РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Модератори: Global Moderators, News

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 179
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення kraz750 » 16 березня 2018 20:06

По поводу Транспортно-космической системы , здесь пишут, что эту разработку ведут на деньги саудитов - так же как и ОТРК Гром-2 : https://www.facebook.com/sdelanoVukraine/

"Україна будує космічний корабель для... Саудівської Аравії?
У презентації на початку цього року українська космічна компанія КБ «Південне» показала кулеподібний дизайн, який більше схожий на літак, ніж на традиційну ракету - і відрізняється від всього, що було створено відомими українськими ракетниками.
Ці зображення можуть бути просто гіпотетичною картинкою на екрані комп'ютера, але та ж презентація показує активну роботу на українських випробувальних майданчиках і навіть деякі експериментальні апаратні засоби, які були явно пов'язані з незвичайним космічним планом. Цей таємничий космічний корабель - це щось більше, ніж простий мозковий штурм.
Про це повідомляє популярне західне видання Popular Mechanics.
Спочатку не було офіційного пояснення, що зв'язує ці частини головоломки, але джерела видання повідомили, що незвичайний «космічний літак» насправді є частково багаторазовою супутниковою установкою, що розробляється КБ «Південне» і Саудівською Аравією.
Хоча ці дві країни здаються дивними союзниками, Україна і Саудівська Аравія співпрацювали в ряді аерокосмічних проектів, включаючи тактичну балістичну ракету «Грім-2», наукову ракету-зонд, традиційну середню супутникову станцію і зенітну ракету.
Але цей літак, як і той, який детально описаний в цій презентації, стане новим завданням для обох країн.
Найбільш цікавою деталлю в проекті є 30-тонний обслуговуючий літак, що має виконувати функції першого етапу двоступеневої системи запуску. Передбачається, що літак буде оснащений традиційним турбореактивним двигуном (ТРД) і прямоточним двигуном (ПВРД).
У прямоточному двигуні відсутні власні компресори, необхідні для всмоктування повітря в камеру згоряння для полегшення згоряння рідкого палива. Це означає, що прямолінійний двигун може активуватися тільки після того, як будь-який інший двигун - в цьому випадку турбореактивний двигун - прискорює транспортний засіб до високої швидкості, подаючи повітря в повітрозабірник.
У саудівсько-українському проекті транспортний засіб буде розганятися до 4-6 Маха. Підйом по крутому куту буде доступний між 40 і 50 градусами, літак-носій зможе досягати висоти від 25 до 30 кілометрів, де семитонна ракета-носій буде розділяти і запускати свій власний традиційний двигун.
Він зможе виводити на орбіту невеликі супутники з масою не менше 220 фунтів.
Детальніше англійською: https://www.popularmechanics.com/…/ukraine-saudi-arabia-sp…/ "


Если это так, то есть шанс , что проект активно развивается. С Громом КБЮ показал результат
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 17 березня 2018 00:09

kraz750 написав:По поводу Транспортно-космической системы


Ви це маєте на увазі? viewtopic.php?p=204209&sid=040ca98001370943c8e5c86e421e93b4#p204209
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

kraz750
Member
Member
 
Повідомлень: 179
З нами з:
31 серпня 2014 13:49

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення kraz750 » 17 березня 2018 08:51

Я имел в виду то, что Вы написали на предыдущей странице (12-й странице): "ВЫБОР МАТЕРИАЛОВ НАРУЖНЫХ КОНСТРУКЦИЙ МНОГОРАЗОВОЙ ТРАНСПОРТНО-КОСМИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ
Рассмотрены разработки отечественных и иностранных компаний в области создания транспортных космических систем. Проведен выбор жаростойких и теплозащитных материалов наружной поверхности БПЛА, разрабатываемого ГП «КБ «Южное». Проанализированы распределения температур на поверхности БПЛА."
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 22 березня 2018 08:19

КБ-2 – пятьдесят лет

21 ноября 2017 г. исполняется 50 лет со дня образования КБ-2, головного проектно-конструкторского подразделения ГП "КБ "Южное". За полвека КБ-2 внесло свой весомый, а во многих случаях определяющий вклад в создание четырех поколений ракетных комплексов стратегического назначения, космических ракетных комплексов "Циклон", "Зенит", "Днепр", "Антарес".

В этом юбилейном сборнике помещены несколько циклов статей, которые показывают научно-техническую сторону разработки конструкции, подводят итоги многолетнего (с 1980 г. по настоящее время) труда ученых и специалистов, показывают ту базу, на которой стоят совершенные конструкторские разработки. Люди, знакомые с созданием новых образцов техники, смогут между лаконичных строк изложения фактов, цифр, формул увидеть накал страстей, блеск идей и оригинальность разработок.

В сборнике представлена статья об истории и блестящих итогах конверсионной разработки универсальной системы космических головных частей ракет-носителей для одновременного выведения групп космических аппаратов на РН "Днепр". В 2017 г. эта разработка удостоена премии Кабинета Министров Украины.

Цикл статей показывает опыт разработки нового поколения разделительных клапанов топливных систем. Впервые в истории КБЮ для РКН "Антарес" был разработан крупногабаритный разделительный клапан, работающий в среде переохлажденного кислорода. Изюминкой этого клапана является то, что для обеспечения "мягкой" динамики его открытия применен гидротормоз, работающий на этом же переохлажденном кислороде. Конструкция клапана защищена патентом Украины, а разработка основной конструкции первой ступени РН "Антарес" удостоена премии Кабинета Министров Украины в 2013 г.

Важнейшее направление работ КБ-2 – это разработка пневмогидравлических систем подачи (ПГСП) топлива в двигательные установки РН. Высоконадежные технические решения по ПГСП, созданные на глубокой научной основе, с учетом огромного опыта наземной экспериментальной отработки и эксплуатации, в настоящее время представляют интерес и для зарубежных разработчиков РКТ. В сборнике помещены статьи, посвященные проблемам и удачным находкам при разработке систем, подсистем и элементов конструкции ПГСП, методикам проектирования, расчета, результатам их разработки.

Аварии ракет разработки КБЮ на переходных, самых аварийно-опасных, участках траектории ракет прекратились после создания в КБ-2 специализированных лабораторий, которые занялись вопросами экспериментальной отработки динамики, гидро-динамики на этих участках.

Цикл статей описывает методы тончайшей отработки динамики отделения КА и головных обтекателей с имитацией на стендах условий полета. Подведены итоги создания современных средств интеграции КА с РН на базе малоимпульсных герметичных пирозамков.

Специалистами КБ-2 по системам терморегулирования подготовлены материалы о современном состоянии и перспективах ядерно-квадрупольной резонансной термометрии.

Коллективом материаловедов представлена статья, посвященная очень сложной проблеме – созданию теплозащитной кон-струкции многоразовых космических аппаратов, в разработке которой также активно участвуют специалисты КБ-2.

Математиков, безусловно, заинтересует статья "Решение "нерешаемых" задач".

Юбилейный сборник статей освещает только часть работ, проводимых нашими специалистами. Но, как мне кажется, картина получилась впечатляющая.

Впереди у нас много работы.

Сердечно поздравляю коллектив КБ-2 со знаменательным событием и желаю крепкого здоровья, благополучия и новых творческих успехов.

Е. И. Шевцов,
заместитель Генерального конструктора по конструкции РН, главный конструктор и начальник КБ-2



Збірник статей:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/ir ... 2F2017%2F2
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 25 квітня 2018 16:37

КБ "Південне" на ILA Berlin Air Show 2018

РД815, РД880.2, РД882, РД890

Зображення

https://www.facebook.com/yuzhnoye/posts ... 3305192765
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 86
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення Josiah » 26 квітня 2018 20:48

RD882 це не переіменований РД870 (він же РД120К) для "Циклону"?
"Майте чудову каву"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 26 квітня 2018 21:49

Josiah написав:RD882 це не переіменований РД870 (він же РД120К) для "Циклону"?


Схоже, це масштабована лінійка РД815-х

РД815 - > РД880 - > РД882

Зображення

viewtopic.php?p=247266&sid=a239da2fc83a4515f21a744ebcc00f2f#p247266

ftp://ftp.mao.kiev.ua/pub/journals/knit ... opchuk.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 86
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення Josiah » 26 квітня 2018 21:58

Дійсно, схоже ви праві

шкода що про 870 нічого не чутно. Ніби в цьому році матиме розпочатись будівництво космодрому від MLS. Надії примарні, але це ж легший проект ніж 815.
"Майте чудову каву"
 

vladm
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
27 квітня 2018 16:15

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення vladm » 27 квітня 2018 16:23

Josiah написав:Дійсно, схоже ви праві

шкода що про 870 нічого не чутно. Ніби в цьому році матиме розпочатись будівництво космодрому від MLS. Надії примарні, але це ж легший проект ніж 815.


Ось, найофіційніше: http://www.yuzhnoye.com/press-center/ne ... s_247.html з 5:00. РД-874 (я так розумію, кластер з 4 РД-870). "Завершеный эскизный проект и начат выпуск конструкторской документации на двигатель РД-874"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 25 травня 2018 09:46

Перспективні рідинні ракетні двигуни КБ "Південне"

Зображення

https://www.facebook.com/yuzhnoye/posts ... 1049192657
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 03 липня 2018 13:33

А. Ф. Шейко, И. П. Петренко, П. Е. Днепров, С. А. Иванов
ПЕРСПЕКТИВНОЕ ГАЗООЧИСТНОЕ УСТРОЙСТВО ДЛЯ ИСПЫТАТЕЛЬНОГО СТЕНДА ЖРД

К процессу отработки современного ЖРД предъявляются требования минимизации вредного воздействия на окружающую среду при стендовых испытаниях.

Для двигателя РД815 на жидком кислороде и керосине разработан проект комплексного газоочистного устройства (КГОУ), позволяющего снизить выбросы вредных веществ в атмосферу и уменьшить уровень шума.

Указанного эффекта предполагается достичь за счет дозированного разбавления струи продуктов сгорания в КГОУ воздухом и впрыском воды, обеспечивающими дожигание (термохимическую нейтрализацию) вредных составляющих продуктов сгорания до экологически безопасных веществ.

Комплексное газоочистное устройство состоит из входной трубы, дожигателя, газоотводящего тракта шатрового типа и системы охлаждения КГОУ.

Расчетное обоснование принятых проектных решений было выполнено с использованием разработанных математических моделей.


При оценке термодинамических параметров струи учитывалось изменение теплосодержания смеси за счет подведенного (отведенного) в процессах смешения тепла:
- охлаждение струи эжектируемым воздухом из окружающей среды;
- подогрев поступающего в КГОУ на входе в тракт Ø3,6 м воздуха от высокотемпературной центральной части потока по длине соответствующего тракта;
- охлаждение струи за счет впрыска воды на выходе из тракта Ø3,6 м (с добавкой расхода воды на выходе из тракта Ø7,2 м).


Зображення

1. Разработаны математические прогностические модели оценки вредных выбросов и шума КГОУ.
2. Конструктивное исполнение КГОУ по результатам прогностических оценок с использованием разработанных моделей позволит исключить выбросы вредных веществ на основном режиме работы двигателя при испытаниях.
3. При запуске и остановке двигателя прогнозируется выброс небольшого количества окиси углерода и сажи. Указанные выбросы не представляют опасности для окружающей природной среды.
4. По результатам расчетов при работе двигателя возникает превышение допустимого уровня звука на расстоянии до 500 м.



Модернізація випробувального стенда №3 об'єкта "100"?

journal.yuzhnoye.com/files/issue/2018_1/PDF/9.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

vladm
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
27 квітня 2018 16:15

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення vladm » 16 липня 2018 12:05

Некоторые новости по Maritime Launch Services:
http://spaceq.ca/maritime-launch-servic ... milestone/
Если коротко, то 4.07.18 MLS подало результаты экологической экспертизы проекта космодрома в правительство Новой Шотландии. Результат экспертизы: можно строить. Теперь правительство НШ должно до 23.08.18 должно принять решение давать или не давать разрешение или запросить дополнительную информацию.
Далее идет аренда участка для строительства космодрома и поиск инвесторов. По текущему состоянию МЛС надеется начать строительство космодрома зимой 2018 года, а первый старт 2021 году.
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 20 липня 2018 11:30

Зображення


Маючи величезний досвід у створенні двигунів для радянської місячної програми, які давали можливість забезпечити м'яку посадку пілотованого корабля на місячну поверхню і доставку корабля на навколомісячну орбіту після зльоту з поверхні Місяця, зараз в КБ «Південне» працюють над створенням рідинних ракетних двигунів з багаторазовим регулюванням тяги.

На базі раніше розроблених двигунів, що працюють на висококиплячих довгозбережуваних компонентах палива, наші фахівці розробили проекти двигунів РД860 і РД860L, які можуть бути використані в програмах по освоєнню Місяця, Марса та інших космічних об'єктів для доставки науково-дослідницької апаратури на поверхні космічних тіл.

Двигун РД860 - однокамерний, багаторежимний, з пневмонасосною системою подачі компонентів палива. Забезпечує багаторазовий запуск (до 10 включень) в польоті.

Основні технічні характеристики:
• Маса двигуна: 34 кг (без урахування маси приводів хитання і рами двигуна)
• Компоненти палива:
- окисник: тетраоксид діазоту
- пальне: несиметричний диметилгідразин
• Тяга двигуна в порожнечі: від 250 до 500 кгс
• Питомий імпульс тяги в порожнечі: від 316 до 321 с
• Масове співвідношення компонентів палива: 2,25
• Кут хитання двигуна: до ± 10 кут. град
• Сумарний час роботи в польоті: до 700 с


Зображення


Двигун РД860L - трикамерний, багаторежимний, з пневмонасосною системою подачі компонентів палива, складається з двох автономних двигунних блоків (центрального і периферійного) зі своїми пневмонасосними агрегатами, зібраними на загальній силовій рамі.
Центральний блок - однокамерний, розробляється на базі двигунного блоку ДУ802. Залежно від розв'язуваних завдань двигун РД860L може бути виконаний в двох варіантах:
- з хитанням центрального двигунного блоку в карданному підвісі;
- стаціонарні.
Двигун забезпечує багаторазовий запуск (до 10 включень кожного блоку) в польоті.

Основні технічні характеристики:
• Маса двигуна: 114 кг (з урахуванням центрального двигунного блоку в карданному підвісі)
• Компоненти палива:
- окисник: тетраоксид діазоту
- пальне: несиметричний диметилгідразин
• Тяга двигуна в порожнечі: від 250 до 1000 кгс
• Питомий імпульс тяги в порожнечі: від 316 до 321 с
• Масове співвідношення компонентів палива: 2,25
• Кут хитання двигуна: до ± 10 кут. град
• Сумарний час роботи в польоті: до 700 с

Зображення

Двигуни РД860 і РД860L мають високу надійність, можливість глибокого дроселювання і багаторазового запуску. Для цього класу двигунів є вся необхідна виробнича та стендова бази. Такі двигуни можуть бути створені з мінімальними фінансовими витратами і в дуже стислі терміни.


https://www.facebook.com/yuzhnoye/posts ... 0091720752
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 3638
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення alex999 » 08 серпня 2018 07:54

Ракетні двигуни на геле-/пастоподібному паливі від Лабораторії перспективних ракетних двигунів, м.Дніпро

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

http://www.lajp.org.ua/r-d-projects/pas ... propulsion
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

vladm
Member
Member
 
Повідомлень: 5
З нами з:
27 квітня 2018 16:15

Re: РН \"Дніпро\", \"Зеніт\", \"Циклон\

Повідомлення vladm » 28 серпня 2018 10:49

КБЮ в мордокниге сделало видео по Циклон-4М
https://www.facebook.com/yuzhnoye/video ... 5538058692
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей

cron