemchinov написав:Ще раз наголошую, не суть важливо, який літак, головне принцип.
Цікаво скільки нам їх буде потрібно? Скільки в нас зараз Л-29/39 і Су-25?

Ще раз висловлюю свою думку - у найближчі роки питання заміни Ельок і Су-25 для України неактуальне - набагато раціональніше їх модернізувати.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 14 січня 2007 19:41

atez написав:
Oleh Nemchinov написав:Ще раз наголошую, не суть важливо, який літак, головне принцип.
Цікаво скільки нам їх буде потрібно? Скільки в нас зараз Л-29/39 і Су-25?

Ще раз висловлюю свою думку - у найближчі роки питання заміни Ельок і Су-25 для України неактуальне - набагато раціональніше їх модернізувати.

Навіщо нам Су-25? Його треба продати і залишити ОДИН тип легкого удврного літака
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 14 січня 2007 21:33

Oleh Nemchinov написав:Навіщо нам Су-25? Його треба продати і залишити ОДИН тип легкого удврного літака

Який це тип ударного літака крім Су-25 Ви плануєте залишити? Ельку, чи що :?: Та порівняйте їх характеристики... Це ж літаки зовсім різних категорій. Су-25 треба залишити як ударний, а Ельку - як навчальний.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 14 січня 2007 22:30

atez написав:
Oleh Nemchinov написав:Навіщо нам Су-25? Його треба продати і залишити ОДИН тип легкого удврного літака

Який це тип ударного літака крім Су-25 Ви плануєте залишити? Ельку, чи що :?: Та порівняйте їх характеристики... Це ж літаки зовсім різних категорій. Су-25 треба залишити як ударний, а Ельку - як навчальний.

Офіційний сайт міноборони повідомляє про наступні бойові літаки які є на озброєнні наших ПС
Міг-23
МіГ-29
Су-17
Су-24
Су-25
Су-27
Виникає запитання: Навіщо бідній Україні 6 типів бойвих літаків
Щодо навчально-бойових там взагалі нічого нема.
Тепер, щодо мого ІМХО. Л-29/39 треба використовувати до закінчення ресурса, Су-25 (як і МіГ-23) по можливості теж, хоча я би їх зараз по можливості продав і зосередився на глубокій, новітній модернізації МіГ-29 та Су-27.
Су-17 до використання ресурсу.
Су-24 модернізувати до максимума!
Перспективний парк.
Навчально-бойвий/легкий ударний літак
Тактичний ударний багатофункціанальний літак (у варіантах літак ППО/ударний)
 

Аватар користувача
Ярослав Мезенцев
Member
Member
 
Повідомлень: 3038
З нами з:
10 березня 2006 11:09

Повідомлення Ярослав Мезенцев » 15 січня 2007 18:51

Поддержание в пригодном к употреблению по своему прямому назначению - УТС - самолетов L-39 становится чем дальше, тем проблематичнее. Техники жалуются, что проведение регламентных и особенно ремонтных работ с применением отечественных комплектующих только ухудшает состояние самолета. Качество даже таких элементарных вещей, как изделия из резины (не путать с совсем элементарными изделиями :D ) против родного чешского оставляет желать лучшего. И в итоге самолет после ремонта требует больше внимание, чем когда на нем стояло все чешское, но уже просроченное. Для приведения в нужный вид экспортных самолетов наша \"разведка\" (назовем так) активно шерстила российские авиабазы на предмет нелегального приобретения нужных по списку предметов (родное чешское не по карману). Кое-какие закупки прошли через российских \"прапорщиков\" (условно выражаюсь) успешно, что повлекло потом за собой возбуждение нескольких уголовных дел российской военной прокуратурой. Наших за руку не поймали, причиной стала недостача, выявленная проверками, проведенными \"по оперативным сигналам\" об украинских происках.

Использование таких ЛА в качестве легких ударных нецелесообразно. Разве если мы станем членом НАТО. А сейчас на это нельзя распыляться - все внимание главным аппаратам боевой авиации.
Предлагаю вывести в ров - и расстрелять!!!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 15 січня 2007 20:13

Ярослав Мезенцев написав:Использование таких ЛА в качестве легких ударных нецелесообразно. Разве если мы станем членом НАТО. А сейчас на это нельзя распыляться - все внимание главным аппаратам боевой авиации.

Шановний пане Ярославе! Я і не пропонував використовувати наявні Л-39 у якості бойових, я написав своє ІМХО. Л-29/39 треба використовувати до закінчення ресурса, Су-25 (як і МіГ-23) по можливості теж, хоча я би їх зараз по можливості продав і зосередився на глубокій, новітній модернізації МіГ-29 та Су-27.
Су-17 до використання ресурсу.
Су-24 модернізувати до максимума!
Перспективний парк.
Навчально-бойвий/легкий ударний літак
Тактичний ударний багатофункціанальний літак (у варіантах літак ППО/ударний)
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 15 січня 2007 20:15

Oleh Nemchinov написав:Офіційний сайт міноборони повідомляє про наступні бойові літаки які є на озброєнні наших ПС
Міг-23
МіГ-29
Су-17
Су-24
Су-25
Су-27

МіГ-23 знятий давно - ще до Скнилова (виникає питання - наскільки можна вірити офіційним сайтам?). Су-17 якщо й викоритсовується - то лише кілька одиниць розвідників.
Л-29 да-а-а-вно не використовується. Л-39 - альтернативи немає. Для підготовки тієї кількості пілотів, що готуються зараз у Харкові - 20-30 машин цілком досить.
Ярослав Мезенцев написав:(родное чешское не по карману).

Якщо на гумові вироби пеньондзів не вистачає - то куди ж розкатувати губу на нові літаки?
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7474
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 15 січня 2007 21:22

atez написав:МіГ-23 знятий давно - ще до Скнилова (виникає питання - наскільки можна вірити офіційним сайтам?). Су-17 якщо й викоритсовується - то лише кілька одиниць розвідників.
Л-29 да-а-а-вно не використовується. Л-39 - альтернативи немає. Для підготовки тієї кількості пілотів, що готуються зараз у Харкові - 20-30 машин цілком досить.
Якщо на гумові вироби пеньондзів не вистачає - то куди ж розкатувати губу на нові літаки?

Та нема питань, але що робити далі?
 

Bogun
Member
Member
 
Повідомлень: 408
З нами з:
14 лютого 2007 19:43
Звідки: Харків

Повідомлення Bogun » 14 лютого 2007 20:02

Та нема питань, але що робити далі?


Вітаю шановний Oleh Nemchinov, треба ремонтувати свої МіГ-29, та підтримувати на них навички у бойових екіпажів (частково на Л-39, бо грошей у нас не багато), та купувати Як-130 (бажано з ліцензією).
В майбутньому, на мою думку, треба залишити 2 типи реактивних літаків - тактичний винищувач та учбово-бойові/легкі ударні літаки. Що прийде на заміну МіГ-29 сказати важко - дуже багато чинників. А в якості другого типу мені більш імпонує Як-130.

З повагою.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2073
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 14 лютого 2007 22:30

Одне мені незрозуміло: чому так вперто чіплятись за \"два в одному\" - навчально(в укр. мові, виявляється, нема слова \"учбовий\")-бойовий/легкий ударний? На Європейському ТВД легкі штурмовики на базі навчальних ефективно діяти не зможуть.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість