Истребитель пятого поколения T-50 / Су-57

Модератори: Global Moderators, News

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 01 жовтня 2008 19:12

Фелікс написав:Так, кращий. Але треба ураховувати такі фактори як ціна і витрати пального, наприклад.

А ще - втрати МіГ-29 в регіональних конфліктах. А різниця в ціні й витратах пального між ним і Су-27 не настільки суттєва, щоб виправдати впровадження двох типів літаків.
Остап:
МіГ-29 в підсумку вийшов не зовсім легким і зовсім не простим винищувачем. Так само, як і Су-27, він спроможний використовувати ракети "повітря-повітря" з ПАР ГСН (Р-27), тоді як Ф-16А не міг застосувати ракети такого класу. Ну й, зрештою, у парі значно Ф15/Ф16 більше логіки хоча б тому, що один - двомоторний, а інший - одномоторний, але обидва мають однотипні двигуни. А МіГ-29 і Су-27 - це літаки зовсім різні, з мінімальним, мікроскопічним рівнем стандартизації
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Остап
Member
Member
 
Повідомлень: 109
З нами з:
21 червня 2008 19:05

Повідомлення Остап » 02 жовтня 2008 00:11

atez
Якщо я правильно зрозумів, Ваша основна думка - можна обійтись одним типом літака 5того покоління. Неможу не привести приклад американців, в яких 2 типи літаків 5того покоління - F22 і F35. Навіщо їм аж 2 літаки?
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 02 жовтня 2008 05:42

Остап написав:Якщо я правильно зрозумів, Ваша основна думка - можна обійтись одним типом літака 5того покоління. Неможу не привести приклад американців, в яких 2 типи літаків 5того покоління - F22 і F35. Навіщо їм аж 2 літаки?

Цілком правильно зрозуміли. А стосовно американців - тут є низка факторів. По-перше, вони багаті, можуть собі дозволити. По-друге, вони не настільки багаті, щоб у масовій кількості впроваджувати Рептора. По-третє, два основних літаки для них - це й так великий крок до уніфікації, якщо врахувати, скільки типів має замінити Ф35. Зрештою, не треба забувати й про експорт - на Ф22 багато покупців не знайдеться, та й самі американці не горять бажанням його продавати.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re:

Повідомлення Oleh Nemchinov » 02 жовтня 2008 10:49

Остап написав:atez
Якщо я правильно зрозумів, Ваша основна думка - можна обійтись одним типом літака 5того покоління. Неможу не привести приклад американців, в яких 2 типи літаків 5того покоління - F22 і F35. Навіщо їм аж 2 літаки?

Щодо цього є окрема тема http://forum.milua.org/viewtopic.php?t=3906
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Re:

Повідомлення Фелікс » 02 жовтня 2008 11:27

atez написав:
Фелікс написав:Так, кращий. Але треба ураховувати такі фактори як ціна і витрати пального, наприклад.

А ще - втрати МіГ-29 в регіональних конфліктах. А різниця в ціні й витратах пального між ним і Су-27 не настільки суттєва, щоб виправдати впровадження двох типів літаків.
Остап:
МіГ-29 в підсумку вийшов не зовсім легким і зовсім не простим винищувачем. Так само, як і Су-27, він спроможний використовувати ракети "повітря-повітря" з ПАР ГСН (Р-27), тоді як Ф-16А не міг застосувати ракети такого класу. Ну й, зрештою, у парі значно Ф15/Ф16 більше логіки хоча б тому, що один - двомоторний, а інший - одномоторний, але обидва мають однотипні двигуни. А МіГ-29 і Су-27 - це літаки зовсім різні, з мінімальним, мікроскопічним рівнем стандартизації


ПАРГСН - це напівактивна головка самонаведення. Тобто бортовий радар літака "підсвічує" ціль, а головка самонаведення уловлює відбитий від цілі сигнал і прямує на нього. Чому F-16A не міг використовувати ракети такого класу? Ви щось наплутали, шановний. http://www.airwar.ru/enc/fighter/f16a.html - це про літак
http://ru.wikipedia.org/wiki/AIM-7_Sparrow - ракета-аналог р-27
http://www.testpilot.ru/usa/hughes/aim/120/amraam.htm - ракета AIM-120A (AMRAAM) - з активною головкою самонаведення, якою у другій половині 80-х років планували замінити ракету AIM-7 Sparrow
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30138
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Повідомлення Adam » 02 жовтня 2008 12:18

Відчуваю, що прийшов час перекинути дискусію до \"Авіації та ППО\"!
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Повідомлення Reaper » 02 жовтня 2008 12:39

cytadel написав:До слова, оце навесні було повідомлення, що десь в Петербурзі один Су-27 освятили і назвали "Ніколай чудотвореєц".

Здаєтся Су-34. У нього ще емблема "с лікам" на гаргроті.
 

Аватар користувача
Reaper
Member
Member
 
Повідомлень: 398
З нами з:
14 травня 2008 23:34
Звідки: Київ

Повідомлення Reaper » 02 жовтня 2008 12:48

atez написав:А ще - втрати МіГ-29 в регіональних конфліктах.

Тому що Су-27 в них участі взагалі майже не брав. А МіГу доводилося воювати проти чисельно переважаючого супротивника.

atez написав:МіГ-29 в підсумку вийшов не зовсім легким і зовсім не простим винищувачем.

Тут є нюанси, МіГ в плані тех. обслуговування набагато простіший за Су-27.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 02 жовтня 2008 13:25

Фелікс написав:Чому F-16A не міг використовувати ракети такого класу? Ви щось наплутали, шановний.

Ні, це ЕйрВОР наплутав, а Ви пішли у нього на поводу. Ф16А до Блок 15 не можуть використовувати ракети з ПАР ГСН, хоча на частині їх (для Нацгвардії) допрацювали радари, ввівши режим підсвітки цілей і отримали модифікацію F-16ADF. АМРААМ же є ракетою автономною, підсвітки не потребує, а отже може використовуватись з будь-яких модифікацій Ф16.
Reaper написав:Тут є нюанси, МіГ в плані тех. обслуговування набагато простіший за Су-27.

Можна докладніше?
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Фелікс
Member
Member
 
Повідомлень: 175
З нами з:
21 березня 2006 15:33
Звідки: північ Києва

Re:

Повідомлення Фелікс » 02 жовтня 2008 18:05

atez написав:
Фелікс написав:Чому F-16A не міг використовувати ракети такого класу? Ви щось наплутали, шановний.

Ні, це ЕйрВОР наплутав, а Ви пішли у нього на поводу. Ф16А до Блок 15 не можуть використовувати ракети з ПАР ГСН, хоча на частині їх (для Нацгвардії) допрацювали радари, ввівши режим підсвітки цілей і отримали модифікацію F-16ADF. АМРААМ же є ракетою автономною, підсвітки не потребує, а отже може використовуватись з будь-яких модифікацій Ф16.
Reaper написав:Тут є нюанси, МіГ в плані тех. обслуговування набагато простіший за Су-27.

Можна докладніше?


А можна посилання на джерела? Ви мне зацікавили.

PS: АМРААМ потребує підсвічування на потчатковому етапі руху, тому що рідна антена занадто слабка. Окрім деяких режимів запуску з малих дистанцій
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Повідомлення atez » 02 жовтня 2008 19:44

Фелікс написав:А можна посилання на джерела? Ви мне зацікавили.

Будь-ласка - штабель ЗВО з 1985 по 1990 рр. Докладніше зможу сказати за два дні, коли потраплю додому.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Freemind
Member
Member
 
Повідомлень: 154
З нами з:
29 серпня 2008 15:28
Звідки: Черкаси - Київ

Повідомлення Freemind » 03 жовтня 2008 18:38

Міг і Су створювались в рамках однієї програми.
Якраз по топливу Су ефективніший. Виж не вважаєте що менший обєм баків значить більша економічність??
Ну а по темі .. в 2009... секунду, дайте з під столу вилізу...
 

один
Member
Member
 
Повідомлень: 1263
З нами з:
25 жовтня 2008 16:34

Повідомлення один » 04 грудня 2008 16:03

На прес-конференції, що проходить сьогодні прямому ефірі «Разговор з Володимиром Путіним» на питання про те, чому в Росії до цих пір на озброєння не ставляться літаки п'ятого покоління, прем'єр-міністр і голова партії «Единая Россия» заявив, що в Росії їх просто немає, і не лише в Росії, але і у всьому світі.


http://www.militaryparitet.com/teletype ... type/4141/

Чи лижі не їдуть, чи я ...банутий?... А F-22 і F-35 - це яке покоління?
 

Аватар користувача
Gildor
Member
Member
 
Повідомлень: 761
З нами з:
20 листопада 2008 13:59
Звідки: Киев

Re:

Повідомлення Gildor » 04 грудня 2008 19:30

Reaper написав:Тут є нюанси, МіГ в плані тех. обслуговування набагато простіший за Су-27.


По личному скромному опыту (войсковая стажировка в Шауляе) для ИАС Миг29 требует намного больше трудозатрат (как и все Миги в сравнении с Су), так и менее удобен в обслуживании
Была бы цель в жизни - а патроны найдутся
 

один
Member
Member
 
Повідомлень: 1263
З нами з:
25 жовтня 2008 16:34

Повідомлення один » 20 березня 2009 08:50

«Новый Регион» (Александр Родионов) сообщает, что экономический кризис помешает России сделать рывок в научных исследованиях, направленных на укрепление национальной обороны. Как передает корреспондент «Нового Региона», принято решение сократить финансирование программы разработки истребителя пятого поколения ПАК ФА, ...

..На днях замдиректора по безопасности и режиму КнААПО Сергей Агеев опроверг эту информацию, однако как следует из проекта бюджета, в этом году финансирование разработки ПАК ФА будет урезано на 938,1 млн. рублей...

http://www.militaryparitet.com/teletype ... type/4943/
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей