Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Модератори: Global Moderators, News

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 101
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення Josiah » 30 липня 2017 15:41

Чергова "прокладка", в яку будуть складатись мільйони а "Фотоприлад" буде отримувать дулю?


Схоже на те
"Майте чудову каву"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 05 вересня 2017 10:15

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

prince92
Member
Member
 
Повідомлень: 437
З нами з:
11 серпня 2010 18:33

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення prince92 » 05 вересня 2017 17:05

Мі-24ПУ2?
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 06 вересня 2017 08:33

prince92 написав:Мі-24ПУ2?


Тут http://militaryaviation.in.ua/uk/2017/0 ... -dlya-zsu/ люди кажуть, що повний варіант (з ОЕС і "Бар'єрами") називається Мі-24ПУ.
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
stailker
Member
Member
 
Повідомлень: 1077
З нами з:
27 лютого 2016 11:49

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення stailker » 10 вересня 2017 20:47

Зображення
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 13 жовтня 2017 14:39

Зображення
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
congo
Member
Member
 
Повідомлень: 15243
З нами з:
23 лютого 2009 11:21

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення congo » 14 листопада 2017 20:16

Зображення

http://www.mil.gov.ua/assets/images/resources/35474/4bf86c4304dda51e6c56c9cf39f63e43d8ed4a90.jpg
На військовому летовищі поблизу міста Броди тривають всеукраїнські збори на конкурс кращої вертолітної ланки серед бригад армійської авіації Збройних Сил України.
http://www.mil.gov.ua/news/2017/11/14/na-lvivshhini-viznachayut-krashhu-vertolitnu-lanku-sered-brigad-armijskoi-aviaczii-zbrojnih-sil-ukraini/
здесь водки нет
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 17 листопада 2017 19:33

Випробування підвісного модуля ПМ-ЛКТ

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Josiah
Member
Member
 
Повідомлень: 101
З нами з:
22 березня 2015 00:19

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення Josiah » 18 листопада 2017 01:02

Схоже що з влучністю проблеми
"Майте чудову каву"
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 31932
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення Adam » 18 листопада 2017 10:23

Мені також здалося, що ракета у ціль не потрапила. :no:
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 18 листопада 2017 11:00

За великим рахунком, це були всього лиш перші льотні випробування

В процесі випробувань проводились тренувальні польоти гелікоптера Мі-8МСБ-В з виконанням пошуку цілі, імітації пуску ракети, замірами характеристик комплексу. Після відпрацювання було виконано пуск ракети та ураження мішені.


Але "зрежисерувати" це відео можна було і краще :)
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 20 листопада 2017 21:32

Воловщикова В. В.,
Скоков А. И.,
Привязникова Г. Н.,
Удод А. Н., д.т.н.
Государственное предприятие «Украинский научно- исследовательский конструкторско-технологический институт эластомерных материалов и изделий» (ГП «УНИКТИ «ДИНТЭМ»)

СОЗДАНИЕ МЯГКИХ ТОПЛИВНЫХ БАКОВ ДЛЯ ВЕРТОЛЕТНОЙ ТЕХНИКИ

Одно из важнейших мест в системе обеспечения функционирования и безопасности полетов вертолетной техники занимает надежность системы хранения и подачи топлива воздушного судна.

Одним из главных элементов топливной системы вертолета является мягкий топливный бак (МТБ), который представляет собой резинотканевый резервуар сложной геометрической формы, установленный в контейнере на борту вертолета.

Конструктивно МТБ состоит из: внутреннего топливостойкого слоя резины 3826, протектора, состоящего из двух слоев губки Р-29 и защитного слоя из прорезиненной ткани АХКР-В.

С учетом программы по импортозамещению материалов и комплектующих, разработана рецептура резины на основе бутадиен-нитрильного каучука ведущих мировых производителей для внутреннего топливостойкого слоя, а также защитной прорезиненной ткани украинского производства, взамен ранее использовавшихся. Результаты испытаний МТБ с применением указанных материалов показали их полное соответствие нормативной и эксплуатационной документации.

Топливная система вертолета МИ-24 включает в себя 5 МТБ: два расходных (№ 1 и № 2), один вертикальный (№ 3) и два нижних (№ 4 и № 5).

Начиная с 2013г. ГП «УНИКТИ «ДИНТЭМ» г. Днепр совместно с ГП «Авиакон» г. Конотоп провели подготовку производства, а ГП «УНИКТИ «ДИНТЭМ» отработал технологию и освоил производство топливных баков № 3 и №4.

Указанные баки полностью соответствуют требованиям КД и ИД, прошли все требуемые виды испытаний и допущены к использованию в составе вертолетной техники.

Контроль качества изготовления МТБ и их испытания осуществляется представительством заказчика МО Украины.

В настоящее время специалисты предприятия осуществляют разработку конструкторской документации на технологическую оснастку и крупногабаритные приспособления для освоения в 2017-2018гг. производства МТБ №1, №2 и № 5.

http://mon.gov.ua/content/%D0%94%D1%96% ... /tezu5.pdf
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 12 вересня 2018 07:58

Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

Аватар користувача
alex999
Member
Member
 
Повідомлень: 4451
З нами з:
09 лютого 2009 22:21
Звідки: Крайний север Украины

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення alex999 » 20 вересня 2019 10:43

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАДАНИХ РЕСУРСНИХ ПОКАЗНИКІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ДЕРЖАВНИХ СТЕНДОВИХ ВИПРОБУВАНЬ ЛОПАТЕЙ НЕСУЧОГО ГВИНТА ВЕРТОЛЬОТУ

Організація виробництва лопатей та головних редукторів для вертольотів типу “Ми”, з метою заміщення комплектувальних виробів з Російської Федерації, є одним з пунктів Плану заходів щодо реалізації Стратегії відродження вітчизняного авіабудування на період до 2022 року [1]. Державною цільовою оборонною програмою розвитку озброєння та військової техніки на період до 2020 року передбачено проведення робіт з розроблення вертолітних лопатей.

Відповідно до Рішення щодо виконання дослідно-конструкторської роботи “Розроблення металевих лопатей несучого гвинта для вертольотів типу Ми-24” головним виконавцем робіт з розроблення металевих лопатей несучого гвинта для вертольотів типу Ми-24 визначено АТ “МОТОР СІЧ”.


З точки зору забезпечення безпеки польотів в межах заданого ресурсу, найбільш важливим є підтвердження достатності запасів міцності лопатей із втоми. Тактико-технічним завданням на дослідно-конструкторську роботу “Створення лопатей несучого гвинта для вертольоту типу Ми-24” встановлені наступні вимоги до міцності лопатей із втоми:
– призначений ресурс – не менше 1200 годин;
– забезпечення польоту на відстань не менше радіусу дії вертольоту при одиночному наскрізному прострілі лонжерону лопаті стрілецькою зброєю калібром до 12,7 мм.


Для зменшення потрібної кількості натурних зразків пропонується не визначати фактичні характеристики витривалості лопатей, а провести достатню кількість випробувань на рівні експлуатаційних навантажень, щоб із заданим ступенем достовірності підтвердити можливість безпечної експлуатації лопатей в період визначеного ресурсу.

На етапі попередніх випробувань необхідно визначити перемінні навантаження, що діють на лопать, на різних режимах польоту та на землі. При цьому для замірювання навантажень не потрібні дослідні зразки лопаті, льотні випробування по визначенню навантажень на лопаті проводяться з використанням штатних лопатей, що забезпечує безпеку проведення льотних експериментів. Слід зауважити, що на сучасному етапі АТ “МОТОР СІЧ” вже розроблена та апробована на вертольоті типу Ми-8 схема тензометричних вимірювань лопаті з використанням малогабаритних накопичувачів даних. При цьому при встановленні тензодатчиків та накопичувача лонжерон лопаті не пошкоджується. Після визначення експлуатаційних навантажень лопаті проводиться схематизація спектру нерегулярного навантаження по методу “дощу” відповідно до [8].


За попередньою оцінкою, для підтвердження ресурсу 100 годин в цілому для лопаті (проведення випробувань трьох центральних та трьох комелевих частин на одному резонансному стенді) потрібно буде приблизно 2 місяці. Загальний цикл випробувань для підтвердження заданого ресурсу 1200 годин займе не менше двох років.

З метою найшвидшого постачання лопатей до Збройних Сил України доцільно на етапі прийняття на постачання лопатей передбачити встановлення початкового призначеного ресурсу на рівні 300 годин. За статистичними даними, цього ресурсу вистачає на 1,5-2 роки експлуатації бойового вертольоту. За цей період можна реалізувати план робіт по збільшенню ресурсу та поетапного його доведення до заданого у ТТЗ 1200 годин


http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/19412
Україну повинна очолювати людина, яка здатна направити рух коштів в УКРАЇНСЬКУ економіку, а не в ЧУЖУ та СВОЮ..

Читать тебе надо больше, Мак. Есть такая брошюра «Выродки, кто они и откуда». Прочти, а то как был ты деревней, так и останешься (c)Стругацкие
 

zil1991
Member
Member
 
Повідомлень: 173
З нами з:
21 грудня 2017 00:57

Re: Про \"українську\" модернізацію Мі-24

Повідомлення zil1991 » 21 вересня 2019 02:20

Думаю, що скоро знайдете роботу написану мсівцями по композитним лопатями) Але як бачимо, міністерство капітуляції чомусь не дало завдання на розробку композитних лопатей... Зараз досліджуватимуть декілька років металеві, а потім, через декілька років, почнуть можливо досліджувати композитні, якщо до того часу мм буде існувати або буде виготовляти щось по вертолітній тематиці, а не збирати якесь китайське лайно.
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron