Про АН-74

Модератори: Global Moderators, News

Аватар користувача
Oleh Nemchinov
Moderator
Moderator
 
Повідомлень: 7527
З нами з:
04 березня 2006 21:16
Звідки: Львів

Re: Про АН-74

Повідомлення Oleh Nemchinov » 25 грудня 2009 10:09

Україна передала Єгипту новий літак АН-74Т-200А, виготовлений на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві (ХДАВП), повідомляє український МЗС. Машина прибула до Каїру. Згідно з раніше укладеним контрактом, українська сторона надасть найближчим часом третій літак цієї ж моделі. В урочистій церемонії передачі 22 грудня брали участь керівники міністерства оборони і Військово-повітряних сил Єгипту, а також українська делегація на чолі з директором Харківського підприємства Анатолієм Мяліцей. "Єгипетська сторона високо оцінює технічні характеристики даного літака і планує замовити ще близько двадцяти машин цієї моделі", - сказано в повідомленні.
ХДАВП у 2003 р. виграло тендер в Єгипті на постачання до дев'яти літаків Ан-74Т-200А і Ан-74ТК-200А для силових відомств. У вересні 2005 р. підприємство поставило до Єгипту першу машину Ан-74Т-200А, сертифікація якої завершилася в 2005 р. Через фінансові труднощі терміни виконання контракту зсунулися.
Базова модифікація літака Ан-74 створена у 1983 р. У 1990-х рр. розробляються і будуються транспортні літаки Ан-74Т-100 і Ан-74Т-200. У 1995 р. розроблена модифікація Ан-74ТК-200.

http://mil.in.ua/index.php/news/1304-------74----.html
Прийшла повістка - іди служити!
 

Аватар користувача
Zmops
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
25 грудня 2009 11:33

Re: Про АН-74

Повідомлення Zmops » 25 грудня 2009 11:50

Oleh Nemchinov написав:
Україна передала Єгипту новий літак АН-74Т-200А, виготовлений на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві (ХДАВП), повідомляє український МЗС.

Увы, радует мало что.
По информации от сотрудников ХАЗа (ХГАППа), последние три самолета, если быть точнее - единственные, собранные в этом году, были собраны из деталей, закупленных давным-давно. Т.е. слепили из того, что было. Больше делать не из чего :(
Денег у ХАЗа нет, предприятие пытаются обанкротить который год.
Если честно - очень грустно, что единственный в Украине серийный авиазавод скорее мертв, чем жив.
Гада-военспеца, полковника, вот этой рукой шлепнул.
 

Bogdan-The-Kozak
Member
Member
 
Повідомлень: 1032
З нами з:
08 вересня 2007 14:35

Re: Про АН-74

Повідомлення Bogdan-The-Kozak » 26 грудня 2009 07:57

Меня удивляет способность украинцев нести негатив везде, дяже когда чтото идет к лучшему....
Доки Народ не розв’яже своєї головної проблеми – не усвідомить себе Нацією - доти жодна його проблема не буде вирішена на його користь.
УНА-УНСО.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 26 грудня 2009 14:44

Zmops написав:Меня удивляет способность украинцев нести негатив везде,

Ну, рівень "компетентності" Zmops'a видає його фраза:
Zmops написав:единственный в Украине серийный авиазавод
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Zmops
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
25 грудня 2009 11:33

Re: Про АН-74

Повідомлення Zmops » 04 січня 2010 23:08

atez написав:Ну, рівень "компетентності" Zmops'a видає його фраза:
Zmops написав:единственный в Украине серийный авиазавод


Вы хотите сказать, что Авиант потянет крупные масштабы производства? Ну-ну.
Сравните объемы производства ХАЗа и Авианта за последние годы.

Bogdan-The-Kozak написав:Меня удивляет способность украинцев нести негатив везде, дяже когда чтото идет к лучшему....

Еще ни один узбек не посмел обвинить меня в нелюбви к родине (С).
А по делу - пока вы читает байки в инете, я общаюсь с рабочими и инженерами с того же ХАЗа.
На днях может пойду к одному в прошлом высокопоставленному инженеру (вроде бывшему главному, врать не буду, не помню). Пообщаюсь :D .
Гада-военспеца, полковника, вот этой рукой шлепнул.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 04 січня 2010 23:19

Zmops написав:Вы хотите сказать, что Авиант потянет крупные масштабы производства? Ну-ну.
Сравните объемы производства ХАЗа и Авианта за последние годы.

Супер фраза :D Це ще раз викриває Вашу некомпетентність. Справа в тому, що з моменту завершення серійного виробництва Ту-134 в Харкові й Ан-26 в Києві - а це було ще в радянські часи, у 1986 р., - ні одне, ні інше підприємство не вирізнялось особливо великими обсягами серійного виробництва. А в 90-ті рр. серійне виробництво і в Києві, і в Харкові ледь животіло. А щодо останніх років - то скільки літаків збудувало ХДАВП - скажімо у 2006-2008 рр.? Два чи три?
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Zmops
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
25 грудня 2009 11:33

Re: Про АН-74

Повідомлення Zmops » 04 січня 2010 23:38

atez написав:Супер фраза :D Це ще раз викриває Вашу некомпетентність.

Начинает надоедать. На ум сразу приходит фраза - "Никогда не спорьте с идиотами, они вас опустят до самого уровня, а потом победят за счет опыта".
Пытаетесь стянуть к себе, а потом того, мурзилками-мурзилками-мурзилками? :lol:

atez написав: Справа в тому, що з моменту завершення серійного виробництва Ту-134 в Харкові й Ан-26 в Києві - а це було ще в радянські часи, у 1986 р.

Собсно их и надо бы сравнивать.
Как говориться - за неимением графини пользуем горничную :D

atez написав:А в 90-ті рр. серійне виробництво і в Києві, і в Харкові ледь животіло. А щодо останніх років - то скільки літаків збудувало ХДАВП - скажімо у 2006-2008 рр.? Два чи три?

Завод банкротят, причем целенаправленно.
Но какое эт имеет отношение к тому, что он (формально) единственный серийный завод?
Гада-военспеца, полковника, вот этой рукой шлепнул.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30138
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АН-74

Повідомлення Adam » 05 січня 2010 00:18

Zmops
Один из недостатков "форумного общения" это то, что люди скрываются за никами и аватарами и не знают, кто в действительности поддерживает диалог.

atez — форумный старожил, известный исследователь отечественной авиации и авиационной промышленности, автор и соавтор этих книг: http://nestor-ua.org/publish/anatra/anatra-ua.html и http://nestor-ua.org/publish/wings/wings-ua.html

Вы же, Zmops, человек новый и чтобы не посорится в самом начале имело бы смысл представиться и Вам.

Конечно, если Вы не "засекреченный ученый"... :P
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 05 січня 2010 01:21

Adam написав:atez — форумный старожил

Аdam, дякую, а тепер відступись - я вріжу :)
Zmops написав:Но какое эт имеет отношение к тому, что он (формально) единственный серийный завод?

Так от, формально в Україні два серійних авіазаводи: ХДАВП й Авіант. Реально - жодного, бо те що зараз відбувається - серійним випуском назвати не можна!
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 05 січня 2010 09:01

Zmops написав:Сравните объемы производства ХАЗа и Авианта за последние годы.

Чекаємо - порівняйте. За язика Вас ніхто не тягнув...
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Аватар користувача
Zmops
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
25 грудня 2009 11:33

Re: Про АН-74

Повідомлення Zmops » 05 січня 2010 14:05

Adam написав:atez — форумный старожил, известный исследователь отечественной авиации и авиационной промышленности, автор и соавтор этих книг: http://nestor-ua.org/publish/anatra/anatra-ua.html и http://nestor-ua.org/publish/wings/wings-ua.html

Не обижайтесь, но книга про самолеты УНР - не впечатляет.
Так что хвастать нечем. Не говоря уже о том, что давить авторитетом - дурной тон.
Если проффэсор зоологии скажет мне, что слон, а я увижу тигра - ну вы извините, пойдет этот проффэсор...
[OFFTOP - не сочтите меня руссо-ымперцем, но "украинский историк" в наше время есть синоним "монгольскому хакеру"]

Чекаємо - порівняйте. За язика Вас ніхто не тягнув...

Последние лет 40 - хватит ;) ?

Так от, формально в Україні два серійних авіазаводи: ХДАВП й Авіант.

Авиант то с какой радости?
Назовите его серьезные серии, сравнимые ну хотя бы с выпуском ВСЕХ 134-х на ХАЗе. Ан-26 и Ан-2 не предлагайте, смех, конечно полезен для здоровья, но не настолько :D
Гада-военспеца, полковника, вот этой рукой шлепнул.
 

Аватар користувача
Adam
Global Moderator
Global Moderator
 
Повідомлень: 30138
З нами з:
22 лютого 2006 21:35
Звідки: Київ, Україна

Re: Про АН-74

Повідомлення Adam » 05 січня 2010 14:49

Zmops написав:Не обижайтесь, но книга про самолеты УНР - не впечатляет.

Во-первых, не про "самолеты УНР". Во-вторых, Вы решили не следовать моему предложению и остаться инкогнито? Ну, тогда не обижайтесь, что Вас будут принимать за типичного форумного тролля!

"Рубай його, хлопци!" — закричал чубатый атаман и не стало... (с) :Yahoo!:
Зображення

"Краще жити у цирку, ніж у концтаборі!"
"Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом!"
 

Аватар користувача
Zmops
Member
Member
 
Повідомлень: 17
З нами з:
25 грудня 2009 11:33

Re: Про АН-74

Повідомлення Zmops » 05 січня 2010 15:18

Adam написав:
"Рубай його, хлопци!" — закричал чубатый атаман и не стало... (с) :Yahoo!:

Тов. монгольские хакеры, по делу сказать нечего? Фактов и анализа я от вас не дождусь?

Adam написав: Ну, тогда не обижайтесь, что Вас будут принимать за типичного форумного тролля!

Гм, я кажется четко дал понять - что лозунг "мое кунг-фу[авторитет] сильнее твоего" меня не устраивает.
Пытаться опустить меня на свой же уровень - и бить мурзилками и дутым авторитетом у вас не получиться.
Факты и анализ.
А троллить я не люблю, ибо внимания к своей скромной персоне привлекать не хочу


PS - если Вам уж так интересно, то могли бы догадаться просмотрев мои немногочисленные сообщения в этой и других темах, что закончил я славный авиаинститут, имею некоторое отношение к РЭО. С работниками, инженерами и некоторыми людьми из руководства ХАЗа общался лично.

PPS - никто (в моем лице) славный Авиант не обижал. Просто эт завод больше специализировался на выпуске опытных образцов техники, нежели на сериях (которые тоже были, но поскромнее ХАЗовских). Т.е. ХАЗ - клепаем быстро, много и желательно че-т технологичное (те же знакомые технологи были недовольны технологичностью Анов после Ту-134), Авиант - клепаем все, что надо. Кстати, те же сборочные цеха ХАЗа, увы, не потянут ни Руслан (про Ан-70 не скажу), ни Мрию :( (правда ее и не надо)
Гада-военспеца, полковника, вот этой рукой шлепнул.
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 05 січня 2010 15:50

Zmops написав:Не обижайтесь, но книга про самолеты УНР - не впечатляет.
Так что хвастать нечем

Ну, скажімо, закиньте моє прізвище в пошуковик бібліотеки Вернадського - а тоді робіть висновки. А от хто Ви й наскільки орієтуєтесь в темі - ще слід розібратись. Бо Ваші твердження викривають Вашу некомпетентність.
Zmops написав:Назовите его серьезные серии, сравнимые ну хотя бы с выпуском ВСЕХ 134-х на ХАЗе. Ан-26 и Ан-2 не предлагайте

Темп випуску Ту-134 в найкращі періоди (70-ті рр.) становив один літак в 5 днів. Темп випуску Ан-26 - 14-16 машин в місяць. До того ж, Авіант будував і серійні Руслани - хоч і не дуже багато.
Zmops написав:никто (в моем лице) славный Авиант не обижал. Просто эт завод больше специализировался на выпуске опытных образцов техники, нежели на сериях (которые тоже были, но поскромнее ХАЗовских).

Ага, ну от здається докопались до суті. Наскільки зрозуміло з Вашого твердження, Ви по своїй наївності вважаєте, що в Києві існує один-єдиний авіазавод. Відкрию Вам "таємницю": крім Авіанта (за совєтів КиАВО), існує ще дослідний завод АНТК ім. Антонова (за совєтів - КМЗ). Саме на останньому й випускаються дослідні машини.
Тепер по обсягах виробництва. В 70-80-ті рр. КиАВО виготовило 1398 Ан-26 (з 1969 до 1986), 115 Ан-30 (з 1971 до 1980) і 214 Ан-32 (з 1983 до 1990). Крім того, до 1979 р. виготовлялись ще й Ан-24, але точних цифрових даних по їх випуску під рукою не маю. Крім того, у 1984-94 виготовили 17 Ан-124. Таким чином, маємо грубо кажучи, близько 2000 серійних літаків. Що дав ХАВО: 852 Ту-134 (з 1965 по 1984). Плюс 152 безпілотники Ту-141 (з 1979 по 1990). Плюс 123 Ан-72 (в основному, з 1985 до 1992, хоч частину машин здали пізніше). Плюс 6 Ан-74 (1986-1990). Маємо: трохи більше 1100 літаків - причому за більш тривалий, ніж КиАВО, період. Так що, "учітє матчасть!"
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

atez
Member
Member
 
Повідомлень: 2074
З нами з:
02 травня 2006 21:31
Звідки: Нововолинськ

Re: Про АН-74

Повідомлення atez » 05 січня 2010 15:55

Zmops написав:Фактов и анализа я от вас не дождусь?

Це твердження цілком стосується Вас - від Вас досі жодних фактів не наведено.
Вставай, Україно, бо москаль вже годину не спить!
 

Поперед.Далі

Повернутись до Авіація та ППО

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей