Про АНТК ім. Антонова

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2902
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення alex999 » 20 листопада 2017 21:38

Двейрін О.З., к.т.н.
ДП «АНТОНОВ»

ДІЯЛЬНІСТЬ ДП «АНТОНОВ» ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ОБОРОНОЗДАТНОСТІ УКРАЇНИ

Заходи щодо забезпечення обороноздатності України є пріоритетними в діяльності ДП «АНТОНОВ». Сьогодні підприємство працює над вирішенням питань як підтримки існуючої авіатехніки силових структур держави, так і над новими зразками військової авіатехніки.

Що стосується модернізації існуючого парку літаків «АНТОНОВ» у складі Повітряних Сил ЗСУ, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій України - ДП «АНТОНОВ» виконує роботи з:
- підтримки льотної придатності літаків Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-72, Ан-74;
- поетапного збільшення ресурсів і строків служби літаків;
- модернізації і підвищення ефективності їх використання.

Щодо створення нових зразків авіатехніки - основними програмами на сьогодні є наступні:
- програма літака Ан-77, що є модернізованим варіантом середнього ВТЛ КЗП Ан-70 з проведенням імпортозаміщення і покращенням його характеристик. Виконуються необхідні проектні роботи, ведеться підготування серійного виробництва;
- програма транспортного літака Ан-178. Провадяться льотні випробування дослідного екземпляра літака, виконуються роботи з імпортозаміщення і створення військово-транспортної модифікації літака, розпочато підготування серійного виробництва;
- програма штабного літака Ан-148-201ЕА. Провадяться роботи з імпортозаміщення і підготування робочої документації на літак для серійного виробництва;
- програма санітарного літака Ан-148-201ЕМ з уніфікованими санітарними модулями. Провадяться роботи з імпортозаміщення і підготування робочої документації на літак для серійного виробництва;
- програма літака морського патрулювання Ан-148-301МП. Провадяться роботи з імпортозаміщення і уточнення складу спеціальних систем і комплексів літака, підготування робочої документації для серійного виробництва;
- програма літаків спеціального призначення на базі Ан-148. Провадяться попередні пошукові і дослідни роботи;
- програма тактичного БпАК «Горлиця». Провадяться випробування і уточнення складового составу комплексу;
- програма легкого військово-транспортного варіанта літака Ан-132. Провадяться випробування дослідного літака Ан-132Б, проектується серійний варіант літака.

http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... /tezu5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 29 листопада 2017 22:17

Антонов скоротив чистий прибуток на 60%
СЕРЕДА, 29 ЛИСТОПАДА 2017, 15:55

ДП "Антонов" за 9 місяців 2017 року скоротило чистий прибуток на 60,3% в порівняні з аналогічним періодом минулого року - до 28,8 мільйона гривень.
Про це йдеться у фінансовому звіті держпідприємства.
Згідно зі звітом, чистий дохід Антонова за цей же період зріс на 56% - до 3,7 млрд гривень.
Як відомо, раніше російське видання "Коммерсант" написало, що Росія і Україна ведуть закриті переговори щодо продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан", які використовує російська вантажна авіакомпанія "Волга-Днєпр".
Після чого українське державне підприємство "Антонов" підтвердило, що планує виконати певні роботи для російської авіакомпанії "Волга−Днєпр".
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 06 грудня 2017 21:26

"Антонов" втратив контроль над грошима від НАТО на користь "прокладок" - ЗМІ
СЕРЕДА, 6 ГРУДНЯ 2017, 13:47

Державне авіабудівне підприємство "Антонов" втратило контроль над фінансовими потоками від авіаперевезень у рамках програми НАТО.
Про це йдеться у статті у "Дзеркалі тижня".
Тепер основний прибуток від цих послуг осідає в двох іноземних посередницьких іноземних компаніях: "Antonov Salis Gmbh" та "Dreamlifts LTD".
Німецькій компанії "Antonov Salis Gmbh", яка буда створена у минулому році, передано в оперативний лізинг сім літаків ДП "Антонов".
У засновниках німецького "Antonov" значиться громадянин Німеччини П. Майшайдер, а український "Антонов" пов’язаний із цією компанією іменами Олександра Гриценка (гендиректор "Авіаліній Антонова") й Віталія Мовчана (віце-президент ДП "Антонов"), які поєднали посади на державному підприємстві й у німецькій компанії.
Крім того, у реєстраційних документах "Antonov Salis Gmbh" значаться ще два прізвища — В. Пашко й О. Манзій.
Інша компанія, яка отримує прибутки від авіаперевезень у рамках програми НАТО, "Dreamlifts LTD" має британську юрисдикцію.
Журналіст звернув увагу на те, що колишньому керівнику держпідприємства Дмитру Ківі закидали непрозору схему управління корпоративними правами ДП "Антонов" і недостатні надходження від перевезень для НАТО українськими літаками.
Наразі в.о. президента ДП "Антонов" є Олександр Кривоконь.
ДП "Антонов" контролює голова ради директорів корпорації "Українська авіабудівна компанія" Михайло Гвоздьов, який раніше очолював держпідприємство і був народним депутатом від Блоку Петра Порошенка.
"Укроборонпром" з літа 2014 року очолює Роман Романов, який раніше займався торгівлею автомобілями, в тому числі, "Хюндай".
Їх в Україні збирає корпорація "Богдан" Олега Гладковського (Свинарчука), співвласником котрої раніше був президент Петро Порошенко.
Гладковський нині займає посаду першого заступника секретаря СНБО, та курує діяльність "Укроборонпрому".
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 06 грудня 2017 21:31

Китай зацікавлений у купівлі українських літаків – МЕРТ
СЕРЕДА, 6 ГРУДНЯ 2017, 17:55

Китай зацікавлений у співпраці з купівлі літаків і їх спільного виробництва з використанням матеріалів і запчастин, вироблених в Китаї.
Про це повідомляє МЕРТ.
Як зазначається, китайська делегація відвідала авіабудівний концерн "Антонов" та була вражена широкою лінійкою літаків та можливостями обладнання для різних спеціальних потреб. Делегація заявила про свою готовність тісно співпрацювати з Україною в галузі літакобудування.
Повідомляється також, що за 9 місяців 2017 року в експорті аерокосмічної продукції частка комплектуючих для літальних апаратів збільшилась на 56,8% у порівнянні з 9 місяцями 2016 року.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 2902
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення alex999 » 20 грудня 2017 21:00

Аванпроект беспилотного самолета транспортной категории
Национальный аэрокосмический университет им. Н. Е. Жуковского „Харьковский авиационный институт”,
Государственное предприятие «АНТОНОВ»


Зображення

Важнейшим преимуществом такой техники является значительное снижение веса за счет отсутствия систем и агрегатов необходимых для жизнедеятельности людей на борту самолета, что позволит осуществить более дальние перелеты и перевозить больше грузов. Самолет должен иметь возможность садиться на оснащенные в радиотехническом отношении аэродромы с бетонным покрытием в любых погодных условиях. Самолет должен иметь минимальную длину разбега и пробега, минимальное время загрузки/выгрузки грузов для уменьшения времени пребывания на аэродроме.

На основании опыта ГП «АНТОНОВ» более востребованные являются средние транспортные самолеты, т.е. наибольшее количество перевозимых грузов приходится на данный класс самолетов. Исходными данными для проектирования беспилотного самолета транспортной категории послужили:
• крейсерская скорость полета Vкрейс =800 км/час;
• дальность полета L=4000 км;
• масса целевой нагрузки mцн=20000 кг;

Целью статьи является разработка аванпроекта беспилотного самолета транспортной категории для регулярной перевозки гражданских грузов, в том числе на поддонах и в контейнерах стандарта IATA, а также легкой колесной, гусеничной самоходной и не самоходной техники.

Разработаны концепции беспилотного самолета транспортной категории:

• по аэродинамике − разработка и создание аэродинамической компоновки самолета с крейсерским аэродинамическим качеством порядка 14-15 единиц и взлетным аэродинамическим качеством порядка 11 единиц;

• по весовому совершенству − разработка и создание конструкций планера и систем с весовой отдачей по полезной нагрузке не менее 56…58% (по массе планера − не более 30%);

• по силовой установке − разработка и создание силовой установки самолета с новыми двухконтурными турбореактивными двигателями большой степенью двухконторности, обеспечивающей удельный расход топлива на крейсерских режимах полета не более Ср = 0,57…0,59 к топлива/кг тяги ч;

• по прочности − разработка и создание конструкции планера и систем которая при требуемой весовой отдаче обеспечивает ресурс не менее 8000 полетов и 40000 летных часов;

• по управлению − разработка и создание не имеющей аналогов в мировой практике автоматизированной многоканальной электрогидродистанционной системы управления самолетом, обеспечивающей требуемый уровень надежности и безопасности полета при малой степени устойчивости;

• по системам самолета − разработка и создание многоканальных и надежных систем энергоснабжения мощностью 60 кВт, гидравлики − мощностью 200 л.с., управления механизацией, не имеющих себе аналогов в отечественной и зарубежной практике самолетостроения;

• по электронике − разработка и создание принципиально новых комплексов бортового оборудования на цифровой технике, обеспечивающих заданные требования по пилотажным, навигационным характеристикам повышением точности исчисления по сравнению с оборудованием самолетов аналогов;

• по эксплуатационной технологичности, надежности и безопасности − разработка и создание конструкции грузовой кабины и погрузочно разгрузочного оборудования для обеспечения быстрой погрузки и выгрузки и безопасной перевозки крупногабаритной и тяжеловесной техники и грузов; обеспечение времени предполетной подготовки не более 2 ч замены оборудования при отказе − не более 30 мин, удельной трудоемкости обслуживания − не более 25 чел. ч/ ч полета.


Зображення

Выполнен аванпроект беспилотного самолета транспортной категории, разработана концепция создания проектируемого беспилотного самолета транспортной категории. Определены тактико-технические требования к самолету. Выполнен сбор, обработка и анализ статистических данных. Выбрана и обоснована схема самолета, тип его силовой установки. Выполнен расчет массы самолета. Определена взлетная масса самолета в третьем приближении. Определены основные геометрические параметры самолета.

Разработана параметрическая модель мастер-геометрии беспилотного самолета транспортной категории.

http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_ ... 7_76_3.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ...
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 18 січня 2018 00:15

ДП "Антонов" звинувачує Кабмін і Гройсмана у перешкоджанні роботи
Середа, 17 січня 2018, 20:19

У ДП "Антонов" звинувачують Кабінет міністрів та прем'єр-міністра Володимира Гройсмана у перешкоджанні роботи підприємства.

Про це йдеться у відкритому листі підприємства.

"Кабінет Міністрів України на чолі з прем'єр-міністром не тільки не надає належної підтримки, але і будь-якими шляхами намагається ускладнити роботу флагмана вітчизняного авіабудування", - зазначають у ньому.

У ДП "Антонов" розповідають, що у 2016 році було обіцяно профінансувати запуск серійного виробництва пасажирських літаків. Однак замість цього, Кабмін на чолі з Гройсманом "пропонує вилучити значну частину зароблених коштів для вирішення проблем інших підприємств концерну, всупереч думці керівництва "Укроборонпрому".

Таке рішення у підприємстві називають "недалекоглядним" та додають, що воно може зірвати міжнародні домовленості.

"Подібні недалекоглядні міри призведуть до зриву міжнародних домовленостей по виробництву Ан-132D, модернізації Ан-70, а також зупинки розробки першого українського ударного безпілотника "Горлиця", що здійснюється "Антоновим" за власні кошти", - повідомляють у підприємстві.

На думку його керівництва, відповідні дії Кабміну не тільки не допоможуть тим, хто потребує коштів, але і призведуть до банкрутства компаній, у яких вилучать ці гроші.

"В даних умовах доцільно прийняття державної програми виведення з кризи найважливіших підприємств ОПК, що буде фінансуватися з бюджету країни", - вважають у ДП "Антонов".
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 18 січня 2018 00:16

ДП "Антонов": лист з критикою Кабміну опублікували хакери
Середа, 17 січня 2018, 22:50

У ДП "Антонов" стверджують, що відкритий лист з критикою Кабінету міністрів та прем’єр-міністра Володимира Гройсмана опублікували хакери.

Про це УП повідомила прес-служба відомства.

"ДП "Антонов" має офіційно повідомити, що ввечері 17 січня відбулася хакерська атака на офіційний сайт підприємства www.antonov.com з розміщенням в розділі "Новини" фейкової інформації "Відкритий лист", - зазначила прес-служба підприємства.

Її представники назвали публікацію листа "провокацією".

"ДП "Антонов" повідомляє, що це провокація. Так званий "відкритий лист" не готувався та не розповсюджувався керівництвом підприємства. Факти, викладені у ньому, ми розцінюємо як спробу дискредитувати керівництво підприємства та держави", - наголосили у прес-службі.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30817
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АНТК ім. Антонова

Повідомлення Adam » 25 січня 2018 00:10

"Антонов" відкрив "дочку" в США
СЕРЕДА, 24 СІЧНЯ 2018, 11:44

Українська компанія "Авіалінії Антонова" відкрила представництво в американському Х'юстоні, штат Техас.

Про це повідомляється в офіційному блозі авіакомпанії.

Одним з його перших замовників стала космічна корпорація Orbital ATK. АН-124-100 "Руслан" перевіз вироблений компанією супутник Al Yah 3.

Зображення

Orbital ATK вперше розробила і виробила великий супутник, оскільки раніше спеціалізувалася на менших космічних апаратах.

"Це найбільший і найбільш складний [супутник] з усіх, які ми коли-небудь створювали", - розповів Амер Хоурі, віце-президент Orbital ATK.

Для перевезення його помістили в контейнер, розміри якого становили 11,4 м в довжину, 4,6 м завширшки і 4,1 м у висоту, а загальна вага - 23 тонни.

"Руслан" доставив супутник з Вашингтона в столицю французької Гвіани Каєнну. Звідти він відправився на космодром Куру. Запуск Al Ayah 3 на борту французької Ariane 5 відбудеться вже 25 січня.

Зображення

Як повідомили в українській компанії, "Руслан" після доставки вантажу відразу повернувся до Вашингтона, щоб прийняти на перевезення ще один супутник від Orbital ATK.

Нагадаємо, нещодавно "Авіалінії Антонова" в терміновому порядку доставляли для SpaceX Ілона Маска носовий обтічник ракети Falcon 9.
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Поперед.

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість