Истребитель пятого поколения T-50 / Су-57

Модератори: Global Moderators, News

Bogdan-The-Kozak
Member
Member
 
Повідомлень: 1032
З нами з:
08 вересня 2007 14:35

Истребитель пятого поколения T-50 / Су-57

Повідомлення Bogdan-The-Kozak » 30 вересня 2008 00:56

Истребитель пятого поколения полетит в 2009 году
23 сентября, 17:08 |
Рубрики: Россия, корпорации

Первый полет российского военного самолета пятого поколения запланирован на 2009 год.

Об этом сообщает РИА «Новости» со ссылкой на заместителя главы Минпромторга Юрия Борисова. «Самолет пятого поколения будет. 2009 год — первый полет. Он в очень хорошем состоянии, в Комсомольске-на-Амуре уже вышли на результат. Это самолет с новым двигателем, с хорошей авионикой», — заявил Борисов.

Он отметил, что в настоящее время остро стоит вопрос ускоренного переоснащения российской армии. Главком ВВС России генерал-полковник Александр Зелин заявил, что армия рассчитывает получить новый самолет на вооружение к 2013 году.

Многофункциональный истребитель нового поколения предназначен для замены истребителей Су-27, МиГ-29 и будет превосходить их по уровню боевых возможностей в несколько раз.
http://www.akado.com/news/document29452/


:?: Хто знает, что єто будет? :o
Доки Народ не розв’яже своєї головної проблеми – не усвідомить себе Нацією - доти жодна його проблема не буде вирішена на його користь.
УНА-УНСО.
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Повідомлення cytadel » 30 вересня 2008 01:11

Як що? Наноістрібітєль!
Зображення
 

Bogdan-The-Kozak
Member
Member
 
Повідомлень: 1032
З нами з:
08 вересня 2007 14:35

Re:

Повідомлення Bogdan-The-Kozak » 30 вересня 2008 04:32

cytadel написав:Як що? Наноістрібітєль!


:lol: :lol: :lol:
Доки Народ не розв’яже своєї головної проблеми – не усвідомить себе Нацією - доти жодна його проблема не буде вирішена на його користь.
УНА-УНСО.
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Повідомлення Фелікс » 30 вересня 2008 13:42

будет превосходить их по уровню боевых возможностей в несколько раз


Ага. У нєсколько раз. І стрілятиме блискавками з офігенської висоти максимально влучно, наче Зевс.

Цікаво, як швидко стане зрозумілим, що його чекає доля вертольоту КА-50?



для замены истребителей Су-27, МиГ-29


У цих винищуваців різні задачі. Дуже наврядчи їх обидва можливо замінити одним
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Re:

Повідомлення cytadel » 30 вересня 2008 14:22

Фелікс написав:
будет превосходить их по уровню боевых возможностей в несколько раз


Ага. У нєсколько раз. І стрілятиме блискавками з офігенської висоти максимально влучно, наче Зевс.


До слова, оце навесні було повідомлення, що десь в Петербурзі один Су-27 освятили і назвали "Ніколай чудотвореєц".
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Re:

Повідомлення Фелікс » 30 вересня 2008 14:42

cytadel написав:
Фелікс написав:
будет превосходить их по уровню боевых возможностей в несколько раз


Ага. У нєсколько раз. І стрілятиме блискавками з офігенської висоти максимально влучно, наче Зевс.


До слова, оце навесні було повідомлення, що десь в Петербурзі один Су-27 освятили і назвали "Ніколай чудотвореєц".


Цікаво, за які заслуги
 

Аватар користувача
cytadel
Member
Member
 
Повідомлень: 1116
З нами з:
22 жовтня 2007 20:11
Звідки: Київ

Повідомлення cytadel » 30 вересня 2008 14:45

може заміроточіл, або був помічений у сціленнях, фігзна
Зображення
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Re:

Повідомлення Фелікс » 30 вересня 2008 14:59

cytadel написав:може заміроточіл, або був помічений у сціленнях, фігзна


:lol:

PS: насправді мракобесіє якесь
 

Аватар користувача
Віктор
Member
Member
 
Повідомлень: 490
З нами з:
14 серпня 2008 07:11
Звідки: м. Артемівськ

Повідомлення Віктор » 30 вересня 2008 18:11

cytadel написав:може заміроточіл, або був помічений у сціленнях, фігзна

Фелікс написав:PS: насправді мракобесіє якесь


Тю. Ви шо, хлопці, на ньому ж сам Путін навчивсь літати! :)
Пам'ятай про Крути, атакуй першим!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 30 вересня 2008 20:40

Фелікс написав:У цих винищуваців різні задачі. Дуже наврядчи їх обидва можливо замінити одним

Задавча одна - боротьба з авіацією ворога. Створювались вони як конкуренти. Замінити одним цілком можна.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Erelion
Member
Member
 
Повідомлень: 1598
З нами з:
17 жовтня 2006 22:08
Звідки: Київ

Повідомлення Erelion » 30 вересня 2008 21:53

Створювались вони як конкуренти.

МІГ-29 створювався як легкий винищувач завоювання переваги в повітрі, а Су-27 був більш \"заточений\" під функції перехоплювача та важкого винищувача - щось накшалт F-15... Ви ж не будете стверджувати, що ранні F-16А і F-15A теж створювалися як конкуренти і один можна замінити іншим ? Їх можна замінити хіба що іншим універсальним літаком як мінімум покоління 4++.
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Re:

Повідомлення Фелікс » 30 вересня 2008 22:13

atez написав:
Фелікс написав:У цих винищуваців різні задачі. Дуже наврядчи їх обидва можливо замінити одним

Задавча одна - боротьба з авіацією ворога. Створювались вони як конкуренти. Замінити одним цілком можна.


Erelion написав:Створювались вони як конкуренти.

МІГ-29 створювався як легкий винищувач завоювання переваги в повітрі, а Су-27 був більш "заточений" під функції перехоплювача та важкого винищувача - щось накшалт F-15... Ви ж не будете стверджувати, що ранні F-16А і F-15A теж створювалися як конкуренти і один можна замінити іншим ? Їх можна замінити хіба що іншим універсальним літаком як мінімум покоління 4++.


міг 29 - це легкий фронтовий винищувач http://ru.wikipedia.org/wiki/МиГ-29
су 27 - багатоцільойвий винищувач-перехоплювач, призначений для завоювання переваги в повітрі http://ru.wikipedia.org/wiki/Су-27

вони практично ніколи не конкурували, хлопці. Замінюючи обидва одним - маємо суттєвий програш у всьому.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 01 жовтня 2008 05:34

Фелікс написав:міг 29 - це легкий фронтовий винищувач http://ru.wikipedia.org/wiki/МиГ-29
су 27 - багатоцільойвий винищувач-перехоплювач, призначений для завоювання переваги в повітрі http://ru.wikipedia.org/wiki/Су-27

Це все - гра слів. Цілком можна було б обійтись Су-27.
Фелікс написав:вони практично ніколи не конкурували, хлопці.

Су-27 кращий за МіГ-29 по всіх показниках.
Erelion написав:Ви ж не будете стверджувати, що ранні F-16А і F-15A теж створювалися як конкуренти

Ф15 і Ф16 створювались в рамках двох програм. Су-27 і МіГ-29 - діти однієї програми. Аналогія з Ф15/16 зявилась уже постфактум, для виправдання прийтяття на озброєння двох літаків однієї генерації. Відмінності між американською парою (ранніх модифікацій) набагто чіткіші, ніж між МіГ-29 і Су-27.
Erelion написав:Їх можна замінити хіба що іншим універсальним літаком як мінімум покоління 4++

Так ми тут взагалі про 5-те покоління говоримо.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Повідомлення Фелікс » 01 жовтня 2008 10:21

Фелікс написав:
міг 29 - це легкий фронтовий винищувач http://ru.wikipedia.org/wiki/МиГ-29
су 27 - багатоцільойвий винищувач-перехоплювач, призначений для завоювання переваги в повітрі http://ru.wikipedia.org/wiki/Су-27

Це все - гра слів. Цілком можна було б обійтись Су-27.
Фелікс написав:
вони практично ніколи не конкурували, хлопці.

Су-27 кращий за МіГ-29 по всіх показниках.


Так, кращий. Але треба ураховувати такі фактори як ціна і витрати пального, наприклад.
 

Остап
Member
Member
 
Повідомлень: 109
З нами з:
21 червня 2008 19:05

Повідомлення Остап » 01 жовтня 2008 12:05

atez написав:Су-27 і МіГ-29 - діти однієї програми. Аналогія з Ф15/16 зявилась уже постфактум, для виправдання прийтяття на озброєння двох літаків однієї генерації

Якщо читати airwar.ru то там незовсім так
В 1971 г. институтами промышленности и заказчика - НИИ автоматических систем Минавиапрома (НИИАС МАП, ныне Государственный НИИ авиационных систем - ГосНИИАС) и Центральным НИИ ╧30 Министерства обороны (ЦНИИ-30 МО) - были начаты исследования по формированию концепции построения парка истребительной авиации (ИА) в составе ВВС страны на 80-е гг. Анализ развития тактики ИА показывал, что круг задач, возлагаемых на истребители, как и способов их решения, был традиционно весьма широк. В идеале для решения каждой конкретной боевой задачи необходим специализированный тип истребителя с определенной системой вооружения. Так, для перехвата самолетов ударной авиации требуется жесткая связь истребителя с наземными средствами наведения при действии над своей территорией и максимум автономности при действии за линией боевого соприкосновения (ЛВС); самолет должен располагать большой скороподъемностью и хорошими разгонными характеристиками, мощным ракетным вооружением и бортовым оборудованием, позволяющим производить обнаружение целей как в свободном пространстве, так и на фоне земли. Для решения задач сопровождения истребитель должен иметь большую дальность полета. Для ведения ближнего воздушного боя ему необходимы высокие маневренность и тяговооруженность, широкий диапазон скоростей, специфические виды вооружения (всеракурсные ракеты малой дальности, ракеты ближнего маневренного боя и т.п.).

Удовлетворить столь противоречивым требованиям в проекте одного самолета вряд ли представлялось возможным. С другой стороны, ограниченность средств не позволяла иметь в составе ВВС одновременно несколько типов специализированных истребителей. Компромиссным решением могло бы стать построение парка ИА (подобно тому, как это было сделано в США) на базе двух типов самолетов: сложного универсального перспективного фронтового истребителя, способного действовать автономно и в составе группы на достаточной оперативно-тактической глубине (250-300 км) над чужой территорией - аналога F-15, и перспективного легкого фронтового истребителя (ЛФИ), предназначенного для действий над своей территорией и в пределах тактической глубины (100-150 км за ЛВС) - аналога F-16. ПФИ должен был располагать большим запасом топлива и боекомплектом, включающим не менее четырех ракет ╚воздух-воздух╩ средней дальности и оружие ближнего боя (ракеты и пушку), совершенной системой навигации, обороны и связи; при специальной комплектации оборудования и вооружения он мог бы использоваться также в войсках ПВО страны. ЛФИ, напротив, должен был стать простым в изготовлении и эксплуатации, не предъявлять высоких требований к подготовке летного и обслуживающего персонала, аэродромам базирования (поэтому его первоначально называли также ПЛМИ - перспективный легкий массовый истребитель), его боекомплект мог бы быть ограничен двумя ракетами средней дальности и оружием ближнего боя (ракеты малой дальности и пушка).

В соответствии с такой концепцией командование ВВС в 1972 г. рассмотрело разработки перспективных истребителей, выполненные в трех конструкторских бюро. ОКБ им. А.И.Микояна представило заказчику аванпроект легкого фронтового истребителя МиГ-29, ОКБ П.О.Сухого - аванпроект тяжелого фронтового истребителя Су-27 (Т-10), а ОКБ А.С.Яковлева - аванпроекты легкого истребителя Як-45М и тяжелого истребителя Як-47. Оценив все предъявленные проекты, комиссия ВВС отклонила предложения ММЗ ╚Скорость╩, а двум другим дала ╚зеленый свет╩: МЗ ╚Кулон., поручалось продолжить проектирование самолета Су-27 по программе ПФИ. а ММЗ ╚Зенит╩ - самолета МиГ-29 по программе ЛФИ. 7 августа 1972 г. министр авиационной промышленности подписал приказ о разработке второй редакции аванпроекта легкого фронтового истребителя МиГ-29 с интегральной компоновкой планера (в ОКБ этот вариант получил наименование изделие ╚9-11╩).
 

Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей