Про Ан-148

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Dragoon
Member
Member
 
Повідомлень: 2297
З нами з:
28 лютого 2006 00:03

Ан-148 и RRJ(ИФК и \"Сухой\" договорились о раздел

Повідомлення Dragoon » 11 травня 2006 13:20

Зображення
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 11 травня 2006 15:09

\"Кроме того, стороны согласовали количество стартовой партии обоих самолетов (по 100 штук) и типоразмерности: предполагается, что Ан-148 будет производиться в основном в грузовой версии и пассажирской вместимостью до 75 кресел, RRJ - в пассажирской вместимостью 95 и 110 кресел.\"
А на які відстані вони перевозитимуть зазначену кількість пасажирів?
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Про Ан-148

Повідомлення Oleh Nemchinov » 26 лютого 2007 23:44

26 лютого відбулося офіційне вручення сертифікату на регіональний реактивний літак нового покоління АН-148. Літак виконав широку програму сертифікаційних випробувань – пройшов понад 600 сертифікаційних випробувань та довів свою відповідність вимогам Авіаційних правил країн СНД АП-25 та європейських СS-25.

Під час заходу Міністр транспорту та зв’язку України Микола Рудьковський та Голова МАК Тетяна Анодіна вручили сертифікати на допоміжну силову установку АІ-4500-МС та на двигун Д-436-148.

В урочистій церемонії брали участь представники урядів України та Росії, посольств іноземних держав, керівники підприємств-партнерів по програмі АН-148 та авіакомпаній-потенційних експлуатантів.

Довідка
Серія реактивних регіональних літаків з двома двигунами АН-148 створюється на АНТК ім. Антонова спільно з підприємствами України, Росії і інших країн.

АН-148 призначені для перевезень на регіональних і магістральних лініях. На повітряних трасах нові лайнери замінять Ан-24, Ту-134, Як-40 і Як-42.

Базовий варіант літака розрахований для перевезення 80 пасажирів.

Сертифікація АН-148 проводиться відповідно до сертифікаційного базису СБ-148, який розроблений на основі авіаційних вимог країн СНД АП-25 і європейських СS-25.

По шуму на місцевості АН-148 задовольняє вимоги додатку до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію і Авіаційні правил АП-36. По емісії — вимоги Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та Авіаційні правила АП-34.

Намір придбати в цілому близько 100 літаків АН-148 висловили 17 авіакомпаній Росії та України. На даний час підписано контракти на доставку 41 літака АН-148.

http://www.mintrans.gov.ua/mintrans/con ... t_id=61722
Востаннє редагувалось Oleh Nemchinov в 03 жовтня 2007 12:14, всього редагувалось 1 раз.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 27 лютого 2007 08:20

Добре, але боюсь, щоб Ан-148 не повторив долі Ан-140.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

ВАСО приступило к строительству четырех самолетов Ан-148

Повідомлення Oleh Nemchinov » 06 липня 2007 11:02

\"ОАО \"Воронежское акционерное самолетостроительное общество\" (ВАСО) приступило к строительству первых четырех самолетов Ан-148, разработанных украинским АНТК имени Антонова. Об этом в четверг агентству РИА Новости сообщила пресс-служба украинского предприятия.
По словам генерального директора ВАСО Михаила Шушпанова, все барьеры на запуск производства Ан-148 в Воронеже сняты, и предприятие готовится к подписанию контракта на выпуск первых 34 самолетов.
Согласно существующим планам, первая партия из четырех самолетов будет собрана в 2008 году. В 2009 году ВАСО выпустит еще 12 самолетов Ан-148, в 2010 году - 18 самолетов, в 2011 году - 26, а с 2012 года на предприятии запланирован выпуск 36 самолетов Ан-148 в год.
Как уточняет агентство, в программе производства самолета Ан-148 участвуют 34 украинских предприятия. Взаимоотношения АНТК имени Антонова и других украинских предприятий с ВАСО осуществляются на основании пакета договоров, включая лицензионный договор на использование интеллектуальной собственности.
По оценкам экспертов, потребность в самолетах типа Ан-148 в России до 2020 года составляет 200-250 штук. \"План производства гражданских самолетов Объединенной авиастроительной корпорации (ОАК) на 2008-2012 годы\", утвержденный решением правительства РФ от 28 марта 2007 года, предусматривает продажи 96 самолетов Ан-148 воронежской сборки...\".
http://www.lenta.ru/news/2007/07/05/an/_Printed.htm
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2783
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Повідомлення thrary » 06 липня 2007 12:35

Фігня це все.

Ані цикла по виробництву, ані своїх двигунів, навіть алюмінія свого нема.
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 09 липня 2007 13:08

У Міжнародному авіакосмічному салоні в Ле Бурже, найбільшому в світі форумі авіавиробників, що збирається раз на два роки, беруть участь 42 країни світу та, зокрема, Україна.
Подією цьогорічного салону французька преса називає презентацію нової моделі Аеробусу А-380, а відкриттям сезону - несподіваний успіх приватних літаків, котрий обяціє зібрати до закриття виставки, - себто до 24 червня, - рекордні продажі.

На цьому паризькому авіасалоні також відбувся день конструкторського бюро Антонова.
Читати детальніше: Україні є що показати на Ле Бурже
А головний експонат України в Ле Бурже - то новітній літак, випущений власне цього року, АН-148, яким українські авіатори дуже пишаються. Але яке враження ця новинка справила на західних експертів?
Ведуча Бі-Бі-Сі Ольга Бетко запитала про це одного з редакторів провідного спеціалізованого журналу Флайт Інтернешнл, присвяченого авіаційній індустрії, Девіда Камінського.

Д. Камінський: Антонов-148, судячи з перших вражень, - це дуже сучасний літак, з двома двигунами. Безумовно, він був розроблений з огляду на те, щоб заощаджувати пальне, але усі, хто бачив його політ на Ле Бурже, відзначили, наскільки плавно він літає, досить тихо. І взагалі він справив враження сучасного регіонального літака, що дуже гарно відповідає потребам саме того ринку, на який і розраховує бюро Антонова.

Бі-Бі-Сі: Чи буде на нього достатній попит, і взагалі які перспективи цього літака?

Д. Камінський: Важко сказати, проте він виходить на ринок у той час, коли і українська, і російська авіаіндустрія переживає певний поворотний момент. Впродовж останніх кількох років вони дещо здали позиції - адже ринок колишнього Варшавського договору для них вичерпався. Але зараз спостерігається відродження - взяти хоча б розробку першого цивільного літака конструкторського бюро Сухой - суперджет. Також очевидно, що бюро \"Антонов\" хоче скористатися з попиту на регіональні літаки в Росії та Україні. Адже ці країни виводять з вжитку старі радянські літаки, і тут гарний шанс вивести на ринок новітній літак, адже можливості дуже масштабні - і очевидно, що Антонов хоче не упустити цього шансу.

Бі-Бі-Сі: Антонов-148 має авіоніку західного виробництва - чи рухається КБ \"Антонов\" у правильному напрямку?

Д. Камінський: Одне з головних питань для будь-якої авіакомпанії, яка хоче купити літак, полягає не лише в тому, як гарно він літає, але й в тому, наскільки легко і якісно можна буде його обслуговувати, скажімо, чи буде достатньо технічного забезпечення, якщо він його потребуватиме, наскільки легко забезпечити запасними частинами. І завжди однією з проблем зі старими радянськими літаками, і навіть сучасними українськими та російськими літаками, була стурбованість якраз тим, чи будуть вони забезпечені достатнім технічним обслуговуванням. Отже, якщо ви оснащуєте свій літак західною технологією, то дуже ймовірно, що і обслуговування буде західне - а це вже дуже привабливий аспект для авіакомпаній, які обмірковують можливість купівлі літака.

Бі-Бі-Сі: Яке у Вас загальне враження про авіаконструкторське бюро Антонова - як їм вдалося пристосуватися до нових ринкових умов і відкритості, глобалізованості світового авіаційного ринку?

Д. Камінський: Гадаю, це і далі дається не без складнощів будь-якій аерокосмічній компанії з колишніх радянських теренів. Справжній вихід у новий ринковий світ для них ще попереду. Але вже згаданий суперджет конструкторського бюро Сухой, і також Антонов-148 привертають багато уваги, і вони орієнтуються на ринок, де дійсно існує високий попит.
І Захід вже знайомий з компанією Антонова, особливо з АН-124, Русланом, який став вже дуже відомим в цілому світі, бо він здатен справлятися з такими завданнями, які під силу дуже небагатьом іншим літакам - особливо у царині перевезення промислових великих вантажів, транспортування великих західних авіаційних двигунів, - зокрема, двигуна G-90 виробництва Дженерал електрик.
Наприклад, дуже часто АН-124 використовують для перевезення двигунів Боїнга 777, бо ті двигуни настільки великі, що лише цей літак може їх перевезти! Отже, марку Антонова дуже добре знають і цінують на Заході. Нема сумніву в тому, що конструктори Антонова здатні будувати дуже гарні літаки, і нема жодних підстав побоюватися, що літак АН-148 не зможе знайти свою нішу на міжнародному ринку.
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 09 липня 2007 13:12

Наприклад, дуже часто АН-124 використовують для перевезення двигунів Боїнга 777, бо ті двигуни настільки великі, що лише цей літак може їх перевезти! Отже, марку Антонова дуже добре знають і цінують на Заході. Нема сумніву в тому, що конструктори Антонова здатні будувати дуже гарні літаки, і нема жодних підстав побоюватися, що літак АН-148 не зможе знайти свою нішу на міжнародному ринку.
Прийшла повістка - іди служити!
 

thrary
Member
Member
 
Повідомлень: 2783
З нами з:
06 квітня 2006 19:40

Повідомлення thrary » 26 листопада 2007 14:36

 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 26 листопада 2007 18:28


Для тих що лінуються :evil:

АНТК им. Антонова предоставил Авианту право на производство Ан-148-100

Авиант получил право на производство Ан-148-100
Корреспондент.net

26 Ноября 2007, 13:20

АНТК им. О.К. Антонова 21 ноября заключил с Киевским государственным авиазаводом Авиант лицензионные договоры на право использования типовой конструкции самолета Ан-148-100 и на право использования товарных знаков Антонов и Ан при производстве и продаже этих самолетов.

В соответствии с межгосударственными Авиационными правилами АП-21 и Авиационными правилами Украины АПУ-21, заключение указанных договоров является необходимым условием начала серийного выпуска любого гражданского самолета.

Серийное производство Ан-148-100, помимо Авианта, разворачивается также в России на заводе Воронежского акционерного самолетостроительного общества. Ранее с этим предприятием АНТК им. Антонова также подписал лицензионные соглашения на постройку Ан-148-100. Выпуск первых серийных лайнеров на обоих предприятиях намечен на 2008 год.

Региональный пассажирский реактивный самолет Ан-148-100 предназначен для перевозки от 68 до 85 пассажиров на дальность до 4400 км.

26 февраля 2007 года, после завершения полного объема сертификационных испытаний Ан-148-100, АНТК им. О.К. Антонова получил на самолет сертификат типа, выданный Авиарегистром Межгосударственного авиационного комитета и Государственной авиационной администрацией Украины. В настоящее время объем заказов на Ан-148 из России, Украины, Казахстана составляет 39 самолетов.

Ранее сообщалось о том, что Украина приостановила передачу технической документации по самолетам семейства Ан иностранным партнерам.

По материалам УНИАН
Прийшла повістка - іди служити!
 

Bogdan-The-Kozak
Member
Member
 
Повідомлень: 1032
З нами з:
08 вересня 2007 14:35

Подписан крупнейший контракт на поставку Ан-148

Повідомлення Bogdan-The-Kozak » 02 липня 2008 04:16

В рамках Первого инвестиционного воронежского форума в г. Воронеж (РФ) состоялось подписание двух контрактов на поставку украинско-российских региональных пассажирских самолетов нового поколения Ан-148. Об этом сообщает пресс-служба АНТК им. О.К. Антонова.

Первым из них стало соглашение между ОАО \"Объединенная авиастроительная корпорация\" (ОАК) и лизинговой компанией \"Ильюшин Финанс Ко\" (ИФК), согласно которому ИФК приобретет в течение 2008-2011 гг. у ОАК 34 самолета семейства Ан-148 с целью дальнейшей передачи их в лизинг авиакомпаниям-заказчикам, а также выражает готовность дополнительно приобрести 30 самолетов этого семейства в течение 2011-2012 гг. Со стороны ОАК документ подписал президент корпорации А.И. Федоров, со стороны ИФК - генеральный директор А.И. Рубцов.

Кроме того, между ИФК и ОАО \"Авиакомпания \"Московия\" был подписан договор, согласно которому авиакомпания в течение 2009-2012 гг. приобретет у ИФК в финансовый лизинг 10 самолетов Ан-148Е, отличающихся увеличенной дальностью полета. Договор предусматривавет опцион еще на 5 таких машин.

Общая сумма заключенных сделок превышает 1 млрд 800 млн USD. Все 79 заказанных лайнеров, в производстве которых задействованы 214 предприятий из 14 государств, будут собраны на Воронежском акционерном самолетостроительном обществе (ВАСО) из агрегатов как собственного выпуска, так и изготовленных в Киеве, на государственном заводе \"Авиант\". Всего же в программе серийного выпуска Ан-148 участвуют 34 украинских предприятия. Их суммарные доходы от постройки указанного количества самолетов составят около 820 млн USD, поступления в государственный и местные бюджеты Украины в виде налогов и сборов достигнут 241 млн USD, а на украинских предприятиях будет создано около 11000 новых рабочих мест.

По словам Александра Ивановича Рубцова, \"производство российско-украинского Ан-148 становится ключевым для воронежского авиазавода, так как на эти самолеты существует значительный спрос среди российских и зарубежных авиакомпаний. На сегодняшний день у ИФК как основного заказчика и поставщика в лизинг гражданских самолетов российского производства подписан ряд твердых контрактов с авиакомпаниями на поставку более сорока Ан-148\".
Источник:ИнтерМедиа консалтинг

http://www.intermedia.org.ua/ru/news/28946
Доки Народ не розв’яже своєї головної проблеми – не усвідомить себе Нацією - доти жодна його проблема не буде вирішена на його користь.
УНА-УНСО.
 

Аватар користувача
korner45
Member
Member
 
Повідомлень: 1822
З нами з:
25 лютого 2008 21:17

Повідомлення korner45 » 17 жовтня 2008 19:28

/////////////////////////////////////////
Востаннє редагувалось korner45 в 06 травня 2010 22:10, всього редагувалось 1 раз.
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 18 березня 2009 23:10

\"АероСвіт\" запускає АН-148
У квітні 2009 року регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 вийде на регулярні авіамаршрути.

Про це ідеться у спільному повідомленні АНТК ім. Антонова та авіакомпанії \"АероСвіт\".

За словами генерального конструктора АНТК Олександра Ківи, \"Антонов\" забезпечить виконання регулярних польотів у мережі регіональних маршрутів авіакомпанії.

Введення Ан-148 в експлуатацію на регіональних авіалініях України вимагає сприяння з боку уряду по ряду питань, оскільки \"АероСвіт\" виступає рівноправним партнером держави в цьому проекті по просуванню продукції національної авіапромисловості України.

Подібні проекти на початковому етапі завжди пов'язані з додатковими витратами та фінансовими ризиками. Зокрема, необхідно мінімізувати або анулювати навігаційні та аеропортові збори на початковий період експлуатації Ан-148 і забезпечити ефективну підтримку в організації технічної експлуатації Ан-148 в аеропортах України.

Спочатку літак буде експлуатуватися на внутрішніх маршрутах авіакомпанії. В подальшому, після врегулювання всіх правових та технічних питань, розглядається можливість його використання на міжнародних рейсах.

На лініях Ан-148 замінить літаки типів Ан-24 і Як-42.

Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км.

Програма Ан-148 реалізується за участю 214 компаній з 14 країн світу. Кількість замовлень на цей лайнер перевищила 50, а опціонів - 80.

Контракти на поставки літака підписали авіакомпанії Росії, України, Казахстану.
http://www.epravda.com.ua/news/49c1114a0f63c/
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7512
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Повідомлення Oleh Nemchinov » 22 березня 2009 10:01

До речі.... А що відомо про кубінське замовлення Ан-148 росіянам?
Прийшла повістка - іди служити!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 22 березня 2009 10:43

Oleh Nemchinov написав:"АероСвіт" запускає АН-148

Oleh Nemchinov написав:оскільки "АероСвіт" виступає рівноправним партнером держави в цьому проекті по просуванню продукції національної авіапромисловості України.

Цікаво... Ще недавно "Аеросвіт" відбивався руками й ногами від Ан-148, не бажаючи звязуватись з впрповадженням нового, не "обкатаного" літака.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 4 гостей